ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021

Αυτά είναι τα «μερεμέτια» που κάναμε στα σπίτια μας στο lockdown

 


Τις δημοφιλέστερες εργασίες που πραγματοποίησαν οι ιδιοκτήτες και οι ένοικοι κατοικιών παρουσιάζει σε έρευνά της η ψηφιακή πλατφόρμα Douleutaras, αναλύοντας 250.000 αιτήματα που έλαβε σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη, παρουσιάζοντας τις τάσεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε αυτή την ιδιαίτερη χρονιά, στην οποία χρειάστηκαν περισσότερο από ποτέ τις υπηρεσίες αξιολογημένων επαγγελματιών για το σπίτι.

Ειδικότερα οι δέκα δημοφιλείς εργασίες για το σπίτι το 2020 ήταν:

1.Μετακόμιση εντός του ίδιου νομού

2.Υδραυλικές εγκαταστάσεις/βλάβες

3.Εγκατάσταση/Συντήρηση κλιματιστικού

4.Ελαιοχρωματισμοί

5.Ηλεκτρολογικές βλάβες/εργασίες

6.Ξυλουργικές εργασίες

7.Κουφώματα

8.Τέντες

9.Πλακάκια/Μάρμαρα

10.Εγκατάσταση/Επισκευή πλυντηρίου ρούχων

Οι εργασίες με τη μεγαλύτερη αύξηση σε ζήτηση σε σχέση με το 2019 ήταν:

1.Τοποθέτηση/Επισκευή εσωτερικών πορτών: +123%

2.Ξυλουργικές εργασίες: +108%

3.Εγκατάσταση/Επισκευή απορροφητήρα: +96%

4.Τζάκια: +89%

5.Service οικιακών συσκευών: +77%

6.Απολύμανση/Απεντόμωση/Μυοκτονία: +74%

7.Κάγκελα/Μεταλλικές κατασκευές: +73%

8.Θέρμανση: +61%

9.Τζάμια/Υαλοπίνακες/Πλέξιγκλας: +53%

10.Πέργκολες: +49%

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το μέσο ποσό που δαπάνησαν οι χρήστες το 2020 ανά κατηγορία ήταν επείγουσες εργασίες (53 ευρώ), μετακομίσεις (333 ευρώ), τεχνικές εργασίες (346 ευρώ), ανακαινίσεις (2.717 ευρώ).

Ποιες εργασίες αυξήθηκαν περισσότερο κατά τη διάρκεια των δύο lockdown

Σύμφωνα με την έρευνα, στο πρώτο lockdown (Μάρτιο – Μάιο) οι εργασίες απολύμανσης σημείωσαν αύξηση ζήτησης της τάξης του 238% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα το 2019, γεγονός που οφείλεται στη «θωράκιση» των κατοικιών και των επαγγελματικών χώρων κατά του Covid-19.

Ανοδική πορεία παρουσίασαν και οι επισκευές οικιακών συσκευών (κουζίνα, ψυγείο, πλυντήριο) καθώς αυξήθηκαν κατά 150% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Αυτό οφείλεται στη συνεχή παραμονή των καταναλωτών στον χώρο του σπιτιού και συνεπώς στη μεγαλύτερη χρήση των οικιακών συσκευών τους.

Αξιοσημείωτη, επίσης, είναι και η άνοδος των αιτημάτων που αφορούσαν την αναβάθμιση των εξωτερικών χώρων του σπιτιού (κήπος/μπαλκόνι), με τις κατηγορίες πέργκολες (+87%), τέντες (+54%) και κάγκελα/μεταλλικές κατασκευές (+44%) να ξεχωρίζουν.

Οι εργασίες με τη μεγαλύτερη αύξηση ζήτησης στο πρώτο lockdown ήταν:

1.Απολύμανση/Απεντόμωση/Μυοκτονία: +238%

2.Service οικιακών συσκευών: +150%

3.Πέργκολες: +87%

4.Τέντες: +54%

5.Κάγκελα/Μεταλλικές κατασκευές: +44%

Αντίθετα, στο δεύτερο lockdown (Νοέμβριο – Δεκέμβριο) παρατηρήθηκε μια εντελώς διαφορετική συμπεριφορά με τους περισσότερους καταναλωτές να δίνουν έμφαση σε εργασίες βελτιωτικής φύσεως σε συγκεκριμένους χώρους του σπιτιού. Οι ανακαινίσεις μπάνιου αυξήθηκαν κατά 355% συγκριτικά με το πρώτο lockdown, ενώ οι ανακαινίσεις κουζίνας σημείωσαν αύξηση ζήτησης κατά 125%. Μάλιστα, ανοδική πορεία παρουσίασαν τόσο οι εργασίες που αφορούσαν τοποθετήσεις/επισκευές εσωτερικών πορτών (+225%) όσο και οι ξυλουργικές εργασίες (+121%).

Επίσης, οι κατασκευές με γυψοσανίδα (χωρίσματα, ψευδοροφές), σημείωσαν αύξηση ζήτησης κατά 95% συγκριτικά με το διάστημα του προηγούμενου lockdown, αφού μεγάλο ποσοστό προέβη σε αναδιαμόρφωση εσωτερικών χώρων.

 Πηγή:www.newsit.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου