ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2024

Ο Τζενάρο Γκατούζο ήπιε νερό καρύδας και η αντίδρασή του έγινε viral

 


Ο Τζενάρο Γκατούζο έχει αποδείξει ότι δεν φοβάται να εκφράσει τα συναισθήματα αλλά και τις σκέψεις του. Κάτι τέτοιο έγινε, όταν ο Ιταλός προπονητής ήπιε νερό καρύδας, από χορηγό της Χάιντουκ Σπλιτ.

Ο Τζενάρο Γκατούζο τα πάει περίφημα στον πάγκο της Χάιντουκ Σπλιτ. Μετά τη νίκη της ομάδας επί της Σλάβεν Μπελούπο με 2-0, ο Ιταλός τεχνικός θέλησε να πιει λίγο νερό αλλά για κακή του τύχη, αυτό ήταν νερό καρύδας.

Ο Ιταλός προπονητής έγινε viral, αφού δεν μπόρεσε να κρύψει το γεγονός, πως δεν του άρεσε αυτό που ήπιε, με το νερό -προφανώς- να είναι από εταιρία που είναι χορηγός της Χάιντουκ.

Τα σχόλια που έγιναν στο video ήταν αμέτρητα, με το “tastes like m@@@kia” να είναι από τα πιο ξεχωριστά και να μας θυμίζει το πέρασμά του από την Ελλάδα και μια ανάλογη ατάκα που είχε ξεστομίσει, πάνω στον εκνευρισμό του, ως προπονητής του ΟΦΗ.

Πηγή:www.newsit.gr

Cacio e Pepe: Πώς να φτιάξεις σε 20′ ένα ιταλικό εστιατορικό πιάτο

 


Το Cacio e pepe, ακούγεται πολύ φανταχτερό και πολύπλοκο πιάτο, από μενού ιταλικού εστιατορίου, όμως, είναι ένα υπέροχα, απολαυστικό πιάτο, με μια χούφτα απλά υλικά: μακριά ζυμαρικά, spaghetti ή bucatini, τυρί και πιπέρι.

Είναι ένα κλασικό, ντελικάτο πιάτο, με βελούδινη τυρένια και πιπεράτη σάλτσα, εύκολο στην προετοιμασία του και με πολλούς θαυμαστές. Μπορείτε να το φτιάξετε ένα βράδυ, που θα επιστρέψετε κουρασμένοι στο σπίτι από τη δουλειά, να το σερβίρετε σε ένα τετ-α-τετ ρομαντικό δείπνο, μαζί με μία πράσινη σαλάτα και φρυγανισμένο ψωμί, αλλά και ως συνοδευτικό σε ένα τραπέζι, δίπλα από ψητά κρέατα, ή λαχανικά.

Σε αυτή την εκδοχή, που θα σας δώσω, έχω ενισχύσει λίγο την πλούσια γεύση της σάλτσας, με ανάλατο βούτυρο που ροδίζει μέχρι να γίνει καστανό. Στη συνέχεια μπαίνει το φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι και τυρί Pecorino Romano. Και έτσι, έχουμε το πιο απολαυστικό δείπνο μέσα σε 20 λεπτά.

Η σάλτσα καστανού βουτύρου ή beurre noisette, είναι ένα είδος ζεστής σάλτσας με γεύση ξηρού καρπού, που χρησιμοποιείται στη Γαλλική κουζίνα. Μπορεί να συνοδεύσει πιάτα, όπως χειμωνιάτικα ψητά ή βραστά λαχανικά, ζυμαρικά, ψάρια, ομελέτες και κοτόπουλο. Χρησιμοποιείται ευρέως και σε παρασκευές της Γαλλικής ζαχαροπλαστικής. Η σάλτσα καφέ βουτύρου, θέλει προσοχή και παρακολούθηση, γιατί μπορεί, να γίνει, από τέλεια χρυσαφένια, καμένη, σε δευτερόλεπτα.



Πώς να φτιάξετε την πιο πλούσια Cacio e Pepe

Υλικά:

  • 8 φλιτζάνια νερό

  • 1 1/2 κουταλάκι του γλυκού θαλασσινό αλάτι

  • 1 πακέτο μπουκατίνι ( μακριά ζυμαρικά με τρύπα στη μέση)

  • 8 κοφτές κουταλιές της σούπας ανάλατο βούτυρο

  • 1 κουταλιά της σούπας φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι, συν περισσότερο για το σερβίρισμα

  • 2 φλυτζάνια φρεσκοτριμμένο και ψιλοτριμμένο τυρί Pecorino Romanο

Εκτέλεση:

Σε μια μεγάλη κατσαρόλα βάζουμε 8 φλιτζάνια νερό και το αλάτι, να βράσουν. Mπορεί να φαίνεται ότι δεν είναι αρκετό το νερό, αλλά είναι! Αφού μαγειρέψετε τα ζυμαρικά, το νερό θα συμπυκνωθεί με άμυλο, το οποίο θα χρησιμοποιήσουμε για να πήξει τη σάλτσα.
Βράζουμε τα ζυμαρικά να είναι 
al dente, ακολουθώντας τις οδηγίες της συσκευασίας. Κρατάμε 2 φλιτζάνια νερό από το βράσιμο των ζυμαρικών. Στη συνέχεια, στραγγίζουμε τα ζυμαρικά σε ένα σουρωτήρι και αφήνουμε στην άκρη.

Όσο βράζουν τα ζυμαρικά, λιώνουμε το βούτυρο σε ένα μεγάλο τηγάνι σε μέτρια φωτιά. Το βούτυρο θα γίνει αφρός από πάνω. Το ανακατεύουμε συνεχώς με μια μαρίζ (σπάτουλα σιλικόνης). Σε 2 έως 4 λεπτά, (ο χρόνος εξαρτάται από το πόσο ζεστό είναι το τηγάνι σας) θα δείτε να σχηματίζονται καφέ κομμάτια στον πάτο του τηγανιού και το βούτυρο να μυρίζει καβουρδισμένο καρύδι. Μειώστε τη φωτιά στο χαμηλό.

Αμέσως, ανακατεύουμε το μαύρο πιπέρι, στο καφέ βούτυρο και μαγειρεύουμε για 30 δευτερόλεπτα. Προσθέτουμε το 1 φλιτζάνι από το κρατημένο νερό των ζυμαρικών και ανακατεύουμε για περίπου 1 λεπτό. Προσθέτουμε το τριμμένο Pecorino Romano, 1/4 του φλιτζανιού κάθε φορά, ανακατεύοντας συνεχώς μέχρι να λιώσει το τυρί και η σάλτσα να φαίνεται λεία και κρεμώδης.



Προσθέτουμε τα βρασμένα ζυμαρικά στο φαρδύ τηγάνι και ανακατεύουμε από το κέντρο προς την άκρη, μέχρι να ενωθούν με τη σάλτσα. Εάν η σάλτσα δεν φαίνεται αρκετά υδαρής, προσθέτουμε περισσότερο νερό από το βράσιμο των ζυμαρικών, 1/4 φλιτζανιού τη φορά, μέχρι να γίνει η σάλτσα ρευστή και κρεμώδης.

Σερβίρετε με επιπλέον φρεσκο-αλεσμένο μαύρο πιπέρι και τηλεμεταφερθείτε στη Φοντάνα ντι Τρέβι.

Πηγή:www.newsit.gr

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2024

Σούπερ Μάρκετ: Μειώσεις τιμών για τουλάχιστον δύο μήνες – Ποιες είναι οι συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων

 


Στις μειώσεις των τιμών που ξεκίνησαν, αναφέρθηκε ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας, Απόστολος Πεταλάς, μιλώντας στο ertnews, ενώ ανέφερε ορισμένες από τις κατηγορίες προϊόντων που θα εφαρμοστούν.

Ταυτόχρονα, ο κ. Πεταλάς επισήμανε ότι «πρόκειται το υπουργείο Ανάπτυξης να δημοσιεύσει μια πρώτη λίστα προϊόντων και θα το κάνει αυτό κάθε δεκαπενθήμερο. Πάντως, στο πρώτο κύμα προϊόντων στα σούπερ μάρκετ θα έχουμε περίπου 15 μεγάλες εταιρείες, βιομηχανίες τροφίμων και καταναλωτικών προϊόντων προσωπικής φροντίδας. Στα τρόφιμα θα έλεγα ότι υπάρχουν αρκετές κατηγορίες, όπως είναι ζυμαρικά, όσπρια, τυποποιημένα προϊόντα.

Υπάρχει ελαιόλαδο, σπορέλαια, ντοματοπολτός, τέτοιου είδους προϊόντα που είναι βασικά προϊόντα για τη διατροφή, αλλά υπάρχουν και αρκετά προϊόντα προσωπικής φροντίδας, σαμπουάν, οδοντόκρεμες και φροντίδας του σπιτιού, απορρυπαντικά, καθαριστικά κτλ. Επίσης υπάρχουν και προϊόντα για τα βρέφη που είναι και από εταιρείες πάρα πολύ γνωστές και μεγάλες».

Επίσης ο κ. Πεταλάς υπογράμμισε πως: «Είναι άλλα προϊόντα από το καλάθι του νοικοκυριού που συνεχίζει να υφίσταται, είναι νόμος του κράτους και ισχύει μέχρι τέλος του χρόνου. Εδώ μιλάμε για μια διαφορετική πρωτοβουλία, μιλάμε κυρίως για επώνυμα προϊόντα, το καλάθι έχει και επώνυμα και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και βέβαια μιλάμε για βασικά προϊόντα που είναι απαραίτητα για την για τη διαβίωση του νοικοκυριού.

Η έκπτωση που είχε στο ράφι τώρα θα είναι 6%. Θα υπάρχουν και προϊόντα που θα φτάνουν μέχρι και το 15% και μάλιστα γνωστά προϊόντα. Θα έλεγα όμως ότι κατά κύριο λόγο οι εκπτώσεις είναι γύρω στο 7 με 8%.

Από σήμερα, σταδιακά στα σούπερ μάρκετ γίνεται η σηματοδότηση αυτών των προϊόντων και πιθανών 30 έως 40 να υπάρχουν διαθέσιμα, ίσως και 50, αυτή τη στιγμή που μιλάμε κάθε μέρα, αυτό βέβαια θα αυξάνει και πιστεύουμε ότι μέχρι τέλος του μήνα, δηλαδή στις επόμενες 10 μέρες, θα έχουμε φτάσει 120 κωδικούς προϊόντων και σε 120 περίπου προϊόντα και σταδιακά θα μπαίνουν κάθε δεκαπενθήμερο και άλλοι κωδικοί και πιστεύουμε ότι θα ξεπεράσουμε τους 600 κωδικούς βασικών προϊόντων».

Διάρκεια των μειωμένων τιμών

Αναφερόμενος στη διάρκεια της διάθεσης των προϊόντων με μειωμένη τιμή, είπε ότι; «Οι μειωμένες τιμές θα είναι ένα μίνιμουμ δύο μηνών περισσότερο αυτό όμως οφείλεται στο ότι υπάρχουν πολλά έντονα γεωπολιτικά φαινόμενα που επηρεάζουν την τιμή της ενέργειας και επίσης και κλιματικά φαινόμενα που επηρεάζουν την παραγωγή τροφίμων.
Παρόλα αυτά όμως η εκτίμηση δική μου είναι ότι θα είναι τρεις και τέσσερις μήνες τουλάχιστον στα ράφια, ίσως και περισσότερο.

Θα ήθελα να πω ότι και στα σούπερ μάρκετ, όπως και πολλές από τις εταιρείες που προμηθεύουν τα σούπερ μάρκετ, κάνουμε κατά πολύ έντονες προσφορές τα τελευταία αρκετά χρόνια και ένα ζητούμενο ήταν αντί να έχουμε προσφορές που διαρκούν 3 ή 5 ή 7 ημέρες, να έχουμε μια μονιμότερη τιμή και επιπλέον πάνω σε αυτό και κάποιες προσφορές.
Το δεύτερο είναι ότι φαίνεται ότι η διεθνής οικονομία και η διεθνής εφοδιαστική αλυσίδα σταθεροποιείται σε μεγάλο βαθμό, παρά το γεγονός ότι έχουμε έντονα φαινόμενα, κυρίως γεωπολιτικά.

Και ήδη οι κεντρικές τράπεζες και στην Ευρώπη και στην Αμερική άρχισαν να μειώνουν τα επιτόκια. Το κόστος του χρήματος επιδρά σημαντικά στην εφοδιαστική αλυσίδα και στο κόστος παραγωγής. Και πιστεύουμε ότι ήρθε η στιγμή ότι τα καλύτερα όσον αφορά τον πληθωρισμό είναι μπροστά μας.

Εξάλλου, υπάρχει έντονη αποκλιμάκωση του πληθωρισμού αυτό το βλέπουμε συνεχώς και ιδιαίτερα στα σούπερ μάρκετ, θα ήθελα να αναφέρω ότι από την αρχή του χρόνου μέχρι τώρα ο πληθωρισμός στα σούπερ μάρκετ είναι περίπου μηδενικός και με αυτή την πρωτοβουλία θα δούμε και περαιτέρω αποκλιμάκωση του πληθωρισμού στα σούπερ μάρκετ».

Πηγή:www.newsit.gr