ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018

Η Νορβηγία έχει εδώ και χρόνια ενδοδαπέδια θέρμανση στους δρόμους της



Μια Σκανδιναβική χώρα σαν την Νορβηγία, έχει μακρύ χειμώνα, χειμώνας που μεταφράζεται σε χιόνι, πολύ χιόνι.

Η Νορβηγία έχει εδώ και χρόνια ενδοδαπέδια θέρμανση στους δρόμους της - Εικόνα 1

Τι έχουν σκεφτούν οι Νορβηγοί ώστε οι δρόμοι και οι πεζόδρομοί τους να μην πιάνουν χιόνι; Κάτι απλό, την ενδοδαπέδια θέρμανση.

Η Νορβηγία έχει εδώ και χρόνια ενδοδαπέδια θέρμανση στους δρόμους της - Εικόνα 2

Ήδη σε αρκετούς δρόμους του Όσλο έχουν εγκατασταθεί τέτοια συστήματα, με την Ισλανδία να ακολουθεί και να τοποθετεί και αυτή στους πεζόδρομους του Reykjavik και του Akureyri παρόμοια συστήματα.

Η Νορβηγία έχει εδώ και χρόνια ενδοδαπέδια θέρμανση στους δρόμους της - Εικόνα 3

Τα συστήματα λειτουργούν είτε με θερμικά ηλεκτρικά καλώδια είτε με σωλήνες ζεστού νερού, και πλέον είναι αρκετά εύκολα στην τοποθέτηση τους.

Η Νορβηγία έχει εδώ και χρόνια ενδοδαπέδια θέρμανση στους δρόμους της - Εικόνα 4

Η Νορβηγία έχει εδώ και χρόνια ενδοδαπέδια θέρμανση στους δρόμους της - Εικόνα 5

Η Νορβηγία έχει εδώ και χρόνια ενδοδαπέδια θέρμανση στους δρόμους της - Εικόνα 6
Η Νορβηγία έχει εδώ και χρόνια ενδοδαπέδια θέρμανση στους δρόμους της - Εικόνα 7
Η Νορβηγία έχει εδώ και χρόνια ενδοδαπέδια θέρμανση στους δρόμους της - Εικόνα 8
Η Νορβηγία έχει εδώ και χρόνια ενδοδαπέδια θέρμανση στους δρόμους της - Εικόνα 9
Η Νορβηγία έχει εδώ και χρόνια ενδοδαπέδια θέρμανση στους δρόμους της - Εικόνα 10

Η Νορβηγία έχει εδώ και χρόνια ενδοδαπέδια θέρμανση στους δρόμους της - Εικόνα 11
Η Νορβηγία έχει εδώ και χρόνια ενδοδαπέδια θέρμανση στους δρόμους της - Εικόνα 12

Πηγή: autoblog.gr

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018

Αποκάλυψη: Ο κυβερνήτης της φρεγάτας αγνόησε τις προειδοποιήσεις για επικείμενη σύγκρουση με το τάνκερ!

Αποκάλυψη: Ο κυβερνήτης της φρεγάτας αγνόησε τις προειδοποιήσεις για επικείμενη σύγκρουση με το τάνκερ! | Newsit.gr

Είναι μια από τις μεγαλύτερες φρεγάτες του Πολεμικού Ναυτικού της Νορβηγίας αλλά δυστυχώς βυθίζεται μετά την σύγκρουσή της με ελληνόκτητο τάνκερ. Και σύμφωνα με Νορβηγικά ΜΜΕ μεγάλη ευθύνη έχει ο κυβερνήτης της φρεγάτας. Σύμφωνα με το site Aldrimer, το πλήρωμα της φρεγάτας παρά τις προειδοποιήσεις για επικείμενη σύγκρουση επέμεναν ότι είχαν την κατάσταση υπό έλεγχο!
Η φρεγάτα είχε λάβει προειδοποιήσεις από το τάνκερ από το κέντρο διαχείρισης των θαλάσσιων συγκοινωνιών. Όμως η απάντηση που έπαιρναν ήταν: «Τα έχουμε όλα υπό έλεγχο». Η φρεγάτα δυστυχώς βυθίζεται σιγά – σιγά, ενώ το ελληνόκτητο τάνκερ δεν έχει πάθει ζημιές. Όπως και άλλα πολεμικά σκάφη, η μισοβυθισμένη φρεγάτα φέρει όπλα, όπως πυραύλους, τορπίλες και βόμβες βυθού. Ακόμα παραμένει άγνωστο τι θα γίνει με τα όπλα αυτά.

Η ανακοίνωση της ιδιοκτήτριας εταιρείας του δεξαμενόπλοιου

Από την πλευρά της η ελληνική εταιρεία Tsakos Columbia Management, τονίζει πως τη στιγμή της σύγκρουσης το δεξαμενόπλοιο ήταν δεμένο σε ρυμουλκό. Σημειώνει δε πως καμία διαρροή πετρελαίου δεν έχει υπάρξει, παρ’ ότι τα νορβηγικά μέσα κάνουν λόγο για 10.000 λίτρα πετρελαίου.
H εταιρεία Tsakos Columbia Management (“TCM”) S.A., διαχειρίστρια του δεξαμενοπλοίου M/T SOLA TS (IMO No 9724350, σημαία Μάλτας, κλάση DNV-GL), γνωστοποιεί ότι την 8η Νοέμβριου 2018, στις 03.02 ώρα Γκρίνουϊτς περίπου, το δεξαμενόπλοιο M/T SOLA TS, έχοντας ολοκληρώσει τη διαδικασία φόρτωσης στο λιμάνι Sture της Νορβηγίας κι ενώ βρισκόταν εν πλω, ενεπλάκη σε σύγκρουση με το σκάφος KNM HELGE INGSTAD του Νορβηγικού Πολεμικού Ναυτικού. Σημειώνεται ότι κατά τη στιγμή της σύγκρουσης, το M/T SOLA TS ήταν προσδεμένο με ρυμουλκό και βρισκόταν υπό την καθοδήγηση / έλεγχο τοπικού πιλότου-πλοηγού.
Το M/T SOLA TS ανέφερε περιορισμένες, ελάσσονος έκτασης υλικές ζημιές. Ουδείς τραυματισμός μελών του πληρώματος και ουδεμία ρύπανση του θαλασσίου περιβάλλοντος αναφέρθηκαν.
Αναφέρθηκαν ζημίες στο σκάφος του Νορβηγικού Ναυτικού. Από την πρώτη στιγμή που ενημερώθηκε για το συμβάν η διαχειρίστρια εταιρεία εστίασε τις προσπάθειές της προς την κατεύθυνση της ασφάλειας όλων των εμπλεκομένων στο περιστατικό κι εκφράζει την αμέριστη συμπαράστασή της προς όλα τα μέλη του πληρώματος του Νορβηγικού πολεμικού πλοίου.
Προς το παρόν το M/T SOLA TS βρίσκεται πλησίον του σημείου του ατυχήματος και είναι προγραμματισμένο να κατευθυνθεί για ελλιμενισμό σε γειτονικό λιμένα, με χρήση δικής του ισχύος, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι απαραίτητες τεχνικές επιθεωρήσεις και να συνεχίσει το ταξίδι του.
Η TCM ενεργοποίησε αμέσως τις διαδικασίες έκτακτης ανάγκης και βρίσκεται σε διαρκή επαφή τόσο με τον Καπετάνιο του M/T SOLA TS όσο και με τις αρμόδιες τοπικές αρχές.
Η διαχειρίστρια εταιρεία θα συνδράμει με όλα τα πρόσφορα μέσα τις αρχές στο πλαίσιο της διερεύνησης των αιτίων του συγκεκριμένου περιστατικού.
Σε περίπτωση που προκύψουν περαιτέρω πληροφορίες, η TCM θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση.
πηγή:www.newsit.gr

Κινέζοι έφτιαξαν τον πρώτο «εικονικό» δημοσιογράφο – Δουλεύει non stop για 24 ώρες (video)




Έναν εικονικό παρουσιαστή ειδήσεων, παρουσίασε το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων της Κίνας «XINHUA», που είναι προϊόν ενός συστήματος τεχνητής νοημοσύνης, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την κινεζική μηχανή αναζήτησης Sogou.

Χάρη στο άψογο κοστούμι του, και παρά την ελαφρώς ρομποτική φωνή του, όταν τον βλέπει κανείς στην οθόνη, δεν είναι εύκολο να τον ξεχωρίσει από έναν άνθρωπο παρουσιαστή.

Ο εικονικός παρουσιαστής, σύμφωνα με το κινεζικό πρακτορείο, μπορεί να εκφωνήσει κείμενα εξίσου φυσικά με έναν επαγγελματία δημοσιογράφο παρουσιαστή ειδήσεων.


Ο εικονικός δημοσιογράφος έχει δημιουργηθεί σε δύο εκδοχές, μία αγγλόφωνη και μια κινεζόφωνη, με διαφορετικά πρόσωπα η κάθε μία, σύμφωνα με το BBC.

Μπορεί να «δουλέψει» 24 συνεχόμενες ώρες, πράγμα που, κατά το XINHUA, «θα μειώσει τα κόστη παραγωγής». Το πρακτορείο επεσήμανε ότι ο εικονικός παρουσιαστής θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμος για να παρουσιάζει αμέσως έκτακτες ειδήσεις.

Η φωνή του «συναδέλφου» δημοσιογράφου, οι κινήσεις των χειλιών του και οι εκφράσεις του προσώπου του δημιουργούνται από ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, το οποίο έχει προηγουμένως εκπαιδευθεί με βάση βίντεο από πραγματικούς παρουσιαστές του πρακτορείου.

Το κατά πόσο ένας τέτοιος «δημοσιογράφος» θα ικανοποιεί το κοινό, μένει να φανεί. Καθώς επίσης και ποιες επιπτώσεις μπορεί να έχει γενικότερα για το επάγγελμα του δημοσιογράφου.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ) www.altsantiri.gr