ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Πέμπτη 5 Μαΐου 2022

Θεσσαλονίκη: Viral η παραγγελία του γκρινιάρη πελάτη σε καφετέρια – Έτσι «τρέλανε» τους υπαλλήλους

 


Δεν πίστευαν στα μάτια τους, οι υπάλληλοι σε καφετέρια στη Θεσσαλονίκη όταν είδαν τη σχετική παραγγελία. Ο πελάτης ήταν ευγενέστατος αλλά ταυτόχρονα γκρινιάρης…

Πρόκειται για μια παραγγελία σε καφετέρια στη Θεσσαλονίκη, που το πιθανότερο είναι πως οι υπάλληλοι που την είδαν θα ξεχάσουν μετά από καιρό. Ο πελάτης ζητάει να του χτυπήσουν τη ζάχαρη 100 φορές για να μην τον ενοχλεί και τονίζει πως παρά το γεγονός ότι είναι ένας υπάλληλος των 500 ευρώ, προτιμάει τη συγκεκριμένη αλυσίδα επειδή του αρέσει ο καφές και τα προϊόντα. Η γκρίνια κυριαρχεί στο μήνυμα που κάνει το γύρο του διαδικτύου και γίνεται viral.

Όλα έγιναν προ ημερών. Μια πολύ γνωστή αλυσίδα καφέ στη Θεσσαλονίκη δέχθηκε μια παραγγελία για 2 καφέδες και νεράκια μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας με «παρατηρήσεις» 164 λέξεων. Ο πελάτης ήθελε να τονίσει ότι την καστανή ζάχαρη στον καφέ του (freddo espresso με σαντιγί), την θέλει χτυπημένη 100 φορές.

Τα παράπονα, του κατά τα άλλα ευγενέστατου πελάτη έγιναν στην παραγγελία μέσω της πλατφόρμας, ιδιωτικά, αφού όπως ο ίδιος λέει είναι πολύ ευχαριστημένος τόσο από το προσωπικό όσο και από τα προϊοντα τους. Μάλιστα, καταλήγει λέγοντας ότι στο βενζινάδικο που εργάζεται για 500 ευρώ, του προσφέρουν δωρεάν καφέ, όμως εκείνος προτιμά τον καφέ της συγκεκριμένης αλυσίδας.



Ο τομέας της εστίασης και του τουρισμού απασχολούν πάνω από το 30% των εργαζομένων στην Ελλάδα. Το επάγγελμα του «σερβιτόρου» πάντως δεν είναι εύκολη υπόθεση αφού κατά το «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» πρέπει ένας σερβιτόρος να είναι πρόσχαρος, κοινωνικός και δεκτικός στις παραξενιές και τις απαιτήσεις εκείνου που παραγγέλνει. Δείτε την επίμαχη παραγγελία από την εκπομπή «Από τις Έξι» στην ΕΡΤ.



Πηγή:www.newsit.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου