ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Πέμπτη 19 Απριλίου 2018

Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 20 λεπτά από το Φθινόπωρο

Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 20 λεπτά από το Φθινόπωρο | Newsit.gr

Αυτό εκτίμησαν εκπρόσωποι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της μητρικής της εταιρίας του ομίλου Ferrovie Dello Stato Italiano, σε εκδήλωση στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, που διοργανώθηκε σε συνεργασία με το Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.
Επίσης, δεν έκρυψαν και το ενδιαφέρον τους για την εξαγορά της εταιρίας συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού (ΕΕΣΣΤΥ).
«Η γεωπολιτική θέση της χώρας είναι πολύ σημαντική για όλη την Ευρώπη και αυτό θα προσπαθήσουμε να το αξιοποιήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο» τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης.
Ο κ. Τσαλίδης ανέφερε ότι από το φθινόπωρο εκτιμάται ότι θα αρχίσει να ξεδιπλώνεται και η επένδυση των πεντακοσίων εκατομμυρίων ευρώ από τον όμιλο, για την αναβάθμιση των υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αρχής γενομένης με την έλευση του νέου τροχαίου υλικού για τη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, εφόσον θα έχει ολοκληρωθεί η υποδομή για την διπλή γραμμή ηλεκτροκίνησης. Ιδιαίτερα επεσήμανε, ότι ήδη «καταβάλλεται μια τεράστια προσπάθεια» από τον αρμόδιο υπουργό και από την ελληνική κυβέρνηση για να ολοκληρωθεί πιο γρήγορα το έργο της διπλής γραμμής ηλεκτροκίνησης. Εκτίμησε ότι εάν δοθεί ως στα τέλη Ιούνιου, η εταιρία από τον Σεπτέμβριο, θα είναι σε θέση να φέρει το νέο τροχαίο υλικό, να πιστοποιήσει τη γραμμή και να εκπαιδεύσει το προσωπικό στα νέα τρένα.

Έρχεται και το ταχύτερο τρένο


Με την ολοκλήρωση του έργου, η διαδρομή Αθήνας – Θεσσαλονίκης θα διαρκεί τρεις ώρες και είκοσι λεπτά. Επίσης, σύμφωνα με το σχεδιασμό, προβλέπεται ως το τέλος του 2019 να έρθει και το ταχύτερο τρένο, με ταχύτητα 200 χλμ/ώρα.
«Προφανώς και θα έχουμε μια αύξηση της χωρητικότητας» είπε ο κ. Τσαλίδης. Τόνισε επίσης, ότι θα δοθεί η δυνατότητα να τηρούνται οι χρόνοι άφιξης και αναχώρησης, ενώ ήδη δίνεται βάση στην καθαριότητα, τις ποιοτικές παροχές και υπηρεσίες και το εκπαιδευμένο προσωπικό στους σιδηρόδρομους.
Ο κ. Τσαλίδης επεσήμανε ότι ιδιαίτερα μετά το φθινόπωρο που θα έρθει το νέο τροχαίο υλικό για τη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, θα πρέπει να προβλεφθεί και η συντήρησή του, και για αυτό το σκοπό να εκπαιδευτεί και προσωπικό. «Κι αυτό δεν μπορεί, παρά να το κάνει μια εταιρεία η οποία ανήκει στην σιδηροδρομική επιχείρηση που ακούει στο όνομα ΤΡΑΙΝΟΣΕ» είπε ο κ. Τσαλίδης.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σαντορίνη: Άνοιξαν το στομάχι της τεράστιας φάλαινας και προσπαθούσαν να πιστέψουν στα μάτια τους [pics, vid]

Σαντορίνη: Άνοιξαν το στομάχι της τεράστιας φάλαινας και προσπαθούσαν να πιστέψουν στα μάτια τους [pics, vid] | Newsit.gr

Οι εικόνες με τη νεκρή φάλαινα στη Σαντορίνη έκαναν το γύρο του διαδικτύου. Τα θαλάσσια απορρίμματα και ιδιαίτερα τα πλαστικά, αποτελούν το σημαντικότερο περιβαλλοντικό πρόβλημα για τον 21ο αιώνα. Ακόμα μια φορά ο άνθρωπος είναι συνεργός και έχει την ευθύνη σε άλλη μια δολοφονία ενός σπάνιου θηλαστικού.
Έκπληκτοι οι ειδικοί που έκαναν νεκροτομή στο κήτος ανακάλυψαν ότι μέσα στο στομάχι της φάλαινας υπήρχαν πάνω από 30 κιλά πλαστικής σακούλας, με αποτέλεσμα το άτυχο θηλαστικό να βρει τραγικό θάνατο.
Η αποκάλυψη ότι ο θάνατος της φάλαινας που ξεβράστηκε στην Σαντορίνη, προκλήθηκε από περισσότερα από 30 κιλά πλαστικές σακούλες που βρέθηκαν στην κοιλιά της, επανέφερε στο προσκήνιο το μεγάλο πρόβλημα με τα απόβλητα στις θάλασσες και τα θηλαστικά. Όπως έγινε γνωστό η φάλαινα μήκους 9 μέτρων πέθανε από γαστρικό σοκ που προκλήθηκε από την κατάποση πλαστικού.
Η φάλαινα δεν μπόρεσε να αποβάλει τα πλαστικά από το πεπτικό σύστημά της, με αποτέλεσμα να πάθει περιτονίτιδα και να καταλήξει.

Οι τελευταίες φωτογραφίες με τη νεκρή φάλαινα

Τα πλαστικά στις θάλασσες και τους ωκεανούς είναι ένας από τους μεγαλύτερους κινδύνους και απειλές που αντιμετωπίζει το θαλάσσιο οικοσύστημα. Δεν είναι τυχαίο που τα περισσότερα ζώα πεθαίνουν εξαιτίας των ανθρώπινων σκουπιδιών που βρίσκονται στο περιβάλλον όπου ζουν, παρά εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής.
Τέτοιες εικόνες είναι πραγματικά συγκλονιστικές και αποτυπώνουν το μέγεθος ενός προβλήματος που κανένας μας δεν θέλει να ξέρει. Κάθε χρόνο χιλιάδες θαλάσσιες χελώνες, φάλαινες ψάρια και θαλασσοπούλια χάνουν τη ζωή τους από τα πλαστικά, καθώς η λεγόμενη οικολογική συνείδηση όλων μας είναι σχεδόν ανύπαρκτη.
Το θέμα της περιβαλλοντικής καταστροφής πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν μια διπλή απειλή: αφενός κατά της συνέχισης της βιοποικιλότητας και της ίδιας της ζωής έτσι όπως την ξέρουμε και αφετέρου κατά της ίδιας της δημοκρατίας, έστω όπως τη ζούμε σήμερα.

Η νεκρή φάλαινα στη Σαντορίνη

«Είναι μια μεγάλη φάλαινα που την έβγαλε η θάλασσα έξω και δυστυχώς δεν την πήρε είδηση κανείς» λέει ο δύτης που έφτασε στο σημείο και συνεχίζει: «η αίσθηση είναι περίεργη μπροστά σε μια τέτοια εικόνα».

Το βίντεο από το Ακρωτήρι στη Σαντορίνη

Πηγή: cyclades24.gr

Toυρκικό πολεμικό πλοίο πέρασε από τον Ισθμό [pics, vid]

Toυρκικό πολεμικό πλοίο πέρασε από τον Ισθμό [pics, vid] | Newsit.gr

Τον Ισθμό της Κορίνθου πέρασε σήμερα μεταξύ του Σαρωνικού και Κορινθιακού το Τουρκικό Ναρκαλιευτικό «TCG ANAMUR». Έχει προορισμό το Ιόνιο. 
Δεν είναι η πρώτη φορά που τουρκικό πολεμικό πλοίο πλέει στον Ισθμό της Κορίνθου και στον Κορινθιακό κόλπο.
Φωτογραφία ΑΠΕ – ΜΠΕ
Φωτογραφία ΑΠΕ – ΜΠΕ
Φωτογραφία ΑΠΕ – ΜΠΕ
Φωτογραφία ΑΠΕ – ΜΠΕ
Φωτογραφία ΑΠΕ – ΜΠΕ
Φωτογραφία ΑΠΕ – ΜΠΕ
Φωτογραφία ΑΠΕ – ΜΠΕ
Στο πλοίο δεν διακρίνεται η Νατοϊκή ενώ δεν έγινε γνωστό αν συμμετέχει σε κάποια άσκηση.
Και το korinthostv κατέγραψε το τουρκικό πλοίο. Στα πλάνα φαίνεται να προπορεύεται και ένα ρυμουλκό.

Δείτε φωτογραφίες και βίντεο:

πηγή:www.newsit.gr