ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Το Boeing των Malaysian Airlines βρίσκεται σε βάση των Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν; Σενάριο ότι ετοιμάζουν επίθεση αλά 11η Σεπτεμβρίοu

Το Boeing των Malaysian Airlines βρίσκεται σε βάση των Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν; Σενάριο ότι ετοιμάζουν επίθεση αλά 11η Σεπτεμβρίου

- Κάτω από τα 5.000 πόδια πετούσε για ώρες το αεροπλάνο που αγνοείται εδώ και 10 μέρες
- Στόχος να "χαθεί" από τα ραντάρ και να μη γίνει αντιληπτή η πορεία του
- Independent: Οδήγησαν το Boeing της Malaysia Airlines σε προπύργιο των Ταλιμπάν στα σύνορα του Αφγανιστάν με το βορειοδυτικό Πακιστάν
- Φόβοι πως θέλουν να κάνουν τρομοκρατική επίθεση παρόμοια με εκείνη στους Δίδυμους Πύργου
- Οι πιλότοι κι ένας επιβάτης / μηχανικός αεροσκαφών στο επίκεντρο των ερευνών

Είναι στον Ινδικό Ωκεανό; Είναι στ’ ανοιχτά της Αυστραλίας; Ή τελικά είναι σε μια βάση των Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν και από εκεί προετοιμάζεται η νέα τρομοκρατική επίθεση αλά 11η Σεπτεμβρίου;

Το τελευταίο είναι το τελευταίο σενάριο και έρχεται μέσω της Independent. Το αγνοούμενο Boeing των Malaysian Airlines πέταξε σκοπίμως πολύ χαμηλά (κοντά στα 5.000 πόδια) για να "χαθεί" από τα ραντάρ ώστε να κατευθυνθεί σε προπύργιο των Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν, κοντά στα σύνορα με το βορειοδυτικό Πακιστάν.
Είκοσι έξι χώρες συμμετέχουν στις έρευνες που διεξάγονται πάνω σε δύο διαδρόμους, στο βόρειο και το νότιο τμήμα του Ινδικού Ωκεανού

Σύμφωνα με την εφημερίδα, οι αρχές της Μαλαισίας προσπαθούν να πάρουν διπλωματική άδεια για να ερευνήσουν τη θεωρία αυτή.
Σύμφωνα με το ίδιο σενάριο, δεν αποκλείεται το τελευταίο μήνυμα "εντάξει, καληνύχτα", η τελευταία επικοινωνία με το αγνοούμενο αεροπλάνο, να έγινε από το έδαφος.

Το ενδεχόμενο να Boeing να βρίσκεται "παρκαρισμένο" σε βάση των Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν ενισχύει και το σενάριο πως ενδεχομένως εκείνοι που "απήγαγαν" το αεροπλάνο γνώριζαν πως να πιλοτάρουν και ίσως ετοιμάζουν τρομοκρατική επίθεση ανάλογη με εκείνη της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001 στη Νέα Υόρκη και τους Δίδυμους Πύργους.

Το χρονοδιάγραμμα του θρίλερ


Το Σάββατο 8 Μαρτίου, η πτήση MH370 απογειώνεται στις 00:41 (18:41 ώρα Ελλάδας της Παρασκευής) από την Κουάλα Λουμπούρ με 239 επιβαίνοντες, οι 227 από τους οποίους επιβάτες, και κατεύθυνση το Πεκίνο

Τη νυχτερινή πτήση πραγματοποιούν ο κυβερνήτης Ζαχαρίε Άχμαντ Σαχ, 53 ετών, περισσότερα από 30 από τα οποία έχει περάσει στους κόλπους της Malaysia Airlines, και ο συγκυβερνήτης Φαρίκ Αμπντούλ Χαμίντ, 27 ετών

Το Boeing 777-200 φέρει αρκετά καύσιμα για να πετάει οκτώ ώρες: έξι ώρες ως το Πεκίνο και δύο ώρες ως ρεζέρβα ασφαλείας, σύμφωνα με τους κανονισμούς που ισχύουν στην πολιτική αεροπορία

Το σύστημα μηνυμάτων ACARS (Aircraft Communication Addressing And Reporting System) που μεταδίδει στην εταιρεία μηνύματα για οποιεσδήποτε ανωμαλίες κατά την πτήση, βλάβες ή διακοπή του συστήματος, σταματάει να εκπέμπει στη 01:07

Η απενεργοποίηση αυτού του συστήματος δεν μπορεί να γίνει παρά από πιλότο ή από κάποιον μυημένο, σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες

Λίγο μετά, ο μαλαισιανός έλεγχος της εναέριας κυκλοφορίας ανακοινώνει στους πιλότους ότι θα εγκαταλείψουν τον εναέριο χώρο της χώρας και θα μπουν στον εναέριο χώρο του Βιετνάμ. Οι ελεγκτές καταγράφουν τότε το τελευταίο προφορικό μήνυμα από το κοκπίτ: "Όλα καλά, καληνύχτα". Αυτός, σύμφωνα με ανακοίνωση της Malaysia Airlines, ήταν ο συγκυβερνήτης της πτήσης.

Η τελευταία επικοινωνία έγινε στη 01:19 του Σαββάτου 8 Μαρτίου, 12 λεπτά μετά την τελευταία μετάδοση δεδομένων από το σύστημα μηνυμάτων ACARS (Aircraft Communication Addressing And Reporting System), το οποίο μεταδίδει στην εταιρεία μηνύματα για οποιεσδήποτε ανωμαλίες κατά την πτήση, βλάβες ή διακοπή του συστήματος.

Οι τρανσπόντερ, που παρέχουν ενδείξεις σε πραγματικό χρόνο για τη θέση και το ύψος του αεροπλάνου, απενεργοποιήθηκαν 14 λεπτά μετά το ACARS, στη 01:21. Αντίθετα από το ACARS, η διακοπή της λειτουργίας των τρανσπόντερ είναι κάτι σχετικά εύκολο: είχε διακοπεί στα τρία από τα τέσσερα αεροπλάνα στα οποία είχε γίνει αεροπειρατεία την 11η Σεπτεμβρίου 2001 στις ΗΠΑ

Το αεροπλάνο εξαφανίζεται από τις οθόνες των ραντάρ της μαλαισιανής πολιτικής αεροπορίας στη 01:30. Συνεχίζει να εμφανίζεται στα στρατιωτικά ραντάρ μέχρι τις 02:15, αλλά δεν ταυτοποιείται αμέσως ως η πτήση MH370

Στα μισά του δρόμου ανάμεσα στις ακτές της Μαλαισίας και αυτές του Βιετνάμ, το αεροπλάνο πραγματοποιεί μια ξαφνική αλλαγή πορείας προς τη Δύση, κατευθυνόμενο προς τη μαλαϊκή χερσόνησο, και στη συνέχεια βορειοδυτικά. Σύμφωνα με τους New York Times, το αεροπλάνο άλλαξε πολλές φορές κατεύθυνση και ύψος, μετά την απώλεια της επαφής μαζί του

Το αεροπλάνο φέρεται ότι ανέβηκε ως τα 45.000 πόδια (περίπου 13.700 μέτρα ύψος), πολύ πάνω από το επιτρεπόμενο όριο για ένα Boeing 777, πριν κατεβεί με ακανόνιστο τρόπο μέχρι τα 23.000 πόδια, δηλαδή κάτω από το ύψος πτήσης του, πλησιάζοντας το Πενάνγκ, ένα πυκνοκατοικημένο νησί της Μαλαισίας.
Οι πληροφορίες αυτές δεν έχουν επιβεβαιωθεί από τις αρχές.

Η τελευταία δορυφορική επικοινωνία καταγράφηκε στις 08:11, καθώς το αεροπλάνο είχε τότε σχεδόν εξαντλήσει τα αποθέματα των καυσίμων του. Δυστυχώς τα δεδομένα αυτά δεν επιτρέπουν το γεωγραφικό εντοπισμό του.

Οι παρατηρήσεις έχουν επιτρέψει να χαραχθούν δύο μεγάλα τόξα --το ένα από τη βόρεια Μαλαισία ως την κεντρική Ασία, το άλλο στο νότιο τμήμα του Ινδικού Ωκεανού-- που πιστεύεται ότι διασταυρώνονται με την πορεία που ακολούθησε το αεροπλάνο.

Επικεφαλής των ερευνών η Αυστραλία


Η Αυστραλία θα ηγηθεί της έρευνας στον απομακρυσμένο νότιο Ινδικό Ωκεανό για τον εντοπισμό του αεροπλάνου ανακοίνωσε ο Αυστραλός πρωθυπουργός.

Το υπουργείο Μεταφορών της Μαλαισίας ανακοίνωσε επίσης σήμερα ότι θα αναπτύξει πλοία και αεροσκάφη στο "νότιο διάδρομο", καθώς αναπροσανατολίζει τις έρευνες για το αγνοούμενο αεροπλάνο.

Ο αποκαλούμενος "νότιος διάδρομος" εκτείνεται περίπου από την Ινδονησία μέχρι το νότιο Ινδικό Ωκεανό.

Τρεις Γάλλοι αξιωματούχοι της αεροπορίας έφθασαν στην Κουάλα Λουμπούρ για να βοηθήσουν στις έρευνες για το αεροπλάνο, που έχει εξαφανισθεί εδώ και περισσότερο από μια εβδομάδα.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: REUTERS @Chua Chin Hon
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: REUTERS @Chua Chin Hon

"Οι αξιωματούχοι θα μοιραστούν την εμπειρογνωμοσύνη τους και τις γνώσεις τους βάσει της εμπειρίας τους από την έρευνα για την πτήση 447 της Air France", αναφέρεται σε δήλωση του μαλαισιανού υπουργείου Μεταφορών.

Συνολικά 26 χώρες βοηθούν πλέον στην έρευνα για την πτήση ΜΗ370 της Malaysian Airlines.

Δορυφορικά δεδομένα δείχνουν ότι το αεροπλάνο μπορεί να βρίσκεται σε οποιοδήποτε σημείο πάνω σε δύο εκτεταμένα τόξα: το ένα εκτείνεται από τη βόρεια Ταϊλάνδη μέχρι τα σύνορα του Καζακστάν και του Τουρκμενιστάν, το άλλο είναι ένα νότιο τόξο που ξεκινάει από την Ινδονησία και προχωρεί μέσα στον Ινδικό Ωκεανό δυτικά της Αυστραλίας.

"Ξεσκονίζουν" τις ζωές των πιλότων


Δέκα μέρες μετά την εξαφάνιση του αεροπλάνου, η μαλαισιανή αστυνομία αποφάσισε να ερευνήσει το παρελθόν των πιλότων, του προσωπικού πτήσης και του προσωπικού εδάφους για να εντοπίσει οποιοδήποτε πιθανό κίνητρο.

Άνδρες της ειδικής υπηρεσίας της αστυνομίας ερεύνησαν τις κατοικίες στην Κουάλα Λουμπούρ του πιλότου, του 53χρονου Ζαχαρίε Άχμαντ Σαχ, και του συγκυβερνήτη, του 27χρονου Φαρίκ Αμπντούλ Χαμίντ. Μεταξύ των αντικειμένων που εξετάσθηκαν ήταν ένας εξομοιωτής πτήσης που είχε κατασκευάσει ο Ζαχαρίε Άχμαντ Σαχ στο σπίτι του.

Ανώτερος αξιωματικός της αστυνομίας δήλωσε πως τα προγράμματα του εξομοιωτή πτήσης εξετάσθηκαν εξονυχιστικά και πρόσθεσε ότι φαίνεται πως πρόκειται για φυσιολογικά προγράμματα που επιτρέπουν στους χρήστες να εξασκούνται στην πτήση και την προσγείωση υπό διάφορες συνθήκες.
Ένας δεύτερος ανώτερος αξιωματικός δήλωσε πως δεν βρήκαν στοιχεία για σχέση του πιλότου με οποιαδήποτε μαχητική οργάνωση.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: REUTERS @Chua Chin Hon
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: REUTERS @Chua Chin Hon

Έρευνες διεξάγονται επίσης σχετικά με τους 227 επιβάτες της πτήσης, στους οποίους περιλαμβάνεται ο μηχανικός αεροπλάνων Μοχντ Χαϊρούλ Άμρι Σέλαματ, ένας 29χρονος Μαλαισιανός που εργαζόταν για μια ιδιωτική αεροπορική εταιρεία τσάρτερ που προσφέρει προς μίσθωση μικρά αεριωθούμενα.

Ως μηχανικός εξειδικευμένος σε μικρά αεριωθούμενα, ο Χαϊρούλ δεν θα είχε απαραιτήτως τις γνώσεις που χρειάζονται για να εκτρέψει από την πορεία του ή να κυβερνήσει ένα μεγάλο επιβατικό αεροπλάνο.

Τα ηλεκτρονικά σήματα του αεροπλάνου που συνέχισαν να ανταλλάσσονται περιοδικά με δορυφόρους, δείχνουν ότι αυτό μπορεί να συνέχισε να πετάει για σχεδόν επτά ώρες αφότου βγήκε από την εμβέλεια των μαλαισιανών στρατιωτικών ραντάρ στα ανοικτά των βορειοδυτικών ακτών, ακολουθώντας μια οδό της εμπορικής αεροπορίας κατά μήκος της θάλασσας Ανταμάν προς την Ινδία.

πηγη:www.newsit.gr

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Απίστευτη γκάφα σε fair play

Γκάφα ολκής από τερματοφύλακα σε αγώνα τέταρτης κατηγορίας στην Ιταλία, μεταξύ της Φερσίνα και της Ντρο.


Το Fair Play της χρονιάς! από texniti

Συγκεκριμένα σε μια επιστροφή της μπάλας για λόγους fair play στον τερματοφύλακα της Φερσίνα, αυτός κατάφερε (περί κατορθώματος πρόκειται) να μην πιάσει τη μπάλα που κυλούσε με μικρή ταχύτητα προς το μέρος του, βλέποντάς την να καταλήγει στα δίχτυα του.

Παρά την ανεπανάληπτη γκάφα, οι παίκτες της Ντρο δέχτηκαν να αφήσουν τους αντιπάλους τους να σκοράρουν με τη σέντρα, προκειμένου να αποκατασταθεί η "ισορροπία" στο σκορ.
 
πηγη:www.contra.gr
 

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Playmobil ή Lego;



Με τα Playmobil έφτιαχνες κάστρα με ιππότες, επικές μάχες μεταξύ καουμπόιδων και Ινδιάνων, αποστολές στο διάστημα. Με τα Lego έφτιαχνες σπίτια, αυτοκίνητα, μηχανές, ποδήλατα και ό,τι άλλο σου κατέβαινε στο κεφάλι. Αυτά τα δύο ήταν που αγαπήσαμε περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι όταν ήμασταν παιδιά. Και τώρα με αφορμή την επέτειο των 40 ετών των Playmobil (που γιορτάστηκε στις 11 Μαρτίου στα Village Cinemas στο Athens Metro Mall) είναι ώρα να τα "στήσουμε" σε ένα ακόμα Αιώνιο Δίλημμα. Φυσικά εσύ μας γράφεις στο Twitter.

Playmobil ο Ηλίας Αναστασιάδης

Ένα πολύ κακό συναπάντημα που μπορεί να σου συμβεί μεγαλώνοντας είναι να βρεθείς ανάμεσα σε 4-5 μανάδες συμμαθητών σου που συζητούν για τα παιχνίδια των γιων τους. Συνήθως οι μανάδες που έβγαζαν λόγο για τη σημαντικότητα των Lego στη διάπλαση του παιδικού νου και στην όξυνση της δημιουργικότητας ήταν οι ίδιες που άνηκαν στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων. Περίεργοι άνθρωποι. Για να πάω κόντρα στη δηθενιά και με γονείς που δεν είχαν ποτέ σχέσεις με Συλλόγους, μεγάλωσα με Playmobil. Με ανθρώπινες φιγούρες, όχι με όψιμα ρομποτάκια. Όταν ήθελα να ακονίσω το μυαλό μου, διάβαζα την Ώρα για Σπορ ή έλυνα αμερικάνικα σταυρόλεξα. Πήγαινε λοιπόν κυρα-Τζένη να φτιάξεις κάνα σουφλέ να φάει το παιδί σου κι άσε τις αναλύσεις και τη θεωρία των παιγνίων. Άντε, γίναμε όλοι ειδικοί. (έξαλλος)

Playmobil ο Μάνος Μίχαλος

Πειράζει που δεν έπαιζε με τίποτα από τα δύο; Είχα τα κατς μου, είχα τα τζι α τζό μου, είχα τον μπρέιβσταρ (κλαίω, μόνο που το λέω), αλλά αυτά τα δύο που μου λέτε, δεν έπιαναν θέση στο δωμάτιο μου. Δεν ξέρω γιατί, μάλλον επειδή τα Lego παρότι μου άρεσαν πολύ τα χρώματα τους, βαριόμουν να μπω στη διαδικασία να φτιάξω κάτι με αυτά. Οκ, έλα, εντάξει, θα πω αλήθειες: Είμαι μάλλον ο πιο άχρηστος άνθρωπος σε χειροτεχνίες, κατασκευές και τέτοια ζόρια, που (δεν) έχεις γνωρίσει. Μόνο τα παζλ μου άρεσαν. Από την άλλη τα Playmobil, επίσης δεν έπεφταν στα χέρια μου, ούτε τα ζητούσα από μπαμπά και μαμά, αλλά ανάμεσα στα δύο σίγουρα βλέπω με μεγαλύτερη συμπάθεια τα μαλλιά-καούκες των Playmobil. Τώρα, μάλιστα, που έχω αρχίσει και κοιτάζω πάλι τα ράφια με τα παιχνίδια, για να δω τι παιδικό δωμάτιο θα ετοιμάσω στον κ. μικρό Μίχαλο, θα έχει αρκετό Playmobil η φάση, γιατί με κάτι Γκορμίτι που βλέπω δεξιά και αριστερά δεν θα πάμε πουθενά. Και ο μαλάκας έχω πετάξει και τον Bravestar.

Playmobil ο Χρήστος Χατζηιωάννου

Κανένα δίλημμα πραγματικά. Θα σου μιλήσω για τα απογεύματα στη σοφίτα του σπιτιού μας στη Βούλα. Που έβγαζα τα μεγάλα κουτιά και ξεκινούσε κάθε μα κάθε απόγευμα η ίδια ιεροτελεστία. Να στήσω: το κάστρο των ιπποτών, την πόλη των καμπόηδων, το χωριό των Ινδιάνων, το φρούριο του ιππικού και να βάλω άπαντες στις θέσεις τους στο πλοίο των πειρατών. Την ίδια στιγμή που η αδερφή μου άλλαζε διακόσμηση στο τεράστιο σπίτι Playmobil που είχε και φρόντιζε. Έχω παίξει και με Lego στη ζωή μου. Και τιμώ τις απεριόριστες δυνατότητές τους και το πώς βοηθούν την φαντασία των παιδιών. Αλλά στη ζωή μου είχα χώρο μόνο για τα Playmobil και αυτά θα μάθω και στα παιδιά μου. Εκτός κι αν το Lego movie είναι τόσο υπέροχο και συγκινητικό όσο λένε και με κάνει να αλλάξω γνώμη.

Playmobil ο Μάνος Χωριανόπουλος

Μάνο Μίχαλε, δεν είσαι ο πιο άχρηστος άνθρωπος σε χειροτεχνίες. Είσαι ο δεύτερος πιο άχρηστος, μετά από μένα που δεν μπορώ να τραβήξω ίσια γραμή ούτε με χάρακα και που έχω σπάσει με φελό σαμπάνιας εξωτερική λάμπα. Οπότε, με Lego, δημιουργίες, χτισίματα και άλλα τέτοια ωραία να καμαρώνει ο κόσμος, δεν είχα ποτέ σχέση. Τα Playmobil, μου άρεσαν περισσότερο, γιατί έφτιαχνα ιστορίες, έκανα πολέμους και αποστολές στον παγωμένο πλανήτη (κατάψυξη), τα έβαζα στην καρέκλα μιας ξαδέρφης μου 1 δευτερόλεπτο πριν κάτσει και γενικά γινόταν παιχνίδι. Μέχρι που ήρθαν οι μινιατούρες γίγαντες του κατς και αν θυμάμαι αμυδρά, μετά από μια τιτανομαχία γίγαντες vs playmobil και την ήττα των τελευταίων, δεν τα ξανάγγιξα ποτέ.
ΥΓ Μπορεί ο Μάνος να πέταξε τον Bravestar, αλλά σε μια σακούλα, σε κάποια ντουλάπα, υπάρχουν 23 ταλαιπωρημένοι παλαιστές από τα τέλη της δεκαετίας του 80' (ήταν 24, αλλά ένας ηλίθιος συμμαθητής, κάθισε πάνω στον Andre the Giant και τον έκοψε στα δύο. Αλλού ο Andre, αλλού ο Giant)

Playmobil ο Γρηγόρης Μπάτης

Αν στο σχολείο φοβόσουν μην αργοπορήσεις, αν δεν ήθελες να σου μουτζουρώνουν τα τετράδια, αν "έντυνες" τα βιβλία σου, αν έκρυβες τα γραπτά σου από τον διπλανό ή αν εν πάση περιπτώσει από μικρός φαινόταν πως θα ασχοληθείς με χειρονακτικές εργασίες, ήσουν (μπορεί και να είσαι ακόμα) λάτρης των Lego. Επειδή για μένα δεν ισχύει -δυστυχώς ή ευτυχώς- τίποτα από τα παραπάνω και επειδή ανήκω στη γενιά που τα παιχνίδια τα ήθελε έτοιμα, Playmobil λέω και κλαίω. Playmobil γιατί εκτός από τους αντιπαθείς καουμπόηδες με την αμερικάνικη σημαία, υπήρχαν και οι (αυθεντικοί Αμερικανοί) ινδιάνοι, που στα χέρια μου ισοπέδωναν κάθε αντίπαλο. Playmobil γιατί με λίγη φαντασία και ακόμη λιγότερη δουλειά, έφτιαχνες μια ολόκληρη κοινότητα από πλαστικούς ανθρώπους. Playmobil γιατί μας έμαθε τι σημαίνει περουκίνι και πόσο αστείο είναι. Playmobil, για 40 (όσα και τα χρόνια που συμπληρώνουν) και παραπάνω λόγους...

Lego ο Στέλιος Αρτεμάκης

Playmobil, ε; Αυτό με τις καράφλες; Αυτό που άντρες και γυναίκες ήταν το ίδιο; Αυτό με τα πλαστικά ανθρωπάκια που δίπλωνες τα πόδια; Και τέλος. Που έβαζες μαζί καουμπόιδες, πειρατές και αστροναύτες λες και ήταν πάρτι μασκέ; Να συγκριθεί με τα Lego που μπορούσες να αγοράσεις ένα παιχνίδι και να παίξεις πεντακόσια. Με τα Lego κύριοι, έφτιαχνες, έφτιαχνες και ξαναέφτιαχνες. Έκανες το βασικό μοντέλο, το χάλαγες, έφτιαχνες κάτι διαφορετικό. Αλλαζες τα χρώματα. Άλλαζες τα σχέδια. Ό,τι ήθελες έκανες. Έκανες το αυτοκίνητο σπίτι και το σπίτι αυτοκίνητο. Και έπλαθες σενάρια στο μυαλό σου. Να στο πω αλλιώς. Πριν μερικά χρόνια αγόρασα έναν Δεινόσαυρο. Και ένα σετ τουβλάκια. Κι ένα σετ μοτέρ και γρανάζια. Και όταν κάνω παιδί είμαι σίγουρος ότι Lego θα παίζω μαζί τους.

Playmobil ο Στέφανος Τριαντάφυλλος

Τα λέγκο μου προκαλούν κατάθλιψη, επιπέδου παλιών σοβιετικών κινουμένων σχεδίων. If you know what I mean. Νομίζω δεν είχα όταν ήμουν μικρός. Δεν ξέρω τελικά αν έγινα παντελώς άχρηστος στις κατασκευές/επισκευές επειδή δεν έπαιζα λέγκο, ή δεν έπαιζα λέγκο επειδή είμαι καταραμένος να έχω δάχτυλα λουκάνικα (τα κοντά στρογγυλά, εντελώς διαφορετικά από τα λεγόμενα "δάχτυλα βενζινά", που είναι τα μεγάλα και πλατιά), υπομονή εσπρεσιέρας και κληρονομική ανικανότητα στις λεγόμενες λεπτοδουλειές. Κοινά αυτά τα χέρια φτιάχτηκαν μόνο για να μοιράζουν πάσες στα πικ-εν-ρολ και να ρίχνουν μούντζες. Όχι για να χτίζουν ολόκληρες πόλεις για μικρά κίτρινα ανθρωπάκια. Πάλι καλά, δηλαδή, που από μικρός γνώρισα τα σφηνοτουβλάκια (μεγαλύτερα κομμάτια, ευκολότερα στο χειρισμό) και μπορούσα να φτιάξω οτιδήποτε μπορούσα να φανταστώ. Κυρίως όπλα μαζικής καταστροφής. Ή το σπίτι, το αυτοκίνητο, το εξοχικό, το γραφείο και το ό,τι μπορείς να φανταστείς του Όπτιμους Πράιμ. Γιατί γενικά όποια κι αν είναι η ερώτηση, Όπτιμους Πράιμ είναι η απάντηση. Α και Πάνθρο.
Εντάξει δε λέω, τα Playmobil έχουν τη δική τους ιστορία και με βοηθήσαν πολύ στα πρώτα μου βήματα (κυριολεκτικά στα πρώτα μου βήματα όχι τα πρώτα μου βήματα σε μια άλλη δραστηριότητα, κεφάλαιο ζωής ή κάτι άλλο; Καλό; Όχι και τόσο) Ειδικά το πειρατικό καράβι που παίζει να είναι ακόμη σκονισμένο στο πάνω μέρος της ντουλάπας στο πατρικό μου. Αλλά αφού μιλάμε μεταξύ μας, τι να μας που να και τα Playmobil όταν βγήκαν τα GiJoe. Ξεπερασμένα. Δυστυχώς. Ή μάλλον ευτυχώς. Στα ανίψια μου, πάντως, δεν θα έπαιρνα ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Τι θα ψηφίσω; Playmobil, έστω για το πειρατικό καράβι, τον ήχο που έκαναν τα καπέλα όταν τα έβγαζες και την έκφραση "μαλλί-playmobil" που παραπέμπει στο κούρεμα-μπολ και στα χτενίσματα-μασίφ.

Playmobil ο Πάνος Κοκκίνης

Στον μεγάλο Μουστάκα του Αλίμου υπάρχει ένας ολόκληρος διάδρομος γεμάτος Play Mobil. Πολλά ράφια φάση. Τον μισό τον έχω αγοράσει τον τελευταίο χρόνο για την κόρη μου. Οτιδήποτε έχει σχέση με πριγκίπισες, κάστρα, κουζίνες, σαλόνια και λοιπά είδη σπιτιού/προίκας. Ενώ από τα Lego, πέρασε και δεν ακούμπησε. Την καταλαβαίνω. Στην ηλικία της και εγώ τα ίδια έκανα. Μάχες, ιππότες, πειρατές. Αν και ποτέ δεν φαντάζομουν ότι, 30 χρόνια μετά, θα κάνω τα ίδια με παρτενέρ εκείνη. Εντάξει, όχι μάχες, δουλειές σπιτιού κάνουμε βασικά. Ή παίζουμε το εστιατόριο. Αλλά έχει και αυτό την πλάκα του.

ΔΙΛΗΜΜΑ ΤΕΛΟΣ: PLAYMOBIL 87,5%

To λες και 90%. Το λες και καθολική επικράτηση. Το λες και συντριβή για τον αντίπαλο που σκόραρε μόνο το γκολ της τιμής.

Πηγη:news247.gr