ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Η ξανθιά Ελληνίδα του Euro (video + photo)

Δηλώνει εξπέρ στο μουσακά, θαυμάζει την κρητική ομορφιά του Μιχάλη Σηφάκη, ξεφαντώνει με Κιάμο και Πετρέλη και της αρέσει το στιλ της Κιμ Καρντάσιαν. Η Αγγελική-Αντριάννα του Euro 2012 ανοίγει τη γαλανόλευκη καρδιά της στο Contra.gr και μιλά για τους άντρες, τα σχόλια που της κάνουν στο δρόμο, την καθημερινότητα της και την πολωνική καταγωγή που την έφερε στα γήπεδα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος.


Η Αγγελική-Αντριάνα στο Contra.gr από contratv

Ξεχάστε τη Σκλεναρίκοβα. Ιεροσυλία; Θα δείξει... Γούστα είναι αυτά. Η συνάντηση μας με τη "νέα Αντριάνα" έγινε στο Γκντανσκ, σε πολωνικό γήπεδο, με την Αγγελική-Αντριάνα να παίζει "εντός έδρας" καθώς η χώρα όπου φιλοξενεί το Euro 2012 είναι αυτή στην οποία γεννήθηκε πριν από 26 χρόνια (ναι, είναι από τις γυναίκες που δεν κρύβουν την ηλικία τους).
"Έρχομαι συχνά στην Πολωνία. Μένω μόνιμα Ελλάδα, στην Καλαμπάκα, αλλά έχω γεννηθεί και μεγαλώσει στο Βρότσλαβ. Οπότε ήρθα στην Πολωνία και για το Euro αλλά και για να δω φίλους και γονείς".
Μέχρι και το Euro, η σχέση της με το ποδόσφαιρο δεν ήταν και πολύ στενή. Περιοριζόταν στη γνώση του οφ-σάιντ και στον Κώστα Φορτούνη, ο οποίος κατάγεται από την Καλαμπάκα, όπως άλλωστε και η Αγγελική.

  "Η εθνική ομάδα είναι πάρα πολύ καλή, μας άφησε με το στόμα ανοιχτό. Το γήπεδο από κοντά είναι τελείως διαφορετικό από αυτό που βλέπουμε στην τηλεόραση. Έχω μείνει έκπληκτη. Στην αρχή έλεγα να πάω μόνο σε έναν αγώνα, αλλά τελικά κατάφερα να είμαι και στους τέσσερις!"
Για τους φανατικούς θαυμαστές της, μπορεί το Euro να τελείωσε για την Ελλάδα -και μαζί τα κοντινά του σκηνοθέτη στο πρόσωπο της- όμως όλο και σε κάποιο πλάνο θα την πετύχουν στο μέλλον από το Καραϊσκάκη. Είτε για αγώνα της εθνικής, είτε για αγώνα του Ολυμπιακού που είναι και η αγαπημένη της ομάδα.

  Και μετά τα ποδοσφαιρικά, ήρθε η ώρα να δώσουμε κι άλλη αντρική διάσταση στο θέμα. Φλερτ: "Δεν έκανα κάτι για να τραβήξω τα βλέμματα (σ.σ. αυτό είναι κάτι που συμβαίνει αυτόματα). Ούτε ήρθα στο Euro για να με δείχνουν οι κάμερες. Εγώ ήρθα εδώ για να δω απλά ποδόσφαιρο. Έχω αντιληφθεί ότι πλέον με γνωρίζουν λόγω του ότι με έδειξαν οι κάμερες. Με σταματούν στο δρόμο και μου ζητάνε να βγούμε φωτογραφίες. Είναι κάτι το οποίο μου αρέσει, αλλά μέχρι εκεί..."
Το Euro δεν άλλαξε τη ζωή της Αγγελικής, όμως απελευθέρωσε τον αντρικό θαυμασμό προς τα κάλλη της: "Μια μέρα που περπατούσα στο δρόμο μου φώναξαν "είσαι κούκλα". Εκεί κατάλαβα ότι αρχίζει και έχει αντίκτυπο το πλάνο του σκηνοθέτη! Βέβαια δεν ακούω μόνο ωραία σχόλια. Υπάρχουν και τα χυδαία. Δεν μπορώ να πω λεπτομέρειες, αλλά μια φορά κάποιοι δεν ήξεραν ότι μιλάω ελληνικά και έλεγαν όλο πρόστυχα. Εντάξει δεν παρεξηγήθηκα. Συμβαίνουν και αυτά από τους άντρες."
Όσο για τους ποιους άντρες προτιμά, η Αγγελική είναι απόλυτη. Όπως και για τη μαγειρική!: "Λοιπόν, θέλω να γράψεις με κεφαλαία γράμματα πως μαγειρεύω! Ξέρω να φτιάχνω πολλά φαγητά αλλά οι φίλοι μου προτιμούν να τρων από τα χεράκια μου μουσακά και πίτες. Επίσης, θέλω να σου πω πως οι Έλληνες άντρες είναι οι καλύτεροι στον κόσμο. Όμως δεν μπορώ να σου απαντήσω αν είμαι ερωτευμένη ή όχι. Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως δεν είμαι παντρεμένη..."

  Αν κάποια στιγμή, πάντως, η Αγγελική-Αντριάνα βρεθεί στο δρόμο σας, ορίστε ορισμένες βασικές οδηγίες προς... ναυτιλομένους:
-Της αρέσει η ιταλική και η ελληνική κουζίνα (είπαμε, μαγειρεύει καταπληκτικό μουσακά).
-Πηγαίνει στα μπουζούκια, όταν βρίσκει ευκαιρία. Αγαπημένοι της τραγουδιστές είναι οι Πετρέλης και Κιάμος που καμιά φορά την φέρνουν και πάνω στα τραπέζια!
-Όπως κάθε γυναίκα που σέβεται τον εαυτό της, τρελαίνεται για shopping.
-Όταν βγαίνει, προτιμά να φορά ψηλά τακούνια και τζιν παντελόνια.

ΠΗΓΗ :www.contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου