ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Η πιο σέξι γυναίκα του πλανήτη (pics)

Η πιο σέξι γυναίκα του πλανήτη (pics+video)

H Mila Kunis είναι η πιο σέξι γυναίκα εν ζωή. Το Εsquire, από το οποίο έχουν περάσει όλες οι διάσημες καλλονές, αποφάσισε πως η Mila είναι η μία και μοναδική.

Η Mila παίρνει τα σκήπτρα από τη Rihanna και τη Minka Kelly.
Mιλώντας στο περιοδικό για το Hollywood και τη δημοσιότητα, αναφέρει: «Ένα μεγάλο μέρος της ταυτότητάς σου στη βιομηχανία του θεάματος καθορίζεται από το τι λέει για σένα ο τάδε κριτικός, ποια η γνώμη εκείνου του σκηνοθέτη ή τι σκέπτεται ο άλλος ηθοποιός. Τελικά αρχίζεις να τα πιστεύεις όλα αυτά και να γίνεσαι αυτό που οι άλλοι θέλουν να είσαι. Νομίζω ότι εγώ τουλάχιστον έχω διαχωρίσει εντελώς συνειδητά τις δυο μου ζωές, μέσα κι έξω από τη show biz. Αγαπώ αυτό που κάνω και δεν μπορώ να φανταστώ τίποτα άλλο στη θέση του, αλλά μόλις η δουλειά τελειώνει, έχω τελειώσει κι εγώ μαζί της. Αισθάνομαι ότι αν είχα μπερδέψει το ποια είμαι με τη δημόσια εικόνα μου, θα είχα τελείως χάσει τον έλεγχο» λέει.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου