ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023

Μαρία Σάκκαρη – Τσινγουέν Ζενγκ 2-1: Η νικηφόρα πρεμιέρα στην Ντόχα και ο τρομερός πόντος της Κινέζας

 


Έστω και με… καθυστέρηση, λόγω του σετ που έχασε, η Μαρία Σάκκαρη νίκησε την Τσινγουέν Ζενγκ με 2-1 και πέρασε από τον πρώτο γύρο του τουρνουά της Ντόχα (500άρι). Τρομερός πόντος από την Κινέζα τενίστρια (Νο 24 στον κόσμο).

Νικηφόρα πρεμιέρα στο 500άρι τουρνουά της Ντόχα έκανε η Μαρία Σάκκαρη, επικρατώντας της Τσινγουέν Ζενγκ με 6-2, 3-6, 6-3, σε αγώνα διάρκειας δυο ωρών και επτά λεπτών. 

Πηγή:www.newsit.gr

Ληστείες σε 24 πόλεις της Ελλάδας από τη «συμμορία των 11» – Δημοσιοποιήθηκαν τα στοιχεία τους

 


«Φρένο» στη δράση συμμορίας ληστών που δρούσαν σε όλη την Ελλάδα έβαλε η αστυνομία. Οι αρχές έδωσαν στη δημοσιότητα, κατόπιν σχετικής διάταξης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, τα στοιχεία ταυτότητας και τις φωτογραφίες των 11 κακοποιών.

Τα 11 μέλη της συμμορίας κατηγορούνται για «συγκρότηση και ένταξη σε εγκληματική οργάνωση προς διάπραξη κακουργημάτων κλοπών», ενώ η λεία τους ξεπερνά τα 120.000 ευρώ.

Οι συλληφθέντες είχαν διαπράξει κλοπές σε 24 πόλεις της χώρας: Αγρίνιο, Βόνιτσα, Αθήνα, Μαρούσι, Πέραμα, Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Κόρινθο, Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή, Σέρρες, Καρδίτσα, Τρίκαλα, Άρτα, Δράμα, Βέροια, Ιωάννινα, Βόλο, Λαμία, Κέρκυρα, Λευκάδα, Ηράκλειο Κρήτης και Ρέθυμνο.

Η ΕΛ.ΑΣ. δημοσιοποίησε τα στοιχεία ταυτότητας και φωτογραφίες των 11 συλληφθέντων, που μπορείτε να δείτε ΕΔΩ

Η συγκεκριμένη δημοσιοποίηση, σύμφωνα με τη σχετική Εισαγγελική Διάταξη, γίνεται για λόγους προστασίας του κοινωνικού συνόλου, αλλά και για διερεύνηση συμμετοχής των 11 συλληφθέντων και σε άλλες αξιόποινες πράξεις.


Το χρονικό εξάρθρωσης της συμμορίας των 11

Σύμφωνα με προγενέστερη ανακοίνωση της αστυνομίας στις 12 Ιανουαρίου 2023, αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αγρινίου, συνέλαβαν σε περιοχές της Αττικής, στην Πάτρα, στη Θεσσαλονίκη και στη Λαμία, συνολικά έξι άνδρες και πέντε γυναίκες, μέλη της εγκληματικής οργάνωσης.

Για τη σύλληψη των δραστών οργανώθηκε ευρείας κλίμακα αστυνομική επιχείρηση της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αγρινίου, με τη συνδρομή αστυνομικών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ακαρνανίας της ΟΠΚΕ και του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αγρινίου, των Υποδιευθύνσεων Ασφάλειας Αθηνών, Δυτικής Αττικής, Πατρών, Λαμίας, της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης / ΤΠΚΕ, της Υ.Δ.Ε.Ζ.Ι. Θεσσαλονίκης, των Τμημάτων Ασφαλείας Δέλτα Θεσσαλονίκης, Ευόσμου, Ιλίου, Ξάνθης, Βέροιας, Λειβαδιάς και της ΟΠΚΕ Kαματερού.

Σε βάρος των έντεκα συλληφθέντων σχηματίστηκε, κακουργηματικού χαρακτήρα, δικογραφία για τα κατά περίπτωση αδικήματα της σύστασης και συμμετοχής σε εγκληματική οργάνωση και της διάπραξης διακεκριμένων κλοπών.

Παράλληλα, ταυτοποιήθηκαν τα πλήρη στοιχεία ταυτότητας ακόμη δέκα μελών της οργάνωσης (τέσσερις άνδρες – έξι γυναίκες), που βαρύνονται με τα παραπάνω αδικήματα.

Από την έρευνα προέκυψε ότι, από τον Ιούλιο του 2022, οι κατηγορούμενοι διέπραξαν 63 διακεκριμένες κλοπές από σπίτια, σε διάφορες πόλεις ανά την επικράτεια, αρπάζοντας συνολικά 178.870 ευρώ, τιμαλφή αξίας 424.900 ευρώ και 43 χρυσές λίρες, μεγάλο μέρος των οποίων μεταπωλούσαν στην Ελλάδα, καθώς και σε χώρες του εξωτερικού.


Πηγή:www.newsit.gr

ΕΕ: Τέλος στα αυτοκίνητα με βενζίνη και ντίζελ από το 2035

 


Οριστικό αντίο στην πώληση νέων βενζινοκίνητωνπετρελαιοκίνητων και υβριδικών αυτοκινήτων από το 2035, λέει η ΕΕ με την οριστική έγκριση σήμερα από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο των νέων στόχων μείωσης των εκπομπών CO2, στο πλαίσιο του πακέτου «Fit for 55».

Με 340 ψήφους υπέρ, 279 κατά και 21 αποχές, οι ευρωβουλευτές ενέκριναν τη συμφωνία που επετεύχθη με το Συμβούλιο σχετικά με τα αναθεωρημένα πρότυπα επιδοτήσεων για τις εκπομπές CO2 από καινούρια αυτοκίνητα και ημιφορτηγά, με βάση τους υψηλότερους στόχους που έχει θέσει η ΕΕ για το κλίμα. Το νομοθετικό κείμενο θα πρέπει να εγκριθεί τώρα από το Συμβούλιο της ΕΕ, μια καθαρά τυπική πράξη, πριν από τη δημοσίευση στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ.

Το νέο νομοθετικό κείμενο που εγκρίθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, προβλέπει την υποχρέωση για τα νέα αυτοκίνητα και τα νέα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα να μην παράγουν εκπομπές CO2 από το 2035. Συγκεκριμένα, στόχος είναι να μειωθούν οι εκπομπές CO2 κατά 100% σε σύγκριση με το 2021 . Οι νέοι κανόνες θεσπίζουν επίσης ενδιάμεσους στόχους μείωσης των εκπομπών για το 2030: 55% για τα αυτοκίνητα και 50% για τα ημιφορτηγά.

Ο κανονισμός προβλέπει και ορισμένες εξαιρέσεις:

Όσοι κατασκευαστές παράγουν μικρό αριθμό οχημάτων στη διάρκεια ενός ημερολογιακού έτους (δηλαδή 1.000 έως 10.000 καινούρια αυτοκίνητα ή 1.000 έως 22.000 καινούρια ημιφορτηγά) έχουν δικαίωμα να εξαιρεθούν από τους κανόνες αυτούς έως το τέλος του 2035. Δηλαδή, ένα χρόνο μετά από τον υπόλοιπο κλάδο. Όσοι ταξινομούν λιγότερα από 1.000 νέα οχήματα ετησίως θα εξακολουθούν να εξαιρούνται και μετά την διορία αυτή.

Εξαιρούνται τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Το 2035 τα παραδοσιακά αυτοκίνητα θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν, απλώς δεν θα μπορούν πλέον να παραχθούν καινούργια.

Επιπλέον, ο υφιστάμενος μηχανισμός κινήτρων για οχήματα μηδενικών και χαμηλών εκπομπών (ZLEV) επιβραβεύει όσους κατασκευαστές πωλούν περισσότερα τέτοια οχήματα (με εκπομπές από 0 έως 50 g CO2/km, όπως ηλεκτρικά οχήματα και υβριδικά plug-in με καλές επιδόσεις) επιτρέποντάς τους να υπόκεινται σε χαμηλότερους στόχους μείωσης των εκπομπών CO2. Ο μηχανισμός αυτός θα προσαρμόζεται με βάση τις αναμενόμενες τάσεις πωλήσεων. Από το 2025 έως το 2029 ο δείκτης αναφοράς ZLEV ορίζεται στο 25% για τις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων και στο 17% για τα νέα ημιφορτηγά. Από το 2030 το εν λόγω κίνητρο θα καταργηθεί.

Από το τέλος του 2025, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα δημοσιεύει κάθε δύο χρόνια έκθεση στην οποία θα αξιολογεί την πρόοδο που επιτυγχάνεται σε σχέση με τον στόχο μηδενισμού των εκπομπών στις οδικές μεταφορές.

Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), επισημαίνει με ανακοίνωσή της ότι η έγκριση του νέου κανονισμού θα έχει ως αποτέλεσμα την απαγόρευση από το 2035 της πώλησης των παραδοσιακών οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθιστώντας την ΕΕ την πρώτη και μοναδική περιοχή παγκοσμίως όπου τα αυτοκίνητα θα γίνουν πλήρως ηλεκτρικά.
Επισημαίνεται, επίσης, ότι χάρη στις συνεχείς επενδύσεις του κλάδου, το 2022 περισσότερα από ένα στα πέντε νέα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στην ΕΕ είχαν πρίζα.

Η ευρωπαϊκή αγορά πρόκειται να πάρει το προβάδισμα στις υπόλοιπες περιοχές του κόσμου έως το 2030, όταν το μερίδιο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία αναμένεται να ξεπεράσει το 70%. «Όλες οι προσπάθειες και οι επενδύσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι προσανατολισμένες προς την κινητικότητα μηδενικών εκπομπών. Είναι σημαντικό όλες οι πολιτικές και οι κανονισμοί της ΕΕ να ευθυγραμμίζονται και να υποστηρίζουν αυτόν τον στόχο», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της ACEA, Σίγκριντ ντε Βρίς.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ