ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2023

Matthew Perry: Θρήνος για τον ξαφνικό θάνατό του Τσάντλερ – Η πορεία προς την κορυφή και η τεράστια επιτυχία με τα «Φιλαράκια»

 


Τη θλίψη έχει σκορπίσει η είδηση πως ο αγαπημένος ηθοποιός Matthew Perry, ο γνωστός σε όλους Τσάντλερ από τα «Φιλαράκια», βρέθηκε νεκρός σε ηλικία 54 ετών στο σπίτι του.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των Los Angeles Times, η αστυνομία βρήκε τον Matthew Perry πεθαμένο μέσα σε μπανιέρα στο σπίτι του στο Λος Άντζελες, και έτσι ο Τσάντλερ από τα Φιλαράκια δεν είναι πια μαζί μας.

Η πορεία και η τεράστια επιτυχία με τα φιλαράκια

Ο Matthew Perry γεννήθηκε στο Γουίλιαμστον της Μασαχουσέτης στις 19 Αυγούστου του 1969. Ο πατέρας του ήταν επίσης ηθοποιός και η μητέρα του Καναδή δημοσιογράφος.

Στα 15 του μετακόμισε από την Οτάβα στο Λος Άντζελες για να ζήσει με τον πατέρα του και να ακολουθήσει το όνειρό του να γίνει ηθοποιός. Αφού τελείωσε το σχολείο πήρε ένα ρόλο στη σειρά Second Chance. Στη μεγάλη σκηνή έκανε το ντεμπούτο του το 1988 με την ταινία «A Night in the Life of Jimmy Reardon».

Το 1990 ανέλαβε ρόλο στην κωμική σειρά Sydney, ενώ το 1991 έκανε μια γκεστ εμφάνιση στα Χτυποκάρδια στο Μπέβερλι Χιλς. Το 1993 πρωταγωνίστησε στη σειρά Home Free.

Κάπου εκεί ο Matthew Perry βρέθηκε στο δρόμο της σειράς που ήταν στα σκαριά «Six of One». Αρχικά δεν επιλέχτηκε, όμως τελικά προστέθηκε στο καστ. Η σειρά αυτή τελικά ονομάστηκε «Φιλαράκια», και ο Matthew Perry ήταν η νεότερη προσθήκη και νεότερος σε ηλικία, αφού τότε ήταν 24. Έκανε πρεμιέρα το 1994.

Η επιτυχία ήταν τεράστια και μέχρι το 2002 το κάθε μέλος της 6μελούς παρέας έβγαζε 1 εκατομμύριο δολάρια το επεισόδιο!

Η πορεία του συνεχίστηκε σε σειρές και ταινίες, ωστόσο τίποτα από αυτά δεν πλησίαζε καν τα όσα έκανε με τα φιλαράκια. Ο ρόλος του Τσάντλερ πλέον τον ακολουθούσε παντού.

Είχε επίσης πρωταγωνιστήσει ή παίξει δεύτερους ρόλους σε κινηματογραφικές ταινίες, όπως η ρομαντική κομεντί Fools Rush In (1997, σε σκηνοθεσία Άντι Τέναντ, με συμπρωταγωνίστρια τη Σάλμα Χάγεκ), ή η αστυνομική κωμωδία The Whole Nine Yards (2000, σε σκηνοθεσία Τζόναθαν Λιν, με συμπρωταγωνιστές τον Μπρους Γουίλις και τη Ροζάνα Αρκέτ.

Το πρόβλημα με το αλκοόλ και ο θάνατος

Δεν έχουν προκύψει ενδείξεις ότι ο θάνατός του οφειλόταν σε εγκληματική ενέργεια, σύμφωνα με πηγές της εφημερίδας και πληροφορίες του TMZ.

Ήταν γνωστό πως μακριά από τις κάμερες όμως έδινε μάχη για χρόνια με την εξάρτησή του από τα αναλγητικά και το αλκοόλ και είχε χρειαστεί επανειλημμένα να μπει σε κλινικές αποτοξίνωσης. Κατά τον TMZ, δεν εντοπίστηκαν ουσίες στο σπίτι του από τους αστυνομικούς.

Σε πρόσφατη εμφάνισή του σε τηλεοπτική εκπομπή, ο Μάθιου Πέρι προκάλεσε κατάπληξη όταν παραδέχτηκε πως τον κυρίευε τεράστιο άγχος «κάθε βράδυ» στα γυρίσματα της σειράς, ενώ όπως είπε πολλά πράγματα δεν τα θυμάται, καθώς πολλές φορές ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ.

Πηγή:www.newsit.gr

Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2023

Σούπερ Μάρκετ: 300 κωδικοί με «Μόνιμη Μείωση Τιμής» από 5% έως 23% – Ποιες εταιρείες συμμετέχουν στο μέτρο

 


«Σάρκα και οστά» παίρνουν τα μέτρα του υπουργείου Ανάπτυξης στη μάχη κατά της ακρίβειας, με άμεσο στόχο τη στήριξη της ελληνικής οικογένειας απέναντι στην πληθωριστική κρίση. Ολοένα και περισσότερες εταιρείες συμμετέχουν στο μέτρο «Μόνιμη Μείωση Τιμής», που φέρνει πτώση έως 23% στα ράφια των σούπερ μάρκετ

Οι καταναλωτές βρίσκουν σταδιακά στα ράφια των σούπερ μάρκετ την ειδική σήμανση για τα προϊόντα που θα έχουν για έξι μήνες έκπτωση ενώ, σύμφωνα με τα διαθέσιμα μέχρι τώρα στοιχεία, 300 κωδικοί συμμετέχουν στη νέα πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής», με μειώσεις που ξεκινούν από 5% και φτάνουν έως και 23%.

«Με την πρωτοβουλία ”Μόνιμη μείωση τιμής” επιδιώκουμε τη σταθερή μείωση των τιμών στο ράφι, σε είδη βασικής ανάγκης για τα νοικοκυριά. Συνεχίζουμε την προσπάθεια στήριξης της ελληνικής οικογένειας απέναντι στην ακρίβεια, υλοποιώντας μέτρα πρωτοποριακά σε όλη την Ευρώπη. Παράλληλα, δημιουργούμε συνθήκες άμεσης ενίσχυσης του υγιούς ανταγωνισμού ενώ συνεχίζουμε τους εντατικούς ελέγχους για την πάταξη της αισχροκέρδειας» δήλωσε πρόσφατα ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας.

Ο υπουργός ανάπτυξης δήλωσε ότι παρά τις υψηλές τιμές υπάρχουν προσφορές και κάλεσε τους καταναλωτές να χρησιμοποιήσουν το εργαλείο του e-katanalotis, το οποίο εμφανίζει τις τιμές των προϊόντων σε πραγματικό χρόνο. Παράλληλα, ο ίδιος υπογράμμισε πως γίνεται έλεγχος στις πολυεθνικές επιχειρήσεις για τα περιθώρια κέρδους τους ενώ διεξάγεται και μελέτη για να διαπιστωθεί σε ποια προϊόντα, που πωλούνται στην ελληνική αγορά, υπάρχει μεγάλη διαφορά στο ράφι σε σχέση με τις άλλες χώρες της ΕΕ.


Σημειώνεται ότι τα πρόστιμα που έχουν επιβληθεί μέχρι τώρα το 2023 ανέρχονται σε 5,5 εκατ. ευρώ, ενώ το υπουργείο Ανάπτυξης διενεργεί ελέγχους σε πάνω από 5.000 κωδικούς προϊόντων.

Μεγαλώνει σταδιακά η συμμετοχή προμηθευτών στο μέτρο

Την ίδια ώρα, η συμμετοχή των επιχειρήσεων στο μέτρο της μόνιμης μείωσης τιμών είναι μικρή ωστόσο, διάχυτη είναι η αισιοδοξία του υπουργείου Ανάπτυξης για διεύρυνση της λίστα τις επόμενες εβδομάδες και περαιτέρω αύξηση των κωδικών. «Στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε τους 500 κωδικούς» ανέφερε σε δηλώσεις του ο υπουργός κ. Σκρέκας.

Στο ίδιο μήκος κύματος ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, Απόστολος Πεταλάς μιλώντας στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων εκφράζει την αισιοδοξία του ότι ο στόχος που έχει θέσει το Υπουργείο για τους 500 κωδικούς θα ξεπεραστεί κατά πολύ. Συγκεκριμένα, τονίζει ότι «είναι πολύ ενθαρρυντικό το γεγονός ότι οι κωδικοί αυξάνονται συνεχώς γεγονός που αποδεικνύει την θετική στάση των επιχειρήσεων. Δεδομένου ότι όσες επιχειρήσεις συμμετέχουν στην πρωτοβουλία θα πρέπει να αποστείλουν μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2023 την έγγραφη δέσμευση στο υπουργείο Ανάπτυξης, αναμένουμε μεγαλύτερη συμμετοχή τόσο από ελληνικές όσο και από πολυεθνικές το επόμενο διάστημα. Ο υπουργός έχει βάλει τον πήχη στους 500 κωδικούς. Λογικά ο στόχος αυτός θα ξεπεραστεί κατά πολύ».

Την ίδια ώρα το οργανωμένο λιανεμπόριο, σύμφωνα με τον κ. Πεταλά είναι έτοιμο να αναλάβει κάθε πρωτοβουλία που του αναλογεί στο πλαίσιο της εφαρμογής της νομοθεσίας. Στο πλαίσιο αυτό, τα σούπερ μάρκετ έχουν προμηθευτεί τα ειδικά σήματα τα οποία τοποθετούν σταδιακά στα καταστήματα προκειμένου να ενημερώνονται οι καταναλωτές. «Οτιδήποτε θεσμοθετήσει η πολιτεία για το καλό των καταναλωτών, όλες οι επιχειρήσεις των σούπερ μάρκετ θα το εφαρμόσουν» επισημαίνει ο κ. Πεταλάς και συμπληρώνει ότι η Ένωση ενθαρρύνει οποιαδήποτε τέτοια πρωτοβουλία. «Το μόνο που ζητάμε είναι να γίνεται με έναν αποτελεσματικό τρόπο και όχι ιδιαίτερα γραφειοκρατικό που μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένο κόστος λειτουργίας αλλά και σε λάθη ενδεχομένως» επισημαίνει.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα διαθέσιμα μέχρι τις 23 Οκτωβρίου στοιχεία, οι εταιρείες που συμμετέχουν στο μέτρο είναι οι ακόλουθες: Ολυμπος (19 κωδικοί), Γιώτης (23 κωδικοί), Μύλοι Λούλη (12 κωδικοί), Τρίκκη (6 κωδικοί), Numil Hellas (17 κωδικοί), Παλίρροια (12 κωδικοί), Χαλβατζής Μακεδονική (2 κωδικοί), Βιολάντα (8 κωδικοί), Καραμολέγκος (2 κωδικοί), Multi Foam (4 κωδικοί), Euricom (2 κωδικοί), Procter & Gamble (71 κωδικοί), Melinda (2 κωδικοί), Arla (7 κωδικοί), Μανδρέκας (2 κωδικοί), Flos (4 κωδικοί), Δέλτα (20 κωδικοί). Τα προϊόντα τα οποία αφορούν οι μειώσεις τιμών είναι, μεταξύ άλλων, αλεύρι, αλλαντικά, μέλι γάλα, μπισκότα, ρύζι, τυριά, γιαούρτι, έτοιμα γεύματα, βρεφικές τροφές, χυμοί & ροφήματα είδη ατομικής υγιεινής και απορρυπαντικά.

Σημειώνεται ότι οι επιχειρήσεις που θα συμμετέχουν στην πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής» θα πρέπει να αποστείλουν μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2023 την έγγραφη δέσμευση στο υπουργείο Ανάπτυξης. Ως τιμή αναφοράς για τον υπολογισμό της μείωσης θα λαμβάνεται η τιμή ραφιού στις 19/9/23. Επίσης, ορίζεται ότι τα σούπερ μάρκετ θα πρέπει να τοποθετήσουν στο ράφι με τα προϊόντα μειωμένης τιμής ειδικό σήμα που θα φέρει συγκεκριμένες επισημάνσεις και προδιαγραφές. Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν στη διάθεσή τους 25 ημέρες από τη στιγμή που ο προμηθευτής θα τους γνωστοποιήσει τη μείωση τιμής για να τοποθετήσουν το ειδικό ταμπελάκι στο ράφι. Σε περίπτωση που κάποια εταιρεία δηλώσει ψευδώς ότι προχώρησε σε μείωση τιμής αρμόδια υπηρεσία για την επιβολή κυρώσεων είναι η Διϋπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ).

Σε ό,τι αφορά τα άλλα μέτρα τα οποία θα αρχίσουν να εφαρμόζονται άμεσα, τα σούπερ μάρκετ με ετήσιο κύκλο εργασιών άνω των 90 εκατ. ευρώ υποχρεούνται να αποστέλλουν στο υπουργείο Ανάπτυξης ανακοινώσεις για οποιαδήποτε αύξηση τιμής αφορά βασικά προϊόντα. Η υποχρέωση αφορά 59 κατηγορίες προϊόντων. Οι ανακοινώσεις για οποιαδήποτε αύξηση τιμής θα αποστέλλονται στο υπουργείο Ανάπτυξης κάθε Τρίτη, έως τις 15:00. Σε περίπτωση που ο υπόχρεος αποκρύπτει, παραποιεί ή δεν προσκομίζει τα στοιχεία επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 50.000 ευρώ από τη ΔΙΜΕΑ.

Επίσης, οι επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ υποχρεούνται να αποστέλλουν στο υπουργείο Ανάπτυξης ενδεικτικές τιμές πώλησης οπωροκηπευτικών προϊόντων. Οι ανακοινώσεις των ενδεικτικών λιανικών τιμών πώλησης των οπωροκηπευτικών προϊόντων θα αποστέλλονται κάθε Τρίτη, στις 09:00 μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας e-katanalotis.gr ενώ το υπουργείο Ανάπτυξης μπορεί να ανακοινώνει το εύρος των τιμών που επικρατούν στα καταστήματα είτε μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας e-katanalotis, είτε στη σελίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου.

Πηγή:www.newsit.gr

28 Οκτωβρίου 2023: «Έπεσαν» οι 21 κανονιοβολισμοί από τον λόφο του Λυκαβηττού

 


Όλα είναι έτοιμα για τη μεγάλη μαθητική παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου στην Αθήνα.

Το πρωί του Σαββάτου με τους καθιερωμένους 21 κανονιοβολισμούς από τον λόφο του Λυκαβηττού ξεκίνησαν και επίσημα οι εορτασμοί για την 28η Οκτωβρίου.

Ο πρώτος κανονιοβολισμός έπεσε στις 7:46 το πρωί του Σαββάτου.

Ακολούθησαν 21 κανονιοβολισμοί, όπως προβλέπει το πρωτόκολλο, από το πυροβολείο του Λυκαβηττού προς τιμήν της εθνικής επετείου της 28η Οκτωβρίου.

Δείτε ρεπορτάζ της ΕΡΤ:



Πηγή:www.newsit.gr