Δεν ξέρω αν, όπως λένε, «ο δολοφόνος επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος», αλλά η συγκεκριμένη απόφαση, η σειρά να επιστρέψει στον «τόπο του εγκλήματος», εκεί που ξεκίνησε για πρώτη φορά, πριν από δέκα χρόνια, αποδεικνύεται πολύ καλή επιλογή και για τους ιθύνοντες, αλλά και για τους τηλεθεατές. Και να σας πω τι εννοώ…!
Πρεμιέρα χθες το βράδυ για τη «Δέκατη εντολή» τη σειρά που φέρει την υπογραφή του Πάνου Κοκκινόπουλου. Δέκα χρόνια μετά την πρώτη προβολή της η σειρά επέστρεψε στον τηλεοπτικό σταθμό όπου προβλήθηκε για πρώτη φορά, στον ALPHA και το αποτέλεσμα, τόσο ποιοτικά όσο και… εμπορικά, βάσει των μετρήσεων τηλεθέασης, δικαιώνει το σταθμό της Κάντζας. Η «Δέκατη εντολή» επέστρεψε λοιπόν στον… τόπο του εγκλήματος, αλλά μόνο… έγκλημα δεν είναι η απόφαση του ALPHA να την εντάξει ξανά στο πρόγραμμά της και να εμπιστευθεί στον έμπειρο σκηνοθέτη νέο κύκλο επεισοδίων. Το πρώτο επεισόδιο έκανε 22,8% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 28,1% στο δυναμικό κοινό, ενώ στις γυναίκες ηλικίας 15 έως 24 ετών σημείωσε 52,9% μέσο όρο! Αν λάβει κάποιος υπόψη ότι αυτό το κοινό, οι τηλεθεατές ηλικίας 15 έως 24 ετών, ήταν… μωρά όταν ξεκίνησε να προβάλλεται η σειρά, τότε συμπεραίνει ότι η «Δέκατη εντολή» δεν κέρδισε με την επιστροφή της μόνο τους παλαιούς της τηλεθεατές, αλλά και καινούργιους. Και δικαιολογημένα γιατί η αισθητική που ακολουθεί σε αυτή τη σειρά ο Πάνος Κοκκινόπουλος είναι μεν η γνωστή του, αλλά πιο μοντέρνα, πιο σύγχρονη.
Ο γνωστός σκηνοθέτης δεν ακολούθησε την παλαιά τεχνική των πλάνων του, αλλά την έφερε στο σήμερα και έτσι η σειρά δεν είναι σαν να βγήκε από το χρονοντούλαπο, καταφέρνοντας λοιπόν να προσφέρει στον τηλεθεατή ένα πολύ σύγχρονο θέαμα. Βέβαια, υπάρχει κάποιο… θεματάκι με τα εφέ, όπως με το αίμα που θυμίζει λίγο… κέτσαπ, αλλά αυτό ίσως να γίνεται για να αποφεύγεται η ρεαλιστική –και… φοβιστική- εικόνα και για να μην γίνει… splatter! Πάντως είναι από το είδος των σειρών που λείπει από την εγχώρια παραγωγή μυθοπλασίας και ο Πάνος Κοκκινόπουλος έχει αποδειχτεί μετρ και αυτού του είδους!
Πηγη:www.newsit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου