ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Πέμπτη 9 Απριλίου 2020

Ο Σαντ Ρος αποθέωσε τον Ιτούδη: “Είναι ένας θρύλος της προπονητικής”




Ο πρώην άσος της ΑΕΚ, Χάουαρντ Σαντ Ρος, μίλησε με άκρως κολακευτικά λόγια για τον Δημήτρη Ιτούδης ανακαλώντας τα συναισθήματά του από όταν μετακόμισε στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας.

Την μεταπήδησή του από την ΑΕΚ στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας θυμήθηκε ο Χάουαρντ Σαντ Ρος, μιλώντας στη ρωσική ιστοσελίδα, “sports.ru”.

Ο Κουβανός άσος στάθηκε στο ντεμπούτο του απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης για την Euroleague, ενώ χαρακτήρισε τον προπονητή του, Δημήτρη Ιτούδη, “θρύλο της προπονητικής”.

“Το να βρίσκομαι στην Εuroleague είναι πραγματική ευλογία. Αυτός ήταν ο στόχος μου, όταν μεγάλωνα παίζοντας μπάσκετ. Το πρώτο μου ματς με την φανέλα της ΤΣΣΚΑ ήταν απέναντι στην Ρεάλ Μαδρίτης. Θα μπορούσα να περιμένω κάτι καλύτερο; Την ίδια στιγμή, προσπάθησα να συνεισφέρω όσο μπορώ σε μία νίκη την ημέρα του ντεμπούτο μου.
Όταν ο κόουτς με κάλεσε για αλλαγή, δεν υπήρχε η παραμικρή σκέψη στο μυαλό μου. Ήμουν στο ίδιο παρκέ με τα αστέρια του ευρωπαϊκού μπάσκετ, με καθοδηγούσε ο Δημήτρης Ιτούδης, ένας θρύλος της προπονητικής κι έπαιζα στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο της Ευρώπης. Ένιωθα σαν μικρό παιδί τα Χριστούγεννα”.

Πηγή:www.newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου