ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Σκληρό πορνό στην κόλαση του Γκουαντάναμο

Σκληρό πορνό στην κόλαση του Γκουαντάναμο

Τις δικές του αλήθειες για τις συνθήκες κράτησης στον Κόλπο του Γκουαντάναμο αποκάλυψε ο Samir Naji που υπηρετούσε στο πλευρό του Οσάμα Μπιν Λάντεν.

Το CNN παραθέτει την παραστατική εξιστόρησή του για το πώς αντιμετωπίστηκε στο Γκουαντάναμο.

Στην περιγραφή που έδωσε σε συνάντησή του με δικηγόρους από το Reprieve, οργάνωση για τα ανθρώπινα δικαιώματα, ανέφερε ότι κρατήθηκε σε ένα μικρό, παγωμένο κελί μόνος του, ζώντας με τον φόβο όσο περνούσαν τα χρόνια.

Στους πρώτους 3 μήνες της κράτησής του, κάθε συνεδρία ξεκινούσε με φωνές προτού τον χτυπήσουν στο πρόσωπο και την πλάτη, ενώ του έκαναν ένεση με άγνωστη ουσία.

"Είμαι τόσο απελπισμένος για ύπνο. Υπάρχουν φωτογραφίες προσώπων στους τοίχους του κελιού μου. Απαιτούν να αναγνωρίσω τα πρόσωπα, αλλά μετά βίας μπορώ να εστιάσω και να δω αν τους γνωρίζω.

Οι φονές και οι προσβολές γίνονται πιο δυνατές και στη συνέχεια κάνουν νεύμα σε έναν άνθρωπο στη γωνία. Μου κάνει 2 ενέσεις με μια άγνωστη ουσία.

Όταν αρνήθηκα να φάω, ένας από τους ανακριτές με χτύπησε στο κεφάλι και είπαν στον άνθρωπο στη γωνία να με ταΐσει ενδοφλέβια. Με τρύπησε σε δύο διαφορετικά μέρη και αιμορραγούσα.

Όταν δεν άντεξα και ζήτησα φαγητό, μου το έριξαν στο πάτωμα. Μου είπαν να φάω σαν γουρούνι. Δεν με άφηναν να πάω στην τουαλέτα και με απειλούσαν με βιασμό αν έκανα την ανάγκη μου.

Σε ένα δωμάτιο ανάκρισης με ανάγκασαν να παρακολουθήσω βίντεο από βασανιστήρια άλλων κρατουμένων.

Μου είπαν να χορέψω για αυτούς και να τρέχω κυκλικά. Κάθε φορά που προσπαθούσα να αρνηθώ, με άγγιζαν στα γεννητικά μου όργανα.

Σε άλλο δωμάτιο ανακρίσεων με έγδυσαν και με ανάγκασαν να κάνω τους ήχους ζώων ενώ έβλεπα γυμνές εικόνες γυναικών.

Απαίσιες εικόνες παντού. Υπάρχει ένας άντρας με ένα γαϊδούρι. Είμαι γυμνός και τα γένια μου ξυρισμένα, πράξη ύβρεως για τη θρησκεία μου. Όταν τελείωσαν, μου έριξαν κρύο νερό.

Πηγή: News.com.au

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου