ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022

Θεόνη: Επένδυση 10 εκατ. ευρώ από το Φυσικό Μεταλλικό Νερό της Καρδίτσας

 


Η ΘΕΟΝΗ επιθυμώντας να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση που δέχεται για το φυσικό μεταλλικό νερό, τόσο από την εγχώρια όσο και από τη διεθνή αγορά, προχωρά σε μία ακόμα επένδυση για τη δημιουργία νέας γραμμής παραγωγής και νέου κέντρου αποθήκευσης και παροχής υπηρεσιών logistics, ύψους 10 εκατ. ευρώ.

Η νέα γραμμή θα αυξήσει τον όγκο παραγωγής κατά 60% των φιαλών / ημέρα σε συσκευασίες των 500ml & 1500ml και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί στα μέσα του 2022, ώστε να καλύψει την τεράστια ζήτηση του καλοκαιριού στην Ελλάδα, αλλά και στις διεθνείς αγορές, καθώς πρόσφατα η εταιρεία υπέγραψε μία μεγάλη εμπορική συμφωνία στις ΗΠΑ.

Το νέο κέντρο logistics στην περιοχή του Ελληνόπυργου Μουζακίου θα λειτουργήσει εκμεταλλευόμενο την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στη διαχείριση των προϊόντων και θα είναι ενεργειακά πράσινο εκμεταλλευόμενο τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στις εγκαταστάσεις του.




Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Δημήτρης Τσέλιος, δήλωσε για την επένδυση: «Είμαστε υπερήφανοι για το νέο μεγάλο βήμα, σε συνάρτηση, πάντα, με τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται ως συνεργάτες αλλά και με τους τελικούς καταναλωτές. Οι νέες γραμμές παραγωγής προοικονομούν αύξηση μεριδίου αγοράς όπου σε συνδυασμό με την καινοτομία που χαρακτηρίζει την εταιρεία, είμαστε το πρώτο φυσικό μεταλλικό νερό σε χάρτινη συσκευασία 100% ανακυκλώσιμη, σηματοδοτείται ένα άλμα στο μέλλον και τολμώ να πω ένας διπλασιασμός της εταιρείας».

Η νέα επένδυση από τη ΘΕΟΝΗ θα δημιουργήσει πολλές νέες θέσεις εργασίας και έτσι θα ενισχύσει σημαντικά την οικονομία στην τοπική κοινωνία. Σε μια δύσκολη εποχή λόγω της παγκόσμιας κρίσης που η Ελλάδα προσπαθεί να προσελκύσει επενδύσεις, η ΘΕΟΝΗ ανταποκρίνεται και συνεισφέρει έμπρακτα στην ανάπτυξη και μάλιστα σε μια περιοχή που το έχει ιδιαίτερα ανάγκη, κυρίως για τους νέους που αναζητούν μια ευκαιρία να μείνουν στον τόπο τους. Η εταιρεία έχει αποσπάσει 41 διεθνή βραβεία ποιότητας.


Πηγή:www.newsit.gr


Τέλη κινητής τηλεφωνίας: Άνοιξε η πλατφόρμα – Πώς κάνουν αίτηση για απαλλαγή οι συνδρομητές 15-29 ετών

 


Απαλλαγή από τα τέλη κινητής τηλεφωνίας (σ.σ. και καρτοκινητής) μπορούν να έχουν από σήμερα, Δευτέρα 10.01.2022, οι νέοι ηλικίας 15-29 ετών.

Όπως ενημερώνουν τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Οικονομικών, τέθηκε σε λειτουργία το mobilefees.gov.gr.

Την πλατφόρμα υλοποίησε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης με τη συνδρομή της Γενικής Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Μέσω αυτής, όπως σας έχει ενημερώσει από νωρίς το newsit.gr, οι νέοι ηλικίας 15-29 ετών μπορούν να δηλώσουν το κινητό τους τηλέφωνο στο Μητρώο Δικαιούχων Απαλλαγής Τελών Συνδρομητών Κινητής Τηλεφωνίας και Καρτοκινητής Τηλεφωνίας (Μη.Δ.Α.Τε.), ώστε να απαλλάσσονται από τα τέλη κινητής και καρτοκινητής.

Η εγγραφή στο Μητρώο είναι ιδιαίτερα απλή και ολοκληρώνεται με τη δήλωση του ΑΜΚΑ (ή ΠΑΑΥΠΑ), του αριθμού κινητού του δικαιούχου και του παρόχου στον οποίο λειτουργεί ο αριθμός κινητού τηλεφώνου προς απαλλαγή τελών.

Η είσοδος στο mobilefees.gov.gr γίνεται μέσω κωδικών Taxisnet:

  • είτε του δικαιούχου, αν αυτός είναι ενήλικας (18-29 ετών),

  • είτε εκείνου που έχει την επιμέλεια του δικαιούχου, αν αυτός είναι ανήλικος (15-17). Η σχέση επιμέλειας ελέγχεται αυτόματα, κατόπιν διασταύρωσης με το Μητρώο Πολιτών ή εναλλακτικά με το έντυπο Ε1 της πιο πρόσφατης δήλωσης φορολογίας εισοδήματος.

Με την ολοκλήρωση της υποβολής της αίτησης στο Μητρώο, ο πάροχος υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας ενημερώνεται αυτόματα για την εφαρμογή της απαλλαγής κατά την έκδοση λογαριασμού ή την ανανέωση χρόνου ομιλίας, χωρίς να απαιτείται κάποια άλλη ενέργεια από πλευράς του δικαιούχου. Σε περίπτωση μεταφοράς του αριθμού σε άλλη εταιρεία (φορητότητα), ο νέος πάροχος ενημερώνεται αυτόματα μέσω του Μητρώου ότι ο συγκεκριμένος αριθμός δικαιούται απαλλαγής. Τέλος, αυτόματα θα γίνεται και η διακοπή της απαλλαγής για δικαιούχους που συμπληρώνουν το 29ο έτος.

Σημειώνεται ότι κάθε δικαιούχος μπορεί να καταχωρήσει έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου για να αιτηθεί απαλλαγή. Ανά πάσα στιγμή, ο δικαιούχος μπορεί να διαγράψει την αίτηση απαλλαγής σε έναν αριθμό και να την ενεργοποιήσει σε άλλον που έχει στην κατοχή του, εφόσον το επιθυμεί. Οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν περισσότερες από μία αιτήσεις σε περίπτωση που έχουν περισσότερους από έναν δικαιούχους υπό την επιμέλειά τους.

Πώς θα γίνεται η εγγραφή

Η δυνατότητα εγγραφής στο Μητρώο θα δίνεται σταδιακά, αρχής γενομένης από τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022, με βάση το καταληκτικό ψηφίο του ΑΦΜ του αιτούντος, ως εξής:

  • 10 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 0

  • 11 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 1

  • 12 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 2

  • 13 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 3

  • 14 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 4

  • 15 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 5

  • 16 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 6

  • 17 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 7

  • 18 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 8

  • 19 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 9.

Τι γίνεται αν δεν έχετε κωδικούς Taxisnet

Οι δικαιούχοι που δεν διαθέτουν κωδικούς Taxisnet ή οι πολίτες που υποβάλλουν αίτηση για ανήλικο δικαιούχο και η σχέση επιμέλειας δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί με ηλεκτρονική διασταύρωση, μπορούν να απευθυνθούν στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών για να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους στο Μητρώο. Η υποβολή των αιτήσεων στα ΚΕΠ θα είναι διαθέσιμη από την 20η Ιανουαρίου 2022.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία έρχεται να συμπληρώσει το νέο, ενιαίο και σταθερό τέλος κινητής και καρτοκινητής τηλεφωνίας ύψους 10%, που ισχύει για όλους από την 1η Ιανουαρίου 2022. Υλοποιείται, έτσι, πλήρως η δέσμευση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για μείωση της φορολογίας στις τηλεπικοινωνίες, όπως την εξήγγειλε στην ομιλία του στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης τον Σεπτέμβριο του 2021. Το μέτρο συμβάλλει στην ελάφρυνση νοικοκυριών και επιχειρήσεων από τα φορολογικά βάρη, με στόχο την ενίσχυση του διαθέσιμου εισοδήματος και τη βελτίωση των προοπτικών όλων των πολιτών, και ιδίως των νέων.

Φωτογραφίες αρχείου: Intime.

Πηγή:www.newsit.gr


Κορονοϊός – Θεσσαλονίκη: Αναμονή έως και 10 ημέρες στις ταφές – «Δεν υπήρχε ούτε άδειο ψυγείο»

 


Δυστυχώς δεκάδες είναι οι άνθρωποι στην Ελλάδα που καθημερινά χάνουν τη ζωή τους από κορονοϊό, ενώ – σύμφωνα με έρευνες – στην Κεντρική Μακεδονία το τελευταίο διάστημα παρουσιάζεται και μια αύξηση 20% στους θανάτους από διάφορα αίτια. Αυτή η κατάσταση έχει προκαλέσει λοιπόν μεγάλη… αναμονή για ταφές σε κοιμητήρια αρκετών περιοχών.


Σε αυτό το πλαίσιο κάτοικος της Θεσσαλονίκης και, συγκεκριμένα του δήμου Καλαμαριάς καταγγέλλει πως η πεθερά του, που πέθανε την Πρωτοχρονιά, παραμένει ακόμα άταφη 10 ολόκληρες μέρες μετά καθώς, όπως του ανέφερε η διοίκηση των κοιμητηρίων του Δήμου, λόγω της πανδημίας δεν υπάρχει αρκετός χώρος για νέες ταφές.

Ο Θανάσης Πάσχος που έχει να διαχειριστεί τόσο τον θάνατο της πεθεράς του, όσο και τα διαδικαστικά που έχουν προκύψει, περιγράφει στο newsit.gr τα όσα έχουν συμβεί. «Η πεθερά μου ήταν 80 χρόνων και πάλεψε για αρκετούς μήνες με τον καρκίνο. Έφυγε τελικά από τη ζωή το πρωί της Πρωτοχρονιάς. Για δέκα μέρες τώρα η σορός της είναι σε ένα ψυγείο και η κηδεία θα γίνει αύριο (σ.σ. 11.01.2022). Μίλησα με το γραφείο τελετών, πήρα τηλέφωνο και στα κοιμητήρια Καλαμαριάς, γιατί είμαι κάτοικος της περιοχής, και προσπάθησα να κανονίσω τα διαδικαστικά» σημειώνει. 

Και προσθέτει: «Για Σάββατο και Κυριακή μου είπαν ότι σίγουρα δεν θα μπορούσε να γίνει η κηδεία γιατί δεν υπήρχε υπάλληλος. Είπα εντάξει, να δείχνουμε και λίγη παραπάνω κατανόηση πρέπει. Μας είπαν τελικά ότι για την κηδεία θα πρέπει να περιμένουμε 15-20 μέρες» αναφέρει στο newsit.gr o Θανάσης Πάσχος. 

«Τη Δευτέρα που άνοιξαν οι υπηρεσίες πήγα και μίλησα με τον υπεύθυνο, με δέχτηκε με ευγένεια και κατανόηση αλλά μου είπε ότι δεν μπορούσε να κάνει τίποτα, γιατί είχαν τουλάχιστον 25 νεκρούς σε αναμονή. Δεν είχαν που να τους βάλουν τόσους νεκρούς. Τελικά με πολλή δυσκολία βρέθηκε ο τάφος που θα αδειάσει αύριο και θα μπορέσουμε 11 μέρες μετά να αποχαιρετήσουμε την πεθερά μου. Η εκταφή μάλιστα θα γίνει αύριο για να μπορέσουμε να τον χρησιμοποιήσουμε εμείς. Καταλαβαίνουμε τι γίνεται; Δεν προλαβαίνει να βγει ένας νεκρός, μπαίνει ο άλλος», σημειώνει. 

«Δεν υπήρχε ούτε άδειο ψυγείο»

Σύμφωνα με τον Θανάση Πάσχο η άρνηση του δήμου Θεσσαλονίκης να μη δέχεται ταφές ανθρώπων που έχουν καταλήξει από επιπλοκές του κορονοϊού και ήταν από άλλες περιοχές, έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις, όπως στην περιοχή της Καλαμαριάς. «Ρώτησα γιατί γίνεται αυτό και η απάντηση που πήρα είναι πως επειδή από τα μέσα Δεκεμβρίου ο Δήμος Θεσσαλονίκης αποφάσισε να μη δέχεται τους θανάτους covid από άλλους δήμους στο Αναστάσεως του Κυρίου που είναι μεγάλο νεκροταφείο, τώρα ο κάθε δήμος υποχρεώθηκε να κρατήσει τους νεκρούς αυτούς στα δικά του κοιμητήρια. Και δεν έχουν πλέον χώρο. Σκεφτείτε όποτε τι θα ακολουθήσει από εδώ και πέρα» λέει στο newsit.gr ο Θανάσης Πάσχος. 

«Μπορεί εν μέρει να έχουν και δίκιο οι υπεύθυνοι, όμως είναι σοβαρό πρόβλημα. Εδώ και πολλά χρόνια υπήρχε πρόβλημα, όχι τόσο έντονο, όμως υπήρχε. Και για χρόνια ακούω πως θα έπρεπε να γίνει και κάποιο νέο κοιμητήριο αλλά δεν έχει γίνει τίποτα. Και φτάσαμε σε σημείο να μη σεβόμαστε τους νεκρούς μας, να μη σκεφτόμαστε τους συγγενείς που πονάνε. Δεν υπήρχε όμως ούτε ψυγείο άδειο και απευθυνθήκαμε σε ιδιώτη. Έτσι μεταφέραμε τη σορό σε ιδιωτικό ψυγείο. Και αναγκάστηκα να χρεωθώ και 150 ευρώ για τον λόγο αυτό», προσθέτει. 

«Είναι τελείως απαράδεκτο. Οι άνθρωποι των νεκροταφείων και ο προϊστάμενος και η διευθύντρια ήταν άψογοι απέναντι μου με κατανόηση αλλά με δεμένα τα χέρια. Όμως την τελευταία στιγμή του ανθρώπου σου είναι όλοι παρόντες απόντες. Όπως το πάμε θα έρθει η ώρα του μνημόσυνου και θα έχουμε τους ανθρώπους μας ακόμα στα ψυγεία. Είναι και άσχημο ψυχολογικά για όλους εμάς στις οικογένειες που μένουμε πίσω. Ο σεβασμός στον νεκρό ποιος είναι;» λέει επίσης. 

Η νομική άποψη

Η δικηγόρος του Θανάση Πάσχου, Ανθούλα Ανάσογλου συμπληρώνοντας δηλώνει στο newsit.gr: «Το ίδιο το Σύνταγμα μας, προβλέπει σεβασμό προς την αξιοπρέπεια ενός νεκρού και αντανακλά την μοναδικότητά του κάθε ανθρώπου όσο ήταν εν ζωή. Τρεις διακριτές πράξεις εμφαίνονται κυρίως στο ζήτημα της ταφής: η αξιοπρέπεια του λειψάνου, οι τελευταίες επιθυμίες του θανόντος και τα δικαιώματα της οικογενειακής ζωής, των συγγενών, που αφήνει πίσω. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ο σεβασμός στην οικογένεια είναι υπέρτατο αγαθό, φυσικά και στο πένθος. Τα δικαιώματα αυτά καταστρατηγούνται μόνο για λόγους δημοσίας τάξης και ασφαλείας.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση υποχρέωση παροχής τάφου βρίσκεται στην αρμοδιότητα του Δήμου Καλαμαριάς. Εδώ έχουμε μία παράλειψη που κρατάει χρόνια και προκαλεί πόνο και αναστάτωση και στην αξιοπρέπεια του λειψάνου και στους συγγενείς που μένουν πίσω. Κατά τη δίκη μου άποψη χωρεί αποζημίωση που ρυθμίζεται απο τα πολιτικά δικαστήρια».



Η δικηγόρος Ανθούλα Ανάσογλου

Άγγελος Λαμπίδης

Πηγή:www.newsit.gr