ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Ποιος γνωστός παρουσιαστής παραδέχεται: «Είχα τεράστια περικοπή στα χρήματα μου»

Ποιος γνωστός παρουσιαστής παραδέχεται: «Είχα τεράστια περικοπή στα χρήματα μου»

νωστός παρουσιαστής μιλώντας σε πρόσφατη συνέντευξη του παραδέχεται πως του έγινε τεράστια περικοπή στα χρήματα του αλλά προσπαθεί μέσα από αυτή τη κατάσταση που βιώνουμε να βγάλει τα καλά.
Ο λόγος για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, ο όποιος δηλώνει στην εφημερίδα Metro: «Είχα μια τεράστια περικοπή στα χρήματα μου. Ευτυχώς ο τρόπος που ζούσα ήταν συγκρατημένος. Δεν πήρα ένα σκάφος ας πούμε. Το μόνο που έκανα ήταν η αγορά ενός μεγάλου σπιτιού, το οποίο όμως ήταν ένα παιδικό όνειρο. Αλλά κι αυτό το θεώρησα υπερβολή. Σήμερα δηλαδή που το βλέπω, ακόμη κι αν δεν υπήρχε κρίση, είναι αυτό που δν θα ήθελα να έχω, ένα τόσο μεγάλο σπίτι. Ίσως ήταν ο μόνος παραλογισμός μου», εξομολογείται. Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου παράλληλα σχολιάζει και την κατάσταση που βιώνουμε. «Πιστεύω ότι η νέα γενιά έρχεται να δώσει γροθιά. Υπάρχει ένα ανακάτεμα της τράπουλας και τώρα ψάχνουμε τον καλύτερο ντίλερ. Αλλά στο ανακάτεμα της τράπουλας υπάρχει και η περίπτωση να σου πέσουν τα χαρτιά αν δεν τα κρατάς καλά. Νομίζω πως τώρα έπεσαν τα χαρτιά κάτω», καταλήγει.

<br /><br />

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου