ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2022

Καλάθι του νοικοκυριού: Πώς κύλησε η πρώτη μέρα λειτουργίας του – Οι αντιδράσεις από σουπερμάρκετ και καταναλωτές

 


Το καλάθι του νοικοκυριού υποδέχθηκαν σήμερα (2.11.2022) όλα τα σουπερμάρκετ της χώρας, με τους καταναλωτές να εκδηλώνουν μεγάλο ενδιαφέρον για τις τιμές στα προϊόντα αλλά τελικά να δηλώνουν απογοητευμένοι από το αποτέλεσμα.

Από την έρευνα που έκανε το newsit.gr νωρίτερα σήμερα σε σουπερμάρκετ της Αθήνας, πολλοί καταναλωτές δεν είχαν καταλάβει καν ότι ξεκίνησε να ισχύει από σήμερα το μέτρο για το «καλάθι του νοικοκυριού». Βέβαια, κάποιοι δήλωσαν πως είδαν διαφορές στην τιμή αλλά ήταν μικρές και άλλοι τόνισαν ότι θα συνεχίσουν να προτιμούν τις προσφορές.

Την ώρα που αναρτήθηκαν οι πρώτες λίστες στην πλατφόρμα του gov.gr, η ιστοσελίδα «έπεσε» από το βάρος των επισκέψεων, εμφανίζοντας νωρίς το πρωί προβλήματα. Υπενθυμίζεται ότι οι τιμοκατάλογοι που έχουν αναρτηθεί σήμερα από 13 αλυσίδες με τα προϊόντα που συμμετέχουν στο καλάθι του νοικοκυριού, θα ισχύουν για όλη την εβδομάδα.

Οι λίστες θα αλλάζουν κάθε Τετάρτη και αυτό θα διαπιστώνεται τόσο στις ιστοσελίδες του gov.gr και του υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων όσο και στα ράφια των σουπερμάρκετ, καθώς τα προϊόντα που θα συμμετέχουν θα επισημαίνονται με σχετική σήμανση στο ράφι και τις διαφημιστικές προβολές των αλυσίδων.



«Σίγουρα θα έχουν σημαντική ωφέλεια οι καταναλωτές»

Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, ο αναπληρωτής υπουργός Νίκος Παπαθανάσης, ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, ο διοικητής της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) Χαράλαμπος Μελισσινός και ελεγκτές της ΔΙΜΕΑ, επισκέφτηκαν σήμερα, πρώτη μέρα εφαρμογής του μέτρου για το «καλάθι του νοικοκυριού», καταστήματα αλυσίδων σουπερμάρκετ στην Αττική.



«Ο καταναλωτής που θα επιλέξει το καλάθι του νοικοκυριού, σίγουρα θα έχει μια σημαντική ωφέλεια στην εβδομαδιαία του κατανάλωση και αυτός είναι και ο στόχος», δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, μετά τις επισκέψεις σε 9 καταστήματα αλυσίδων σουπερμάρκετ στην Αττική.

Ο κ. Γεωργιάδης, μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι η πρώτη εικόνα από το καλάθι είναι πολύ ενθαρρυντική ενώ οι τιμές σε βασικά προϊόντα είναι σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές. Ο κ. Παπαθανάσης δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι τα σουπερμάρκετ έχουν εναρμονιστεί με τις οδηγίες που περιλαμβάνονται στη σχετική υπουργική απόφαση.

«Προχωράμε σε ένα ακόμη μέτρο στήριξης των συμπολιτών μας, για να αντιμετωπίσουμε, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αυτό το κύμα της εξωγενούς κρίσης ακρίβειας που πλήττει και την πατρίδα μας» υπογράμμισε ο αναπληρωτής υπουργός.



Σημειώνεται ότι η επιτυχία του μέτρου καταδεικνύει την ανάγκη το επόμενο διάστημα να δημιουργηθεί ένα υποκαλάθι για ειδικές κατηγορίες ώστε να καλυφθούν και οι ευάλωτοι πολίτες που έχουν σοβαρές παθήσεις και χρειάζονται ειδική διατροφή με συγκεκριμένα τρόφιμα.

Εξάλλου, προ ημερών ο Άδωνις Γεωργιάδης είχε δηλώσει ότι «η ιδέα για το καλάθι έχει ως κεντρικό στόχο ο ευάλωτος συμπολίτης μας, του οποίο η ποιότητα της ζωής έχει τεθεί σε κρίση λόγω του πληθωρισμού, να έχει μια ασπίδα προστασίας. Αυτό είναι το κύριο μέλημά μας. Υπάρχουν όμως και άλλες πολλές κατηγορίες συμπολιτών μας, που ανήκουν στις λεγόμενες ειδικές κατηγορίες, όπως, για παράδειγμα, οι διαβητικοί, οι οποίοι δικαίως θα πουν ότι χρειάζονται και αυτοί κάτι αντίστοιχο».


Ισορροπία προσπαθούν να κρατήσουν τα σουπερμάρκετ

Από την πλευρά τους οι αλυσίδες σουπερμάρκετ ανάρτησαν τους πρώτους τιμοκαταλόγους για τα προϊόντα που συνθέτουν το καλάθι του νοικοκυριού προσπαθώντας να κρατήσουν ισορροπία ανάμεσα στα επώνυμα και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία Σκλαβενίτης, οι κωδικοί που συνθέτουν το καλάθι της επιχείρησης περιλαμβάνουν συνολικά 63 προϊόντα ευρείας αποδοχής και πανελλαδικής κάλυψης σε όσο το δυνατόν χαμηλότερες τιμές. Κύριο κριτήριο επιλογής των προϊόντων του καλαθιού είναι να αποτελούν ταχυκίνητους κωδικούς, με ισχυρά μερίδια αγοράς στις κατηγορίες όπου αντιστοιχούν και να έχουν μεγάλη επάρκεια.

Η Σκλαβενίτης, τιμώντας την εμπιστοσύνη των πελατών της, έδωσε έμφαση σε κωδικούς προϊόντων που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη ζήτηση, με αποτελέσματα το καλάθι της να περιλαμβάνει ένα ισορροπημένο μείγμα προϊόντων επώνυμης και ιδιωτικής ετικέτας, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές. Τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο καλάθι του νοικοκυριού θα φέρουν την ειδική σήμανση στα ράφια εντός των καταστημάτων Σκλαβενίτης και θα είναι διαθέσιμα και στο eMarket Sklavenitis.gr, το οποίο εξυπηρετεί την Αττική, τη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα και την Πάτρα.

Σημειώνεται ότι η ανάρτηση του καλαθιού της κάθε εβδομάδας θα γίνεται κάθε Τετάρτη στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-katanalotis, ενώ η σχετική λίστα θα εμφανίζεται και στο Sklavenitis.gr, στην κατηγορία «Συλλογές».


«Για το καλάθι του νοικοκυριού, τα My market έχουν επιλέξει κυρίως επώνυμα προϊόντα, σε ποσοστό 80%, που βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών, στις κατηγορίες που ορίζει η νομοθεσία» αναφέρουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ πηγές της αλυσίδας My market.


«Στόχος είναι να δοθεί προστιθέμενη αξία στις αγορές των πελατών επιλέγοντας προϊόντα ταχυκίνητα, που τα προτιμούν και τα εμπιστεύονται οι πελάτες, εξασφαλίζοντας ανταγωνιστικές τιμές σε σχέση με τις αρχικές τιμές ραφιού» σημειώνουν οι ίδιες πηγές.

«Σημαντική, επίσης, για την αλυσίδα είναι και η εμπειρία του πελάτη και σε αυτό το πλαίσιο έχουν σχεδιαστεί ευδιάκριτες σημάνσεις για τα προϊόντα αυτά, ώστε ο πελάτης να τα βρίσκει εύκολα τόσο στα φυσικά καταστήματα My market όσο και στο eshop της αλυσίδας» τονίζουν.

Η Βασιλική Αδαμίδου διευθύντρια επικοινωνίας και εταιρικής υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ τονίζει ότι η Lidl Ελλάς βρίσκεται πάντα κοντά στους καταναλωτές υποστηρίζοντας καθημερινά το καλάθι του νοικοκυριού με ποιοτικά προϊόντα στις καλύτερες τιμές.



«Συμμετέχουμε και εμείς σε αυτήν την πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων με στόχο να προσφέρουμε ένα προσιτό οικογενειακό τραπέζι για όλους. Για την πρώτη εβδομάδα έχουμε συμπεριλάβει στο καλάθι μας 51 κωδικούς, όσες είναι και οι βασικές κατηγορίες στη λίστα προϊόντων, που εμπεριέχεται στην ΥΑ, και αφορούν σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Τα προϊόντα αυτά επιλέχθηκαν με δυο κριτήρια. Να είναι τα οικονομικότερα στην κατηγορία τους διασφαλίζοντας την καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής για το συμφέρον του καταναλωτή αλλά και για να έχουν μεγαλύτερη δυνατότητα επάρκειας. Κοινός μας στόχος είναι να δημιουργήσουμε ένα επιπλέον σχέδιο στήριξης του καταναλωτή για τις δύσκολες συνθήκες που βιώνει».

«Η Lidl Ελλάς άλλωστε από την αρχή της λειτουργίας της έως και σήμερα, έχει στον πυρήνα της την προσφορά της καλύτερης τιμής προς όφελος του καταναλωτή και της απλότητας στην αγοραστική εμπειρία και στις διαδικασίες. Αξίες ιδιαίτερα επίκαιρες για τις μέρες μας» τονίζει η κ. Αδαμίδου.

Ο γενικός διευθυντής της Διαμαντής Μασούτης ΑΕ, Θοδωρής Γεροστεργιούδης σε δήλωσή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ επισημαίνει ότι υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από τους καταναλωτές ήδη από την πρώτη ημέρα εφαρμογής του μέτρου.

«Πρόκειται για ένα εγχείρημα που αφορά συγκεκριμένα προϊόντα σε 51 κατηγορίες για τα οποία ο σκοπός είναι να συγκρατηθούν οι τιμές όσο περισσότερο γίνεται ώστε να είναι άκρως ανταγωνιστικά» σημείωσε. Σύμφωνα με τον ίδιο, στην Μασούτης ο καταναλωτής θα βρει ένα καλάθι πολύ ανταγωνιστικό το οποίο περιέχει και πολύ δυνατές προσφορές στα επώνυμα αλλά και την ιδιωτική ετικέτα.

«Έχουμε ένα μοιρασμένο καλάθι» ανέφερε. Ο κ. Γεροστεργιούδης πρόσθεσε επίσης ότι «πολύ μεγάλη συμμετοχή έχουν και οι προμηθευτές – γιατί αυτό αφορά όλη την εφοδιαστική αλυσίδα – ενώ στοχεύουμε στην επάρκεια των προϊόντων».

Πηγή:www.newsit.gr

Θανατική ποινή: Η πρώτη Ελληνίδα που καταδικάστηκε

 


Με εξαίρεση την περίοδο την Κατοχής και του εμφύλιου πολέμου, ποτέ καμία γυναίκα στο σύγχρονο ελληνικό κράτος, δεν είχε καταδικαστεί σε θανατική ποινή. Οποιαδήποτε κι αν ήταν η βαρύτητα των πράξεων των γυναικών-θυτών, η καταδίκη τους μετατρεπόταν πάντα σε ισόβια κάθειρξη.

Δυστυχώς για την ίδια, η 63χρονη Σταυρούλα Γκουβούση ήταν εκείνη, η οποία άλλαξε αυτήν την «παράδοση» της δικαιοσύνης, στις 26 Αυγούστου 1960. Οδηγήθηκε σε ένα μικρό ύψωμα στον Υμηττό, όπου και εκτελέστηκε από ένα απόσπασμα δώδεκα στρατιωτών.  

Η Σταυρούλα Γκουβούση κατοικούσε σε ένα μικρό χωριό της Αρκαδίας, το Λεωνίδιο, μαζί με τον μικρότερο γιό της, Δημήτρη. Στο σπίτι ζούσε επίσης, η γυναίκα του Μεταξία, με το μωρό που κυοφορούσε και την πεντάχρονη κόρη τους. Η Μεταξία ήταν εκείνη η οποία συντηρούσε την οικογένεια και το σπίτι της Σταυρούλας, με τα λίγα χρήματα από το τοπικό ζαχαροπλαστείο, στο οποίο δούλευε, και την προίκα της.

Παρόλα αυτά όμως, η Σταυρούλα δεν την πήρε ποτέ με καλό μάτι, με αποτέλεσμα να πιστεύει πως και τα δύο της εγγόνια, ήταν παιδιά άλλου άντρα. Ο απερίσκεπτος και καθόλου πονηρός Δημήτρης, ήταν υποχείριο της μητέρας του Σταυρούλας, η οποία τον έκανε να πιστεύει το ίδιο για την σύζυγό του. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, να γίνει συνεργός στην δολοφονία της γυναίκας και του αγέννητου παιδιού του.

Το βράδυ της 5ης Ιανουαρίου 1959, μετά το φαγητό, η Μεταξία, θα ξαπλώσει να ξεκουραστεί. Η πεθερά της θα το δει ως εξαιρετική ευκαιρία να λάβει το σχέδιο της δράση. Με ένα χοντρό σκοινί, θα δέσει τα χέρια και τα πόδια της νύφης της, και θα την χτυπήσει ανελέητα στο κεφάλι και την κοιλιά μέχρι να χάσει τις αισθήσεις της.

Έπειτα, μαζί με τον γιο της, θα τη μεταφέρουν μέχρι την αυλή του σπιτιού της και θα την πετάξουν μέσα στο πηγάδι, με αποτέλεσμα να πνιγεί. Η Σταυρούλα προσπάθησε να καλύψει τον φόνο, και να πείσει τις αρχές, ότι επρόκειτο για αυτοκτονία. Κάτι που προφανώς δεν τους έπεισε, καθώς το σκοινί ήταν δεμένο ακόμη στον λαιμό της, και υπήρχαν μώλωπες σε όλο το σώμα της άτυχης κοπέλας.

Η Σταυρούλα Γκουβούση και ο γιος της θα συλληφθούν και θα οδηγηθούν στο αστυνομικό τμήμα του Λεωνιδίου για ανάκριση. Στις 8 Ιανουαρίου του 1959, ο Δημήτρης θα λυγίσει και θα ομολογήσει τη συμμετοχή του στη δολοφονία της γυναίκας του.

Πηγή: greekreporter.com


Έπεσε το Messenger του Facebook – Προβλήματα αναφέρουν χρήστες παγκοσμίως

 


Προβλήματα με το Messenger του Facebook αναφέρουν οι χρήστες των social media, καθώς τα μηνύματα που στέλνουν στην εφαρμογή δεν αποστέλλονται ποτέ ή κάνουν αρκετή ώρα για να φτάσουν στον παραλήπτη.

Το Messenger άρχισε να «κολλάει» λίγο μετά τις 19:20 και το Twitter «πλημμύρισε» από παράπονα και ερωτήσεις των χρηστών ενώ υπάρχει και πλήθος αναφορών στην ιστοσελίδα Down Detector.

Πράγματι, περίπου στις 19:23 έγιναν πάνω από 1.700 αναφορές στο Down Detector ενώ το Twitter άρχισε ήδη να γεμίζει με hashtags #messenger και #messengerdown.

Μάλιστα, μέσα σε 7-8 λεπτά οι αναφορές διπλασιάστηκαν.

Αρκετοί χρήστες και από την Ελλάδα παρατήρησαν προβλήματα στα μηνύματα που έστελναν σε φίλους τους στο Messenger, τα οποία δεν παραδίνονταν ή έφταναν μετά από 10 λεπτά.

Τα προβλήματα στο Messenger εμφανίστηκαν μία ημέρα μετά το «πέσιμο» του Instagram παγκοσμίως, με πολλούς λογαριασμούς να αφαιρούνται, να αποκλείονται και να χάνουν followers. Σημειώνεται ότι τόσο το Messenger όσο και το Instagram ανήκουν στη Meta, την εταιρεία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ.

Πηγή:www.newsit.gr