Ύμνος στην καινοτομία, η άτρακτος ενός Boeing 747 να κρέμεται μεταξύ δύο ουρανοξυστών στο Σιάτλ των ΗΠΑ. Το γιγάντιο Jumbo δεν θα αιωρείται απλά και μόνο ως αντικείμενο τέχνης, αλλά κι ως χρησιμοποιούμενος χώρος.
Το ογκώδες Boeing 747 ανάμεσα σε δύο πύργους του Σιάτλ υλοποιεί το πρότζεκτ WB1200 της εταιρείας αξιοποίησης ακινήτων Westbank. Η άτρακτος του πελώριου Jumbo θα κρέμεται πάνω από τη στοά ανάμεσα στους ουρονοξύστες ως κεντρικό σημείο αναφοράς και ως σύμβολο βιομηχανικής καινοτομίας.
Επικεφαλής του πρότζεκτ είναι ο Ian Gillespie, ιδρυτής της Westbank με έδρα το Βανκούβερ του Καναδά. Λόγω του ότι το πρότζεκτ θέλει να είναι ύμνος στην καινοτομία, η άτρακτος του Boeing 747 δεν θα κρέμεται απλά και μόνο ως αντικείμενο τέχνης, αλλά ως χρησιμοποιούμενος χώρος, καθώς θα είναι και χώρος εργασίας για την Westbank, ενώ η ουρά θα είναι η είσοδος σε χώρο εκδηλώσεων Live Nation.
Δείτε ανάρτηση στο Instagram:
Το αεροσκάφος, το οποίο έχει αποσυρθεί, αποσυναρμολογείται αυτή την περίοδο στην πόλη Victorville στην καλιφορνέζικη έρημο και στη συνέχεια θα μεταφερθεί βόρεια, στο Σιάτλ.
Σιάτλ: Ένα Jumbo αξιοθέατο κι όχι μόνο
Εκεί θα επανασυναρμολογηθεί και θα κρεμαστεί ανάμεσα σε δύο ουρανοξύστες που είναι υπό κατασκευή στη Stewart Street και την Denny Way, στη συνοικία South Lake Union του Σιάτλ· το με μήκος 76,2 μέτρα και ύψος σχεδόν 20 μέτρα αεροσκάφος θα ανυψωθεί και θα τοποθετηθεί σε ύψος σχεδόν 4,3 μέτρων πάνω από τη στοά ανάμεσα στους πύργους του WB1200. Η Westbank αναμένει ολοκλήρωση του φιλόδοξου πρότζεκτ αργότερα μέσα στη χρονιά.
«Η ενσωμάτωση στο πρότζεκτ μας της πλήρους ατράκτου ενός 747 είναι ευκαιρία να αναδείξουμε και την κληρονομιά της Boeing και την ιστορία της στην πόλη του Σιάτλ» τόνισαν από την Westbank. Η πρώτη πτήση του συγκεκριμένου αεροσκάφους έγινε το 1990 και αποσύρθηκε το 2017, πέντε χρόνια πριν την παύση της πλήρους σειράς 747 από την Boeing.
Το σχέδιο μετεώρισης του Boeing 747 επεξεργάστηκε το ιαπωνικό αρχιτεκτονικό γραφείο OSO, το οποίο ιδρύθηκε το 2017 από δύο πρώην υπαλλήλους του Kengo Kuma, ενώ τους δύο ουρανοξύστες σχεδίασε το αρχιτεκτονικό γραφείο Henriquez Partners Architects.