ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τετάρτη 28 Απριλίου 2021

Έκι Γκονζάλες: «Έχω πάρει 20 κιλά – Μερικές φορές θυμάμαι ότι ήμουν ποδοσφαιριστής»

 


Ο άλλοτε αρχηγός του Παναθηναϊκού, Έκι Γκονζάλες, εμφανίστηκε σε τηλεοπτική εκπομπή στην Αργεντινή, εντελώς αλλαγμένος, έχοντας σταματήσει πια να αγωνίζεται ως ποδοσφαιριστής.

Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει αφήσει πίσω του το ποδόσφαιρο και πήρε 20 κιλά από τότε, αλλά θυμήθηκε και ιστορίες με τον Παναθηναϊκό, εξιστορώντας την ιστορία του από το παιχνίδι κόντρα στην Μπαρτσελόνα του Μέσι.

Οι δηλώσεις του Γκονζάλες

«Τα έχω παρατήσει, πήρα 20 κιλά και δεν θέλω να εμφανίζομαι πολύ στο γυαλί της τηλεόρασης. Μερικές φορές με σταματούν στο δρόμο και μου ζητούν αυτόγραφο και ντρέπομαι. Η αλήθεια είναι ότι μερικές φορές θυμάμαι ότι ήμουν ποδοσφαιριστής».

Για το ματς με την Μπαρτσελόνα: «Παίξαμε το πρώτο ματς στην Ελλάδα και το ματς έληξε 0-0. Πήγαμε στο Καμπ Νόου και λέγαμε μεταξύ μας ότι έχουμε πιθανότητες να νικήσουμε. Στο πρώτο δεκάλεπτο ο Μέσι μας είχε βάλει ένα γκολ, φάγαμε συνολικά πέντε γκολ αλλά και 14 να μας έβαζαν καλά θα ήταν». 


Πηγή:www.newsit.gr 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου