ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2022

Πέθανε η Christine McVie των Fleetwood Mac

 


Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 79 ετών η Κριστίν ΜακΒι (Christine McVie), τραγουδίστρια και τραγουδοποιός του συγκροτήματος Fleetwood Mac.

Τη θλιβερή είδηση ανακοίνωσε η οικογένειά της. Η ίδια είχε γράψει ορισμένα από τα πιο δημοφιλή τραγούδια των Fleetwood Mac, όπως τα “Little Lies”, “Everywhere, Don’t Stop”, “Say You Love Me”, και “Songbird”.


Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Κριστίν ΜακΒι πέθανε ενώ βρισκόταν στο νοσοκομείο έχοντας στο πλευρό της τους δικούς της ανθρώπους.

Πηγή:www.newsit.gr


Ο ΣΚΑΪ αγόρασε τον «Pepper 96,6» και τον «Μέντα 88» – Η στρατηγική του ομίλου στα ερτζιανά

 


Δύο πολύ γνωστοί και αγαπημένοι ραδιοφωνικοί σταθμοί ανήκουν πλέον στον Όμιλο του ΣΚΑΪ που ανακοίνωσε την εξαγορά των ραδιοφωνικών σταθμών Μέντα 88 και Pepper 96.6 από την Διαπασών Α.Ε, μία κίνηση που τον εδραιώνει ακόμα περισσότερο στο χώρο των ερτζιανών.

Άλλωστε ο Όμιλος ΣΚΑΪ έχει μακρά ιστορία στη δημιουργία και την ανάπτυξη επιτυχημένων brands, αφού εκτός από τον ΣΚΑΪ 100,3 που αποτελεί την κορωνίδα του Ομίλου έχοντας την πρωτοκαθεδρία στην ακροαματικότητα  για περισσότερα από είκοσι χρόνια, οι επίσης επιτυχημένοι σταθμοί Μελωδία 99,2, RED 96,3, Top FM (μετέπειτα Λάμψη 92,3) και Freedom 88,9 αποτελούν δημιουργήματα του Ομίλου ΣΚΑΪ.

Τώρα λοιπόν ο Μέντα 88 και ο Pepper 96,6 – δύο ραδιοφωνικοί σταθμοί που αποτελούν σταθερή επιλογή χιλιάδων πιστών ακροατών- ανήκουν πλέον στον Όμιλο ΣΚΑΪ που ανακοινώνει πως «Με όραμα, και στρατηγική προσήλωση στο μέλλον, ο Μέντα 88 και ο Pepper 96,6 θα συνεχίσουν κάτω από την ομπρέλα του Ομίλου μας να είναι σημεία αναφοράς, με ακόμα μεγαλύτερη δυναμική. 

Ο μεν Μέντα 88 στο έντεχνο, mainstream και λαϊκό ελληνικό τραγούδι, ο δε Pepper 96,6 στις πιο σύγχρονες, εναλλακτικές μουσικές διαδρομές, χτίζοντας το πιο επιδραστικό urban ραδιόφωνο. 


Στον Όμιλο ΣΚΑΪ ανήκουν ήδη ο ΣΚΑΪ 100,3, σταθερά πρώτος στην κατάταξη όλων των ραδιοφωνικών σταθμών, καθώς και ο πιο επιτυχημένος αθλητικός ραδιοφωνικός σταθμός bwinΣπορFM 94,6, ενώ πρόσφατα αποκτήθηκε  και η συχνότητα 104 FM.

Με την απόκτηση των Μέντα 88 και Pepper 96.6 ο Όμιλος ΣΚΑΪ φιλοδοξεί να πρωταγωνιστήσει σε όλα τα ραδιοφωνικά κοινά και να ισχυροποιήσει περαιτέρω την θέση του στον τομέα του ραδιοφώνου».

Ο Χρήστος Παπαδάς, στέλεχος με μεγάλη εμπειρία στο ραδιόφωνο είναι το πρόσωπο που αναλαμβάνει τη θέση του Συμβούλου Ανάπτυξης των ραδιοφώνων του ΣΚΑΪ.

Η κίνηση αυτή του Ομίλου ΣΚΑΪ θεωρείται στρατηγικής σημασίας και εμπορικά, καθώς με τα πέντε ραδιόφωνα που διαθέτει πλέον, καλύπτει όλες τις προτιμήσεις του κοινού, με στόχο να επεκταθεί σε όλο το φάσμα των ραδιοφωνικών κατηγοριών και να μετατραπεί σε κυρίαρχο παίκτη στο χώρο.

Πηγή:www.newsit.gr/melas-blogposts

Το ERTFLIX υπερδιπλασιάζει την τηλεθέαση της ΕΡΤ- Τα σχέδια αλλά και τα ερωτήματα

 


Διανύει ακόμα «βρεφική ηλικία», αφού δεν έχει ολοκληρώσει καλά καλά τρία χρόνια «ζωής». Πάρα όμως, το μικρό νούμερο της «ηλικίας» του το ERTFLIX σημειώνει μεγάλο αριθμό θεατών που όσο πάει και αυξάνεται, επιθυμώντας μάλιστα να…βγάλει δόντια προς τα ανταγωνιστικά μέσα σχεδιάζοντας όπως φαίνεται να εντάξει στο περιβάλλον του παραγωγές σε πρώτη προβολή.

Αναμφισβήτητα το ERTFLIX αποδεικνύεται ως επιτυχημένη στρατηγική επιλογή της ΕΡΤ, καταφέρνοντας να συγκεντρώνει στο περιβάλλον της μεγάλο και…ζηλευτό -για τα σημερινά ανταγωνιστικά δεδομένα- αριθμό θεατών, έστω και αν υπάρχουν κάποια ερωτηματικά και για το κόστος… γέννησης και «ζωής» του.

Χαρακτηριστικό είναι ότι καταγράφει εκατομμύρια προβολές την εβδομάδα, με 295.000 κάθε μέρα, ενώ μόνο τον Οκτώβριο η πλατφόρμα δέχθηκε 9.7 εκατομμύρια επισκέψεις!

Τα στοιχεία αυτά για την επισκεψιμότητα της ψηφιακής πλατφόρμας έδωσε ο πρόεδρος της ΕΡΤ, Κωνσταντίνος Ζούλας σε συνάντηση με δημοσιογράφους και είναι όντως αξιοσημείωτα, καθώς στην ουσία υπερδιπλασιάζουν την τηλεθέαση των τριών καναλιών της ΕΡΤ.


Τα τρία κανάλια της ΕΡΤ (ΕΡΤ1, 2, 3) έχουν συνολικά -βάσει της Νielsen- μια μέση τηλεθέαση που στο λεγόμενο μερίδιο αντιστοιχεί στο 9% με 10% της συνολικής τηλεθέασης, το οποίο αναλογεί μεσοσταθμικά σε περίπου 200.000 τηλεθεατές κάθε ημέρα.

Σε αυτούς λοιπόν, έρχονται να προστεθούν άλλες 295.000 ημερήσιες επισκέψεις στο ΕRTFLIX, όπως ανακοινώθηκε, ενώ στο σχετικό δελτίο τύπου αναφέρεται πως «Είναι δε εντυπωσιακό ότι το 66% των χρηστών του ΕRTFLIX δεν μπαίνουν στην πλατφόρμα της ΕΡΤ από τις τηλεοράσεις τους, αλλά από υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα και tablet, στοιχείο που μέχρι σήμερα δεν είχε αποτυπωθεί σε καμία έρευνα τηλεθέασης, καθώς αυτές που γίνονται στη χώρα μας αφορούν μόνο στις τηλεοπτικές συσκευές. Τον Οκτώβριο ένας τεράστιος αριθμός τηλεθεατών 8.865.000 on demand, επέλεξαν να παρακολουθήσουν τα αγαπημένα τους προγράμματα στον χρόνο που εκείνοι επιθυμούν και όχι όταν μεταδίδονται από την τηλεόραση. Αναλόγως εντυπωσιακός -περίπου 900.000 live streaming– είναι και ο αριθμός όσων τηλεθεατών παρακολούθησαν μέσω του ΕRTFLIX σε ζωντανή μετάδοση τα κανάλια της ΕΡΤ (ΕΡΤ1, 2, 3 Ertnews, Ertworld), είτε και τα ιντερνετικά κανάλια της (ERTSPORTS1, 2, 3). Είναι αποκαλυπτικό το στοιχείο ότι 66% των τηλεθεατών βλέπουν ERTFLIX από άλλες συσκευές και όχι από την TV τους και αυτό δεν προσμετράται σε καμία έρευνα τηλεθέασης.


Σύμφωνα με τα στοιχεία του διεθνούς λογισμικού συστήματος YOUBORA που χρησιμοποιούν και πολλές διεθνείς πλατφόρμες, το 28% των τηλεθεατών μπαίνει στο ERTFLIX από κινητό τηλέφωνο, το 25% από υπολογιστές και το 13% από τάμπλετ. Σε αριθμούς από τις 2 εκ. επισκέψεις που δέχεται κάθε εβδομάδα το ERTFLIX μόνον οι 700.000 γίνονται μέσα από την τηλεόραση.



Οι “υπόλοιπες” 1,3 εκ. γίνονται μέσα από άλλες συσκευές και δεν είχαν καταγραφεί ποτέ έως τώρα. Είναι δε πραγματικά εντυπωσιακό για τον νέο τρόπο θέασης τηλεοπτικών προγραμμάτων ότι όσοι βλέπουν on demand μια σειρά της ΕΡΤ μέσα από το κινητό τους τηλέφωνο (28%) είναι σχεδόν όσοι τη βλέπουν on demand και μέσω smart TV (34%).

Το Σαββατοκύριακο η αύξηση των επισκέψεων στο ERTFLIX αυξάνεται κατά 38,5% ενώ στον ίδιο πίνακα εμφανίζεται φέτος και μια απροσδόκητα αύξηση τις Τρίτες. Η εξήγηση είναι απλή. Η πιο δημοφιλής φέτος σειρά της ΕΡΤ, το “Kάνε ότι κοιμάσαι” προβάλλεται κάθε Δευτέρα βράδυ και η επόμενη μέρα είναι αυτοί που πολλοί επιλέγουν να παρακολουθήσουν τα νέα της επεισόδια.

Ως γνωστόν, από την αρχή της τηλεοπτικής σεζόν η Nielsen έδωσε για πρώτη φορά τη δυνατότητα στα κανάλια της μέτρησης ετεροχρονισμένης θέασης των προγραμμάτων τους για τις 7 πρώτες μέρες από την ημέρα προβολής τους. Η παραδοχή αυτή έγινε, καθώς η Cosmote και η Νova προσφέρουν τη δυνατότητα στους συνδρομητές τους να παρακολουθήσουν τα προγράμματα όλων των καναλιών μόνον για 7 μέρες μετά την προβολή τους.

Το ERTFLIX, ωστόσο, δεν ανήκει σ’ αυτή την κατηγορία, καθώς τα προγράμματα της ΕΡΤ μένουν για όλη τη σεζόν στην πλατφόρμα και όχι βέβαια μόνον για 7 μέρες. Είναι ήδη εντυπωσιακό ότι σ’ αυτό το ανακοινώσιμο top 10 της Nielsen για 9 εβδομάδες από τις 13/9-7/11, οι έξι σειρές στις δέκα είναι παραγωγές της ΕΡΤ.

Ωστόσο, ακόμη και αυτή η μεγάλη αύξηση που καταγράφεται της τάξης του 20% ή 30% αφορά μόνον στις τηλεοράσεις και όχι στους υπολογιστές, στα κινητά τηλέφωνα και στα τάμπλετ. Αν κάποιος δεν παρακολουθεί ετεροχρονισμένα από την τηλεόραση, δεν προσμετράται σ’ αυτό στο ποσοστό του 32%.»

Στη συνάντηση με τους δημοσιογράφους ο Πρόεδρος της ΕΡΤ έδωσε και στοιχεία αντίστοιχα για τις πρώτες θέσεις δημοτικότητας στο ERTFLIX στο ίδιο διάστημα των 9 εβδομάδων (από 12/9 έως 13/11) που προήλθαν μέσα από το YOUBORA, τονίζοντας «τη μεγάλη επιτυχία των φετινών σειρών μυθοπλασίας της ΕΡΤ με αριθμούς ρεκόρ», αφού όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση «Τα 9 διπλά επεισόδια του “Κάνε ότι κοιμάσαι” που προβλήθηκαν σ’ αυτό το διάστημα δέχθηκαν περισσότερες από 2,3 εκατομμύρια επισκέψεις και ακολουθεί το “Χαιρέτα μου τον Πλάτανο” με 1,4 εκ., τα “Καλύτερά μας χρόνια” με 1,1 εκ., “Τα Νούμερα” με 840.000 προβολές, η “Φλόγα και άνεμος”, η “του Αυγούστου” με περισσότερες από 500.000 προβολές.»


Μάλιστα ο Πρόεδρος της ΕΡΤ συνέχισε υποστηρίζοντας και ότι «η σημερινή παρουσίαση εκτός από αποκαλυπτική για την επιτυχία του ΕΡΤFLIX πρέπει να μας προβληματίσει όλους σε σχέση με τον τρόπο που αποτυπώνονται σήμερα οι περιβόητες μετρήσεις τηλεθέασης. Διότι είναι πλέον προφανές ότι αυτές οι μετρήσεις έχουν από τις συνθήκες πια ξεπεραστεί, καθώς αποτυπώνουν τις συνήθειες ενός μέρους μόνον των τηλεθεατών, όταν εκατοντάδες χιλιάδες προτιμούν πλέον να βλέπουν τα αγαπημένα τους προγράμματα στον χρόνο που εκείνοι επιθυμούν και όχι κατ’ ανάγκην από την τηλεόραση».

Πάντως στο τέλος της συνάντησης ο Κωνσταντίνος Ζούλας είπε με νόημα ότι «Δεν αργεί ο καιρός που όλοι θα μιλάμε για παραγωγές του ERTFLIX», χωρίς να αποκαλύπτει περισσότερα για τα σχέδια της δημόσιας τηλεόρασης, αλλά ωστόσο έδωσε την είδηση ότι «η επόμενη σειρά μυθοπλασίας της ΕΡΤ, το “Βραχιόλι της Φωτιάς”, θα ανέβει πρώτα στο ΕRTFLIX και μετά θα μεταδοθεί στην ΕΡΤ1».aa-6a-6=Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι σαφώς το ERTFLIX έχει κάνει αισθητή την παρουσία του, έχοντας δώσει την ευκαιρία στο κοινό να παρακολουθεί (κυρίως) τις σειρές του όποτε επιθυμούν , γεγονός που τις…παροπλίζει ενδεχομένως στη «μάχη» της τηλεθέασης…αλλά ίσως (ιδιαίτερα με τη δημοσιοποίηση των συγκεκριμένων στοιχείων) να τις…γλιτώνει και από τη σύγκριση! Σίγουρα πάντως το ERTFLIX δίνει τη δυνατότητα στο τηλεοπτικό κοινό να απολαμβάνει δωρεάν το πρόγραμμά του που μπορεί να…θέλει κι άλλη δουλίτσα… αλλά αναμφισβήτητα έχει κάνει αρκετό δρόμο σε σχέση μάλιστα με τα προηγούμενα χρόνια λειτουργίας της δημόσιας τηλεόρασης.

Πηγή:www.newsit.gr/melas-blogposts