ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

Ίβιτς: "Δεν είναι μικρό πράγμα να είσαι προπονητής στον ΠΑΟΚ"

Ίβιτς: `Δεν είναι μικρό πράγμα να είσαι προπονητής στον ΠΑΟΚ`

Ο Βλάνταν Ίβιτς θα αντικαταστήσει τον Ιγκόρ Τούντορ στον πάγκο του ΠΑΟΚ, με τον Σέρβο τεχνικό να κάνει τις πρώτες του δηλώσεις ως προπονητής των "ασπρόμαυρων" σε Μέσο της πατρίδας του.






Ο Ίβιτς εξέφρασε την ικανοποίηση του για το γεγονός πως ανέλαβε την τεχνική ηγεσία του ΠΑΟΚ, ενώ τόνισε πως είναι μεγάλη ευθύνη το να είσαι προπονητής στον "δικέφαλο του Βορρά".

"Είμαι πολύ χαρούμενος που μου δόθηκε η ευκαιρία. Είναι μεγάλη ευθύνη για μένα, επειδή δεν είναι και μικρό πράγμα να κάθεσαι στον πάγκο του ΠΑΟΚ, μια ομάδα που ήταν η τελευταία της ποδοσφαιρικής μου καριέρας και η αρχή μιας νέας, αυτής της προπονητικής.

Ζω στην Θεσσαλονίκη, εδώ είναι η οικογένεια μου, η σύζυγός μου και οι κόρες μου. Είμαι πραγματικά χαρούμενος για την ευκαιρία και θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να δικαιώσω τους ανθρώπους του συλλόγου γι΄αυτήν τους την ευκαιρία", ανέφερε ο Ίβιτς.



πηγη:www.newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου