Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι οι καταναλωτές δίνουν μεγάλη σημασία στη χώρα προέλευσης των προϊόντων που βάζουν στο καλάθι τους και όπως πολλοί έχουν προσέξει, πλέον οι διαφημιστικές καμπάνιες τονίζουν την ελληνικότητα των προϊόντων .
Υπερτονίζεται η μακροχρόνια παρουσία τους, οι δεσμοί με τους Έλληνες παραγωγούς, αλλά και οι χιλιάδες θέσεις εργασίας που προσφέρουν τη σήμερον ημέρα στην ελληνική κοινωνία.
Όχι όμως μόνο οι ελληνικές εταιρείες - αλλά και οι πολυεθνικές που έχουν ισχυρή παρουσία χρόνων στη χώρα.
«Μπορεί να μην είναι ακόμη διατεθειμένοι να πληρώσουν κάτι περισσότερο για να αγοράζουν ένα ελληνικό προϊόν, ωστόσο, όταν το βρουν σε ανταγωνιστική τιμή τότε σε μεγάλο ποσοστό θα επιλέξουν αυτό», ανέφεραν πρόσφατα στελέχη γνωστής εταιρείας ερευνών, παρουσιάζοντας αποτελέσματα μελέτης για την καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων, προσθέτοντας πως η τάση αυτή προβλέπεται να πάρει μεγαλύτερες διαστάσεις.
Παράγοντες της αγοράς επισημαίνουν πως όσες εταιρείες καταφέρουν να περάσουν το μήνυμα πως επιλέγοντας τα προϊόντα τους στηρίζουν την εθνική οικονομία, τότε αυτές θα αποκτήσουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων.
Όπως αναφέρει η ΗΜΕΡΗΣΙΑ, ανάμεσα στις εταιρείες που έχουν ξεκινήσει τέτοιου είδους καμπάνιες είναι η «Μπάρμπα Στάθης» του ομίλου Vivartia, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ Βερόπουλος και Μασούτης, ενώ από τις θυγατρικές πολυεθνικών είναι η ΑΒ Βασιλόπουλος του βελγικού λιανεμπορικού ομίλου τροφίμων Delhaize και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία της ολλανδικής ζυθοποιίας Heineken.
Εκτός από μία έντονη διαφημιστική παρουσία, έχουν ξεκινήσει επίσης και οι προσφορές για να κρατήσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου