ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Τα πρωτοσέλιδα όλου του κόσμου για το Βραζιλία-Γερμανία 1-7!

ΣΟΚ σε όλη την υφήλιο προκάλεσε η συντριβή της διοργανώτριας Βραζιλίας από τη Γερμανία με 7-1. Διαβάστε πως αποτυπώνεται η έκπληξη στην ήττα της "σελεσάο" στα πρωτοσέλιδα από όλα τα πλάτη και μήκη της γης!



Με μία μοναδική στην ιστορία ποδοσφαιρική παράσταση, η Γερμανία συνέτριψε τη Βραζιλία με 7-1 στο Μπέλο Οριζόντε και προκρίθηκε στον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου μετά 12 χρόνια!
Το σοκ που προκάλεσε αυτή η ταπεινωτική ήττα της "σελεσάο" από τους Γερμανούς αποτυπώθηκε σε όλα τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων από όλα τα πλάτη και μήκη της γης! Το Contra.gr σας τα παρουσιάζει:
Folha De S. Paulo (Βραζιλία)

Correio da Bahia (Βραζιλία)

O Diario do Norte do Parana (Βραζιλία)

  Clarin (Αργεντινή)

Olé (Αργεντινή)

Bild (Γερμανία)

  Dagens Nyheter (Σουηδία)

  Jornal de Noticias (Πορτογαλία)

Ultima Hora (Παραγουάη)

  The Globe and Mail (Καναδάς)

Record (Μεξικό)

  O Dia (Βραζιλία)

  Meiahora (Βραζιλία)

  L'esportiu (Ισπανία)

Le Matin (Ελβετία)

  Indice (Πουέρτο Ρίκο)

  Al-Sharq Sports (Κατάρ)

Agora (Βραζιλία)

  Metro (Περού)

  Mirror (Βρετανία)

  Free Metro (Βρετανία)

  Daily Express (Βρετανία)

  20 Minuten (Ελβετία)

  Daily Star (Βρετανία)

  Metro (Βρετανία)

  Τelegraph (Βρετανία)

Scotsman (Βρετανία)

  Sun (Βρετανία)

  Daily Mail (Βρετανία)

  Τuttosport (Ιταλία)

  Telegraph Sport (Βρετανία)

  Α Bola (Πορτογαλία)

  Corriere dello Sport (Ιταλία)

  La Gazzetta dello Sport (Ιταλία)

  Hamburger Morgenpost (Γερμανία)

  Sport (Ισπανία)

  Μundo Deportivo (Ισπανία)

  La Nueva (Αργεντινή)

  Αs (Ισπανία)

  La Voz (Αργεντινή)

Marca (Ισπανία)

  L' equipe (Γαλλία)

  Le Journal de Montreal (Καναδάς)

  Brasil Economico (Βραζιλία)

  Het Nieuwsblad (Βέλγιο)

  Gazet Van Antwerpen (Βέλγιο)

  Jornal dos Desportos (Αγκόλα)

  ΤΖ (Γερμανία)

  Dresdner Morgenpost (Γερμανία)

Θλίψη, δάκρυα, οργή για την ταπείνωση της Βραζιλίας – Μια χώρα σε εθνικό "πένθος" για τον αποκλεισμό από το Μουντιάλ – Όλα τα πρόσωπα της τραγωδίας

Θλίψη, δάκρυα, οργή για την ταπείνωση της Βραζιλίας – Μια χώρα σε εθνικό `πένθος` για τον αποκλεισμό από το Μουντιάλ – Όλα τα πρόσωπα της τραγωδίας

- "Πονάω για όλους μας" είπε η απούσα από τον ημιτελικό πρόεδρος της Βραζιλίας, Ντίλμα Ρούσεφ
- Συγκλονιστικές εικόνες με τους Νταβίντ Λουίς και Όσκαρ να πλαντάζουν στο κλάμα για τον αποκλεισμό από τη Γερμανία
- Σοκαρισμένοι οι οπαδοί της σελεσάο εντός κι εκτός γηπέδου από το 7-1 των Γερμανών στον ημιτελικό του Μουντιάλ
- Επεισόδια στο Σάο Πάολο με σχεδόν 30 καμένα λεωφορεία

Μια χώρα, ένα έθνος, ένας αποκλεισμός που δεν περίμενε κανείς, που δε μπορεί να χωνέψει κανείς, ιδίως με τον τρόπο που ήρθε. Οι Βραζιλιάνοι ζουν και αναπνέουν για το ποδόσφαιρο. Όλοι, είτε μένουν στις φαβέλες είτε όχι. Και όλοι ήθελαν να δουν τη σελεσάο να μην ζει ξανά τον εφιάλτη του 1950.

Τότε, ήταν η πρώτη φορά που η Βραζιλία φιλοξενούσε ένα Παγκόσμιο Κύπελλο. Και τότε, όπως και τώρα, ήθελε όσο τίποτα να κατακτήσει τον τίτλο. Τότε, όπως και τώρα, έζησε τον εφιάλτη.
Ήταν η Ουρουγουάη, στο θρυλικό Μαρακανά που μόλις είχε χτιστεί, παρουσία 200.000 αφιονισμένων Βραζιλιάνων, που νίκησε 2-1 τη «σελεσάο» και τις έκοψε τα όνειρα για τίτλο. Έτσι έκανε και η Γερμανία. Αλλά αυτό το 7-1 είναι πολύ βαρύ. Οι Βραζιλιάνοι, παίκτες και οπαδοί, πίστευαν ότι την Κυριακή θα ήταν στον τελικό. Και το σοκ στον ημιτελικό του Μινεϊράο στο Μπέλο Οριζόντε ήταν πολύ μεγάλο για να το ξεπεράσουν.

Φάνηκε στις αντιδράσεις τους. Στα δάκρυά τους που άρχισαν από τα πρώτα λεπτά να κυλούν στα μάγουλά τους. Από τις αντιδράσεις τους όταν έφυγαν από το γήπεδο.
Στο Σάο Πάολο, άγνωστοι έκαψαν λεωφορεία κι άλλοι λεηλάτησαν καταστήματα. Η αστυνομία δεν συνδέει τα περιστατικά με τον αποκλεισμό.

Κάποιοι έσπευσαν να πουν πως για τα παιδιά που πέθαιναν στις φαβέλες, δεν άξιζε αυτός ο αποκλεισμός. Λες κι αν η Βραζιλία είχε προκριθεί ή κατακτήσει το Μουντιάλ, οι θάνατοί τους θα δικαιολογούνταν και δε θα ήταν μάταιοι. "Παιχνίδια" στις πλάτες αθώων.

Όπως παιχνίδι είναι και το "κλάμα" της προέδρου της Βραζιλίας, Ντίλμα Ρούσεφ. Προτίμησε το twitter για να εκφράσει τον πόνο της για τον αποκλεισμό και την ταπείνωση. Δήλωσε πολύ λυπημένη και ζήτησε από τους Βραζιλιάνους να μην πτοηθούν. Να μην ξεχάσουν ότι έρχονται εκλογές και να την ψηφίσουν, δεν είπε...

Ζήτησε από τους συμπατριώτες της να κρατήσουν ψηλά το κεφάλι και για να τους πείσει "επιστράτευσε" στίχους της πασίγνωστης σάμπα "Volta Por Cima", του Βραζιλιάνου συνθέτη Πάουλο Βαντζολίνι.

Στις 5 Οκτωβρίου διεξάγονται στη Βραζιλία οι προεδρικές εκλογές και η Ρούσεφ διεκδικεί μια δεύτερη θητεία. "Πόνταρε" πολλά στο Μουντιάλ, στην επιτυχία της διοργάνωσης αλλά και σε εκείνη της Εθνικής. Όπως πόνταραν και οι αντίπαλοί της, που φοβούνταν πως η σελεσάο θα κατακτήσει το Παγκόσμιο Κύπελλο και ο κόσμος θα ξεχάσει το κόστος της διοργάνωσης (11 δισ. δολάρια), τις φαβέλες, την εγκατάλειψη πολλών σχεδίων αστικής κινητικότητας.


Ιδού τα πρόσωπα της σύγχρονης βραζιλιάνικης τραγωδίας










































Υπήρξαν φυσικά και κάποιοι που αντιμετώπισαν τον αποκλεισμό με διάθεση αυτοσαρκασμού. "Αυτό είναι το τέλος της εκλογής μου, τον Οκτώβριο", φέρεται να λέει μια καρικατούρα της προέδρου Ρούσεφ.

"Το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχουν νοσοκομεία για να θεραπεύσω την κατάθλιψή μου" αυτοσαρκάζεται άλλος χρήστης αναφερόμενος στο κύμα των διαμαρτυριών και κινητοποιήσεων των Βραζιλιάνων τον Ιούνιο 2013 κατά του υψηλού κόστους της διοργάνωσης και την έλλειψη σχολείων, μέσων μαζικής μεταφοράς και νοσοκομείων.

"Θα ήταν καλύτερα να είχαν χτιστεί νοσοκομεία", αναφέρει μια λεζάντα κάτω από τη φωτογραφία του Ρονάλντο, μέλους της τοπικής οργανωτικής επιτροπής του Μουντιάλ, ο οποίος άφησε άφωνους τους Βραζιλιάνους λέγοντας ότι το "Μουντιάλ γίνεται με στάδια και όχι με νοσοκομεία".

Άλλοι χρήστες ανέβασαν μια φωτογραφία από την ταινία "Η Πόλη του Θεού", όπου ο εγκληματίας Ζε Πεκένιο εμφανίζεται πάνοπλος μαζί με όλη του τη συμμορία στη φαβέλα, με το σχόλιο: "Το Κύπελλο δεν φεύγει από δω".

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΑΙΡΗ ΚΑΛΟΥΤΣΑΚΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: REUTERS

Μηχανή του Χρόνου: Η γυμνή φωτογράφιση ηθοποιού που εξόργισε τους βουλευτές της ΝΔ το 1985



Η κυρία της φωτογραφίας θα μπορούσε να έχει ακολουθήσει καριέρα μοντέλου, καθώς σε πολύ νεαρή ηλικία πήρε μέρος στα καλλιστεία και κέρδισε τον τίτλο της Σταρ Ελλάς. Ωστόσο, δύο χρόνια μετά την επιτυχημένη συμμετοχή της στον διαγωνισμό ομορφιάς, πρωταγωνίστησε στην πρώτη της ταινία. Η επιτυχία της και η αποδοχή από τον κόσμο ήταν τέτοια, που πλέον δεν αμφέβαλε για το επαγγελματικό της μέλλον. Ήταν βέβαιο πως θα γινόταν ηθοποιός.

Αποφοίτησε από τη δραματική σχολή του Πέλου Κατσέλη και ξεκίνησε τη λαμπρή της πορεία στον κινηματογράφο και το θέατρο. Οι ταινίες στις οποίες πρωταγωνίστησε σημειώνουν επιτυχία ακόμη και σήμερα όταν προβάλλονται και είναι τόσο κωμωδίες και μιούζικαλ όσο και κοινωνικά δράματα.
Συνεργάστηκε με μεγάλους σκηνοθέτες, σεναριογράφους και ηθοποιούς, ενώ η ίδια έχει δηλώσει πως ο Φιλοποίμην Φίνος ήταν το στήριγμά της. Η ηθοποιός απασχόλησε κατά καιρούς τον τύπο και με την προσωπική της ζωή. Η ομορφιά της, την έκανε ιδανικό μοντέλο για τους φωτογράφους, που την έχουν απαθανατίσει σε διάφορες φάσεις της καριέρας της και με διαφορετικό κάθε φορά περιεχόμενο. Στη συγκεκριμένη φωτογραφία η ηθοποιός αν και είναι 41 ετών, εντυπωσιάζει με το καλλίγραμμο σώμα της.

 
Το «σκηνικό»

Η φωτογράφιση της ηθοποιού έγινε το 1985 για λογαριασμό του ελληνικού Playboy. Υπεύθυνος για το αποτέλεσμα ήταν ο διάσημος φωτογράφος Ντίνος Διαμαντόπουλος. Οι γυμνές φωτογραφίες της ηθοποιού προκάλεσαν την οργή των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας, καθώς όπως υποστήριξαν, δεν είχε δοθεί η απαραίτητη άδεια για τη χρήση του αρχαιολογικού χώρου που αποτέλεσε το «σκηνικό».

Ωστόσο, η κυκλοφορία του περιοδικού έγινε κανονικά και οι πωλήσεις του ξεπέρασαν κάθε προσδοκία. Η ίδια η ηθοποιός ανέφερε πρόσφατα σε συνέντευξή της, πως το ρεκόρ πωλήσεων που σημειώθηκε τότε δεν έχει σπάσει μέχρι σήμερα. Εκτός από την «παράνομη» χρήση του χώρου, η ηθοποιός κατηγορήθηκε και για την αμοιβή, που φημολογήθηκε ότι άγγιξε τα 15 εκατομμύρια δραχμές, γεγονός που η ίδια έχει διαψεύσει λέγοντας πως δεν πληρώθηκε καθόλου και πως το μόνο που απαίτησε ήταν τα καλύτερα μέσα, ώστε η φωτογράφιση της να έχει άρτιο αποτέλεσμα.


Η Δήλος

Η φωτογράφιση έγινε στο ιερό νησί του Απόλλωνα και η ηθοποιός πόζαρε σε μια αρχαία οικία της ρωμαϊκής εποχής. Το νησί ήταν το μεγαλύτερο εμπορικό λιμάνι της αρχαιότητας και το κατοικούσαν άνθρωποι από κάθε γωνιά της Μεσογείου, οι οποίοι ήταν γνωστοί για την οικονομική τους άνεση, αλλά και τα “ελεύθερα ήθη” τους. Αγαπούσαν την πολυτέλεια και αυτό αποτυπωνόταν στα πολυτελή σπίτια τους. Ήταν διώροφα και τριώροφα, διακοσμημένα με τα ωραιότερα ψηφιδωτά που βρέθηκαν στον ελλαδικό χώρο και αυλές, που φιλοξενούσαν μεγαλοπρεπή συμπόσια. Οι κάτοικοι της Δήλου φρόντιζαν να γλεντούν την κάθε στιγμή και να εκφράζουν ελεύθερα τον ερωτισμό τους. Με αυτό το σκεπτικό, ίσως η γυμνή φωτογράφιση της Ζωής Λάσκαρη δεν ήταν καθόλου απρεπής.