Γρηγορότερα, δυνατότερα, μεγαλύτερα, ακριβότερα. Στον θαυμαστό χώρο της αυτοκίνησης υπάρχουν μοντέλα, που σπάνε κάθε όριο και ρεκόρ. Σταχυολογήσαμε τα εντυπωσιακότερα για το καλό της χρονιάς!

Το ακριβότερο αυτοκίνητο ever...

Αυτή τη στιγμή θεωρείται ακριβότερο μοντέλο στον κόσμο μία Ferrari 250 Testa Rossa του 1957, η οποία πωλήθηκε στα μέσα της χρονιάς στην απίστευτη τιμή των 12,5 εκατ. ευρώ.

Aκριβότερο μοντέλο παραγωγής
Η ανοιχτή Bugatti Veyron κοστολογείται στην έκδοση Grand Sport μόλις 1,66 εκατ. ευρώ, δηλαδή κάπου μισό εκατομμύριο ακριβότερα από την κλειστή Veyron 16.4.

Το πλατύτερο αυτοκίνητο
Όλες οι διαστάσεις του Ford F-650 είναι XXL. Ξεχωρίζει όμως το εκπληκτικό πλάτος του αμαξώματος με 2,24 μ. και το τεράστιο μήκος του μεταξόνιου στα 4,62 μ.

To μεγαλύτερο ντριφτάρισμα
Ο Μάουρο Κάλο έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ drift εφέτος το καλοκαίρι στο τιμόνι μίας πισωκίνητης Mercedes C63. Ο Κάλο ολοκλήρωσε ντιφτάροντας οκτώ γύρους στην κυκλική πίστα της Mercedes στο Γουέιμπριτζ της Μεγ. Βρετανίας διανύοντας έτσι 2.308 μέτρα. Το ρεκόρ καταχωρήθηκε ήδη στο Βιβλίο Γκίνες και είναι κατά 394 μέτρα καλύτερο από το προηγούμενο!

Ψηλότερη ανάβαση με αυτοκίνητο
Τον Απρίλιο του 2007 ανέβηκαν οι Γκονζάλο Μπράβο και Εντουάρντο Κανάλες με ένα πειραγμένο Suzuki Samurai του 1986 σε υψόμετρο 6.688 μέτρων στο ηφαίστειο Ογιος ντε Σαλάντο της Χιλής. Τον Μάιο επιχείρησε να σπάσει το ρεκόρ στο ίδιο βουνό ο Γερμανός Ματίας Γιέσκε με Jeep Wrangler (απ΄ όπου και η φωτό μας), δεν τα κατάφερε όμως για λίγο και έμεινε λίγα μέτρα χαμηλότερα σε υψόμετρο 6.646 μέτρων.

Τα περισσότερα χιλιόμετρα
Ο Αμερικανός Ιρβ Γκόρντον έχει διανύσει σε 44 χρόνια με το απεικονιζόμενο Volvo P1800 περίπου 4,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα και έχει θέσει ως επόμενο στόχο τα 3 εκατ. μίλια, δηλαδή περίπου 4,82 εκατ. χιλιόμετρα.

To μικρότερο αυτοκίνητο
Το Wind Up του Βρετανού Πέρι Γουότκιν διαθέτει 104 εκατοστά ύψος, 66 εκατοστά πλάτος και μόλις 129 εκατοστά μήκος. Για να μπεις μέσα, πρέπει να ανοίξεις από πάνω το αμάξωμα, ενώ εφοδιάζεται με κινητήρα 150 κ.εκ. από καρτ.

Ρεκόρ στοιβάγματος
Δεκαπέντε κοπέλες και ένας άντρας χώρεσαν μέσα σε ένα VW Up μήκους 3,54 μ. Δύο άτομα βολεύτηκαν στον χώρο αποσκευών, ένα πάνω στο κόκπιτ, επτά στο πίσω κάθισμα, τέσσερα στα μπροστινά καθίσματα και δύο στον χώρο για τα πόδια. Για να ισχύσει το ρεκόρ, έπρεπε να κλείσουν όλες οι πόρτες και τα καπό στο -κανονικά τετραθέσιο- μοντέλο της VW.

Γρηγορότερο μοντέλο παραγωγής
Το Koenigsegg Agera R αναπτύσσει τελική ταχύτητα 440 χλμ./ώρα, επιταχύνει από στάση έως 200 χλμ./ώρα σε 7,5" και εφοδιάζεται με κινητήρα 1.130 ίππων.

Το γρηγορότερο ηλεκτρικό μοντέλο
Το Venturi Jamais Contente με σχήμα πυραύλου είναι μεν ηλεκτροκίνητο, έσπασε όμως κάθε ρεκόρ καθώς το κοντέρ του κατέγραψε ταχύτητα 515 χλμ./ώρα στο Μπονβίλ των ΗΠΑ.

Παγκόσμιο ρεκόρ στον πάγο
Το κατέχει ένα Audi A6 με τις κατάλληλες μετατροπές και ελαστικά της Nokian. Το ρεκόρ ταχύτητας καταγράφηκε στην παγωμένη Βαλτική Θάλασσα και ανήλθε σε 331,6 χλμ./ώρα.

Γρηγορότερη επιτάχυνση
Το Caparo T1 εφοδιάζεται με κινητήρα 710 ίππων και οι ανεπίσημες μετρήσεις της επιτάχυνσης από μηδέν έως 100 χλμ./ώρα είναι αισθητά κάτω από τα 2,5".

Μεγαλύτερος κινητήρας
Το μοντέλο Brutus είναι ένα αγωνιστικό American-LaFrance του 1907, στο οποίο έχει μετεμφυτευθεί ένας κινητήρας BMW για αεροσκάφος με δώδεκα κυλίνδρους και 47.000 κ.εκ. χωρητικότητα. Η απόδοσή του φτάνει τους 750 ίππους στις 1.700 σ.α.λ.!