Εκεί που η τέχνη συναντά το γυμνό κατοικεί μια σειρά από σέξι editorials που έχουν αφήσει ιστορία
Παίρνεις ένα γυμνό μοντέλο ή σταρ του Χόλυγουντ,
προσθέτεις μπογιά στα επίμαχα σημεία, λίγο έμπνευση και, βουαλά, έχεις
μια φωτογράφηση που απενοχοποιεί και αυτήν που την κάνει και εμάς που
την κοιτάζουμε προσπαθώντας να δούμε τις κορυφογραμμές που διαγράφονται
πίσω από την ζωγραφιά. Με άλλα λόγια, όλοι κερδίζουμε.
Το body paint είναι τόσο αρχαίο όσο και το τατού, με τους αυτόχθονες της Αυστραλίας να δίνουν την σκυτάλη στους Ινδούς γιόγκι με τις χέννες τους, τους Ίνκας, τους Ζουλού, τους χίπηδες στο Σαν Φρανσίσκο, το κορίτσι του Goldfinger, τους Kiss, τις κοιλιές των Λατινοαμερικάνων φιλάθλους στις εξέδρες των Μουντιάλ,τα τουμπανιασμένα αγόρια του WWF και, τελικά, την Ντέμι Μουρ στο εξώφυλλο του Vanity Fair το 1992. Είδες πόσο γλυκά ήρθαν και έδεσαν όλα;
Συγκεκριμένα η φωτογράφηση της Ντέμι, που όντως άφησε
εποχή, ήταν δημιούργημα της αξιότιμης Joanne Gair, της γκουρού του body
painting διεθνώς.
Και, πιο σημαντικό, υπεύθυνης για τα τελευταία 10 χρόνια
τέτοιου τύπου φωτογραφήσεων στο Sports Illustrated, το περιοδικό που τις
έχει ανάγει σε σχεδόν έμβλημα του.
Όπως μπορείτε να διακρίνετε και από το τσουνάμι φωτό που ακολουθούν, οι οποίες περιλαμβάνουν διαδοχικά τις Rachel Hunter, Heidi Klum, Rebecca Romijn Stamos, Marisa Miller (η αγαπημένη μου, αυτή με την ‘μπλούζα’ Rolling Stone), Brooklyn Decker, Irina Shayk και καταλήγοντας φυσικά στην πιο πρόσφατη, την -πάντα συγκλονιστική- Kate Upton.
Αντίστοιχες προσπάθειες –λιγότερο καλλιτεχνικές και
περισσότερο τσοντε- έχει επιχειρήσει κατά καιρούς και το Αμερικάνικο
Playboy, όπως π.χ. με την Victoria Thorton στο εξώφυλλο του Playboy’s
College Girl.
Αλλά είναι φανερό ότι δεν πιάνουν μια μπροστά σε
εμπνεύσεις όπως του Esquire το 2009, όταν έγραψε τα περιεχόμενα του
τεύχους πάνω στο κορμί της Bar Refaeli.
‘H παλιότερα επίσης του Vanity Fair που έπεισε την Carla Bruni να αφήσει την Joanne Gair να την βάψει έτσι αστραφτερή και υπέροχη.
Το body paint είναι επίσης ένας υπέροχος τρόπος να πουλάς τα προϊόντα σου. Ξεκινώντας από τις σαγιονάρες της Giselle.
Συνεχίζοντας με τα καλλυντικά Astor της Heidi Klum.
Και ολοκληρώνοντας με το βιταμινούχο νερό SoBe που
φτιάχνει ειδικές body paint διαφημίσεις με σταρ του Χόλυγουντ οι οποίες
μπαίνουν στα τεύχη του Sports Illustrated. Το όλο concept ξεκίνησε δειλά
το 2010 με την Jessica Shozr του Gossip Girl.
Συνέχισε πιο δυναμικά πέρυσι με την Ashley Greene του Twilight.
Και φέτος μας πέταξε κανονικά τα μάτια έξω πείθοντας να γδυθεί/βαφτεί την συγκλονιστική Yvonne Strahovski του Chuck.
Μια άλλη λειτουργία του body paint είναι να το φοράς για
να διαμαρτυρηθείς για την κακοποίηση των ζωών, όπως έχουν κάνει οι
παρακάτω σταρ.
Ενώ εδώ εντάσσεται και η φωτό της Paris Hilton που
βρίσκεται στο άνοιγμά μας, την οποία έκανε για το RichWater Foundation,
ένα ίδρυμα με στόχο να λιώσει το νερό στα παγόβουνα για να βοηθήσει
περιοχές που πλήττονται από ξηρασία.
Στο χώρο της μουσικής, συνέβη ότι ακριβώς θα περίμενες. Πρώτα το χρησιμοποίησε η Madonna στο βιντεοκλίπ για το Fever το 1992.
Mετά την αντέγραψε εμπνευσμένα η Lady Gaga με μια φωτογράφηση της ως γοργόνα στο Visionaire.
και ύστερα ήρθε η Rihanna και ξεχείλωσε
εντελώς το θέμα, αφού ήταν το εύρημα της τόσο για το Umbrella που την
καθιέρωσε, όσο και για το πρόσφατο Where have you been, όπου της
χρειάστηκε για να της στερεωθούν τα λέπια στο στήθος.
Ενώ έχουμε και τα σκανδαλάκια μας, όπως της Kim Kardashian που τα έβαλε με το περιοδικό W επειδή στην ασημένια body paint φωτογράφησή της τελικά φαίνονταν και ρώγες.
Όσον αφορά τα ελληνικά πράγματα, το body paint κοστίζει
πολύ πιο ακριβά από το κανονικό make up και απαιτεί μια ολόκληρη μέρα
για να μπει σωστά, οπότε δεν πολυχρησιμοποιήθηκε. Αν εξαιρέσεις φυσικά
μια Μάρω Λύτρα το 2005 στο Nitro, μια Θέλξη-αντιγραφή της Charlize Theron (και πάλι στο Nitro) και μια -επίσης χρυσή- Ρία Αντωνίου
στο Nitro το 2009. Ενώ εύφημη μνεία αξίζει στο εξαιρετικό αφιέρωμα του
Status στο James Bond, στα πλαίσια του οποίου έβαψαν χρυσές πέντε
διάσημες Ελληνίδες.
Πάντως, καλύτερη φωτογράφηση του είδους παραμένει αυτή της Charlize Theron στο Οσκαρικό ένθετο των NY Times, μιας πραγματικής οπτασίας από χρυσό που αξίζει να την κάνετε αφίσα στον τοίχο.
Το body paint είναι τόσο αρχαίο όσο και το τατού, με τους αυτόχθονες της Αυστραλίας να δίνουν την σκυτάλη στους Ινδούς γιόγκι με τις χέννες τους, τους Ίνκας, τους Ζουλού, τους χίπηδες στο Σαν Φρανσίσκο, το κορίτσι του Goldfinger, τους Kiss, τις κοιλιές των Λατινοαμερικάνων φιλάθλους στις εξέδρες των Μουντιάλ,τα τουμπανιασμένα αγόρια του WWF και, τελικά, την Ντέμι Μουρ στο εξώφυλλο του Vanity Fair το 1992. Είδες πόσο γλυκά ήρθαν και έδεσαν όλα;
Στο χώρο της μουσικής, συνέβη ότι ακριβώς θα περίμενες. Πρώτα το χρησιμοποίησε η Madonna στο βιντεοκλίπ για το Fever το 1992.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου