ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Νικολέττα Ράλλη: Η στιγμή που ξενέρωσε και η παρουσιάστρια που κρατήθηκε για να μην χτυπήσει

 
 
Για τα αρνητικά σχόλια που έχει ακούσει, για την αποχώρησή της από το "Dancing with the Stars", για τα λεφτά που παίρνει, αλλά και για τον άνθρωπο που την έκανε έξαλλη μίλησε στο ένθετο "People" της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα" η όμορφη παρουσιάστρια.

Η όμορφη μελαχρινή της ελληνικής τηλεόρασης που πλέον τι θαυμάζουμε μέσα από την εκπομπή στον MTV έδωσε συνέντευξη στο κυριακάτικο ένθετο και για ακόμα μία φορά ήταν ειλικρινής. Να, λοιπόν, τι είπε για...
...τα αρνητικά σχόλια για το τηλεοπτικό της μέλλον
"Δεν ασχολούμαι με τα σχόλια των άλλων. Δεν με αγγίζουν τέτοια πράγματα...Εγώ είμαι και λίγο στον κόσμο μου ως άνθρωπος, χωρίς να το κάνω επίτηδες, του τύπου "σας έχω γραμμένους"".


 
...τα χρήματα
"Πέρσι κατάλαβα για ποιον λόγο οι παρουσιαστές πληρώνονται τόσο καλά. Είναι το τίμημα της έκθεσης. Θα σε συζητήσουν, θα σε κουτσομπολέψουν, θα σε φωτογραφίσουν και πάει λέγοντας...Εγώ δεν έπαιρνα πολλά λεφτά. Είμαι άλλης γενιάς. Δεν νομίζω - σύντομα τουλάχιστον - να προλάβω τα πολλά λεφτά στην τηλεόραση. Σίγουρα πάντως δεν έπαιρνα τα ίδια λεφτά που έπαιρνα, για παράδειγμα, στο MAD.
...την αποχώρηση της από το "Dancing"
"Όταν μπήκα στο αυτοκίνητο μου και έφυγα από το στούντιο, ένιωσα τόσο ξενερωμένη...Αναρωτιόμουν: "Τι γίνεται στον κόσμο; Είναι τόσο δύσκολος αυτός ο χώρος, ρε γαμώτο;". Προσπαθούσα να σκεφτώ τι κακό έχω κάνει και σε ποιον.

 
...τη φορά που θύμωσε πάρα πολύ
"Θυμάμαι ένα περιστατικό που κρατήθηκα για να μην χτυπήσω άνθρωπο που μου μίλησε άσχημα και αξιωτικά. Πήγαινα κάθε μέρα στο κομμωτήριο του καναλιού να ετοιμαστώ προτού βγω στην εκπομπή. Μια συγκεκριμένη παρουσιάστρια περίμενε να ετοιμαστεί μετά από μένα και πάντα απευθυνόταν στην κομμώτρια της εκάστοτε βάρδιες που με χτένιζε εκείνη τη στιγμή για το αν κοντεύουμε να τελειώσουμε ή πόση ώρα χρειαζόμαστε ακόμη. Μου είχε κάνει φοβερή εντύπωση το γεγονός ότι ενώ με γνώριζε δεν απευθυνόταν ποτέ σε μένα παρά μόνο στην κομμώτρια. Μια μέρα που επιχείρησ να κάνει το ίδιο πρόλαβα και απάντησα εγώ λέγοντάς: "Σε ένα λεπτό". Τότε μου απάντησε αυτή: "Ορίστε; Ποια νομίζεις ότι είσαι, κοριτσάκι μου και μου μιλάς εμένα με αυτό το ύφος; Ξέρεις ποια είμαι εγώ;". πραγματικά πίστευα ότι δεν άκουσα καλά...Την ατάκα "ξέρεις ποια είμαι εγώ;" τη έχω ακούσει μόνο σε ανέκδοτο ή σε πλάκες που κάνουμε με τις φίλες μου".


πηγη:www.cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου