ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

H Pamela Anderson γυμνή! [pics, vid]

H Pamela Anderson γυμνή!  [pics, vid]  

Μια ακόμα φορά που η Pamela Anderson δεν άφησε τίποτα στη φαντασία, μένοντας ολόγυμνη για τις ανάγκες της νέας της ταινίας "The People Garden".
H πρώην πρωταγωνίστρια του Baywatch συνεχίζει να εντυπωσιάζει τους θαυμαστές της με το καλλίγραμμο κορμί της στα 49 της χρόνια.


Η Pamela Anderson υποδύεται ένα μεγάλο μοντέλο εσωρούχων, παίζοντας στο πλευρό των Dree Hemingway και Francois Arnaud. Στην επίμαχη σκηνή η Pamela Anderson τα πετά όλα σε ένα αμυδρά φωτισμένο δωμάτιο και μένει μόνο με τις μαύρες μπότες της.


Δεν έχει περάσει καιρός από τότε που η Pamela Anderson ανακοίνωσε ότι θα ήθελε να δει την πορνογραφία να απαγορεύεται. Έχοντας ποζάρει στο εξώφυλλο του Playboy 14 φορές, η Pamela σημείωσε πως το "ακατάλληλο" υλικό δοκιμάζει γάμους και σχέσεις.






Πηγή: Sun

Η λίστα και ο χάρτης με το τι παράγει η Ελλάδα.

 
Το ακόλουθο ζήτημα έχει εξεταστεί επανειλημμένα, είναι, ωστόσο, χρήσιμο να επαναλάβουμε εν τάχει κάποια βασικά σημεία:

1) Μαγνήσιο: Ο μαγνησίτης που εξάγει η χώρα μας, καλύπτει το 46% της συνολικής παραγωγής της Δυτικής Ευρώπης.

2) Αλουμίνιο: Εδώ και μερικά χρόνια η Γαλλία ελάττωσε την παραγωγή της σε αλουμίνιο και η Ελλάδα πλέον είναι πρώτη στην Ευρώπη σε παραγωγή του αλουμινίου, για χιλιάδες εφαρμογές.

3) Βωξίτης: Η Ελλάδα είναι η μεγαλύτερη βωξιτοπαραγωγός χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο βωξίτης χρησιμοποιείται και στην κατασκευή αεροσκαφών, ηλεκτρικών συσκευών, μεταλλικών κατασκευών και άλλων.

4) Σμηκτίτες: Η Ελλάδα είναι η 2η χώρα στον κόσμο μετά τις ΗΠΑ στην εξόρυξη σμηκτιτών, οι οποίοι έχουν μεγάλο εύρος εφαρμογών, όπως η διάθεση αποβλήτων, τα φάρμακα, τα καλλυντικά κ.α.

5) Νικέλιο: H Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα της ΕΕ με σημαντικά κοιτάσματα νικελίου στο υπέδαφος της. Υπάρχει ένα συγκρότημα παραγωγής νικελίου, του μεγαλυτέρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά εξάγεται στο εξωτερικό όπως και όλα σχεδόν τα υπόλοιπα όσα εξορύσσονται.

6) Λάδι: Είμαστε η 3η στην παγκόσμια παραγωγή ελιάς και λαδιού. Αυτο μας έδωσε ο Θεούλης…..εμείς όμως αγοράζουμε σπορέλαια, σησαμέλαια, βούτυρα-ζωικά και συνθετικά, λάδι κοκοφοίνικα και άλλες μαλ…ίες και μετα να η χοληστερίνη στα 800 και τα εμφράγματα σερί…. Έχουμε το 15% της παγκόσμιας παραγωγής (ελιάς-λαδιού).

7) Είμαστε 3η χώρα σε παραγωγή κρόκου. (saffron) Κοζάνης αλλά εμείς ούτε που το ξέρουμε…. Βάζουμε στα φαγητά μας… κέτσαπ και αμφίβολης προέλευσης σως….

8) Είμαστε 5η χώρα σε εξαγωγές σπαραγγιών… ( δοκιμάστε τα βραστά ή ομελέτα)

9) Είμαστε 7η χώρα παγκοσμίως σε εξαγωγές βαμβακιού (τo 2004 ήμασταν 4η)

10) Είμαστε 11η σε παραγωγή βαμβακιού

11) Ακόμη: 14η σε αφίξεις τουριστών. (18,2 εκ)

12) Είμαστε 16η σε εξαγωγές τυροκομικών προϊόντων… και Φυσικά είμαστε το νούμερο 1 της παγκόσμιας εμπορικής ναυτιλίας

RANKS 
Εδώ και πολλούς μήνες ευρύτατα τμήματα του πολιτικού συστήματος, δυστυχώς και δυνάμεις της Αριστεράς, διακινούν ή αναπαράγουν απίστευτα σενάρια τρομολαγνείας γύρω από τις δήθεν καταστροφικές επιπτώσεις που θα είχε η έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ! Τα σενάρια αυτά, φτάνουν στο σημείο να κάνουν λόγο ακόμα και για σκηνές πείνας και «ανθρωποφαγίας», εξαιτίας της έλλειψης αυτάρκειας σε βασικά αγροτικά προϊόντα.

Όμως σύμφωνα με τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Συνομοσπονδίας Ενώσεων Αγροτικών Συνεταιρισμών (ΠΑΣΕΓΕΣ), Τζανέτο Καραμίχα, «ακόμα και αν πάμε στη δραχμή οι Έλληνες δε θα πεινάσουμε», καθώς η αυτάρκεια της χώρας σε βασικά αγροτικά διατροφικά προϊόντα φτάνει το…. 94%! Τα παραπάνω ειπώθηκαν από τον κ. Καραμίχα στην τελευταία συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΑΣΕΓΕΣ στη Θεσσαλονίκη, σε μια προσπάθεια να αναδειχθούν ο δυναμισμός και οι δυνατότητες της ελληνικής αγροτικής οικονομίας. Μιας αγροτικής οικονομίας, που συνεχίζει να «υπάρχει» παρά τη συνεχή χτυπήματα της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής της ΕΕ και των στρεβλών, πολλές φορές, επιδοτήσεων.

Τα στοιχεία της ΠΑΣΕΓΕΣ σχετικά με την αγροτική αυτάρκεια Βάσει της σχετικής μελέτης της ΠΑΣΕΓΕΣ, που παρουσιάστηκε την Τετάρτη, το ποσοστό αυτάρκειας της χώρας μας σε μια σειρά βασικών αγροτικών, διατροφικών προϊόντων φυτικής και ζωϊκής παραγωγής διαμορφωνόταν κατά μέσο όρο στο 94% το 2010. Μάλιστα, από τότε η αγροτική παραγωγή έχει αυξηθεί οριακά κατά 2% (βλέπε παρακάτω)!

Στη φυτική παραγωγή, όπως προκύπτει η αυτάρκεια είναι 99% κατά μέσο όρο και διαφοροποιείται μεταξύ επιμέρους κατηγοριών προϊόντων, όπως τα δημητριακά όπου η αυτάρκεια ανέρχεται στο 82% περίπου, το μικρότερο ποσοστό εντοπίζεται στο μαλακό στάρι (32%) και το υψηλότερο στο ρύζι (171%).
Στα εσπεριδοειδή τη μεγαλύτερη αυτάρκεια παρουσιάζουν τα πορτοκάλια (167%), ενώ στα λεμόνια περιορίζεται στο 67%. Στα φρούτα η αυτάρκεια παραμένει υψηλή (128%), ενώ χαμηλή διαπιστώνεται στον κλάδο των οσπρίων (39%).

Στη ζωϊκή παραγωγή το ποσοστό αυτάρκειας ανέρχεται κατά μέσο όρο στο 73%. Στο κρέας καταγράφεται αυτάρκεια 56%, με το μικρότερο ποσοστό στο βόειο κρέας (30% και το υψηλότερο στο αιγοπρόβειο (94%).

Στην κατηγορία των γαλακτοκομικών-τυροκομικών προϊόντων, η φέτα με ποσοστό αυτάρκειας 147% υπερβαίνει το μέσο όρο της κατηγορίας, που κυμαίνεται στο 80%.

Στο μέλι και στα αυγά, καταγράφεται ποσοστό αυτάρκειας 92% και 91% αντίστοιχα. Εξελίξεις στην αγροτική οικονομία Σημαντική πτώση της αξίας της παραγωγής του γεωργικού τομέα της Ελλάδος καταγράφεται στο διάστημα της εξαετίας 2006-2011, ιδιαίτερα έντονη κατά το 2006 – με κάμψη μεγαλύτερη του 14%, αλλά και κατά τη διετία 2008-2009, με πτώση άνω του 4%. Τη διετία 2010-2011 εκτιμάται ότι υπήρξε οριακή αύξηση, όχι πάνω από 2%. Ιδιαίτερα έντονη είναι η πτώση της αξίας της φυτικής παραγωγής στο διάστημα 2005-2011, που συνδέεται κυρίως με την κάμψη των τιμών παραγωγού. Βάσει εκτιμήσεων της ευρωπαϊκής στατιστικής υπηρεσίας, η αξία της φυτικής παραγωγής σε βασικές τιμές, περιορίστηκε σε 6,89 δισ. ευρώ το 2011 από 8,24 δισ. ευρώ το 2006 (-16%).

Αναφορικά με την τραπεζική χρηματοδότηση των επιχειρήσεων κατά κλάδο οικονομικής δραστηριότητας, προκύπτει ότι ο τομέας της γεωργίας απορροφά μόλις το 1,7% του συνόλου των δανείων. Τον Οκτώβριο του 2011, το υπόλοιπο των δανείων που προορίζονται για τις επιχειρήσεις του αγροτικού τομέα ανερχόταν σε 2,018 δισ. ευρώ, ενώ από το 2009, από την έναρξη της ύφεσης στην οικονομία μέχρι και πρόσφατα, ο ρυθμός επιβράδυνσης της τραπεζικής χρηματοδότησης προς τις γεωργικές επιχειρήσεις, με βάση τη μεταβολή του υπολοίπου των δανείων (2009: 3,962 δισ., Οκτώβριος 2011: 2,018 δισ. Euro) καταγράφει πτώση της τάξεως του 49% και πλέον.

Στην τρέχουσα χρονική περίοδο, σύμφωνα με μελέτη της ΠΑΣΕΓΕΣ, η δυνατότητα τραπεζικής χρηματοδότησης των αγροτών και των επιχειρήσεών τους είναι μηδενική. Εξέλιξη αγροτικού εισοδήματος Σε φθίνουσα πορεία βρίσκεται το αγροτικό εισόδημα στη χώρα μας από το 2008 και με μια εξαίρεση το 2009, οπότε και καταγράφηκε μικρή άνοδος 2,1%, το 2010 διολίσθησε κατά 9,3% και το 2011 κατά 5,3%.

Στο διάστημα της εξαετίας 2006-2011 το αγροτικό εισόδημα στην Ελλάδα, όπως εκτιμάται από τη Eurostat, μειώθηκε κατά 22,6 ποσοστιαίες μονάδες, ενώ στο ίδιο διάστημα, συγκριτικά, το αγροτικό εισόδημα στην ΕΕ-27 αυξήθηκε κατά 19% και στις χώρες της ευρωζώνης κατά 5% περίπου. Κρίσιμη παράμετρος της πτώσης του αγροτικού εισοδήματος παραμένει η σημαντική αύξηση του κόστους παραγωγής, με το μέσο γενικό δείκτη εισροών, σύμφωνα με τα στοιχεία της στατιστικής υπηρεσίας, να καταγράφει νέα σημαντική αύξηση, της τάξεως των 7,5 ποσοστιαίων μονάδων, προερχόμενη κυρίως από τη σημαντική αύξηση στους δείκτες της ενέργειας (17,1%), των ζωοτροφών (11,9%) και των λιπασμάτων (10,7%).


(πατήστε πάνω για μεγέθυνση)
map

georgiosfk 
Η εξαιρετικά μεγάλη αύξηση της δαπάνης για ενέργεια, που αντιπροσωπεύει το 25% και πλέον του συνολικού κόστους των εισροών στον αγροτικό τομέα, συνδέεται και με τη σημαντική αύξηση του αγροτικού τιμολογίου της ΔΕΗ κατά 6% το 2011, ενώ και νέα αύξηση, κατά 9%, επιβλήθηκε το 2012.

Από την άλλη πλευρά, σημαντική κάμψη καταγράφεται στο πρώτο 10μηνο του 2011 στις τιμές παραγωγού, ιδιαίτερα έντονη στα κηπευτικά – με μεγάλη μείωση του δείκτη εκροών τον Οκτώβριο του 2011 στη νωπή τομάτα (-33,9%) και σε ορισμένα άλλα είδη, με συνέπεια την πτώση του γενικού δείκτη εκροών κατά 3,8 ποσοστιαίες μονάδες. Είμαστε η 1η χώρα του κόσμου με 350.000 τόνους κομπόστα ροδάκινο (από τους νομούς Πέλλας, Ημαθίας, Πιερίας) με δεύτερους τους Ισπανούς με 250.000 τόνους.



 Πηγή: Δυνατή Ελλάδα

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Επόμενη στάση...Θεσσαλονίκη - Το Newsit.gr στα έγκατα του Μετρό



- Το Newsit.gr «κατέβηκε» 30 μέτρα κάτω απο τη γη και κατέγραψε την πορεία των έργων στο εργοτάξιο του Πανεπιστημίου
- Ο σταθμός του Πανεπιστημίου καθώς και οι υπόλοιποι δώδεκα σταθμοί θα λειτουργούν με σύστημα PSD, γυάλινες πόρτες στις αποβάθρες οι οποίες θα ανοίγουν μολις ο συρμός φτάνει στο σταθμό
- Τα βαγόνια θα ειναι αυτοματοποιημένα και θα κινούνται χωρίς οδηγό ενώ ο χρόνος αναμονής για τους συρμούς δεν θα ξεπερνά το ενάμιση λεπτό
ΔΕΙΤΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ




Γυάλινες πόρτες ασφαλείας μπροστά απο τις αποβάθρες, αυτοματοποιημένοι συρμοί και δρομολόγια με ρυθμό ενάμιση λεπτού τα οποία θα εξυπηρετούν περισσότερους απο 250.000 Θεσσαλονικείς σε ακτίνα 14 χιλιομέτρων.
Μοιάζει με εικόνα απο το μέλλον, ωστόσο, η πρόοδος που καταγράφεται στα εργοτάξια των υπο κατασκευή σταθμών του μετρό της συμπρωτεύουσας φέρνει το όνειρο εκατομμύρια Θεσσαλονικιών πιο κοντά στην πραγματικότητα. Το μεγαλύτερο έργο που βρίσκεται σε εξέλιξη στην βόρεια Ελλάδα πατάει το «γκάζι» και μετά απο 15 χρόνια υποσχέσεων, μελετών και δικαστικών εμποδίων πλησιάζει στον τερματικό του σταθμό υποσχόμενο να δώσει ανάσα στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης.



Το Newsit.gr «κατέβηκε» 30 μέτρα κάτω απο τη γη και κατέγραψε την πορεία των έργων στο εργοτάξιο του Πανεπιστημίου, έναν απο τους κεντρικούς σταθμούς ο οποίος αναμένεται να μεταμορφώσει το ιστορικό κέντρο της πόλης. Στον υπο κατασκευή σταθμό, που βρίσκεται ανάμεσα στο Αριστοτέλειο και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, περισσότεροι απο 25 εργάτες επιδίδονται καθημερινά σε έναν αγώνα δρόμου ώστε σε τέσσερα χρόνια να έχουν ολοκληρώσει τις εργασίες και να υποδεχθούν τους πρώτους επιβάτες. Η κατασκευή του σταθμού Πανεπιστήμιο ξεκίνησε το 2008 και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ το 2020 θα ανοίξει τις πόρτες του στο κοινό ολοκληρώνοντας τη βασική γραμμή του υπογείου σιδηροδρόμου.




Ο συγκεκριμένος σταθμός χτίζεται με τις πλέον σύγχρονες μεθόδους εκσκαφής καθώς η ποιότητα του υπεδάφους έκανε επιτακτική τη δόμηση με διαφράγματα. «Το σκάψιμο έγινε απο πάνω προς τα κάτω. Οι τοίχοι που βλέπετε χτίζονται με διάφραγματα με έτοιμο μπετόν εξαιτίας του υγρού υπεδάφους», εξηγεί στο Newsit.gr ο επιβλέπων μηχανικός του εργοταξίου και τονίζει πως απο πλευράς στατικής ο σταθμός αγγίζει το απόλυτο σε ασφάλεια και αντισεισμικότητα. Το Πανεπιστήμιο αποτελεί έναν απο τους πλέον έτοιμους σταθμούς καθώς έχουν ήδη γίνει οι εργασίες πολιτικού μηχανικού και αυτό που απομένει προκειμένου να ολοκληρωθεί είναι η αρχιτεκτονική παρέμβαση και η εγκατάσταση του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού.


«Ο σταθμός είναι σχεδόν έτοιμος. Οι αποβάθρες, οι σκάλες και οι όροφοι εχουν ήδη χτιστεί. Σειρά εχει η διαμόρφωση του χώρου καθώς και η εγκατάσταση και η δοκιμή για τα 48 ηλεκτρονικά συστήματά που θα λειτουργούν στο σταθμό», λέει ο υπεύθυνος των έργων και επισημαίνει οτι η πορεία του μετροπόντικα κατά μήκος της Εγνατίας μόνο εύκολη δεν ηταν με τους μηχανικούς να αναγκάζονται να αλλάξουν τροχούς καθώς έπεσαν σε σεισμικό ρήγμα στο ύψος της Βούλγαρη.



Ποιες είναι οι καινοτομίες που φέρνει το μετρό της Θεσσαλονίκης σε σύγκριση με αυτό της Αθήνας; Όπως λέει στο Newsit.gr ο υπεύθυνος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, κ. Χάρης Τσιματζής, ο σταθμός του Πανεπιστημίου καθώς και οι υπόλοιποι δώδεκα σταθμοί θα λειτουργούν με σύστημα PSD, γυάλινες πόρτες στις αποβάθρες οι οποίες θα ανοίγουν μολις ο συρμός φτάνει στο σταθμό, για πυρασφάλεια και αποφυγή ατυχημάτων των επιβατών αλλα και ηλεκτρονικές μπάρες για τον έλεγχο των εισιτηρίων. Παράλληλα, τα βαγόνια θα ειναι αυτοματοποιημένα και θα κινούνται χωρίς οδηγό ενώ ο χρόνος αναμονής για τους συρμούς δεν θα ξεπερνά το ενάμιση λεπτό.


Το μετρό της Θεσσαλονίκης αναμένεται να κοστίσει-μαζί με την επέκταση προς Καλαμαριά και τα έργα ανάπλασης απο τους δήμους-περισσότερα απο 1,5 δισεκατομμύριο ευρώ, θα μετακινεί καθημερινά 250.000 επιβάτες και θα κρατήσει μακριά απο τις οδικές αρτηρίες της πόλης 500.000 αυτοκίνητα.



Το μετρό φτάνει στην Θεσσαλονίκη έστω και με καθυστέρηση και εφόσον για την κατασκευή του δεν χρειάστηκε τελικά να «θυσιαστεί η γυναίκα του πρωτομάστορα», όπως είπε ο Αλέξης Τσίπρας απο το εργοτάξιο της Νεας Ελβετίας, τότε μάλλον η αναμονή άξιζε τον κόπο.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ - ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΑΜΟΥ

πηγη:www.newsit.gr