ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Πληρώνεται 35.000 ευρώ για να δοκιμάζει... δονητές


Η Νat Garvey είναι μία κοπέλα που εργάζεται για εταιρεία κατασκευής σεξουαλικών παιχνιδιών. Δεν δουλεύει στα γραφεία, ούτε στο εργοστάσιο. Είναι δοκιμαστής!
Η Nat παίρνει 35.000 ευρώ το χρόνο για να τεστάρει σεξουαλικά παιχνίδια και βοηθήματα, τα οποία η εταιρεία για την οποία εργάζεται τα πουλάει μέσω Ίντερνετ.
Η Νat  αποκαλύπτει ότι  έχει δοκιμάσει περισσότερα από 1.000 σεξουαλικά παιχνίδια σε 2 χρόνια και για αυτό έχει λάβει περίπου 70.000 ευρώ.
"Εϊναι ιδανικά - χάρη σε αυτή τη δουλειά κάνω κάτι που έτσι κι αλλιώς θα έκανα, αλλά πληρώνομαι κιόλας, ενώ έχω και δωρεάν δονητές. Αντί να έχω γύρω μου γραφεία, περίεργους συναδέλφους και υπολογιστές, έχω ερωτικά παιχνίδια και βοηθήματα! Το μόνο που έχω να κάνω είναι να δοκιμάσω ένα νέο προϊόν, να το βαθμολογήσω και να γράψω μια κριτική για το προϊόν. Οι γονείς μου γνωρίζουν τι δουλειά κάνω και δεν έχουν πρόβλημα. Ειδικά οι φίλες μου θεωρούν ότι έχω την καλύτερη δουλειά στον κόσμο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου