ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

Μίλτος Τεντόγλου: Τι ώρα είναι ο τελικός του μήκους και ποιο κανάλι θα τον μεταδώσει

 


Η τέταρτη και τελευταία ημέρα στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κλειστού στίβου της Κωνσταντινούπολης περιλαμβάνει δυο ελληνικούς τελικούς. Ο Μίλτος Τεντόγλου θα προσπαθήσει να μας φτιάξει την ημέρα, δίνοντας το πρωί της Κυριακής (05.03) “μάχη” για ένα ακόμα χρυσό μετάλλιο.

Ψάχνοντας μια ακόμα… χρυσή διάκριση, ο Μίλτος Τεντόγλου μετέχει το πρωί της Κυριακής (05.03.2023) στον τελικό του μήκους, στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κλειστού στίβου.

Ο κορυφαίος άλτης του πλανήτη έφτασε στην Κωνσταντινούπολη σε πολύ καλή κατάσταση και με την προσδοκία να φτάσει στην κατάκτηση του τρίτου χρυσού διαδοχικού μεταλλίου του στη διοργάνωση, κάτι που δεν έχει πετύχει άλλος άλτης στην ιστορία του θεσμού.

Ο αθλητής του Γιώργου Πομάσκι έχει πετύχει φέτος 8,41 μ. στη διάρκεια του μίτινγκ στο Λιεβέν σε μια διοργάνωση όπου είχε τέσσερα άλματα πάνω από τα 8,30 μέτρα.

Ο Μίλτος Τεντόγλου δεν είχε κανένα πρόβλημα να ολοκληρώσει με συνοπτικές διαδικασίες την παρουσία του στον προκριματικό του αγωνίσματος. Ο Έλληνας Ολυμπιονίκης ξεκίνησε τον αγώνα του με άλμα στα 7,91 μ. , τέσσερα εκατοστά κάτω από το όριο και στη συνέχεια “προσγειώθηκε” στα 8,03 μ. για κλείσει και τυπικά θέση στον πρωινό τελικό της Κυριακής.

Ο τελικός του μήκους των ανδρών θα ξεκινήσει στις 9:12 και θα μεταδοθεί από την ΕΡΤ3. Θυμίζουμε ότι το απόγευμα της ίδιας ημέρας (18:18) θα μπει στη “μάχη” ο Εμμανουήλ Καραλής, στον τελικό του επί κοντώ των ανδρών.

Πηγή:www.newsit.gr


Πέθανε ο Χρήστος Ζαντέρογλου, παλαίμαχος ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού

 


Μία από τις μεγάλες μορφές των ελληνικών γηπέδων και του Ολυμπιακού, ο Χρήστος Ζαντέρογλου, “έφυγε” από τη ζωή σε ηλικία 83 ετών.

Έφυγε” από την ζωή σε ηλικία 83 ετών ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Χρήστος Ζαντέρογλου. Υπήρξε έναν από τους κορυφαίους Βολιώτες ποδοσφαιριστές της δεκαετίας του ’60, αλλά και του ’70, με σημαντική παρουσία στον Ολυμπιακό. Επίσης, έπαιξε 13 φορές στην Εθνική Ελλάδας, κάνοντας το ντεμπούτο του ενώ ήταν ακόμα παίκτης της Νίκης Βόλου.


Γεννημένος στη Νέα Ιωνία Βόλου, πήρε μετεγγραφή στον Ολυμπιακό Πειραιώς σε ηλικία 25 χρόνων, και αμέσως καθιερώθηκε, μάλιστα έκανε ένα εντυπωσιακό ρεκόρ. Από το 1964 ως το 1969 αγωνίστηκε σε 165 αγώνες Α’ Εθνικής στη σειρά (έπαθε θλάση σε ματς του Ολυμπιακού με τον ΠΑΟΚ)! Πολύ δυναμικός αμυντικός και με τεράστιες φυσικές δυνάμεις, είχε επονομαστεί «μαραθωνοδρόμος».

Ο Ζαντέρογλου ξεχώρισε ιδιαίτερα όταν επί εποχής Μπούκοβι αγωνίστηκε για μία πενταετία στον Ολυμπιακό, κατακτώντας δύο πρωταθλήματα και ένα Κύπελλο. Έπαιξε ακόμα σε Αιγάλεω και Ατρόμητο.

Είχε αγωνιστεί στη μεγάλη νίκη της εθνικής Ελλάδας επί της Πορτογαλίας του Εουσέμπιο στο «Γ. Καραϊσκάκης» το 1968.

Συνολικά έπαιξε σε 366 παιχνίδια Α’ Εθνικής και πέτυχε 14 γκολ με Νίκη Βόλου, Ολυμπιακό Πειραιώς, Αιγάλεω και Ατρόμητο. Είχε διατελέσει προπονητής σε αρκετές ομάδες, αλλά εργάστηκε και στο τεχνικό τιμ του Ολυμπιακού.

Πηγή:www.newsit.gr

Τέμπη: Βρέθηκε το «μαύρο κουτί» του Intercity 62, ποιες πληροφορίες θα δώσει

 


Ένα νέο πολύτιμο στοιχείο έχουν οι ερευνητές στα χέρια τους, για την εθνική τραγωδία στα Τέμπη. Το καταγραφικό του τρένου, το λεγόμενο «μαύρο κουτί» αναμένεται να δώσει επιπλέον, κρίσιμα στοιχεία…

Το καταγραφικό του Intercity 62, το λεγόμενο «μαύρο κουτί» είδε αναλύεται από ειδικούς εμπειρογνώμονες που προσπαθούν να προσθέσουν κρίσιμα κομμάτια στο παζλ της τραγωδίας. Αυτό που έχουν στα χέρια τους, θα δείξει πότε οι μηχανοδηγοί προσπάθησαν να επιβραδύνουν αλλά και πότε άλλαξαν πορεία. Δεν υπάρχει καταγραφή συνομιλιών, όπως συμβαίνει στα αεροπλάνα. Αυτό όμως έχει μικρή σημασία, καθώς τα ηχητικά ντοκουμέντα έχουν βρεθεί από το σταθμαρχείο Λάρισας και ήδη έχουν μπει στο μικροσκόπιο.

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες της Αστυνομίας για τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη. Το νέο στοιχείο που έρχεται στο φως και αναμένεται να παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στην υπόθεση είναι η εύρεση του καταγραφικού στο πρώτο βαγόνι, στη μηχανή της αμαξοστοιχίας, το λεγόμενο και «μαύρο κουτί».

Σε αντίθεση με αυτό του αεροπλάνου ωστόσο καταγραφεί μόνο την ταχύτητα της αμαξοστοιχίας και την κίνηση. Αν έγινε δηλαδή προσπάθεια επιβράδυνσης του τρένου. Σύμφωνα με πληροφορίες η προσκόμιση αυτού του νέου στοιχείου ήταν και ένας από τους λόγους που ζήτησε νέα προθεσμία ο κατηγορούμενος σταθμάρχης.

Εν τω μεταξύ, με το που έπεσε το σκοτάδι σταμάτησαν και οι εργασίες για την μεταφορά των συντριμμιών στο σημείο της τραγωδίας. Νωρίτερα, οι διασώστες πραγματοποίησαν έρευνες στα χωράφια πέριξ των σιδηροδρομικών γραμμών, μήπως κάποιος από τους επιβάτες στην προσπάθεια του να διασωθεί κατέρρευσε.

Άλλωστε σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν και δύο δείγματα βιολογικού υλικού από αυτό που έχουν δώσει συγγενείς, τα οποία δεν ταιριάζουν με αυτά των νεκρών. Αυτό δεν αποκλείεται να διαφοροποιήσει λίγο τον τελικό αριθμό των θυμάτων.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ενημέρωση για τον ακριβή αριθμό των επιβατών στα μοιραία βαγόνια, γιατί αρκετοί ήταν οι επιβάτες οι οποίοι επιβιβάστηκαν από τον σταθμό της Λάρισας, χωρίς να έχουν κόψει εισιτήριο και αυτό γιατί θα το έπρατταν εντός του τρένου. Η διαδικασία αυτή γίνεται συνήθως στην καφετέρια του τρένου.  



Πηγή:www.newsit.gr