ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2023

Ντάρια Κασάτκινα: «Ειλικρινά είμαι κουρασμένη, στο διάολο το τένις»

 


Η σεζόν στο τένις φθάνει στο τέλος της και όλοι οι αθλητές αντιμετωπίζουν συσσωρευμένη κούραση, με την Ντάρια Κασάτκινα να έχει ένα απίστευτο ξέσπασμα για το πρόγραμμα της WTA.

Η Κασάτκινα έφθασε φέτος στο Νο11 της παγκόσμιας κατάταξης και αναγκάστηκε να παίξει σε πολλά τουρνουά, “παλεύοντας” και για τα WTA Finals, το γεγονός όμως φαίνεται ότι την εξάντλησε. Σε ένα video που ανέβασε η ίδια στο youtube λοιπόν, εμφανίζεται να μην μπορεί να διαχειριστεί την κούραση από τα συνεχόμενα παιχνίδια και τα ταξίδια από χώρα σε χώρα. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι τα σχόλιά της έφεραν μεν προβληματισμό για την “πίεση” στους αθλητές, αλλά και κριτική προς τη Ρωσίδα τενίστρια, αφού κερδίζει εκατομμύρια για αυτό, ενώ μπορεί και να διαλέγει τα τουρνουά στα οποία συμμετέχει.

Το ξέσπασμα της Κασάτκινα

«Έφτασα στο ένα Masters τουρνουά και σε παίρνουν οι διοργανωτές μόνο στο ένα αεροδρόμιο, όχι από άλλο. Έπαιξα στο Τόκιο χθες το βράδυ και ήταν αδύνατο να πετάξω το ίδιο βράδυ οπότε έπρεπε να φύγω την επόμενη μέρα, στις 10 το πρωί. Και έπρεπε να φτάσω νωρίς γιατί παίζω την Κυριακή, αύριο. Για να γίνει αυτό θα προσγειωθώ στο ένα αεροδρόμιο αλλά δεν θα έρθουν να με πάρουν από αυτό οπότε τώρα βρισκόμαστε εδώ προσπαθώντας να βγάλουμε άκρη, προσπαθώντας να βγάλουμε χρήματα.

Ειλικρινά είμαι κουρασμένη. Στον διάολο το τένις. Το παιχνίδι του τένις από μόνο του είναι το πιο απλό πράγμα που μπορείς να κάνεις. Όλα τα υπόλοιπα είναι πραγματικά μ@λ@κιες. Δεν μπορώ να ταξιδεύω άλλο, να πακετάρω τα ρούχα μου και αυτά τα γ@μ@μ@ν@ αεροπλάνα. Όταν δεν μπορείς να επικοινωνείς με τους ανθρώπους από ξένες χώρες, όταν συνεχώς αλλάζεις κρεβάτια, όταν συνεχώς πακετάρεις και ξεπακετάρεις τα πράγματά σου, κάθε γ@μ@μ@νη εβδομάδα. Απλά δεν μπορώ να το κάνω άλλο αυτό.

Είμαι κουρασμένη. Το σώμα μου ήδη μου λέει να πάω να γ@μ@θ@, για τρίτη φορά μέσα στον ενάμιση μήνα, έχει κλείσει ο λαιμός μου και οι γενικότερες συνθήκες είναι ασυμπίεστες. Σε ό,τι αφορά τα logistics δεν υπάρχει χειρότερο άθλημα στον κόσμο, είναι μια μεγάλη μ@λ@κ@@».






Πηγή:www.newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου