ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Κυριακή 22 Μαΐου 2022

Μπακογιάννης – Θεοδωρικάκος: Μαίνεται η κόντρα για «εγκληματικότητα» στην Αθήνα – Οι 11 «κόκκινες» γειτονιές

 


Νέα επεισόδια στην αντιπαράθεση ανάμεσα στον Κώστα Μπακογιάννη και τον Τάκη Θεοδωρικάκο για τα επίπεδα εγκληματικότητας στην Αθήνα. Για 11 «κόκκινες» περιοχές της πρωτεύουσας κάνουν λόγο από τον Δήμο Αθηναίων, με την Κατεχάκη να αφήνει υπαινιγμούς για κάποιου είδους σκοπιμότητες.

Όπως ανέφερε μιλώντας στο «Βήμα της Κυριακής» στενός συνεργάτης του δήμαρχου Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη σε θέματα αστυνόμευσης, «ο δήμος σε συνεργασία με την ΕΛ.ΑΣ προχώρησε την περίοδο 2019 – 2021 στην εκκένωση 60 καταλήψεων στο κέντρο της Αθήνας και υπήρχαν συνεχείς έλεγχοι για τη συρρίκνωση της εγκληματικότητας. Ωστόσο τώρα έχουμε εντοπίσει 11 περιοχές που είναι στο «κόκκινο» από πλευράς διάπραξης μικροκλοπών, διαρρήξεων αυτοκινήτων, με πιάτσες ναρκωτικών κ.λπ.

Ανάμεσα σε αυτές είναι η πλατεία Πέτρουλα στον Κολωνό, η οδός Γερανίου, η οδός Φυλής, η οδός Μάρνη, το Μοναστηράκι, το Γκάζι, η πλατεία Αμερικής, η οδός Δροσοπούλου και άλλες με ασύδοτους μικροκλέφτες και διακινητές ναρκωτικών.

Παρακολουθούμε συνέχεια κινητοποιήσεις πολιτών για άθλιες συνθήκες στη γειτονιά τους και για «υγειονομικές βόμβες» με κτίρια στα οποία καταφεύγουν τοξικομανείς και άλλοι. Υπάρχουν κλοπές και ληστείες του δρόμου που δεν καταγγέλλονται, αφού πολλά τμήματα ασφαλείας είναι κλειστά το βράδυ και υπολειτουργούν το πρωί. Οι περισσότεροι πολίτες είτε αποφεύγουν να αναφέρουν οτιδήποτε στους αστυνομικούς ή προχωρούν σε απλές δηλώσεις απώλειας για να μην ταλαιπωρούνται. Υπάρχει μείωση – λόγω ανάθεσης φρουρήσεων σε άλλους στόχους και άλλες ανάγκες – κατά 50%-60% των αστυνομικών που συμμετείχαν στη Διεύθυνση Περιπολιών που επόπτευαν το κέντρο της Αθήνας, όπως και άλλων αστυνομικών δυνάμεων. Στο Συντονιστικό Κέντρο υποβάλλουμε αιτήματα και προχωρούμε σε εισηγήσεις με χαμηλό βαθμό υλοποίησης.

Η μόνη περιοχή όπου υπάρχει ομολογουμένως επαρκής αστυνομικός έλεγχος είναι στου Φιλοπάππου, ενώ σημαντικό θεωρούμε ότι επανενεργοποιείται η ομάδα «Πάνθηρες» της ΕΛ.ΑΣ. με 75 άτομα για να υπάρχουν πιο ισχυροί έλεγχοι».


Μπακογιάννης σε Θεοδωρικάκο

«Για τα προβλήματα εγκληματικότητας στην Αθήνα, πέρα από τα επίσημα στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ., ας ρωτήσουν τους εκπροσώπους του Εμπορικού Συλλόγου, τις πρυτανικές αρχές, τους εργαζομένους του Εθνικού Θεάτρου, τους κατοίκους της πλατείας Βικτωρίας, τους υπαλλήλους του ΟΣΥ. Δεν δημιουργώ θέμα χωρίς λόγο. Γνωρίζω τι συμβαίνει από τις καταγραφές μας σε κάθε σημείο της πόλης αλλά και από την επαφή μου με τον κόσμο. Από τον περασμένο Σεπτέμβριο υπάρχει μείωση της αστυνόμευσης και αύξηση των προβλημάτων που βιώνουν οι πολίτες».

Click4more: Πηγές Δήμου Αθηναίων για Θεοδωρικάκο – Να δει τις πραγματικότητες των κατοίκων

Η αναφορά αυτή στο «Βήμα της Κυριακής» του δημάρχου Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη αποτυπώνει τον προβληματισμό των δημοτικών αρχών για την καταγγελλόμενη μείωση των αστυνομικών ελέγχων στο κέντρο της πρωτεύουσας που φέρεται – σύμφωνα με τις αναφορές τους – να προκαλεί έξαρση της επονομαζομένης αφανούς εγκληματικότητας, με χιλιάδες μηνιαίως αδήλωτες κλοπές και διαρρήξεις του δρόμου, με την ασύδοτη δράση ναρκοεμπόρων από τα δυτικά προάστια και πολλές άλλες παράνομες δραστηριότητες.

Θεοδωρικάκος σε Μπακογιάννη

Εκπρόσωποι, ωστόσο, του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη μιλούν για όχι ορθές αιτιάσεις και για διαρκή συνεργασία της ΕΛ.ΑΣ. με εκπροσώπους του Δήμου Αθηναίων στο επονομαζόμενο Ενιαίο Συντονιστικό Κέντρο, όπου δίνει το παρών κάθε εβδομάδα και αξιωματικός της ΓΑΔΑ και δέχεται εισηγήσεις από τον εκπρόσωπο του Δήμου Αθηναίων.

Click4more: Θεοδωρικάκος σε Μπακογιάννη: Συνεχείς οι δράσεις για την ασφάλεια στο κέντρο της Αθήνας

Το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη από την πλευρά του επισημαίνει ότι «ο κ. Μπακογιάννης αντί να επικροτεί τις εκτεταμένες επιχειρήσεις της Ελληνικής Αστυνομίας στο κέντρο της Αθήνας για την πάταξη της παράνομης μετανάστευσης και άλλων παράνομων δραστηριοτήτων φάνηκε να διαφωνεί με τις επιχειρήσεις-«σκούπα»».

Με επιτελείς του να αφήνουν υπαινιγμούς για «υπερβολές που σχετίζονται με πολιτικούς και υπηρεσιακούς παράγοντες που είχαν δώσει το παρών στη λεωφόρο Κατεχάκη».


Αθήνα: Κλοπές και διαρρήξεις

Σημειώνεται ότι σε κεντρικά αστυνομικά τμήματα της Αθήνας δηλώνονται κάθε χρόνο περίπου 1.200 – 2.000 κλοπές και διαρρήξεις. Παράλληλα καταγράφονται γύρω στις 8.000 – 10.000 απώλειες αντικειμένων ύστερα από εισηγήσεις κυρίως αστυνομικών προς τους πολίτες για να αποφεύγουν τη «γραφειοκρατική ταλαιπωρία».

Oπως λένε αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. που γνωρίζουν τα δεδομένα με την αστυνόμευση και τα θέματα ασφαλείας στο κέντρο της Αθήνας, «πράγματι υπάρχει μια αύξηση της εγκληματικότητας, μετά την καραντίνα, η οποία τείνει να επανέλθει σε αριθμούς εγκληματικών ενεργειών προ της πανδημίας. Σημειώνονται περίπου 15-20 ληστείες κάθε μήνα. Έχουμε περίπου δύο-τρεις ομάδες Αλβανών, τέσσερις Ρουμάνων και οκτώ-εννέα συμμορίες Αλγερινών, όπως και ορισμένες άλλες από τη Βουλγαρία που λυμαίνονται το κέντρο της πόλης, τους επιβάτες των μέσων μαζικής μεταφοράς και τις γειτονιές. Όμως έχουμε και συνεχείς συλλήψεις κλεφτών για τους οποίους κινούνται οι διαδικασίες απέλασης, για να μην επανέλθουν σύντομα στην εγκληματική δράση».

Πηγή:www.newsit.gr

Το PEUGEOT 9X8 θα κάνει το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής FIAστη Monza τον Ιούλιο

 


Λιγότερο από ένα χρόνο μετά την παρουσίαση που εισήγαγε δημόσια το concept πίσω από το PEUGEOT 9X8, και μόλις πέντε μήνες μετά την παρθενική δοκιμή του αυτοκινήτου στην πίστα, η Team Peugeot TotalEnergies αποκάλυψε τον συναρπαστικό νέο ανταγωνιστή αγώνων αντοχής στο Portimão, στη νότια Πορτογαλία.

Το πρωτοποριακό τετρακίνητο, υβριδικό Hypercar είναι έτοιμο να κάνει το ανταγωνιστικό του ντεμπούτο τον Ιούλιο στον 4ο Γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής FIA 2022 (FIA WEC) στη Μόντσα της Ιταλίας. Για την PEUGEOT, η αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει.

Μια νέα εποχή θα ξεκινήσει για την PEUGEOT στον κόσμο των αγώνων αντοχής, όταν ταξιδέψει στην Ιταλία για τις 6 Ώρες της Μόντσα (6 Hours of Monza) στις 10 Ιουλίου. Ακολουθώντας τo «ίχνος» των προκατόχων 905 και 908 που κατέκτησαν το Le Mans, η τελευταία δημιουργία του Γάλλου κατασκευαστή – το PEUGEOT 9X8 – θα φέρει μια άνευ προηγουμένου σχεδιαστική φιλοσοφία στο δίκτυο των συμμετεχόντων στον θεσμό FIA WEC.

Αυτό το πρωτοποριακό Hypercar, το οποίο τραβάει αμέσως τα βλέμματα λόγω της απουσίας πίσω πτερυγίου, συμμορφώνεται με τους κανονισμούς που διέπουν την κατηγορία Le Mans Hypercar (LMH) της ACO και της FIA, η οποία είναι πιο προσιτή από την κορυφαία κατηγορία LMP1, αλλά εξίσου ανταγωνιστική. Ενσαρκώνει δε  εκπληκτικά τη στρατηγική της PEUGEOT, με μια ξεχωριστή εμφάνιση που χαρακτηρίζεται από προσομοίωση μιας στάσης γάτας, μοναδικά κομψή σιλουέτα, ισχυρή ταυτότητα της μάρκας και την ίδιο γνωστό χαρακτηριστικό φωτισμό με τα τρία νύχια, όπως έχουν και τα συμβατικά μοντέλα του κατασκευαστή.

Ως μια βιτρίνα για την τεχνολογική τεχνογνωσία της PEUGEOT στους τομείς του υβριδισμού και της ηλεκτροκίνησης –δύο βασικά στοιχεία της στρατηγικής της μάρκας όσον αφορά στην ενεργειακή μετάβαση–, υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρείας για αριστεία τόσο όσον αφορά τις ανταγωνιστικές της προσπάθειες όσο και τους πελάτες της.

Τα εντυπωσιακά σχέδια, το πάθος για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και η τεχνολογική υπεροχή είναι ουσιαστικά οι τρεις αξίες της PEUGEOT που καθοδήγησαν αυτό το φιλόδοξο πρόγραμμα που σηματοδοτεί την επιστροφή της μάρκας στους αγώνες αντοχής, με ιδιαίτερη έμφαση στο Le Mans 24 Hours, ένα εξαιρετικό γεγονός που έχει λίγους αντιπάλους όταν έρχεται να αξιολογήσει και να επικυρώσει καινοτόμες ιδέες και τεχνολογίες.

Η δημιουργία μιας διεγερτικής αθλητικής και τεχνολογικής πρόκλησης

Το PEUGEOT 9X8 είναι ένα τετρακίνητο αγωνιστικό πρωτότυπο με κινητήρα που αναπτύχθηκε υπό τον έλεγχο των ειδικών της PeugeotSport. Οι πίσω τροχοί του κινούνται από έναν κινητήρα 2,6 λίτρων, bi-turbo, 520 kW, V6 εσωτερικής καύσης (ICE), ενώ ένας κατά παραγγελία ηλεκτροκινητήρας υψηλών επιδόσεων 200 kW κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Όπως και ο κινητήρας, ο μετατροπέας με βάση το καρβίδιο του πυριτίου αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Marelli. Η μπαταρία υψηλής τάσης, 900 volt του αυτοκινήτου αναπτύχθηκε από κοινού με την TotalEnergies/Saft και η Michelin παρέχει τα ελαστικά σε συμμόρφωση με τους κανονισμούς της κατηγορίας Hypercar.

Το PEUGEOT 9X8 διαθέτει αθλητική μορφή και έχει μήκος 4.995 μέτρα, πλάτος 2 μέτρα και ύψος 1.145 μέτρα. Ζυγίζει μόλις 1.030 κιλά και το ρεζερβουάρ του χωράει έως και 90 λίτρα 100% ανανεώσιμων καυσίμων Excellium Racing 100 της TotalEnergies.

Η μοναδική συνεργασία μεταξύ της ομάδας Design της PEUGEOT με επικεφαλής τον Matthias Hossann και της ομάδας Sport υπό τον Olivier Jansonnie οδήγησε σε ένα τολμηρό, κομψό αυτοκίνητο που πραγματικά σπάει κάθε καλούπι. Κατά την παρουσίαση του αυτοκινήτου όπου αποκαλύφθηκε το πρωτότυπο PEUGEOT 9X8 τον Ιούλιο του 2021, πολλοί υπέθεσαν ότι η έλλειψη πίσω φτερού θα αποδεικνυόταν αδύνατη στην πραγματικότητα. Ωστόσο, η ερμηνεία των κανονισμών LMH της ACO/FIA ενέπνευσε το τμήμα με επικεφαλής τον τεχνικό διευθυντή της Peugeot Sport, Olivier Jansonnie, να συνεχίσει σε αυτό το μονοπάτι. Οι δοκιμές εντός πίστας που έχουν πραγματοποιηθεί από τον Δεκέμβριο σε πίστες με σαφώς διαφορετικά χαρακτηριστικά (Portimão/Πορτογαλία, Le Castellet/Γαλλία,MotorLand Aragón/Ισπανία, Barcelona/Ισπανία και Magny-Cours/Γαλλία) επιβεβαίωσαν αυτήν την ανατρεπτική ιδέα, και το αγωνιστικό αυτοκίνητο που αποκαλύφθηκε στο Portimão πριν από την τελευταία του δοκιμή συμμορφώνεται πλήρως με το όραμα που ενσαρκώνει το αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε το 2021.

Το PEUGEOT 9X8 έχει διανύσει περισσότερα από 10.000 χιλιόμετρα κατά τη διάρκεια δοκιμών 25 ημερών. Παράλληλα, η πιστοποίηση του αυτοκινήτου χορηγήθηκε σε συνδυασμό με τη FIA, ενώ η ομάδα με επικεφαλής τον διευθυντή του Peugeot Sport Powertrain FrançoisCoudrain εστίασε στην ανάπτυξη του συστήματος μετάδοσης κίνησης στον πάγκο δοκιμών, στον προσομοιωτή και στην πίστα.

Η ολοκλήρωση αυτών των ζωτικής σημασίας φάσεων, που ήταν όλες βασικές ως προς την ενίσχυση της αξιοπιστίας και των επιδόσεων του Hypercar, οδήγησε στην καθυστέρηση του αγωνιστικού του ντεμπούτου μέχρι μετά το Le Mans 24 Hours του 2022. Το PEUGEOT 9X8 θα συμμετάσχει λοιπόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA για τις 6 Ώρες της Μόντσα (10 Ιουλίου) στον περίφημο Ναό της Ταχύτητας της Ιταλίας, όπου θα παραταχθεί για πρώτη φορά δίπλα στους αντιπάλους του.

Le Mans 2022 και Le Mans 2023

Η σεζόν του 2023 θα δει την Team Peugeot TotalEnergies να διαγωνίζεται για την εκατονταετηρίδα του Le Mans 24 Hours, ανταγωνιζόμενη έναν αριθμό διεθνών συμμετοχών με αυτοκίνητα Le Mans Hybrid (LMH, δηλαδή της ίδιας κατηγορίας με το PEUGEOT 9X8) ή Le MansDaytona Hybrid ( LMdH). Η διοργάνωση του επόμενου έτους έχει περιγραφεί από πολλούς παρατηρητές ως η κορυφαία στιγμή μιας νέας χρυσής εποχής αγώνων αντοχής και ουσιαστικά αναμένεται να είναι μια πραγματικά αξέχαστη συνάντηση.

Αν και το 9X8 δεν θα εμφανιστεί στο Le Mans το 2022, η PEUGEOT θέλει παρ’ όλα αυτά να είναι παρούσα και να παρακολουθήσει την εκδήλωση φέτος για να συναντήσει τους θαυμαστές της κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας και κατά τη διάρκεια του του αγώνα του ίδιου. Σε συνεργασία με το ACO (Automobile Club de l’Ouest), μια έκθεση με τίτλο ALLURE-LE MANS αφιερωμένη στην εξαιρετική ιστορία και την ιστορία επιτυχίας της PEUGEOT στο La Sarthe θα ανοίξει στις 21 Μαΐου στο μουσείο της πίστας, όπου η αρχική έκδοση του PEUGEOT 9X8 θα εκτεθεί μέχρι τον Σεπτέμβριο.

Οι θεατές που θα παρακολουθήσουν τον αγώνα του 2022 θα μπορούν επίσης να επισκεφθούν το Fan Village όπου έχει προβλεφθεί ειδική ζώνη για το PEUGEOT 9X8, μαζί με ένα κατάστημα για την αγορά επίσημων ομαδικών ενδυμάτων που παράγονται από την Jack & Jones.

Πηγή:www.newsit.gr

Σάββατο 21 Μαΐου 2022

Παναθηναϊκός – ΠΑΟΚ: Επεισόδια στις κερκίδες του ΟΑΚΑ

 


Ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας Παναθηναϊκός – ΠΑΟΚ δεν άρχισε με τους καλύτερους οιωνούς στο ΟΑΚΑ.

Περίπου μία ώρα πριν από τη σέντρα του τελικού Κυπέλλου Ελλάδας ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον ΠΑΟΚ υπήρξε ένταση στις κάτω κερκίδες του ΟΑΚΑ.

Οι οπαδοί και των δύο ομάδων πέταξαν αντικείμενα προς τις αστυνομικές δυνάμεις, θέλοντας να σπάσουν τον αστυνομικό κλοιό στο Ολυμπιακό Στάδιο, προκειμένου να… συναντηθούν στη νεκρή ζώνη!

Η αστυνομία έχει κάνει χρήση χημικών, ενώ η Θύρα 5, στην οποία κάθονται φίλοι του Παναθηναϊκού, έχει σχεδόν αδειάσει.

Δείτε εικόνες από τα επεισόδια στο ΟΑΚΑ:









Πηγή:www.newsit.gr