ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

Η φωτογραφία της Meryl Streep που "έριξε" το ίντερνετ!

Η φωτογραφία της Meryl Streep που `έριξε` το ίντερνετ!

Πάνω από 1 εκατομμύριο έχουν κάνει like σε φωτογραφία που ανέβηκε σε σελίδα για τη βραβευμένη ηθοποιό Meryl Streep στο Facebook. Δείτε το ενθαρρυντικό μήνυμα που περνά μετά από σκληρό σχόλιο απόρριψης που δέχτηκε σε οντισιόν στα μέσα της δεκαετίας του 1970.

Οι διαχειριστές σελίδας για τη βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιό μοιράστηκαν την ιστορία, θέλοντας να εμπνεύσουν τον κόσμο με ένα θετικό μήνυμα. Πριν από χρόνια είχε ακούσει να της λένε "είσαι πολύ άσχημη" για τον ρόλο στην ταινία King Kong. Η φωτογραφία, όπως αναφέρουν, είναι τραβηγμένη σε βαγόνι του μετρό της Νέας Υόρκης το 1981.
"Αυτή η φωτογραφία τραβήχτηκε ενώ γύριζα σπίτι μετά την οντισιόν για το King Kong όπου μου είπαν πως είμαι πολύ άσχημη για τον ρόλο. Αυτή ήταν μια σημαντική στιγμή για εμένα. Αυτή η άσχημη κριτική θα μπορούσε να εκτροχιάσει τα όνειρά μου να γίνω ηθοποιός ή να με αναγκάσει να αρχίσω να πιστεύω σε μένα. Πήρα μια βαθιά ανάσα και είπα: Λυπάμαι που νομίζετε ότι είμαι πολύ άσχημη για την ταινία αλλά για εμένα είστε μόνο μια γνώμη σε μια θάλασσα χιλιάδων άλλων. Σήμερα έχω 18 Όσκαρ", ήταν το σχόλιο που ανέβασαν οι διαχειριστές και συνόδευσαν τη viral φωτογραφία.
Η ηθοποιός είχε αποκαλύψει το περιστατικό σε συνέντευξή της στο The Graham Norton Show τον Ιανουάριο. Ο ρόλος τότε είχε δοθεί στη νεαρή Jessica Lange. Η οντισιόν βέβαια είχε γίνει στο Μανχάταν στα μέσα της δεκαετίας του 1970 και δεν είχε τραβηχτεί καμία φωτογραφία μετά. Η συγκεκριμένη φωτογραφία είχε τραβηχτεί χρόνια μετά και αφότου η Meryl Streep είχε κερδίσει 2 υποψηφιότητες για Όσκαρ. Έκανε το ντεμπούτο της στα Όσκαρ το 1979, 3 χρόνια μετά την απόρριψη για το King Kong. Ήταν υποψήφια για τον ρόλο της στο The Deer Hunter. Ένα χρόνο αργότερα κέρδισε το πρώτο της Όσκαρ για την ερμηνεία της στο Κράμερ εναντίον Κράμερ.
 
 

Πηγή: Dailymail

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου