ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Σάββατο 2 Απριλίου 2022

ERTFLIX: Νέες ταινίες και πρεμιέρες για όλα τα γούστα

 


Αυτό το Σαββατοκύριακο πάρτε θέση στον καναπέ, ανοίξτε το ERTFLIX και ετοιμαστείτε για έναν μαραθώνιο με πρεμιέρες νέων σειρών και ταινιών.

Γαλλικά θρίλερ που κόβουν την ανάσα και θρίλερ γεμάτα στιλ από τα 80s πολιτικά παιχνίδια μέχρι τελικής πτώσης, αριστουργηματικές χολιγουντιανές κωμωδίες, από τους κορυφαίους δημιουργούς του είδους, μυστήρια στη Σεβίλλη του παρελθόντος και του σήμερα και σκάνδαλα στον δρόμο για την εξουσία, περνούν για πρώτη φορά από την ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ και μας καλούν να τα εξερευνήσουμε καρέ-καρέ σε προβολές για όλα τα γούστα.

Νέες σειρές στο ERTFLIX



«Οι άνθρωποι του παρασκηνίου»
(Les hommes de l’ ombre)

Ένας πολιτικός μαραθώνιος 18 επεισοδίων από τη Γαλλία. Μετά τη δολοφονία του Γάλλου Προέδρου, μια πολιτική εκστρατεία γεμάτη ένταση αρχίζει, προκειμένου να αναδειχθεί ο νέος ηγέτης. Δύο πλευρές μάχονται και δύο ειδικοί επικοινωνιολόγοι κάνουν τα πάντα για να αποκτήσουν την πολιτική κληρονομιά που αναζητά διάδοχο.
Σκηνοθεσία: Frédéric Tellier, Jean-Marc Brondolo, Frédéric Garson
Πρωταγωνιστούν: Bruno Wolkowitch, Grégory Fitoussi, Philippe Magnan


«Falcon»

Βασισμένη στο αριστούργημα του πολυβραβευμένου Ρόμπερτ Ουίλσον, η μίνι σειρά ακολουθεί τα βήματα ενός ντετέκτιβ που καταφέρνει να εξιχνιάσει υποθέσεις εγκλημάτων. Οι ιστορίες κρύβουν τη σύγκρουση δύο διαφορετικών κόσμων… Της διαφθοράς και της τιμής. Της παραπλανητικής λάμψης της παλιάς Σεβίλλης και των σκοτεινών δρόμων στην πόλη του σήμερα. Μυστικά αποκαλύπτονται, καθώς κρυφές ιστορίες από το οικογενειακό παρελθόν μέχρι τις μνήμες της πόλης και ολόκληρης της χώρας, έρχονται στο φως.
Σκηνοθεσία: Pete Travis
Πρωταγωνιστούν: Marton Csokas, Hayley Atwell, Kenneth Cranham, Charlie Creed-Miles, Santiago Cabrera


Νέες ταινίες στο ERTFLIX


«Σφαίρες πάνω από το Μπρόντγουεϊ»
(Bullets Over Broadway)

Ο Γούντι Άλεν μοιράζει «Σφαίρες πάνω από το Μπρόντγουεϊ» με την πιο δολοφονική κωμωδία της καριέρας του! Παιχνίδια της μαφίας, γκάνγκστερ και η κινηματογραφική αίγλη μιας εποχής που γοητεύει, μας ταξιδεύουν στη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του 1920 όπου ένας ατάλαντος συγγραφέας, για να δει το θεατρικό του έργο στη σκηνή, είναι αναγκασμένος να δεχτεί ως πρωταγωνίστρια την ερωμένη ενός γκάνγκστερ. Η Dianne Wiest κέρδισε το Όσκαρ στην κατηγορία Β’ Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία.
Σκηνοθεσία: Woody Allen
Πρωταγωνιστούν: John Cusack, Dianne Wiest, Chazz Palminteri


«Οικογενειακές ανισορροπίες»
(Infinitely Polar Bear)

O Μαρκ Ράφαλο, ένας πατέρας που παλεύει με τη διπολική διαταραχή και τις «Οικογενειακές ανισορροπίες» στη ζωή του, αναλαμβάνει να μεγαλώσει μόνος του τις δύο κόρες του. Βασισμένη σε αληθινή ιστορία, το «Infinitely Polar Bear» αποτελεί μια αστεία, αλλά και συγκινητική σκιαγράφηση των απρόσμενων τρόπων με τους οποίους γονείς και παιδιά καταφέρνουν να συνυπάρξουν και πολλές φορές να «σώσουν» οι μεν τους δε.
Σκηνοθεσία: Maya Forbes
Πρωταγωνιστούν: Mark Ruffalo, Zoe Saldana, Imogene Wolodarsky


«Diva»

Το βραβευμένο με BAFTA Kαλύτερης Ξενόγλωσσης ταινίας θρίλερ από τη Γαλλία έρχεται μοιράζοντας στιλ και μπλέκοντας τις ζωές δολοφόνων, αστυνομικών, φίλων της όπερας και του πιο ιδιαίτερου φιλοσόφου που έχετε δει ποτέ! Ο 18χρονος Ζιλ, ταχυδρόμος και λάτρης της όπερας, φτιάχνει μια πειρατική κασέτα της διάσημης ντίβας Σίνθια Χόκινς, η οποία αρνείται να κάνει ηχογραφήσεις. Την επομένη, μια πόρνη, λίγο πριν δολοφονηθεί, βάζει μια κασέτα που αποκαλύπτει παρανομίες στον σάκο της μηχανής του. Από εκείνη τη στιγμή, η ζωή του Ζιλ αναποδογυρίζει, μιας και τον κυνηγούν η αστυνομία, δολοφόνοι, αλλά και παράξενοι Ασιάτες. Ποιος μπορεί να τον σώσει από τον εφιάλτη;
Σκηνοθεσία: Jean-Jacques Beineix
Πρωταγωνιστούν: Wilhelmenia Fernandez, Frédéric Andréi, Richard Bohringer, Thuy An Luu.


Οι σειρές που επιστρέφουν

Μαζί με τις δυνατές πρεμιέρες, αυτό το Σαββατοκύριακο επιστρέφουν στο ERTFLIX σειρές που αγαπήσαμε:

«Traces»: Η εικοσιτριάχρονη πτυχιούχος Χημείας, Έμα Χέτζις, προσλαμβάνεται στο Ινστιτούτο Ιατροδικαστικής Επιστήμης και Ανατομίας της Σκοτίας, όπου συμμετέχει σε διαδικτυακό μάθημα Εγκληματολογίας. Ανακαλύπτει ότι η περίπτωση που μελετά, της είναι τελικά τρομακτικά οικεία. Πρόκειται για την ανεύρεση του πτώματος της μητέρας της πριν από 18 χρόνια. Επιτέλους, είναι η ώρα να ανακαλύψει τι ακριβώς της είχε συμβεί.

«Little Birds»: Η σειρά «Little Birds», ακολουθεί την ιστορία της νεαρής  Lucy Savage που φτάνει στην Ταγγέρη  της δεκαετίας του ΄50 έτοιμη να ερωτευτεί και να παντρευτεί σ΄ ένα εξωτικό περιβάλλον. Όταν όμως ο άντρας της δεν τη δέχεται με τον ίδιο ενθουσιασμό, εκείνη μπλέκεται στον γεμάτο εκπλήξεις και διαφορετικότητα, αλλά και έκφυλο, κόσμο του Μαρόκο. Η σειρά βασίζεται στο δεύτερο βιβλίο της Anaïs Nin, «Erotica», που εκδόθηκε το 1979, έχοντας όμως γραφτεί το 1940. Η πλοκή είναι επικεντρωμένη στο Μαρόκο της δεκαετίας του ’50. Τα «Little Birds» χάρισαν μια υποψηφιότητα στα βραβεία BAFTA, για την κινηματογράφηση, ενώ οι πρωταγωνιστές της σειράς ξεχώρισαν για τις ερμηνείες τους.

«Fawlty Towers»: Το πιο θρυλικό ξενοδοχείο της βρετανικής κωμωδίας ανοίγει ξανά τις πόρτες του στο ERTFLIX. ο Τζον Κλιζ των Monty Pythons μοιράζει αστεία ως Μπάζιλ σε μια από τις πιο επιτυχημένες κωμικές σειρές στην ιστορία του BBC. Εκείνος είναι ένας σκληρά εργαζόμενος υπεύθυνος ξενοδοχείου, του οποίου η ζωή μαστίζεται από… νεκρούς επισκέπτες, επιθεωρητές και αλήτες. Ο μεγαλύτερος του πονοκέφαλος και η «πηγή των δεινών», είναι η γοητευτική σύζυγός του, Σίμπιλ. Μαζί, διευθύνουν το ξενοδοχείο τους «Fawlty Towers». Όσα σας περιμένουν πίσω από τις πόρτες του, θα σας κάνουν να γελάσετε μέχρι δακρύων.

Πηγή:www.newsit.gr


Πού γυρίστηκε η χαρακτηριστική σκηνή «Φύγε Στέλλα, κρατάω μαχαίρι»


Στέλλα – ταινία: Πού γυρίστηκε η χαρακτηριστική σκηνή «Φύγε Στέλλα, κρατάω μαχαίρι»

Εκεί που παίχτηκε η τελευταία σκηνή του δράματος

Στέλλα. Η φράση από ταινία που έχουν ακούσει όλοι, ακόμη και αν δεν την έχουν δει. Πρόκειται για μια από τις πιο γνωστές δραματικές ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου. Μια ταινία – θρύλος του ελληνικού κινηματογράφου, που προβλήθηκε το 1955 και έκανε τη Μελίνα Μερκούρη σταρ διεθνούς βεληνεκούς αλλά ταυτόχρονα προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις. Με σκηνοθέτη, τότε, τον νεαρό Μιχάλη Κακογιάννη ο οποίος έγραψε το σενάριο, που βασίστηκε στο άπαιχτο θεατρικό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη «Η Στέλλα με τα κόκκινα γάντια», η Στέλλα είναι μέχρι σήμερα μια ταινία που συγκλονίζει τον θεατή. Πολλές από τις σκηνές της είναι χαρακτηριστικές και παραμένουν ανεξίτηλες με κορυφαία όλων την τελευταία σκηνή του δράματος όπου ο Μίλτος (Γιώργος Φούντας) μαχαιρώνει την Στέλλα (Μελίνα Μερκούρη). Μια σκηνή που γυρίστηκε σε ένα κεντρικό και πολυσύχναστο σημείο της Αθήνας.

Στέλλα – ταινία: Η υπόθεση

Η Στέλλα (Μελίνα Μερκούρη), είναι μια δημοφιλής τραγουδίστρια στο λαϊκό μαγαζί «Ο Παράδεισος». Μια γυναίκα που ζει εντελώς διαφορετικά από τις γυναίκες της εποχής, είναι εκρηκτικός χαρακτήρας, ζει έντονα και ερωτεύεται, πέρα από τα στερεότυπα που συνηθίζονται στην Αθήνα του ’60. Η Στέλλα έχει δεσμό με τον Αλέκο (Αλέκος Αλεξανδράκης), γόνο μιας πλούσιας οικογένειας η οποία αντιδρούσε στη σχέση τους. Μέχρι που γνωρίζει τον Μίλτο (Γιώργος Φούντας), ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού και ξεκινά μια σχέση θυελλώδη μαζί του χωρίζοντας τον Αλέκο.

Ο Μίλτος θέλει να την παντρευτεί αλλά παρά το γεγονός ότι εκείνη δέχεται, το μετανιώνει σχεδόν αμέσως. Όπως αποκαλύπτει δεν θέλει να αλλάξει και να αποδεχτεί τις κοινωνικές συμβάσεις που επιβάλλον η γυναίκα να είναι νοικοκυρά. Ακόμη κι αν αυτό της κοστίσει την ίδια της τη ζωή. Τελικά, την ημέρα του γάμου, δεν πάει ποτέ, τον στήνει στην εκκλησία και περνά τη νύχτα της με τον Αντώνη (Κώστας Κακκαβάς), ένα νεαρό που γνώρισε στο δρόμο.

Τα ξημερώματα και επιστρέφοντας στο σπίτι της, την περιμένει εκεί ο Μίλτος και γράφεται η τελευταία σκηνή του δράματος.


Στέλλα – ταινία: Πού γυρίστηκε η χαρακτηριστική σκηνή «Φύγε Στέλλα, κρατάω μαχαίρι»

Η χαρακτηριστική σκηνή με τον Μίλτο να σκοτώνει την Στέλλα γιατί δεν τον παντρεύτηκε δεν γυρίστηκε στον Πειραιά, όπως πολλοί πίστευαν, αλλά στα Εξάρχεια και συγκεκριμένα στη συμβολή των οδών Καλλιδρομίου, Ιουστινιανού, Οικονόμου και Δεληγιάννη. Υπήρξε η άποψη πως η σκηνή γυρίστηκε ένα στενό πιο κάτω, στη συμβολή με την Πλαπούτα, κάτι που δεν ισχύει όπως φαίνεται από κάποια κτήρια (λίγα) που έχουν διασωθεί έως σήμερα).


Στην επίμαχη σκηνή η Στέλλα κι ο Αντώνης κατηφορίζουν την οδό Οικονόμου ενώ ταυτόχρονα ο Μίλτος εμφανίζεται από απέναντι, δηλαδή από την οδό Ιουστινιανού. Το μόνο κτίριο που σώζεται μέχρι σήμερα ανάμεσα πλέον σε πολυκατοικίες είναι αυτό επί της οδού Ιουστινιανού 5. Μπορείτε να περιηγηθείτε στο σημείο μέσω των χαρτών της Google.


Καθώς ο Μίλτος πλησιάζει την Στέλλα φαίνονται δύο κτήρια τα οποία είναι επί της Καλλιδρομίου και υπάρχουν μέχρι σήμερα αλλά είναι δύσκολο να τα ξεχωρίσει κανείς εύκολα. Η σκηνή που έπειτα φαίνεται κόσμος να κατεβαίνει είναι η οδός Πουλχερίας που είναι τα πολλά σκαλιά σήμερα.





Η «Στέλλα» πρωτοπροβλήθηκε στο διαγωνιστικό τμήμα του Κινηματογραφικού Φεστιβάλ των Καννών του 1955 και αν και δεν κέρδισε κάποιο βραβείο, προκάλεσε αίσθηση και συζητήθηκε. Από εκεί χρονολογείται και η γνωριμία του Ζιλ Ντασέν με τη Μελίνα Μερκούρη. Την επόμενη κέρδισε τη «Χρυσή Σφαίρα» καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας της Ένωσης Ξένων Ανταποκριτών του Χόλιγουντ και προτάθηκε για το Όσκαρ ενδυματολογίας. Στους ελληνικούς κινηματογράφους έκανε πρεμιέρα στις 21 Νοεμβρίου 1955 και ήταν η πιο εμπορική της σεζόν 1955-1956.

Πηγή:https://exploringgreece.tv




Πάτρα: Η Τζωρτζίνα θάφτηκε με το τάμπλετ της – Η ζωγραφιά και το σημείωμα μετά τον θάνατο της Ίριδας

 


Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για την υπόθεση του θανάτου των τριών παιδιών στην Πάτρα.

Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε η εκπομπή Φως στο Τούνελ με την Αγγελική Νικολούλη την ώρα της κηδείας της 9χρονης Τζωρτζίνας, η μητέρα της, Ρούλα Πισπιρίγκου ζήτησε να ταφεί το κοριτσάκι μαζί με το τάμπλετ, με το οποίο συνήθιζε να παίζει.


Η συγκεκριμένη πληροφορία μάλιστα έχει επιβεβαιωθεί και από το γραφείο τελετών που ανέλαβε την κηδεία της Τζωρτζίνας. Δηλαδή η 9χρονη θάφτηκε μαζί με το τάμπλετ με τα ερωτήματα πλέον να είναι πολλά.



Η ζωγραφιά της Τζωρτζίνας

Η Αγγελική Νικολούλη στο μεταξύ συνομίλησε με μία φίλη της Ρούλας που αναφέρθηκε σε μία ζωγραφιά που της είχε αφιερώσει η Τζωρτζίνα και της είχε κάνει εντύπωση, αλλά και σε κάποια άλλα σοκαριστικά περιστατικά.

«Λίγες ημέρες πριν το θάνατο του δεύτερου παιδιού, της Ίριδας, ξεκίνησε μία γκρίνια μεταξύ του Μάνου και της Ρούλας. Αυτός δεν μπορούσε και ήθελε να φύγει από το σπίτι, αυτή δεν το δεχόταν με τίποτα. Ο Μάνος μάζεψε τα πράγματά του και έφυγε. Το προηγούμενο βράδυ, η Ρούλα ανέβασε βίντεο με το μωράκι να γελάει. Το πρωί μου τηλεφώνησαν ότι χάθηκε το μωρό. Τους λέω, πώς «έφυγε» ένα μωρό υγιέστατο; Ρώτησα την Ρούλα και μου είπε ψυχρά ότι το βρήκε η αδελφή της νεκρό. Και στην Μαλένα ψυχρή ήταν. Η Τζωρτζίνα ήταν θλιμμένη. Κάποια στιγμή πήρε να ζωγραφίσει σπίτι μου. Ζωγράφισε την Μίνι και ήταν όλη μαύρη, ενώ είχα και άλλους μαρκαδόρους σε διαφορετικά χρώματα, ήταν κατάμαυρη. Με τρόμαξε πολύ…».

Μετά από ερώτηση της δημοσιογράφου για το πώς αντέδρασε η Τζωρτζίνα στην απώλεια της αδελφής της, Ίριδας, που βρισκόταν στο ίδιο δωμάτιο, είπε:

«Σα να μην ήθελε να θυμάται. Το μόνο που μου είπε και με έβαλε σε σκέψεις είναι ότι “η μπέμπα έσκασε από το πολύ κλάμα και πέθανε επειδή η μαμά και ο μπαμπάς τσακωνόντουσαν”. Και μετά μου είπε “ο Θεός μου πήρε τις αδελφές μου”. Όταν ήρθε ο Μάνος του είπα να της εξηγήσει ότι η μπέμπα δεν πέθανε επειδή τσακώθηκαν με την Ρούλα. Είχε τρομάξει το παιδί. Η Ρούλα πήγε στον Αλισσό και μας είπε ότι αυτή τη φορά θα βάλει η ίδια το τέλος στο γάμο της γιατί θέλει να πενθήσει. Την αναζητούσαν όλοι γιατί δεν απαντούσε σε μηνύματα και κλήσεις και φοβήθηκαν μην έκανε κακό στον εαυτό της. Όταν έφτασα σπίτι τους, η μητέρα της μου είπε πως έχει περάσει πάρα πολλά με αυτό το κορίτσι. Τους είπα πώς γίνεται για έναν άνδρα να κάνει έτσι; Και ο πατριός της μας απάντησε ότι “την Ρούλα την έχω ικανή να κάνει τα πάντα για τον Μάνο. Τον έβαζε πάνω και από τα παιδιά της.”».

Το σημείωμα που άφησε η Τζωρτζίνα

Σε συνέχεια της επικοινωνίας της Αγγελικής Νικολούλη με τη φίλη της «μάνας», η μάρτυρας αποκάλυψε ένα συμβάν που είχε συμβεί με την Τζωρτζίνα, που προκαλεί ανατριχίλα.

«Η αδελφή της Ρούλας μου ζήτησε να πάρω την Τζωρτζίνα πάλι σπίτι μου για να μην είναι μπροστά στους καυγάδες τους και δέχτηκα. Πριν την πάρω, έγραψε κάτι σε ένα χαρτί και το έκρυψε. Δε δέχτηκε να μου το δείξει και μου είπε ότι είναι κάτι για την μαμά της. Όταν ήρθε η μητέρα του Μάνου, της το είπα, αλλά ούτε αυτή κατάφερε να της πάρει το σημείωμα. Τελικά, βρήκαμε στο καλάθι στο δωμάτιο πεταμένο το χαρτί που έγραφε “Μαμά, μη με ψάξεις, φεύγω. Θα είμαι στην…”».

«Τη Ρούλα τη βρήκαν στο ξενοδοχείο που δούλευε παλιά. Όλοι είχαμε αγχωθεί για το πού βρίσκεται και τι κάνει και ο Μάνος ήξερε. Τον είχε καλέσει στο δωμάτιο και τον απειλούσε ότι θα αυτοκτονήσει αν δε γυρίσει. Αυτός ήταν στην Αθήνα εκείνη την ημέρα. Όταν εμφανίστηκε η Ρούλα δε μιλούσε σ’ εμάς. Έβαζε την αδελφή της επειδή ντρεπόταν. Ζήτησαν να κρατήσω την Τζωρτζίνα άλλη μία ημέρα μέχρι να ηρεμήσει, αλλά μου το ξεκαθάρισαν ότι δεν πρέπει να δει τον Μάνο, ούτε τηλεφωνικά να μιλήσουν. Τον φέραμε κρυφά γιατί η Τζωρτζίνα στεναχωριόταν πολύ που δεν έβλεπε τον πατέρα της. Το πρωί πριν την πάρουν, ήταν σπίτι μου και μου είπε ότι πονάει η καρδιά στο στήθος της. Το είπε και σε άλλους. Το απόγευμα το πήραν το παιδί για τον Αλισσό και το βράδυ έγινε αυτό με τους σπασμούς που είπε η Ρούλα και μεταφέρθηκε στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο. Λέγαμε στον Μάνο να προσέχει την Τζωρτζίνα, μήπως θέλει ψυχιατρική υποστήριξη η Ρούλα. Και το αρνούνταν. Έλεγε πως δε γίνεται να κάνει κάτι στο παιδί. Η Ρούλα είχε νεύρα με την Τζωρτζίνα. Της έλεγε “πήγαινε μέσα.. πάρε το τάμπλετ… κάνε εκείνο, κάνε το άλλο”… Εκείνη ήταν υπάκουη, τρόμαζε. Κοντεύει να σπάσει η καρδιά μου μετά από όλα αυτά. Τι να πει πλέον κανείς. Κρίμα τα παιδιά…», κατέληξε ο μάρτυρας.

Πηγή:www.newsit.gr