ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Η γυναίκα με τα στήθη που ζυγίζουν όσο ένα X-box 360

Διάσημη για τα ψεύτικα προσόντα της έγινε μια 34χρονη. Μετά από σειρά πλαστικών επεμβάσεων, έγινε η γυναίκα με το μεγαλύτερο στήθος στη Βρετανία (Pics) 


Τα μεγαλύτερα στήθη στη Βρετανία, έχει πλέον μια 34χρονη, σύζυγος στρατιωτικού, μετά από επέμβαση που κόστισε 10.000 ευρώ. Η Debbie Delamar, μητέρα δύο παιδιών, έσπασε το ρεκόρ δηλώνοντας χαρακτηριστικά: "Όσο μεγαλύτερα, τόσο καλύτερα".

Η Delamar, έκανε την πρώτη επέμβαση στα 28 της και συνέχισε, παρά το γεγονός ότι πολλοί γιατροί αρνήθηκαν να την αναλάβουν. Τα στήθη της τώρα ζυγίζουν, όσο ένα  X-box 360 ή οκτώ μπάλες του ράγκμπι.

"Ο κόσμος με κοιτάζει, όπου και αν πηγαίνω και το απολαμβάνω. Μ' αρέσει η ψεύτικη εμφάνιση και θέλω τα στήθη μου να είναι όσο πιο μεγάλα γίνεται" δηλώνει χαρακτηριστικά και προσθέτει ότι δεν ήταν στόχος της να έχει τα μεγαλύτερα στη Βρετανία.


  Η 34χρονη φαίνεται να απολαμβάνει τη δημοσιότητα και υποστηρίζει ότι πλέον έχει οπαδούς, που την ακολουθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και της ζητούν φωτογραφίες.
Σε ερώτηση για τα παιδιά της και το πώς επηρεάζονται, από το... "χόμπι" της, δηλώνει ότι έχουν διαφορετικές αντιδράσεις.
"Ο μεγαλύτερος μου γιος (15 ετών) πιστεύει ότι όλα είναι μια χαρά και θέλει να γίνω διάσημη, αλλά ο μικρός αισθάνεται ντροπή", είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε:
"Δεν πιστεύω ότι είμαι κακό παράδειγμα. Είμαστε υπεύθυνοι γονείς και δεν ήταν ποτέ στις προθέσεις μου να γίνω διάσημη, ωστόσο είμαι χαρούμενη με αυτό που μου συμβαίνει.

  (Πηγή: Mirror.co.uk)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου