ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024

Ο Κώστας Τσιμίκας εξηγεί το freddo espresso σε νέο video της Λίβερπουλ

 


Ο Κώστας Τσιμίκας πρωταγωνιστεί σε ένα ακόμη video της Λίβερπουλ στα social media, αυτή τη φορά περιγράφοντας το freddo espresso, ως τον αγαπημένο του καφέ.

Η Λίβερπουλ έκανε μία νέα ανάρτηση στο instagram, όπου και ρωτάει τους παίκτες της ομάδας του Σλοτ για τον αγαπημένο τους καφέ και ο Κώστας Τσιμίκας απάντησε το freddo espresso.

Ο διεθνής μπακ τον χαρακτήρισε “ελληνικό καφέ” και εξήγησε πως φτιάχνεται, με συνδυασμό του espresso με πάγο. Οι περισσότεροι συμπαίκτες του φαίνεται ότι προτιμούν πάντως τον cappuccino.

Ο Τσιμίκας έχει μετατραπεί τα τελευταία χρόνια σε… φοβερή μορφή στα αποδυτήρια της Λίβερπουλ και βρίσκεται στο επίκεντρο των αναρτήσεων της ομάδας.

Πηγή:www.newsit.gr

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024

«Ποιος ήταν καλύτερος; Ο Φέντερερ στο γρασίδι ή ο Ναδάλ στο χώμα;»: Η απίθανη μάχη των δύο θρύλων σε γήπεδο με μισή – μισή επιφάνεια – Ποιος επικράτησε (vid)

 


Το 2007 ο Ρότζερ Φέντερερ και ο Ράφα Ναδάλ αναμετρήθηκαν σε έναν αγώνα που έμεινε στην ιστορία ως «μάχη των επιφανειών».

Ο Ράφα Ναδάλ ανακοίνωσε πριν λίγο καιρό την αποχώρησή του από το επαγγελματικό τένις. Ο Ισπανός τενίστας, κάτοχος 22 Grand Slam, θα παίξει τους τελευταίους του αγώνες στο Davis Cup, που θα γίνει στη Μάλαγα τον Νοέμβριο.

Μετά την ανακοίνωση του Ράφα Ναδάλ φούντωσε και πάλι η κουβέντα για τον κορυφαίο όλων των εποχών στο τένις. Ο Ισπανός κέρδισε τον πρώτο του Grand Slam τίτλο το 2005 στο Παρίσι. Εκείνη την εποχή, ο Ρότζερ Φέντερερ ήταν ο κυρίαρχος του τένις και φάνταζε ανίκητος.

Το 2007 οι δύο θρύλοι του τένις έδωσαν έναν μνημιώδη αγώνα γνωστό και ως «μάχη των επιφανειών» αφού το μισό κορτ ήταν χωμάτινο και το άλλο μισό είχε γρασίδι. Για να αντιληφθεί κάποιος το μέγεθος του μυθικού αυτού αγώνα πρέπει να τονιστεί ότι τότε ο Ρότζερ Φέντερερ μετρούσε 48 διαδοχικές νίκες σε γρασίδι και ο Ναδάλ είχε 72 σερί νίκες στο χώμα.

Ο αγώνας έγινε στις 2 Μαΐου στη Μαγιόρκα, γενέτειρα του Ράφα Ναδάλ. Τότε, ο Ρότζερ Φέντερερ ήταν στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης και ο Ισπανός τενίστας στο Νο.2 του κόσμου. Περίπου 6.800 άνθρωποι ήταν οι τυχεροί που είδαν από κοντά στον εντυπωσιακό αγώνα ενώ πάνω από 200 εκατομμύρια τον παρακολούθησαν από την τηλεόραση.

Το κόστος διεξαγωγής του αγώνα ήταν 1.600.000 ευρώ και το κορτ κατασκευάστηκε σε 19 ημέρες. Ο αγώνας λίγο έλειψε να αναβληθεί αφού το γρασίδι είχε προσβληθεί από σκουλήκια.

Η αναμέτρηση πρόσφερε στον κόσμο του τένις κάποια τρομερά highlight. Τελικά, ο Ναδάλ επικράτησε 7–5, 4–6, 7–6(10) με την εξέλιξη του αγώνα να μαρτυρά το πόσο οριακός ήταν αγώνας για τους δύο κορυφαίους τενίστες.

Ο Ισπανός και ο Ρότζερ Φέντερερ διατηρούν εξαιρετικές σχέσεις, παρά την αντιπαλότητα που είχαν εντός κορτ. Άλλωστε, ο Ελβετός θρύλος επέλεξε για συμπαίκτη τον Ράφα Ναδάλ στον τελευταίο αγώνα που έπαιξε στο tour, κατά τη διάρκεια του Laver Cup.

Οι δυο τους αναμετρήθηκαν συνολικά 40 φορές. Ο Ναδάλ νίκησε 24 αγώνες και ο Ισπανός μετράει περισσότερες νίκες (14) στους 24 τελικούς που έχουν αγωνιστεί. Η πρώτη του αναμέτρηση στο κορτ έγινε τον Μάρτιο του 2004 στον τρίτο του Miami Masters. Ο 17χρονος τότε Ναδάλ νίκησε στα δύο σετ τον Ρότζερ Φέντερερ, που τότε ήταν στο Νο.1 της παγκόσμιας κατάταξης.



Πηγή:www.sportal.gr

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024

Aυτός είναι ο λόγος που οι πιλότοι στα αεροπλάνα δεν έχουν γένια

 


Άραγε, εσείς έχετε δει πιλότο που έχει γένια; Ίσως δυσκολεύεστε να απαντήσετε στην ερώτηση, γιατί, προφανώς  όλοι οι πιλότοι είναι ξυρισμένοι και δεν έχουν oύτε καν κοντά γένια στο πρόσωπο τους.

Και οι λόγοι δεν είναι αισθητικοί, αλλά αφορούν στην ασφάλεια του πιλότου, του πληρώματος και των επιβατών.

Οι αεροσυνοδοί διευκρινίζουν ποιο είναι το σκεπτικό που δεν επιτρέπει στους πιλότους να έχουν τρίχες στο πρόσωπο τους: «Όταν ένας πιλότος βάζει μια μάσκα οξυγόνου κατά τη διάρκεια μιας έκτακτης ανάγκης, σχηματίζει μια στεγανή εφαρμογή γύρω από το πρόσωπο. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για την παροχή της σωστής ποσότητας οξυγόνου».

«Αλλά αν ένας πιλότος είχε γένια, οι τρίχες του προσώπου θα εμπόδιζαν τη μάσκα να σφραγίσει σωστά – προκαλώντας διαρροή οξυγόνου και οδηγώντας ενδεχομένως σε ατυχείς συνέπειες για όλους στο αεροπλάνο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο συνήθως δεν βλέπετε ποτέ πιλότο με μούσι», προσθέτουν.

Οι πιλότοι χρησιμοποιούν εξειδικευμένες μάσκες

Σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία HRD Aero Systems, οι πιλότοι, οι συγκυβερνήτες και τα μέλη του πληρώματος του πιλοτηρίου δεν χρησιμοποιούν τις μάσκες που παρέχονται στους επιβάτες, επειδή οι πιλότοι έχουν πρόσθετες ευθύνες.

Οι μάσκες για τους πιλότους είναι σχεδιασμένες για να παρέχουν σφιχτή εφαρμογή στο δέρμα του προσώπου, διασφαλίζοντας ότι δεν μπορεί να εισέλθει αέρας με σκοπό την απρόσκοπτη παροχή οξυγόνου. Ακόμη και μια μικρή διαρροή μπορεί να προκαλέσει απώλεια συνείδησης.

Παρότι οι επιβάτες συνήθως χρησιμοποιούν κίτρινες μάσκες που ονομάζονται «Dixie cups» και καλύπτουν την μύτη και το στόμα, οι πιλότοι χρησιμοποιούν πιο εξελιγμένες μάσκες. Αυτές οι μάσκες καλύπτουν ολόκληρο το πρόσωπο, συμπεριλαμβανομένης της μύτης, του στόματος και των ματιών, και προορίζονται για χρήση σε μεγαλύτερα υψόμετρα, όπου η πίεση του αέρα είναι χαμηλότερη.

Τα μούσια, τα μουστάκια, ακόμα και τα κοντά γένια μπορούν να επηρεάσουν την αποτελεσματικότητα της μάσκας. Και αυτό, διότι οι τρίχες ενδέχεται να δημιουργήσουν κενά μεταξύ της μάσκας και του δέρματος, επιτρέποντας στον αέρα να εισχωρήσει στο εσωτερικό της μάσκας. Αυτό θα μπορούσε να εμποδίσει τον πιλότο να λάβει το απαραίτητο οξυγόνο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια του πιλότου, του πληρώματος και των επιβατών.

Επιπρόσθετα, η HRD Aero Systems υπογράμμισε ότι «πρέπει επίσης να φορούν τη μάσκα συνεχώς όταν η καμπίνα του αεροπλάνου έχει πίεση ισοδύναμη με 10.000 πόδια».

Και πρόσθεσε ότι «οι πιλότοι μπορούν επίσης περιστασιακά να χρησιμοποιούν τις μάσκες οξυγόνου για να βελτιώσουν τη νυχτερινή όραση. Η ποσότητα οξυγόνου σ’ ένα αεροσκάφος υπό πίεση εξακολουθεί να είναι χαμηλότερη από αυτήν που βιώνουμε στο έδαφος. Σ’ αυτά τα επίπεδα οξυγόνου, η νυχτερινή όραση μπορεί να μειωθεί. Οι πιλότοι χρησιμοποιούν συχνά τη μάσκα οξυγόνου για να βελτιώσουν την ορατότητά τους, ενώ προετοιμάζονται για προσγείωση».

Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) διευκρίνισε, ότι, αν και δεν υπάρχει γραπτός κανόνας που να απαγορεύει ρητά τα γένια, πολλές αεροπορικές εταιρείες δεν επιτρέπουν στους πιλότους τους να αφήνουν γένια γι’ αυτούς τους λόγους ασφαλείας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η αεροπορική εταιρία «American Airlines», που απαιτεί από τους πιλότους της να είναι ξυρισμένοι.

Πηγή:www.newsit.gr