ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

Αναστασιάδης: «Το πρόβλημα του ΠΑΟΚ είναι ο ΠΑΟΚ»

Αναστασιάδης: «Το πρόβλημα του ΠΑΟΚ είναι ο ΠΑΟΚ» | Newsit.gr

Ο Άγγελος Αναστασιάδης είπε κάποια ενδιαφέροντα πράγματα και για τον ΠΑΟΚ.  Ο Έλληνας προπονητής μίλησε για το όνειρο του να καθίσει στον πάγκο του Δικέφαλου του Βορρά και το μεγάλο πρόβλημα των «ασπρόμαυρων», ενώ αναφέρθηκε και στους ανθρώπους του ΠΑΟΚ που διοικούσαν την ομάδα τη δεκαετία του ’70.

Όσα δήλωσε ο Αναστασιάδης

Για τον αείμνηστο Γιώργο Παντελάκη και τους ανθρώπους που διοικούσαν τον μεγάλο ΠΑΟΚ της δεκαετίας ’70: «Αυτοί είχαν παντρευτεί τον ΠΑΟΚ και αυτοί γαλούχησαν και εμάς. Δηλαδή εμείς στην ουσία παντρευτήκαμε τον ΠΑΟΚ. Ο Αποστολίδης, ο Κούδας όλα τα παιδιά που ξεκινήσαμε από μικροί και γνώριζαν τι σημαίνει ΠΑΟΚ. Έμπαιναν όλοι σε ένα καλούπι, σε μία φιλοσοφία που δεν μπορούσε να την ανοίξει κανείς. Διότι οι από πάνω, αν άνοιγες την καρδιά τους, έλεγε ΠΑΟΚ».
Για το όνειρο του να γίνει προπονητής του ΠΑΟΚ που εκπληρώθηκε: «Εγώ ήθελα να γίνω μία ημέρα προπονητής στον ΠΑΟΚ και ας με διώξουν, ρε παιδί μου. Να γίνει το χατήρι μου. Καταλαβαίνετε τη χαρά μου και την ικανοποίηση μου για τα όσα πετύχαμε. Βέβαια, πήγα με πολύ αντίξοες συνθήκες. Μέχρι και παλιοί συμπαίκτες μου που ήταν στη διοίκηση τότε, έλεγαν: «Εμείς τον πήραμε τον Αναστασιάδη και μετά το καλοκαίρι θα πάμε να πάρουμε έναν μεγάλο προπονητή».
Μεγάλο προπονητή όμως τι εννοούσαν; Σε ηλικία; Γιατί το μεγάλος προπονητής είναι ένα μεγάλο θέμα, έχει σημασία από το ποιος είσαι μέχρι το τι κάνεις. Με αυτό λοιπόν μπήκα και όταν πας στα αποδυτήρια και το διαβάζει ο ποδοσφαιριστής λέει «τι είναι αυτός, αυτόν θα τον διώξουν σε δύο μήνες». Έπρεπε, λοιπόν, να διαχειριστώ και αυτό. Ποτέ δεν πήγα στον ΠΑΟΚ με καλές συνθήκες εγώ».
Για τον ΠΑΟΚ: «Κανονικά έπρεπε να γράψω ένα βιβλίο για το τι βρίσκω στον ΠΑΟΚ. Από την πρώτη η ημέρα που πήγα το πρόβλημα του ΠΑΟΚ είναι ο ΠΑΟΚ., Βγήκα, την επόμενη ημέρα, το πρόβλημα του ΠΑΟΚ είναι ο ΠΑΟΚ».


Πηγή:www.newsit.gr

Θωρηκτό Αβέρωφ: Πλέει προς Θεσσαλονίκη - Εντυπωσιακές ΦΩΤΟ



Σήμερα Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017, το Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» απέπλευσε από τη μόνιμη θέση ελλιμενισμού του στη Μαρίνα Φλοίσβου και πλέει για το λιμένα Θεσσαλονίκης, όπου θα παραμείνει έως τις αρχές Νοεμβρίου 2017, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΓΕΝ.

Σκοπός του πλου είναι το Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ», το «Θωρηκτό της νίκης» να βρεθεί κοντά στους κατοίκους της Βόρειας Ελλάδας, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να το επισκεφθούν και να γνωρίσουν από κοντά το ένδοξο πλοίο το οποίο συνέδεσε άρρηκτα το όνομά του με τη διαμόρφωση της νεότερης ελληνικής ιστορίας χωρίς ουδέποτε να γνωρίσει την ήττα.

Στο πλαίσιο του κατάπλου και της παραμονής του
 Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» στη Θεσσαλονίκη, πέραν των εκδηλώσεων «ΒΟΤΣΕΙΑ 2017» και της καθιερωμένης συμμετοχής τμημάτων του Πολεμικού Ναυτικού στην παρέλαση της επετείου της 28ης Οκτωβρίου, προγραμματίζεται η διοργάνωση σειράς εκδηλώσεων, οι οποίες μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνουν, επίσκεψη Σχολείων και ξενάγηση επί του πλοίου, συμμετοχή της μπάντας του Πολεμικού Ναυτικού σε συναυλίες στον προβλήτα ελλιμενισμού του Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» και στο Βασιλικό Θέατρο, ιστιοπλοϊκούς αγώνες με συμμετοχή τοπικών ναυταθλητικών συλλόγων, έκθεση αφιερωμένη στο Ναύαρχο Βότση, ημερίδα με θέμα "Το Τρισχιλιετές Μέγα της Θαλάσσης Κράτος", και επίδειξη από Ομάδα Υποβρύχιων Καταστροφών σε θαλάσσιο χώρο του λιμένα Θεσσαλονίκης.

Διαβάστε επίσης: Θωρηκτό Αβέρωφ: H ιστορία πίσω από το ιστορικό πλοίο - ΦΩΤΟ

Κατά την τελική φάση του πλου του Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» στη Θεσσαλονίκη επιτρέπεται και παράλληλα ενθαρρύνεται η τιμητική συνοδεία του από πλωτά σκάφη ιδιωτών ή Συλλόγων.

Σημειώνεται, ότι το Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ», θα πλεύσει για πρώτη φορά μακριά από τη μόνιμη θέση ελλιμενισμού του, μετά το 1945 όπου ολοκλήρωσε την ενεργό του υπηρεσία και το 1986 όπου μεθόρμισε από τον Πόρο, αρχικά στη Μαρίνα Ζέας και στη μετέπειτα σημερινή του θέση, στη Μαρίνα Φλοίσβου στο Τροκαντερό.







  



  



  



  



  




Πηγή:www.newsit.gr

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Πόλεμος εργαζομένων – υπουργείου

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Πόλεμος εργαζομένων – υπουργείου | Newsit.gr

Όλα ξεκίνησαν την Τετάρτη όταν οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ ενημέρωναν το επιβατικό κοινό ότι αποφάσισαν από σήμερα Πέμπτη να μην εκδίδουν ηλεκτρονικά εισιτήρια.
Αυτό προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση στο επιβατικό κοινό αλλά και την παρέμβαση του κ. Σπίρτζη ο οποίος απείλησε με παραπομπή στο πειθαρχικό τους υπαλλήλους.
Σήμερα, και ενώ όσοι χρησιμοποιούν τα μέσα μεταφοράς δεν ήξεραν τελικά τι τους ξημερώνει, ο Πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, κ. Ρενιέρης, δήλωσε στο newsit.gr ότι τελικά οι εργαζόμενοι έκαναν πίσω.
Το μεσημέρι, εκδόθηκε μια ανακοίνωση από το εν λόγω σωματείο με την οποία εγκαλούν τον κ. Σπίρτζη για… αντεργατικές συμπεριφορές.
«Μας δημιούργησε», λένε, «αλγεινή εντύπωση και αγανάκτηση η εντολή του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών κ. Σπίρτζη προς τη ΣΤΑ.ΣΥ για τη παραπομπή στον εισαγγελέα (!) και στο πειθαρχικό συμβούλιο της εταιρείας, με το ερώτημα της απόλυσης (!) κάθε υπάλληλο που θα αρνηθεί την έκδοση ηλεκτρονικών εισιτηρίων».λαλούμ με το ηλεκτρονικό εισιτήριο! Πήραν πίσω την απόφαση οι εργαζόμενοι
Στην συνέχεια κάνουν πάλι λόγο για λειτουργικά και τεχνικά προβλήματα για την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Κατηγορούν τον υπουργό ότι δικαιολογεί αυτούς που δεν δέχεται τον διάλογο και τον καλούν να στείλει εισαγγελέα σε όλους τους υπεύθυνους εντός και εκτός ΣΤΑΣΥ.
Τέλος, απειλούν τον υπουργό ότι θα βρεθεί αντιμέτωπος με την οργή των εργαζομένων..

Διευθύνων σύμβουλος ΟΑΣΑ: Το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι λειτουργικό

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιάννης Σκουμπούρης, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90.1 είπε:
«Το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι λειτουργικό και ήδη τα έσοδα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου είναι στο 10% των εσόδων του συστήματος και βαίνει αυξανόμενο. Αυτή τη στιγμή το σύστημα είναι πλήρως λειτουργικό σε όλη του την έκταση. Θεωρούμε ότι οι εργαζόμενοι το στηρίζουν διότι σήμερα το σύστημα είναι λειτουργικό και όποιος πάει να κάνει ότι χρειάζεται να κανει, το κάνει και βρίσκει εργαζόμενους οι οποίοι ανταποκρίνονται».
Είπε ακόμα ότι «από τον επόμενο μήνα οι συμπολίτες μας θα έχουν προμηθευτεί ηλεκτρονικές κάρτες μηνιαίες και με αυτές θα κυκλοφορούν στο σύστημα. Η σκοπιμότητα ενός τέτοιου έργου και τα πολλαπλά οφέλη ένα από τα οποία είναι ήδη έχουμε ένα εκπτωτικό προϊόν.
Το 10 +1 εισιτήρια που όποιος τ’ αγοράσει αντί για 1,40 που κάνει το εισιτήριο κοστίζει 1,27 στην πορεία θα έχουμε και άλλα οφέλη.  Από σήμερα εκδίδουμε μόνο ηλεκτρονικές κάρτες».
Και πρόσθεσε: «Από τον Αύγουστο λειτουργεί μόνο ηλεκτρονικό εισιτήριο στο αεροδρόμιο, και στις γραμμές των λεωφορείων και στο Μετρό συνεπώς είναι μια νέα πραγματικότητα.  Το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι μια νέα πραγματικότητα η οποία θα αφήσει πίσω της εκ των πραγμάτων λόγω της εφαρμοζόμενης τεχνολογίας και κάθε άλλη παραβατικότητα».

Κάθε εβδομάδα στέλνουμε μια περίπτωση πλαστού εισιτηρίου στην δικαιοσύνη

«Κάθε εβδομάδα ο ΟΑΣΑ στέλνει μια περίπτωση πλαστού εισιτηρίου στη Δικαιοσύνη. Για όλα αυτά γίνεται μια κίνηση προς μια κατεύθυνση καινοτομική σε σχέση με την πραγματικότητα που είχαμε και αυτή πρέπει να τη στηρίξουμε και να την αγκαλιάσουμε».
Παραδέχθηκε ότι είμαστε στο αρχικό στάδιο ενός εκτεταμένου μεγάλου συστήματος το οποίο στον αρχικό του προϋπολογισμό ήταν διπλάσιο από το TAXIS. «Αρα», είπε,  «αντιλαμβάνεστε την περιπλοκότητα του συστήματος και επειδή είναι η πρώτη φάση που λειτουργεί και πιθανόν να υπάρχει κάπου κάποια ζητήματα».

Κοινωνικό εισιτήριο

«Οι κοινωνικές πολιτικές που ασκούνται συνεχίζουν να ασκούνται, επομένως οι άνεργοι θα μετακινούνται δωρεάν, οι πολύτεκνοι θα μετακινούνται με το μισό, τα ΑΜΕΑ δωρεάν κλπ αυτό έχει εξασφαλιστεί».
Πηγή:www.newsit.gr