ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025

Meteo: Έρχεται θερμός Οκτώβριος στην Ελλάδα - Τι δείχνουν οι εκτιμήσεις

 


Ζεστός αναμένεται να είναι ο Οκτώβριος στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, επομένως και στην Ελλάδα, όπως δείχνουν οι μακροπρόθεσμες προγνώσεις που δημοσίευσε το Meteo/ Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών. 

Ειδικότερα, η πιθανότητα ο υδράργυρος να είναι υψηλότερος έως και ένα βαθμό, έως και δύο βαθμούς ή άνω των 2 βαθμών είναι 27%, 31% και 18% αντίστοιχα.

Οι θερμοκρασίες αναμένεται να είναι υψηλότερες σε όλη την ήπειρο, με τις μεγαλύτερες τιμές να εντοπίζονται στην Βορειοανατολική Ευρώπη και τα Βαλκάνια όπου ξεπερνούν τον +1 βαθμό Κελσίου.

Όπως όμως διευκρινίζει το Meteo, οι μακροπρόθεσμες προγνώσεις χαρακτηρίζονται από μεγάλη αβεβαιότητα και σκοπό έχουν την εκτίμηση της τάσης στην μηνιαία και εποχιακή εξέλιξη των μέσων καιρικών συνθηκών.

Πηγή:www.cnn.gr

Πρώτο κουδούνι σε μία νέα εποχή: Πώς θα κάνετε τη μετάβαση στο Δημοτικό Σχολείο πιο εύκολη για τα παιδιά

 


Μία καινούργια αρχή που χρειάζεται προσεκτικά βήματα, σωστή προετοιμασία και υπομονή

Ο Παιδικός Σταθμός και το Νηπιαγωγείο αποτελούν την πρώτη επαφή των μικρών παιδιών με τη σχολική ζωή, σηματοδοτούν τον πρώτο και κύριο αποχωρισμό του παιδιού από την οικογένεια. Όμως τώρα ο κύκλος του Νηπιαγωγείου έκλεισε και μπροστά του ανοίγεται ένας νέος, πολύ μεγαλύτερος κύκλος εμπειριών, γνώσεων και δεξιοτήτων. Κι αυτό από μόνο του είναι γεγονός που θα πρέπει να εμπνέει χαρά και ενθουσιασμό!

Η μετάβαση στην Α΄ τάξη του Δημοτικού είναι ένας σημαντικός σταθμός στη ζωή κάθε παιδιού επειδή έρχεται αντιμέτωπο με νέες μαθησιακές απαιτήσεις και κοινωνικές συνθήκες, στις οποίες καλείται να ανταποκριθεί. Για τον λόγο αυτό τόσο το σχολείο όσο και η οικογένεια πρέπει να σταθούν δίπλα στα παιδιά, με σκοπό την καλύτερη προσαρμογή τους στη νέα βαθμίδα εκπαίδευσης. Πρωταρχικός μας στόχος στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα είναι η ομαλή μετάβαση του παιδιού από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό και γι’ αυτό φροντίζουμε το σχολικό περιβάλλον να είναι την ίδια στιγμή φιλικό και διδακτικό, να καλλιεργεί σχέσεις σεβασμού και κατανόησης, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση του παιδιού. Θέτοντας τις σωστές βάσεις, αποσκοπούμε τα παιδιά μας να είναι πρωτίστως ήρεμα και χαρούμενα, να νιώθουν ασφάλεια και οικειότητα, να μη φοβούνται το σχολείο αλλά, αντιθέτως, να είναι πρόθυμα να ανακαλύψουν αυτή τη νέα εμπειρία.

Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό δεν συνιστά, βέβαια, σημαντικό βήμα μόνο για το παιδί, αλλά και για τη ζωή ολόκληρης της οικογένειας, καθώς η καθημερινότητα όλων αλλάζει πλέον σημαντικά. Το παιδί καλείται να αντιμετωπίσει μια νέα βαθμίδα, διαφορετικές κτηριακές εγκαταστάσεις, καινούργια πρόσωπα (συμμαθητές, εκπαιδευτικούς και διευθυντές), νέα ωράρια και ρουτίνες, καθώς και διαφορετικές απαιτήσεις (μαθησιακές και κοινωνικές). Η προσαρμογή δεν είναι πάντα εύκολη και οι αντιδράσεις των παιδιών ποικίλλουν: άλλα εκφράζουν τα συναισθήματά τους, ενώ κάποια άλλα τα συγκρατούν και τα κρύβουν. Ορισμένα παιδιά μπορεί να είναι ενθουσιασμένα, άλλα θυμωμένα, κάποια άλλα να σιωπούν, να είναι στεναχωρημένα, κουρασμένα ή ακόμα και να αρνούνται στην αρχή να πάνε στο σχολείο. Είναι σημαντικό να επιτρέπουμε στα παιδιά να εκφράζουν όλα αυτά τα συναισθήματα, αλλά και να τους δώσουμε χρόνο ώστε να αφομοιώσουν όλες τις αλλαγές.

Ιδιαίτερα σημαντική για την προσαρμογή τους είναι η κατάλληλη προετοιμασία του παιδιού ήδη από το οικογενειακό του περιβάλλον: η θετική στάση των γονέων και η συσχέτιση του Δημοτικού με τα νέα και όμορφα που θα γνωρίσει, είναι σημαντικές προϋποθέσεις για την επιτυχημένη μετάβαση. Βοηθάει οπωσδήποτε οι γονείς να εμπιστεύονται το σχολείο, να είναι σταθεροί και σίγουροι στο ότι μέσα στην τάξη και στα διαλείμματα συντελείται κάτι πολύ καλό και μη διαπραγματεύσιμο για τη ζωή του παιδιού τους. Θέλουμε να γνωρίζετε ότι οι εκπαιδευτικοί, οι διευθυντές και οι σύμβουλοι-ψυχολόγοι είναι πάντοτε διαθέσιμοι και πρόθυμοι να βοηθήσουν γονείς και παιδιά σε αυτή την ευαίσθητη περίοδο της προσαρμογής.

Ο υψηλός δείκτης αυτονόμησης του παιδιού αποτελεί ισχυρό προβλεπτικό παράγοντα για την καλή προσαρμογή του παιδιού στη νέα πραγματικότητα. Σε αυτήν την ηλικία αναμένουμε ότι το παιδί θα αυτοεξυπηρετείται (τουαλέτα, ντύσιμο, φαγητό), θα κοιμάται μόνο του, χωρίς την παρουσία ενήλικα και σε συγκεκριμένη ώρα. Τα σαφή όρια παρέχουν ασφάλεια και σταθερότητα στην καθημερινότητα και τις νέες ρουτίνες του παιδιού.

Σε ό,τι σχετίζεται με το πρόγραμμα του σχολείου και τις υποχρεώσεις του, το παιδί χρειάζεται σταδιακά να αντιληφθεί ότι αφορούν το ίδιο και όχι τους γονείς του. Σκοπός είναι να μάθει να αντιμετωπίζει τόσο τις επιτυχίες όσο και τις ματαιώσεις που καθημερινά όλοι μας βιώνουμε γιατί μέσα από αυτές τις εμπειρίες οδηγείται βήμα-βήμα στην αυτονόμηση και την ωριμότητα. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να επιτρέπουμε στα παιδιά μας να βιώνουν και την επιτυχία αλλά και το λάθος ή τη σύγκρουση. Επίσης, είναι αναγκαίο από την πλευρά των γονέων να μη γίνεται σύγκριση του παιδιού με τα αδέρφια ή τους συμμαθητές του. Το κάθε παιδί έχει τον δικό του ρυθμό ανάπτυξης, επεξεργασίας και ανταπόκρισης στα νέα δεδομένα. Ο γονιός θα πρέπει να επαινεί το παιδί με σαφήνεια, εστιάζοντας κυρίως στην προσπάθεια.

Στη νέα πραγματικότητα του Δημοτικού λοιπόν, κάθε παιδί προσαρμόζεται με τον δικό του τρόπο και στον δικό του χρόνο. Αυτονόητο είναι πως η οικογένεια και το σχολείο, σε αγαστή συνεργασία, βρισκόμαστε πάντοτε πλάι του, οδηγοί και συνοδοιπόροι σε αυτό το νέο του ταξίδι.

Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι:
• Όσο περισσότερο αγχώνονται οι μεγάλοι, τόσο περισσότερο εγκλωβίζονται τα παιδιά!
• Το παιδί χρειάζεται να μάθει σταδιακά πως ό,τι σχετίζεται με το σχολείο και τις υποχρεώσεις του αφορά το ίδιο το παιδί και όχι τους γονείς του. Σκοπός είναι να μάθει να αντιμετωπίζει τόσο τις επιτυχίες όσο και τις ματαιώσεις που καθημερινά όλοι μας βιώνουμε, γιατί μέσα από αυτές τις εμπειρίες οδηγείται βήμα – βήμα στην αυτονόμηση και την ωριμότητα.
• Κάθε παιδί έχει τον δικό του ρυθμό ανάπτυξης, επεξεργασίας και ανταπόκρισης στα νέα δεδομένα. Ο γονιός θα πρέπει να επαινεί το παιδί με σαφήνεια εστιάζοντας κυρίως στην προσπάθεια!

Καλή σχολική μας χρονιά!
Δήμητρα Δάμτσα
Ψυχολόγος Παιδιών & Εφήβων, BSc, MSc
Συντονίστρια Τμήματος Συμβουλευτικής
Εκπαιδευτήρια Γείτονα

Πηγή:www.newsit.gr

Συνελήφθη 42χρονος για εμπορία ανθρώπων – Βίαζε τα θύματά του, τα εξέδιδε και τα ανάγκαζε να συμμετέχουν σε ταινίες πορνό

 

 

O 42χρονος «παραμύθιαζε» τα θύματά του, ανάμεσά τους και μια ανήλικη, ότι είναι στενός συνεργάτης του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη με «χοντρές άκρες» στο πολιτικό σύστημα

Παρουσιάζονταν ως στενός συνεργάτης του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη με «χοντρές άκρες» στο πολιτικό σύστημα, εντοπίζε νεαρά πανέμορφα κορίτσια και αφού τα βοηθούσε οικονομικά στη συνέχεια τα ανάγκαζε να εκδίδονται σε πολυτελή ξενοδοχεία και τα γυρίζουν ερωτικές ταινίες.

Πρόκειται για εναν 42χρονο άνδρα που μετά απο κυνήγι ενός έτους έπεσε στα χέρια των αστυνομικών του ελληνικού FBI. Μάλιστα ανάμεσα στα θύματα του που εξέδιδε σε ξενοδοχεία και συμμετείχαν σε ερωτικές ταινίες υπάρχει και τουλάχιστον ένα ανήλικο κορίτσι!

Αφορμή για την έναρξη της έρευνας αποτέλεσε η ένορκη κατάθεση παθούσας τον Αύγουστο του 2024, αναφορικά με την εγκληματική δράση του συλληφθέντα. Έκτοτε, διακριβώθηκαν συνολικά πέντε περιπτώσεις γενετήσιας εκμετάλλευσης γυναικών – θυμάτων εμπορίας ανθρώπων, στις οποίες παρασχέθηκε αρωγή και προστασία.

Σύμφωνα με το ένταλμα, τουλάχιστον από το 2016, ο συλληφθείς προσέγγιζε νεαρές γυναίκες, κυρίως Ελληνίδες, μεταξύ των οποίων και τουλάχιστον μία ανήλικη, οι οποίες βρίσκονταν σε ευάλωτη κοινωνική και οικονομική κατάσταση, και ανέπτυσσε μαζί τους φιλική σχέση. Προβάλλοντας τον εαυτό του ως υποστηρικτικό πρόσωπο, κατόρθωνε να κερδίζει την εμπιστοσύνη τους και, σε ορισμένες περιπτώσεις, προσφερόταν να τις βοηθήσει οικονομικά, καλύπτοντας άμεσες ανάγκες τους.

Στη συνέχεια, απαιτώντας την άμεση αποπληρωμή του χρέους των γυναικών και χρησιμοποιώντας απειλές, καθώς και σωματική ή ψυχολογική βία κατά περίπτωση, τις εξανάγκαζε να πραγματοποιούν ερωτικά ραντεβού με «πελάτες» σε ξενοδοχεία και σπίτια στην Αττική, όπου σε αρκετές περιπτώσεις τις μετέφερε ο ίδιος. Τις συνευρέσεις κανόνιζε προσωπικά, παρακρατώντας το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων από την πορνεία και προβαίνοντας κατ’ επάγγελμα και από κερδοσκοπία στη γενετήσια εκμετάλλευσή τους.

Παραγωγός «ροζ» ταινιών

Με σκοπό τη μεγιστοποίηση των κερδών του, πριν από πέντε χρόνια συνέστησε εταιρεία παραγωγής πορνογραφικών ταινιών και βίντεο, η οποία λειτουργούσε μέσω διαδικτύου. Με τη χρήση απατηλών μέσων που αφορούσαν την υπόσχεση μεγάλων χρηματικών απολαβών, αλλά και με απειλές, καθώς και με σωματική ή ψυχολογική βία κατά περίπτωση, εξανάγκαζε γυναίκες να συμμετέχουν σε γενετήσιες πράξεις, τις οποίες βιντεοσκοπούσε. Τα πορνογραφικά βίντεο αναρτώνταν σε συγκεκριμένη ιστοσελίδα και προβάλλονταν κατόπιν εγγραφής των χρηστών και καταβολής χρηματικών ποσών, τα οποία παρακρατούσε εξ ολοκλήρου ο ίδιος.

Έως και το 2022 ενέτεινε τη δράση του, υποχρεώνοντας τις γυναίκες να πραγματοποιούν ολοένα και περισσότερα ερωτικά ραντεβού με «πελάτες». Τις συνευρέσεις κανόνιζε προσωπικά, έναντι υψηλών αμοιβών, εκμεταλλευόμενος και τη διαφημιστική προβολή που αποκτούσαν οι γυναίκες μέσω της συμμετοχής τους στα βίντεο που ο ίδιος διακινούσε. Καθ’ όλη τη διάρκεια της εγκληματικής του δράσης χρησιμοποιούσε διάφορες μεθόδους με σκοπό να κάμψει τις αντιστάσεις των γυναικών και να τις θέσει υπό τον πλήρη έλεγχό του.

Συγκεκριμένα, τις υποχρέωνε με τη χρήση βίας να κάνουν χρήση ναρκωτικών ουσιών, ιδίως κοκαΐνης, ενώ σε άλλες περιπτώσεις, ασκώντας σωματική βία, προέβαινε σε γενετήσιες πράξεις σε βάρος των θυμάτων του – μεταξύ των οποίων και μίας ανήλικης – χωρίς τη θέλησή τους.

Πηγή:www.newsit.gr