- Εικόνα – Ηχος. Ορμώμενη από την Θεσσαλονίκη η Εικόνα Ήχος πρόλαβε να εισαγάγει τις μετοχές της στο χρηματιστήριο λίγο μετά το κραχ κάτι που της έδωσε δυνατότητα να επεκτείνει το δίκτυο της και να καταφέρει να επιβιώσει για μία δεκαετία. Το 2010 τα εναπομείναντα καταστήματα της θα κατεβάσουν ταμπέλες και θα μπουν κάτω από αυτά του συνεταιρισμού Expert.
- Ραδιο Αθήναι. Η ιστορική αλυσίδα με το ποδοσφαιρικό σύνθημα «Ράδιο Αθήναι: Πρώτο ήταν πρώτο είναι» εξαγοράστηκε από την Κωτσόβολος και αποτελούσε το δυνατό χαρτί του ομίλου σε όσους επέλεγαν να πληρώνουν τοις μετρητοίς. Με τον καιρό το σήμα χάθηκε από την αγορά καθώς επιλέχθηκε τα καταστήματα της να μπουν κάτω από το σήμα της Κωτσόβολος.
- Σαραφίδης. Νοικοκυρά που δεν πέρασε από το Σαραφίδη, δεν υπήρχε στη Βόρειο Ελλάδα. Το 2006 αγοράστηκε από την Ηλεκτρονική Αθηνών, το σήμα της όμως παρέμενε στα μαγάζια της συμπρωτεύουσας. Δυστυχώς το κλείσιμο της Ηλεκτρονικής τη παρέσυρε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
- Κορασίδης. Στις περασμένες δεκαετίες ήταν το αντίπαλο δέος στον Κωτσόβολο. Αν και είχε το δεύτερο μεγαλύτερο δίκτυο πανελλαδικά η κακή διαχείριση τον οδήγησε σε πτώχευση στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας, πολύ πριν την ύφεση. Στην συνέχεια έγινε προσπάθεια επιστροφής καθώς το σήμα εξαγοράστηκε σε δεύτερη φάση από την ΜΙG του Ανδρέα Βγενόπουλου το 2008 όμως το εγχείρημα δεν κράτησε ούτε δύο χρόνια.
- Βασιλάκης. Οκτώ καταστήματα στη Βόρεια Ελλάδα και όσοι επιπλώνανε το σπίτι τους, ρίχνανε σίγουρα μια ματιά στις προσφορές του Βασιλάκη. Δόσεις και ευκολίες το σλόγκαν της εν λόγω αλυσίδας. Δεν κατάφερε να πείσει το κοινό και έβαλε λουκέτο.
- Elephant. Στη λογική της εμπορικής πολιτικής του ομίλου Κωτσόβολου με το Ράδιο Αθήναι, η Elephant αποτέλεσε το δεύτερο σήμα του ομίλου Κορασίδη. Κατέρρευσε και αυτή μαζί τον Κορασίδη το 2006.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου