ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα: Πρόσωπο «βόμβα» δέχτηκε πρόταση να ενταχθεί μόνιμα στη σειρά!

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα: Πρόσωπο «βόμβα» δέχτηκε πρόταση να ενταχθεί μόνιμα στη σειρά!

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα... Μια από τις πλέον επιτυχημένες ελληνικές σειρές των τελευταίων ετών, που αποτελεί για τον Alpha ένα από τα δυνατά χαρτιά του... Το τελευταίο διάστημα, ωστόσο, φαίνεται πως έχει αρχίσει μια ...μουρμούρα, καθώς το δημοφιλές σίριαλ δείχνει σημάδια κόπωσης που αποτυπώνονται στον πίνακα τηλεθέασης της Nielsen. Τα άλλοτε 30αρια και 40αρια που σημείωνε σε κάθε επεισόδιο, έχουν πολύ καιρό να κάνουν την εμφάνισή τους.

Πολλοί συνδέουν την πτώση της θεαματικότητας της σειράς με την αντικατάσταση του ζευγαριού Πάνος Βλάχος - Ιωάννα Τριανταφυλλίδου από τον Γιάννη Τσιμιτσέλη και την Δανάη Επιθυμιάδη. Φαίνεται πως το σενάριο που συνοδεύει τους δύο ηθοποιούς δεν έχει αποδώσει τα προσδοκώμενα. Ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας, ίσως ο πιο σημαντικός, είναι η κίνηση ματ του ΑΝΤ1 να φέρει το δελτίο του μία ώρα νωρίτερα και να δημιουργήσει μια ισχυρή prime time ζώνη, με back to back ελληνικά σίριαλ που δεν επιτρέπουν στον τηλεθεατή να αλλάξει εύκολα κανάλι.



Όλα αυτά, λοιπόν, έχουν προβληματίσει τους υπεύθυνους του Alpha, οι οποίοι σκέφτονται να προχωρήσουν σε κάποιες σημαντικές αλλαγές. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Παναγιώτη Μουλόπουλου στο TV ζάπινγκ, είναι πολύ πιθανό να δούμε την επόμενη σεζόν να μπαίνει και τέταρτο ζευγάρι στη σειρά. Ένα από τα πρόσωπα που φαίνεται να έχει δεχτεί πρόταση είναι η Φωτεινή Αθερίδου, κόρη του Θοδωρή Αθερίδη και της Ελένης Γκασούκα.



Να σημειώσουμε, βέβαια, ότι σε ανάλογα σενάρια για προσθήκη τέταρτου ζευγαριού που είχαν γίνει ένα χρόνο πριν, ο Alpha τα διέψευσε, καθώς το κόνσεπτ δεν προβλέπει κάτι τέτοιο. Οι καιροί όμως αλλάζουν. Αναμένουμε το επόμενο διάστημα να δούμε σε τι αποφάσεις θα καταλήξει ο σταθμός.


πηγη:www.zappit.gr

Κάνεις περιορισμένες μετακινήσεις; Τώρα ασφάλεια αυτοκινήτου με το χιλιόμετρο!

Κάνεις περιορισμένες μετακινήσεις; Τώρα ασφάλεια αυτοκινήτου με το χιλιόμετρο!

Η πρωτοποριακή ασφαλιστική τάση βάσει χιλιομέτρων που άλλαξε το ασφαλιστικό τοπίο στο εξωτερικό κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή της στην Ελλάδα, προσφέροντας τη δυνατότητα στους οδηγούς που κάνουν περιορισμένες μετακινήσεις να μειώσουν το κόστος ασφάλισης του οχήματός τους.

Είτε από επιλογή είτε λόγω συνθηκών, δεν είναι λίγοι εκείνοι που χρησιμοποιούν ελάχιστα το αυτοκίνητό τους. Με το Μετρό να καλύπτει όλο και περισσότερες περιοχές, πολλοί είναι εκείνοι που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους μέχρι κάποιον σταθμό και συνεχίζουν τις μετακινήσεις τους με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Άλλοι πάλι εργάζονται κοντά στο σπίτι τους, με αποτέλεσμα να διανύουν μικρές αποστάσεις σε καθημερινή βάση.

Εκτός από τη βενζίνη, που έχει φτάσει στα ύψη, μπορεί κανείς να επωφεληθεί από τις περιορισμένες μετακινήσεις που κάνει, επιλέγοντας κάποιο από τα νέα πρωτοποριακά προγράμματα ασφάλισης που εισάγει στην ελληνική αγορά για πρώτη φορά η Anytime. Με τα προγράμματα "Buy The Mile" μπορεί κανείς να ασφαλίσει το αυτοκίνητό του βάσει των χιλιομέτρων που διανύει.

Τα συγκεκριμένα προγράμματα αποτελούν ιδανική λύση για οδηγούς που διανύουν μέχρι και 5.000 χιλιόμετρα μέσα σε έναν χρόνο, με τον υπολογισμό να γίνεται μέσω ειδικής συσκευής που τοποθετείται εύκολα στο αυτοκίνητο. Απαραίτητη προϋπόθεση το αυτοκίνητο να έχει ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας από το 2000 και μετά ώστε να υποστηρίζεται τεχνολογικά η συσκευή.

Ο ιδιαίτερα διαδεδομένος τρόπος ασφάλισης στο εξωτερικό έρχεται και στην Ελλάδα από την Anytime, που λανσάρει στην αγορά 3 προγράμματα ασφάλισης για το αυτοκίνητο, τα οποία διαφοροποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες κάθε ασφαλιζόμενου:

Το Basic Buy The Mile 5.000: Η ιδανική λύση για όσους επιθυμούν την απαραίτητη από το νόμο ασφαλιστική κάλυψη, με φροντίδα ατυχήματος.

Το Economic Buy The Mile 5.000: Σχεδιάστηκε για όσους οδηγούς θέλουν την απαραίτητη από το
νόμο ασφαλιστική κάλυψη, σε συνδυασμό με την κάλυψη της πλήρους Οδικής Βοήθειας.

To Value Buy The Mile 5.000: Η ολοκληρωμένη ασφαλιστική λύση που απευθύνεται σε οδηγούς που ζητούν την απόλυτη ασφαλιστική προστασία από κινδύνους όπως φωτιά, κλοπή, πλημμύρες, κ.λπ.

Μπορεί κανείς να βρει περισσότερες πληροφορίες για τα νέα προγράμματα ασφάλισης στο www.anytime.gr.



 Πηγη:www.newsit.gr

Στην κόψη του ξυραφιού το MEGA - Τράπεζες κατήγγειλαν δάνεια

Στην κόψη του ξυραφιού το MEGA - Τράπεζες κατήγγειλαν δάνεια

Σε νέες περιπέτειες μπαίνει το MEGA ύστερα από την απόφαση της Τράπεζας Πειραιώς να καταγγείλει δανειακή σύμβαση ύψους 11 εκατομμυρίων ευρώ, απόφαση την οποία όπως αναφέρουν πληροφορίες που δεν έχουν διασταυρωθεί, αναμένεται να ακολουθήσει και η Alpha Bank.

Η εξέλιξη αυτή δείχνει πως οι τράπεζες σφίγγουν τον κλοιό γύρω από το MEGA και ήρθε ύστερα από την προθεσμία μέχρι την περασμένη Τετάρτη, που έδωσαν οι δύο τράπεζες για κατάθεση από τους μετόχους 11 εκατομμυρίων ευρώ και η οποία πέρασε έτσι...

Το επόμενο βήμα είναι η καταγγελία της σύμβασης η οποία έχει εκτός από την πρακτική και τη συμβολική σημασία.

Πρακτικά σημαίνει πως η οικονομική κατάσταση του καναλιού γίνεται ακόμα χειρότερη, ενώ γνώστες των θεμάτων την ερμηνεύουν και ως μία ενέργεια που δυσκολεύει τη συμμετοχή των Θ. Φιλιππόπουλου και Δ. Μάρη στη συμμετοχή στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr ο Θ. Φιλιππόπουλος υποσχέθηκε να επιταχύνει τον έλεγχο στα οικονομικά του καναλιού (due diligence) και να δώσει την απάντησή του μέχρι την ερχόμενη Τετάρτη ή την ερχόμενη Πέμπτη. Από την απόφαση του Θ. Φιλιππόπουλου, θα εξαρτηθεί και εκείνη του Δ. Μάρη.

Πάντως, γνώστες της υπόθεσης έλεγαν πως το τοπίο είναι πιο εύκολο να ξεκαθαρίσει μετά την έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας για τις τέσσερις άδειες τηλεοπτικών σταθμών, γιατί ένα μεγάλο μέρος της αβεβαιότητας για το μέλλον του MEGA έχει απαντηθεί. Πάντως, στην περίπτωση που η απάντηση του Θ. Φιλιππόπουλου για τη συμμετοχή στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου είναι αρνητική, τότε δεν θα συμμετάσχει ούτε ο Δ, Μάρης και ο κίνδυνος να μπει λουκέτο στο κανάλι είναι πολύ μεγάλος. Και θα μπορέσει να αποτραπεί μόνο αν με κάποιους παλιούς μετόχους βρεθούν να συμπράξουν νέοι ισχυροί στρατηγικοί επενδυτές.

Στην περίπτωση που η επιχείρηση σωτηρίας του MEGA αποβεί άκαρπη, τότε δεν αποκλείεται να έχουμε εξελίξεις και σε άλλες πλευρές του μιντιακού τοπίου, εκτός των άλλων και για δύο πρόσθετους λόγους.

Οι τράπεζες έχουν δεσμεύσει λογαριασμούς και άλλων εταιρειών με χρέη που δραστηριοποιούνται στο χώρο των ΜΜΕ, ενώ οι τραπεζίτες αρνούνται να προχωρήσουν ακόμα και σε ρυθμίσεις που έχουν ήδη συμφωνηθεί, φοβούμενοι τυχόν ποινικές ευθύνες όσο δεν προχωρά η νομοθετική ρύθμιση που θα τους απαλλάσσει από ποινικές ευθύνες για ρύθμιση δανείων επιχειρήσεων που κρίνονται βιώσιμες.

Πρόκειται για μία πολύ κρίσιμη ρύθμιση από την οποία θα εξαρτηθεί η αναδιάρθρωση επιχειρηματικών δανείων, αλλά και η ίδια η τύχη επιχειρήσεων, αφού μετά την εξέλιξη στο σκέλος των ευθυνών των στελεχών των τραπεζών για τη χορήγηση δανείων στο ΔΟΛ, κανένας τραπεζίτης δεν είναι διατεθειμένος να διακινδυνεύσει ακόμα και φυλάκιση βάζοντας την υπογραφή σε πράξεις που μπορεί στο μέλλον να τον οδηγήσουν ενώπιον των δικαστηρίων.

Αυτή η διάσταση του θέματος αποτελεί τορπίλη και για το MEGA, αφού η σωτηρία του συνδέεται με τη ρύθμιση των δανείων που έχει το κανάλι.


Πηγη:www.newsit.gr