ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τρίτη 15 Μαΐου 2012

70χρονη τραγουδίστρια καμπαρέ θέλει να χάσει την παρθενιά της!

70χρονη τραγουδίστρια καμπαρέ θέλει να χάσει την παρθενιά της!


Η Pam Saw, 70 ετών και τραγουδίστρια καμπαρέ, πλέον είναι έτοιμη να δοθεί σε άντρα. Αυτό σπάει όλα τα στερεότυπα των γυναικών της νύχτας!
Η Pam δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της στην εφημερίδα "Sun" πως τόσο καιρό κρατούσε την παρθενιά της για τον άντρα των ονείρων της, ο οποίος βέβαια δεν ήρθε ποτέ, αν και κάποια στιγμή η Pam βρέθηκε αρραβωνιασμένη. "Το 1976 μου έκανε πρόταση γάμου ένας εργάτης στην εξόρυξη πετρελαίου, στο Blackpool. Δέχτηκα, αλλά αργότερα με εγκατέλειψε", είπε.
"Οι άνδρες με έβλεπαν στη σκηνή και νόμιζαν πως είμαι εύκολη για σεξ, ενώ εγώ έχω ανταλλάξει μόνο φιλιά με άντρες. Το σέξι ντύσιμο και το σέξι όνομα ήταν κόλπα για την καριέρα μου", προσθέτει η 70χρονη.
Τώρα λέει πως περιμένει τον μεγάλο έρωτα για να του δοθεί.
"Πιστεύω πως πλέον είμαι έτοιμη για να δοθώ σε έναν άντρα, να παντρευτώ και να βρεθώ στο κρεβάτι μαζί του. Ποτέ δεν είσαι πολύ μεγάλος για να κάνεις οτιδήποτε. Δείτε τη Joan Collins".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου