ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Συνελήφθη για ναρκωτικά και όπλα ο Μιχάλης Μισούνοφ

Συνελήφθη για ναρκωτικά και όπλα ο Μιχάλης Μισούνοφ

Για ακόμη μία φορά ο παλαίμαχος μπασκετμολίστας του Άρη έχει μπλεξίματα με το νόμο. Ο Μισούνοφ συνελήφθη αφού εντοπίστηκε με 1,5 κιλό χασίς και με μία διόπτρα όπλου.

Για κατοχή ναρκωτικών και όπλων συνελήφθη στη Θεσσαλονίκη ο 50χρονος παλαίμαχος μπασκετμπολίστας του Αρη, Μιχάλης Μισούνοφ, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κιλκίς.

Ο Μισούνοφ, πριν από τον έλεγχο, άφησε στο έδαφος μια σακούλα με δύο γυάλινα βάζα που περιείχαν κατεργασμένη κάνναβη σε μορφή σοκολάτας συνολικού βάρους 1.655 γραμμαρίων και στη συνέχεια απομακρύνθηκε.

Σε έρευνα που έγινε στο σπίτι του παρουσία δικαστικού λειτουργού βρέθηκαν και κατασχέθηκαν μία διόπτρα όπλου, 3 κινητά τηλέφωνα και 13 πακέτα τσιγάρων τα οποία δεν έφεραν την ταινία ειδικού φόρου κατανάλωσης.

Ο παλαίμαχος αθλητής έχει συλληφθεί και άλλες φορές στο παρελθόν. Το 2004 είχε κατηγορηθεί και καταδικαστεί για απάτη με πλαστές πιστωτικές κάρτες, ενώ το 2009 είχαν εντοπιστεί στην κατοχή του αντιαρματικές ρουκέτες και όπλα.

Πηγη:www.newsit.gr

Πέθανε ο Λουκάνικος, ο "σκύλος επαναστάτης"



O σκύλος που έγινε σύμβολο των διαδηλώσεων του Ιουνίου του 2011 πέθανε (Vids+Pics) 
 
Πέθανε σε ηλικία δέκα ετών ο αγαπητός σε όλους μας τετράποδος Λουκάνικος. Ο "σκύλος επαναστάτης, "σκύλος της πρώτης γραμμής στην Ελλάδα", όπως τον είχαν αποκαλέσει και όχι άδικα αφού έδινε το παρών σε κάθε διαδήλωση στο κέντρο της Αθήνας.

Ο Λουκάνικος, τον οποίο είχε βαφτίσει Θεόδωρο ο άνθρωπος που τον είχε εντοπίσει σε μικρή ηλικία να περιφέρεται στο κέντρο της Αθήνας είχε γίνει η μασκότ των διαδηλωτών ενώ μαζί του ασχολήθηκαν το BBC, το CNN, το Al Jazeera.

Μάλιστα, έγινε εξώφυλλο σε δεκάδες περιοδικά ανά τον κόσμο, έγινε τραγούδι, και η απόλυτη καταξίωση ήρθε όταν το περιοδικό TIME τον ενέταξε στις 100 προσωπικότητες της χρονιάς του 2011.
 

Πρωτοστατούσε στις πορείες του 2011, αλλά και των προηγούμενων ετών, στο κέντρο της Αθήνας, πάντα στο πλευρό των εξεγερμένων. Τα σωθικά του πνίγηκαν από τα χημικά της αστυνομίας, το κορμί του γέμισε πληγές από τις κλωτσιές των αστυνομικών. Πριν δύο χρόνια ο καφετί σκύλος εξαφανίσθηκε από την πλατεία Συντάγματος και αποσύρθηκε από την ενεργό συμμετοχή σε πορείες και διαδηλώσεις. Επέστρεψε, κουρασμένος και με σοβαρά προβλήματα υγείας στο σπίτι του ανθρώπου που όλα αυτά τα χρόνια τον φρόντιζε και τον περιέθαλπτε. Εκεί, δίπλα στον ανώνυμο φίλο του, ο Θόδωρος έζησε τα δύο τελευταία χρόνια της ζωής του. Ώς την ημέρα που η καρδιά του σταμάτησε να χτυπά.





  Η υγεία του όπως έλεγε ο κτηνίατρος που τον παρακολουθούσε, ήταν αρκετά επιβαρυμένη, κυρίως λόγω των χημικών και των δακρυγόνων που είχε εισπνεύσει όλα αυτά τα χρόνια που βρισκόταν στην πρώτη γραμμή των διαδηλώσεων.
Όπως αναφέρει η Αυγή, "μια συνάδελφος επικοινώνησε τηλεφωνικά χθες με τον άνθρωπο που φιλοξενούσε τον Λουκάνικο και έμαθε τα δυσάρεστα νέα".
"Ήταν ξαπλωμένος στον καναπέ και κοιμόταν, όταν ξαφνικά σταμάτησε να χτυπά η καρδιά του. Ο Θόδωρος, έφυγε" της είπε.
Σήμερα, ο τετράποδος ήρωας που έγραψε τη δική του ιστορία στους δρόμους της Αθήνας αναπαύεται στη σκιά ενός δέντρου σε κάποιο λόφο στο κέντρο της πρωτεύουσας. Ο Λουκάνικος δεν θα γαυγίσει ξανά στους άντρες των ΜΑΤ, δεν θα δεχτεί ξανά το φιλικό χάδι των διαδηλωτών.
Ο δικός μας Λουκάνικος έφυγε νωρίς για έναν κόσμο χωρίς δακρυγόνα, χωρίς κλομπ και χημικά.


  πηγή: Αυγή

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Μηχανή του Χρόνου: 9 1/2 Εβδομάδες. Τα βασανιστήρια της Κιμ Μπάσιντζερ



Η ιστορία πίσω από τη θρυλική ταινία, το παρελθόν της δημιουργού και η ψυχολογική βία που υπέστη η πρωταγωνίστρια 
 
Το 1978, πριν από τις «50 Αποχρώσεις του Γκρι», οι «νοικοκυρές σε απόγνωση» συνήθιζαν να διαβάζουν ένα άλλο «πονηρό» βιβλίο. Ο τίτλος του ήταν «9 ½ Εβδομάδες» και περιέγραφε το σύντομη, αλλά παθιασμένη σαδομαζοχιστική σχέση μιας γυναίκας με έναν μυστηριώδη άντρα.

Ήταν βασισμένο στις πραγματικές εμπειρίες της συγγραφέως, που για να αποκρύψει την ταυτότητά της, χρησιμοποίησε το όνομα «Ελίζαμπεθ Μακνίλ». Το πραγματικό της όνομα αποκαλύφθηκε πρώτη φορά το 1983, στο βιβλίο «Hype» του Στίβεν Άρονσον, στο οποίο ανέλυε τον τρόπο με τον οποίο δημόσια πρόσωπα μεταμορφώνονται για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες της αγοράς.

Η «Ελίζαμπεθ Μακνίλ» ήταν η 38χρονη Αυστριακή, Ίνγκεμποργκ Ντέι. Γεννήθηκε στην πόλη Γκρατζ το 1940. Η Ντέι θυμόταν τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο σαν όνειρο, αλλά όχι και η οικογένειά της. Ο πατέρας της, Έρνεστ Σάιλερ, ήταν αστυνομικός και είχε υπηρετήσει στους SS. Για να τον δικαιολογήσει, η Ντέι έλεγε πάντα ότι όλοι οι αστυνομικοί της Αυστρίας έγιναν αυτομάτως μέλη των Ναζί. Το 1957 η Ντέι ταξίδεψε για πρώτη φορά στις Η.Π.Α. όπου γνώρισε και παντρεύτηκε τον Ντένις Ντέι, που επρόκειτο να γίνει ιερέας. Απέκτησαν δύο παιδιά, αλλά η Ντέι δεν ήταν ικανοποιημένη με την επαρχιακή τους ζωή.

Τον εγκατέλειψε και μετακόμισε στη Νέα Υόρκη, όπου έπιασε δουλειά στο φεμινιστικό περιοδικό, Ms. Magazine. Ενώ δούλευε εκεί γνώρισε τον άντρα που την ενέπνευσε για να γράψει το βιβλίο της. Η Ντέι δεν αποκάλυψε ποτέ το όνομά του, ούτε μίλησε ανοιχτά για την εμπειρία της. Άφησε στον αναγνώστη να κρίνει ποια γεγονότα του βιβλίου είναι φανταστικά και ποια πραγματικά. Το 1980, η Ντέι έγραψε και δεύτερο βιβλίο, το «Ghost Waltz» όπου αποκαλύπτει το ναζιστικό παρελθόν της οικογένειάς της. Αυτή τη φορά χρησιμοποίησε το πραγματικό της όνομα. Η Ντέι αυτοκτόνησε στις 28 Μαΐου του 2011 και τέσσερις μέρες αργότερα, πέθανε από φυσικά αίτια ο σύζυγός της.

Το τραγούδι του στριπτίζ Τα γυρίσματα της ταινίας ολοκληρώθηκαν το 1984, αλλά κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους δύο χρόνια αργότερα. Ήταν μια εισπρακτική αποτυχία στην Αμερική, αλλά οι Ευρωπαίοι τη λάτρεψαν. Οι πρωταγωνιστές, Κιμ Μπάσιντζερ και Μίκι Ρουρκ, έγιναν γνωστοί σε όλο τον κόσμο, αλλά το πιο αναγνωρίσιμο στοιχείο της ταινίας ήταν το τραγούδι «You Can Leave Your Hat On». Το τραγούδι έγραψε το 1972 ο Ράντι Νιούμαν, αλλά η έκδοση που γνωρίζουν όλοι είναι με την ερμηνεία του Τζο Κόκερ. Επένδυσε μουσικά τη σκηνή που η Κιμ Μπάσιντζερ κάνει στριπτίζ και έκτοτε έχει συνδεθεί με τη συγκεκριμένη πράξη.

Τα βασανιστήρια της Κιμ Μπάσιντζερ

Ο σκηνοθέτης της ταινίας, Άντριαν Λιν, διπλασίασε τον προϋπολογισμό της ταινίας για να γυρίσει τις σκηνές με χρονική σειρά. Ήθελε η κατάρρευση της Κιμ Μπάσιντζερ να ακολουθήσει την ψυχολογική κατάρρευση του χαρακτήρα που υποδυόταν στην ταινία. Και για να είναι ακόμα πιο σίγουρος για την αυθεντικότητα της ερμηνείας, αποφάσισε να φερθεί στην ηθοποιό με τον χείριστο τρόπο. Δεν τις έδινε καμία οδηγία, έτσι ώστε το παίξιμό της να είναι μια φυσική αντίδραση στις πράξεις του Μίκι Ρουρκ. Όταν έπρεπε να προσποιηθεί τη θυμωμένη, ο σκηνοθέτης της φώναζε μέχρι να την εξαγριώσει πραγματικά.

Ο Λιν δεν επέτρεπε στους δύο ηθοποιούς να μιλάνε εκτός των γυρισμάτων για να μην γνωριστούν καλύτερα και χαθεί η «χημεία» τους. Υποστήριζε ότι η Μπάσιντζερ έπρεπε να αντιμετωπίζει τον Ρουρκ με φόβο, όπως και ο χαρακτήρας που υποδυόταν στην ταινία.


  Σε μία σκηνή που κόπηκε από την ταινία, η Μπάσιντζερ ετοιμάζεται να αυτοκτονήσει μαζί με τον εραστή της και έπρεπε να δείχνει ταραγμένη και έτοιμη να καταρρεύσει. Ο σκηνοθέτης ζήτησε τη βοήθεια του Μίκι Ρουρκ για να δημιουργήσουν το κατάλληλο κλίμα στο γύρισμα. Ο Ρουρκ την τράβηξε δυνατά απ’ το χέρι και δεν την άφηνε, ακόμα και όταν άρχισε να τον παρακαλάει. Η Μπάσιντζερ τον χαστούκισε και ο Ρουρκ ανταπέδωσε το χτύπημα. Όταν πια η ηθοποιός έκλαιγε με λυγμούς, ο σκηνοθέτης ζήτησε να ξεκινήσουν να τραβάνε οι κάμερες. «Η Κιμ είναι σαν παιδί. Είναι αθώα κι αυτή είναι η γοητεία της. Λειτουργεί με το ένστικτο. Έπρεπε να γίνει αυτή η γυναίκα για 10 εβδομάδες, όχι απλά να την υποδυθεί. Δεν είναι μια διανοούμενη, δεν διαβάζει βιβλία. Δεν υποκρίνεται στην ταινία, αλλά αντιδρά», δήλωσε ο σκηνοθέτης.


 
Οι μπελάδες της Μπάσιντζερ ξεκίνησαν ήδη από την οντισιόν, όταν ο Λιν, της έβαλε να παίξει μια σκηνή που ικετεύει τον Ρουρκ να της δώσει χρήματα. Η σκηνή τελικά κόπηκε από την ταινία, γιατί θεωρήθηκε πολύ σκληρή για τους θεατές. Η Μπάσιντζερ σιχαινόταν τη σκηνή και όταν έφυγε από την οντισιόν ήταν ένα ράκος. Αρνήθηκε να συμμετέχει στην ταινία και ο σκηνοθέτης την κυνηγούσε για εβδομάδες. Τελικά την έπεισε και η Μπάσιντζερ θεώρησε ότι ήταν μια μεγάλη πρόκληση για την καριέρα της. «Αν σταματούσα για να αμφισβητήσω αυτό που έκανε, αν δεν εμπιστευόμουν τον Άντριαν, θα είχα καταστραφεί ψυχολογικά», σχολίασε μετά το τέλος των γυρισμάτων.
 
 πηγη:www.news247.gr