- Ο διάσημος τραγουδιστής έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 53 ετών - Σύμφωνα με τον παραγωγό του, ο Τζορτζ Μάικλ άφησε την τελευταία του πνοή στο σπίτι του - Υποβλήθηκε σε τραχειοτομή, όπως μεταδίδουν τα διεθνή μέσα ενημέρωσης
- “Για έκρηξη που σημειώθηκε στον αέρα” κάνουν λόγο οι εμπειρογνώμονες - Η μεγάλη ακτίνα διασποράς των συντριμμιών το βασικό στοιχείο - Το Νοέμβρη του 2015 ρωσικό Airbus είχε πέσει στο όρος Σινά, οι τζιχανιστές είχαν αναλάβει την ευθύνη - Βίντεο – ντοκουμέντο από την απογείωση του αεροπλάνου, 2 λεπτά πριν συντριβεί στη Μαύρη Θάλασσα
Η ακτίνα στην οποία βρέθηκαν συντρίμμια του αεροσκάφους, αλλά και ο ελάχιστος χρόνος που χρειάστηκε από την απογείωση του αεροπλάνου από το Σότσι μέχρι την συντριβή του στη Μαύρη Θάλασσα δύο λεπτά αργότερα, οδηγεί τους εμπειρογνώμονες στο συμπέρασμα πως πρέπει να σημειώθηκε έκρηξη στον αέρα. Το γεγονός θυμίζει έντονα την πτώση του ρωσικού Airbus τον Νοέμβρη του 2015 στο όρος Σινά, το οποίο μπορεί αρχικά να αποδοθεί σε τεχνική βλάβη, οι τζιχαντιστές όμως είχαν σπεύσει να αναλάβουν την ευθύνη. Οι υποψίες είναι λογικό να πέφτουν και πάλι σε τρομοκράτες, έπειτα και από την εκτέλεση του Ρώσου πρέσβη Αντρέι Καρλόφ στην Άγκυρα. Ρωσική ιστοσελίδα, δημοσίευσε βίντεο - ντοκουμέντο από την απογείωση του αεροπλάνου από το Σότσι, δύο περίπου λεπτά πριν συντριβεί στην Μαύρη Θάλασσα.
Τραγική κατάληξη είχε το ταξίδι που ξεκίνησε από τη Μόσχα για την χορωδία των Ενόπλων Δυνάμεων της Ρωσίας, δημοσιογράφους που ακολουθούσαν την αποστολή αλλά και μια γνωστή για τις φιλανθρωπίες της Ρωσίδας. Το αεροπλάνο της πολεμικής αεροπορίας της Ρωσίας, αφού σταμάτησε στο Σότσι για να ανεφοδιαστεί με καύσιμα, προσπάθησε να ξαναξεκινήσει το ταξίδι προς τη Λαττάκεια της Συρίας, όπου θα έπαιζε για την αλλαγή του χρόνου, κάτι όμως που δεν θα συμβεί ποτέ.
Μέχρι στιγμής οι έρευνες των ρωσικών υπηρεσιών διάσωσης δεν έχουν καταφέρει να εντοπίσουν κάποιον ζωντανό από τους επιβαίνοντες, ενώ από την πρώτη στιγμή οι αρχές δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αισιοδοξίας. Είναι βέβαιο πως και οι 93 επιβαίνοντες είναι νεκροί, αν και μέχρι στιγμής έχουν ανασυρθεί μόλις 5. Βίντεο από την επιχείρηση διάσωσης
Οι ρωσικές αρχές έχουν αποκλείσει το ενδεχόμενο τρομοκρατίας, μέσω του προέδρου της Επιτροπής Άμυνας και Ασφαλείας της χώρας, ξεκαθαρίζοντας πως πρόκειται είτε για βλάβη είτε για λάθος χειρισμό του πιλότου “Αποκλείω οποιοδήποτε τέτοιο ενδεχόμενο.
Είναι αεροπλάνο του υπουργείου Άμυνας, στον εναέριο χώρο της Ρωσίας, δεν υπάρχει κανένα τέτοιο ενδεχόμενο. Το αεροπλάνο έπρεπε να πραγματοποιήσει μια αναστροφή μετά την απογείωσή του πάνω από τη θάλασσα, που μπορεί να πήγε λάθος”, λέει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της επιτροπής.
Ο πρόεδρος Βλάντιμιρ Πούτιν, ο πρωθυπουργός Ντμίτρι Μεντβέντεφ αλλά και ο Δήμαρχος της Μόσχας Σεργκέι Σομπιανίν, εξέφρασαν τα συλλύπητήριά τους στις οικογένειες των θυμάτων. Στο Σότσι μάλιστα ήδη έχει συσταθεί ομάδα ψυχολογικής υποστήριξης η οποία θα αναλάβει την φροντίδα των συγγενών των θυμάτων. Η ρωσική κυβέρνηση έχει ήδη ξεκαθαρίσει πως οι συγγενείς θα λάβουν ασφαλιστικές αποζημιώσεις για τις απώλειές τους. πηγή:www.newsit.gr
Μπορεί η καταγραφή της χρονιάς να μην έχει ακόμα κλείσει, όμως τα μέχρι τώρα δεδομένα είναι αρκετά για να βγάλουμε με ασφάλεια την πρώτη δεκάδα των πωλήσεων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ο ΣύνδεσμοςΕισαγωγέωνΑντιπροσώπων Αυτοκινήτων δημοσίευσε μέχρι και τον Νοέμβριο λοιπόν, η κατάταξη είναι η εξής:
10. ToyotaAuris1.650 αυτοκίνητα
Το μικρό οικογενειακό της Toyota έχει το δικό του τρόπο να προσελκύει τους αγοραστές. Γι’ αυτό και χωρίς να είναι ολοκαίνουργιο ή ιδιαίτερα φρέσκο, κατάφερε να σημειώσει μια αξιόλογη πορεία.
Η τελευταία γενιά του Clio έχει εξαργυρώσει την πολύ πετυχημένη του εμφάνιση σε αντίστοιχη επιτυχία και εμπορική πορεία. Και με δεδομένο ότι μόλις ανανεώθηκε, αναμένεται να πάει ακόμα καλύτερα του χρόνου.
Συνεχίζοντας την επιτυχία της πρώτης γενιάς, το crossover της Nissan εξακολουθεί να εντυπωσιάζει με την πορεία του. Δεν υπάρχει άλλο μοντέλο αυτής κατηγορίας τιμής ή μεγέθους με καλύτερες πωλήσεις.
Το σουπερμίνι της Peugeot συνεχίζει τη δυνατή γαλλική παράδοση στην κατηγορία. Οι σύγχρονοι κινητήρες και η όμορφη σχεδίαση είναι το κλειδί της επιτυχίας.
Η μάχη με το 208 θα κριθεί στο νήμα αλλά αυτό δεν αναιρεί την επιτυχία της κλασικής αξίας που ονομάζεται Polo. Ακόμα και σε μια καριέρα που πλησιάζει στη δύση της, πουλάει πολύ καλά.
Το μικρό FIAT συνεχίζει απτόητο παρότι κουβαλάει αρκετά χρόνια στην πλάτη του. Το ότι είναι η μοναδική πρόταση στα μικρά με ντίζελ κινητήρα παίζει σημαντικό ρόλο.
Ο αντικαταστάτης ήδη παρουσιάστηκε αλλά το μικρό Nissan είχε μια εξαιρετική χρονιά. Σημαντικό βοήθημα αποτέλεσε και η επιτυχία του στην αγορά των ενοικιαζόμενων.
Το αγοραστικό κοινό εξακολουθεί να τιμά την αξία που ονομάζεται Corsa. Με την επόμενη γενιά να εξελίσσεται ήδη, η δεύτερη θέση στις συνολικές πωλήσεις είναι μια εξαιρετική επίδοση.
Ο αδιαφιλονίκητος νικητής της εφετινής χρονιάς είναι και πάλι το Toyota Yaris, διατηρώντας το στέμμα της προηγούμενης. Με δεδομένη την ηλικία του, η επίδοσή του γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακή.
Για τον ακριβή αριθμό των πωλήσεων θα πρέπει να περιμένουμε ένα μήνα ακόμα. Όμως είναι από τώρα ξεκάθαρο πως για ακόμα μια χρονιά η κατηγορία που μεσουράνησε ήταν εκείνη των σουπερμίνι.
Αν και τα τελευταία τρία χρόνια το συνολικό ποσοστό που της αναλογεί πέφτει ελαφρώς, ακόμα αντιπροσωπεύει το 37,5%. Η δεύτερη πιο δημοφιλής κατηγορία είναι τα μικρά οικογενειακά που διατηρούν μια σταθερή δυναμική στο 28,2%, ενώ τρίτα είναι τα αυτοκίνητα πόλης με 15,2%.
Ουσιαστικά η αγορά ολοκληρώνεται από το 10,2% που αντιστοιχεί στα SUV/crossover (ποσοστό που στην πραγματικότητα είναι μεγαλύτερο αφού μοντέλα όπως το Qashqai δεν είναι καταχωρημένα εδώ) και το 5,1% των μεσαίων οικογενειακών. πηγή:http://www.drive.gr