ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024

Κασσελάκης: Αν κάποιος θεωρεί πως δεν πρέπει να είμαι πρόεδρος να το πει τώρα – Δεν θα γίνω Ιφιγένεια

 


Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ καθώς ο πρόεδρος του κόμματος, Στέφανος Κασσελάκης σήκωσε το γάντι απέναντι σε όσους τον αμφισβητούν στη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας.

Μάλιστα ο Στέφανος Κασσελάκης έστειλε τελεσίγραφο στα μέλη της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ, όταν κατά τη διάρκεια της θυελλώδους συνεδρίασης είπε πως «ή θα είμαι πρόεδρος μέχρι τις εκλογές ή θα ζητήσω αναβάπτιση στο Συνέδριο».

Όπως τόνισε χαρακτηριστικά «σκοπεύω να ζητήσω από το σώμα την αναβάπτιση της εκλογής μου. Αν δε με εμπιστεύεστε να οδηγήσω το κόμμα στις εθνικές εκλογές, πείτε το τώρα. Βρείτε ποιος θα κατέβει απέναντί μου και πάμε». Παράλληλα τόνισε πως «πάω σε συνέδριο επανίδρυσης. Θα κάνω τη μεγάλη παράταξη της Κεντροαριστεράς».

Μάλιστα ο Στέφανος Κασσελάκης κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης είπε πως «αν κάποιος θεωρεί πως δεν πρέπει να είμαι πρόεδρος να το πει τώρα»!


Ο Στέφανος Κασσελάκης φέρεται να είπε πως «θα είμαι υποψήφιος πρόεδρος στις εκλογές και θα το ζητήσω στο συνέδριο ή βρείτε αντίπαλο απέναντι μου». 

Ουσιαστικά δηλαδή ζήτησε από τα μέλη της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ να δεσμευθούν πως θα τον στηρίξουν μέχρι τις εκλογές και δεν θα κινηθούν εναντίον του σε περίπτωση αρνητικού αποτελέσματα.

Αλλιώς ξεκαθάρισε πως θα προσφύγει και πάλι στη βάση λέγοντας μεταξύ άλλων πως «αν δεν με εμπιστεύεστε, θα ζητήσω αναβάπτιση της βούλησης και εντολής των μελών».

Μάλιστα συμπλήρωσε με νόημα πως «σέβομαι τα όργανα, είμαι συλλογικός και τα σέβομαι παρότι δεν υπάρχει συλλογική διαδικασία που να μην υπήρξαν διαρροές. Πώς μπορεί να λειτουργήσει ένα όργανο αν δεν σεβαστέ και οι ίδιοι τη διαδικασία και υπάρχουν συνέχεια διαρροές. Αν κάποιος με αμφισβητεί να το κάνει τώρα. Εγώ δεν θα γίνω Ιφιγένεια. Είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχουν λειτουργικά και δομικά προβλήματα. Και αυτό δεν είναι δίκη μου διαπίστωση, είναι το μήνυμα που λαμβάνω από τα ίδια τα μέλη μας. Οι κομματικές αυτές δομές ανήκουν σε μια άλλη συγκυρία.

Θα κάνω τις προτάσεις μου για καταστατικές αλλαγές όταν γίνει το καταστατικό συνέδριο, το οποίο θα είναι συνέδριο επανίδρυσης. Δεν είμαι ζήτημα προσωπικό αυτό που θα σας πω. Ωστόσο αν δεν μπορείτε να πείτε ότι με εμπιστεύεστε, τότε πείτε ποιον θέλετε. Αν όντως δεν με εμπιστεύεστε, ζήτω αναβάπτιση της βούλησης και εντολής των μελών. Σέβομαι τα όργανα…». «Να πάμε στις εθνικές εκλογες χωρίς την μόνιμη αμφισβήτηση»

Νωρίτερα ο Στέφανος Κασσελάκης κατά την προσέλευσή του έκανε δήλωση στις κάμερες και επιτέθηκε σε μέσα ενημέρωσης που «κάνουν προπαγάνδα κατά του ΣΥΡΙΖΑ».

Συγκεκριμένα ο κ. Κασσελάκης αναφερόμενος σε διαδικτυακό μέσο δήλωσε ότι διάβασε ότι πήγε χωριστά από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ στο Σύνταγμα.

«Πόσο ψέμα μπορεί να είναι αυτό, χωριστά από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ ήμουν εκεί μαζί τους. Επιτέλους αυτή η προπαγάνδα εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να τελειώνει. Από όλα τα μίντια. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πολύ σκληρός για να πεθάνει και αυτό θα το δείτε πολύ σύντομα».

Πηγή:www.newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου