ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2024

Ο Ρίκι Ρούμπιο επέστρεψε στην Μπαρτσελόνα

 


Ο Ρίκι Ρούμπιο θα ξεκινήσει προπονήσεις με την Μπαρτσελόνα και θα προσπαθήσει να επιστρέψει και πάλι στα παρκέ.

Ο Ρίκι Ρούμπιο είχε σταματήσει το μπάσκετ για ψυχολογικούς λόγους. Όπως ανακοίνωσε ο ίδιος, όμως, πήρε την απόφαση να ξεκινήσει προπονήσεις με την Μπαρτσελόνα με την προοπτική σε βάθος χρόνου να πατήσει παρκέ.

Οι Καταλανοί εξέταζαν την περίπτωση του από τότε που ο Ισπανός γκαρντ αποχώρησε από το NBA, ξεκαθαρίζοντας του με κάθε τρόπο ότι η πόρτα τους για εκείνον είναι πάντα ανοιχτή.

Στο post του στα social media, ο Ρούμπιο ανέφερε:

Γεια σε όλους,

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ήρθε η ώρα για να ξεκινήσω το τελευταίο στάδιο της αποθεραπείας μου. Το σκεφτόμουν τις τελευταίες εβδομάδες και μετά από πολλή σκέψη, βλέπω ότι έχω την επιθυμία και την δύναμη να έχω ξανά μία μπάλα στα χέρια.

Το επόμενο βήμα μου ήταν να ζητήσω από την Μπαρτσελόνα, αν γινόταν, χωρίς δεσμεύσεις και χωρίς να διακόψω τα σχέδια της ομάδας για την σεζόν, να προπονηθώ μαζί της. Εκφράζω εκ των προτέρων την ευγνωμοσύνη μου για την κατανόηση και την στήριξή τους στο θέμα.

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσοι έδειξαν σεβασμό και στήριξη σε αυτή την διαδικασία. Εκτιμώ επίσης τον σεβασμό που έδειξαν στην ιδιωτικότητά μου σε αυτό το ταξίδι”.

Πηγή:www.newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου