ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2022

Κίνα: Βρέθηκε το ένα «μαύρο κουτί» του Boeing 737 που έπεσε στην Γκουανσί

 


Βρέθηκε το ένα «μαύρο κουτί» της πτήσης του Boeing 737-800 που συνετρίβη τη Δευτέρα στη νότια Κίνα με 132 επιβαίνοντες, όπως ανακοίνωσε σήμερα αξιωματούχος της υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας.

Το Boeing 737 της China Eastern Airlines εκτελούσε την εσωτερική πτήση ανάμεσα στις πόλεις Κουνμίνγκ, στο νοτιοδυτικό τμήμα της Κίνας, και Καντόνα, στο νότιο, όταν συνετρίβη τη Δευτέρα σε δασώδη ορεινή περιοχή στην Γουτζού στην επαρχία Γκουανσί.

Ένα μαύρο κουτί της πτήσης MU5735 της China Eastern βρέθηκε στις 23 Μαρτίου”, δήλωσε σε δημοσιογράφους ο εκπρόσωπος της CAAC Λιου Λουσόνγκ.

Εκατοντάδες πυροσβέστες, στρατιωτικοί, γιατροί, εθελοντές και τοπικοί πολιτικοί αξιωματούχοι κινητοποιήθηκαν για να βρουν ίχνη από τους επιβαίνοντες, προσωπικά τους αντικείμενα και τα μαύρα κουτιά του αεροπλάνου.

Υπεύθυνος της πολιτικής αεροπορίας (CAAC) δήλωσε χθες, Τρίτη, το βράδυ ότι προς το παρόν δεν έχει βρεθεί κανένας επιζών. Η σχεδόν κάθετη πτώση του αεροπλάνου προτού προκληθεί φωτιά δεν αφήνει πολλά περιθώρια για ελπίδες.



Έρευνα μέσα σε πλημμύρες

Λίγο νωρίτερα σήμερα είχε ανακοινωθεί διακοπή των ερευνών λόγω των ισχυρών βροχοπτώσεων που πλημμύρισαν με νερό την περιοχή της συντριβής του αεροπλάνου, με τη λάσπη να καθιστά επικίνδυνο το έδαφος για τα σωστικά συνεργεία.

Μπορεί να προκληθούν μικρές κατολισθήσεις”, δήλωσε δημοσιογράφος του δημόσιου τηλεοπτικού δικτύου CCTV, ο οποίος σημείωσε ότι εξακολουθεί να υπάρχει “οσμή κηροζίνης” στο σημείο, δύο ημέρες μετά την τραγωδία.

Στο σημείο πρόσκρουσης του αεροπλάνου έχει δημιουργηθεί ένας τεράστιος λάκκος. Εκεί έχει συσσωρευτεί νερό (…) και σίγουρα θα είναι απαραίτητο να γίνουν εργασίες απάντλησης των υδάτων”, υπογράμμισε.



Η χειρότερη αεροπορική τραγωδία από το 1994

Η επιβεβαίωση του θανάτου των 123 επιβατών και των 9 μελών του πληρώματος του αεροπλάνου θα καταστήσει το δυστύχημα αυτό την χειρότερη αεροπορική τραγωδία από το 1994 στην Κίνα, όπου η αεροπορική ασφάλεια κρίνεται πολύ καλή από τους ειδικούς.

Σύμφωνα με την CAAC, όλοι οι επιβαίνοντες στο αεροπλάνο ήταν Κινέζοι.

Σύμφωνα με τα δεδομένα του εξιδεικευμένου site Flightradar, το αεροπλάνο σημείωσε απότομη πτώση προς το έδαφος προτού συντριβεί. Αυτό κρίθηκε ασυνήθιστο από τους ειδικούς.

Όταν ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας αντιλήφθηκε την μεγάλη μείωση ύψους του αεροπλάνου, προσπάθησε αμέσως να επικοινωνήσει με το πλήρωμα, πολλές φορές, αλλά δεν έλαβε καμία απάντηση”, δήλωσε χθες ο Τζου Τάο, ο διευθυντής αεροπορικής ασφάλειας στην CAAC.

Το αεροπλάνο δεν ήταν παλιό, βρισκόταν σε υπηρεσία στην Κίνα από το 2015 και είχε ήδη πραγματοποιήσει σχεδόν 9.000 πτήσεις άνω των 18.000 ωρών, διευκρίνισε. Σύμφωνα με την China Eastern, πληρούσε όλες τις απαιτήσεις αξιοπλοΐας.

Η CAAC έδωσε εξάλλου εντολή για γενική επιθεώρηση στον αεροπορικό τομέα τις δύο επόμενες εβδομάδες.



Πηγή:www.newsit.gr


Στοιχεία ότι μπορεί να εντοπίστηκε ο αρχαίος ιππόδρομος των Φιλίππων


Οι εργασίες που γίνονται τα τελευταία τρία χρόνια στους Φιλίππους, στην Καβάλα, στο πλαίσιο ενοποίησης του αρχαιολογικού χώρου, αποκαλύπτουν νέες πτυχές της πολυσήμαντης ιστορίας και της σπουδαιότητας που είχε η πόλη ως διοικητικό, οικονομικό και πολιτιστικό κέντρο.

Η τελευταία διασκόπηση, η εξέταση δηλαδή που έκανε στον αρχαιολογικό χώρο ο καθηγητής του ΑΠΘ Γρηγόρης Τσόκας, αποκάλυψε την ύπαρξη ενός ελεύθερου χώρου σε ορθογώνιο σχήμα, στοιχείο που οδηγεί τους αρχαιολόγους σε μια υπόθεση εργασίας για το τι θα μπορούσε να είναι.

Όπως εξηγεί, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Καβάλας – Θάσου Σταυρούλα Δαδάκη, «ενώ η διασκόπηση που διενήργησε ο καθηγητής Γρηγόρης Τσόκας κοντά στο ανατολικό τείχος δείχνει να υπάρχουν πυκνές δομές, εντούτοις υπάρχει ένα σημείο που φανερώνει την ύπαρξη ενός μεγάλου ορθογώνιου χώρου, αλλά δεν έχουμε εντοπίσει ακόμη όλα τα στοιχεία που θα δημιουργούσαν τη βεβαιότητα ότι βρισκόμαστε μπροστά στον εντοπισμό του αρχαίου ιπποδρόμου των Φιλίππων. Κι αυτό γιατί δυστυχώς δεν εντοπίστηκε το πέταλο του ιπποδρόμου. Μεσολαβεί μια έκταση με έντονη φύτευση, οπότε δεν μπορούσαμε να έχουμε αποτελέσματα, γιατί η παρουσία των φυτών δυσκολεύει τις μετρήσεις. Περιμένουμε να καθαριστεί ο χώρος, να επεκταθεί η έρευνα πιο δυτικά ώστε να εξάγουμε περισσότερο ασφαλή συμπεράσματα».

Η κ. Δαδάκη υπογραμμίζει ότι η διασκόπηση αποκάλυψε πληθώρα ενδιαφερόντων στοιχείων που θα μελετηθούν σε βάθος, ενώ το επόμενο βήμα θα είναι να γίνουν κάποιες τομές στο έδαφος και εν συνεχεία, όταν υπάρξει ωριμότητα να ξεκινήσουν ανασκαφικές εργασίες.

Σε δηλώσεις του, ο κ. Τσόκας επισήμανε -μεταξύ άλλων- ότι «στην περίπτωση της γεωφυσικής έρευνας των Φιλίππων, διενεργήθηκε μια διασκόπηση στην οποία υπήρχε κάτι καινοτόμο: Αυτό είναι ότι εφαρμόστηκαν διαφορετικές μέθοδοι και στη συνέχεια με μαθηματικό τρόπο έγινε η σύνθεση των αποτελεσμάτων. Οι μέθοδοι αυτοί είναι η ηλεκτρική χαρτογράφηση, η μαγνητική διασκόπηση, η εφαρμογή ραντάρ υπεδάφους, ενώ από αέρος έγινε διασκόπηση με τη μέθοδο Lindar, εναέρια φωτογράφηση στο υπέρυθρο και τέλος και η ηλεκτρική τομογραφία».

«Η έρευνα στους Φιλίππους», σημείωσε ο κ. Τσόκας, «επεκτάθηκε σε πολλά σημεία του αρχαιολογικού χώρου, αλλά σε μεγαλύτερη έκταση, κοντά στο αρχαίο θέατρο και το ανατολικό τείχος. Εκεί, εντοπίστηκε ένας μεγάλος ελεύθερος χώρος, σε ορθογώνιο σχήμα».


Το ψηφιδωτό με την απεικόνιση του ιπποδρόμου

Να σημειωθεί ότι κατά τις ανασκαφικές εργασίες που έγιναν στα μέσα της δεκαετίας του 1990 από το τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του ΑΠΘ στους Φιλίππους ήρθε στο φως ένα μεγάλων διαστάσεων ψηφιδωτό με την απεικόνιση του ιππόδρομου και μάλιστα σε ένα χώρο όπου γειτνιάζει με το σημείο της υπόθεσης εργασίας για τον εντοπισμό του οικοδομήματος. 

«Συνήθως ο ιππόδρομος», υπογραμμίζει η κ. Δαδάκη, «είναι ένα μνημειακό κτήριο, που συνδέεται με τη δημόσια ζωή της πόλης. Βέβαια, όπως διαπιστώνουμε, για αιώνες οι Φίλιπποι ήταν ένα ανοιχτό λατομείο, όπου η πρώτη ύλη προέρχονταν από τα προϋπάρχοντα κτήρια, στα οποία επαναχρησιμοποιούσαν τους μαρμάρινους όγκους. Επειδή οι ιππόδρομοι χρησιμοποιούν μεγάλα μαρμάρινα μπλοκ ίσως να έχουν αφαιρεθεί πολλά μάρμαρα για την κατασκευή νεώτερων κτιρίων. Σε κάθε περίπτωση, η ανεύρεση του ιπποδρόμου θα εμπλουτίσει το μητρώο της πόλης με ένα μνημειακό κτήριο και θα την εντάξει σε μια κατηγορία μεγάλων αστικών κέντρων που έχουν τα ίδια στοιχεία, όπως για παράδειγμα η Θεσσαλονίκη και η Κωνσταντινούπολη».

Από την Άνοιξη του 2019, ολόκληρος ο αρχαιολογικός χώρος των Φιλίππων, το τελευταίο μνημείο της Ελλάδας που εγγράφθηκε στον Κατάλογο Μνημείων Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO, θυμίζει ένα μεγάλο εργοτάξιο.

Οι εκτεταμένες εργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη δίνουν ήδη μια νέα οπτική στον επισκέπτη, προσφέροντας εντυπωσιακή θέαση των μνημείων στο σύνολο σχεδόν του αρχαιολογικού χώρου. Στα επόμενα χρόνια τίποτα δεν θα θυμίζει την εικόνα που αντίκριζε κάποιος για δεκαετίες, όταν μέσα από τον αρχαιολογικό χώρο διέρχονταν η παλιά εθνική οδός Καβάλας – Δράμας.

Οι διασκοπήσεις αποκαλύπτουν κρυμμένα μυστικά

Πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά που εντοπίζεται κάποιο μεγάλο οικοδόμημα στο υπέδαφος του αρχαιολογικού χώρου των Φιλίππων. Τέτοια εποχή πέρυσι, είχε γίνει γνωστή η ύπαρξη ενός άλλου μεγάλου οικοδομήματος, που το μέγεθός του το ανάγει στην κατηγορία των δημοσίων κτιρίων αλλά και κάθετοι δρόμοι που συνδέουν το αρχαίο θέατρο με την αρχαία Εγνατία οδό. Τα ευρήματα αυτά αποκαλύφθηκαν στη διάρκεια μιας άλλης διασκόπησης, που πραγματοποιήθηκε στον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων από τον καθηγητή Γρηγόρη Τσόκα.

Τον Απρίλιο του 2021, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Καβάλας – Θάσου Σταυρούλα Δαδάκη υπογράμμισε ότι «η Εφορεία συμμετέχει ως εταίρος σε ένα πρόγραμμα της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας που αφορά τη συστηματική διασκόπηση εδάφους εντοπισμού υπόγειων αρχαιολογικών χώρων, που υλοποιείται από τον καθηγητή γεωλογίας του ΑΠΘ Γρηγόρη Τσόκα.

Στο πλαίσιο αυτό έγινε μια γεωφυσική διασκόπηση στο σημείο νότια του αρχαίου θεάτρου, που μέχρι πρότινος υπήρχε πυκνή βλάστηση. Τα αποτελέσματα είναι πράγματι εντυπωσιακά. Οι διασκοπήσεις μας δίνουν τη δυνατότητα να ξέρουμε πού πρέπει να σκάψουμε. Δημιουργούν τρόπον τινά, ένα χάρτη εργασιών που μας κατευθύνει για το πού πρέπει να σκάψουμε ώστε να επιτευχθεί ο σχεδιασμός της ενοποίησης του αρχαιολογικού χώρου».

Πηγή:www.newsit.gr




Πέτρος Φιλιππίδης: «Πάρ’ τον στο στ…α! Άντε γα…ου που θες και ρόλο»

 


"Κόφ' το! Θα σε βγάλω στα κανάλια"! Γέλαγε και χαϊδευόταν! "Τα αρχ...α θα μου κλα...ν τα κανάλια"...

Ο Πέτρος Φιλιππίδης θα βρεθεί στις δικαστικές αίθουσες τη Δευτέρα 28 Μαρτίου, κατηγορούμενος για έναν βιασμό κατ’ εξακολούθηση και δύο απόπειρες βιασμού. Στο Πρωινό, την Τετάρτη, διαβάστηκε τι ισχυρίζεται η ηθοποιός, η οποία τον κατηγορεί για απόπειρα βιασμού, ότι έγινε μέσα στο τζιπ του Πέτρου Φιλιππίδη το 2014. Η περιγραφή είναι σοκαριστική!

«Με οδήγησε με το μαύρο τζιπ και τα ανοιχτόχρωμα καθίσματα σε αδιέξοδο δρομάκι στο Παλαιό Ψυχικό. Πάτησε το κεντρικό κλείδωμα και άρχισε να απλώνει το χέρι του πάνω μου και μου σηκώνει το φόρεμα. Του άρπαξα τα χέρια και του είπα να σταματήσει. «Κόφ’ το! Θα σε βγάλω στα κανάλια»! Γέλαγε και χαϊδευόταν! «Τα αρχ…α θα μου κλα…ν τα κανάλια»…

Τον έβλεπα να ξεφεύγει. Άνοιξε το πανελόνι και άρχισε να αυν…ται. Είχε ιδρώσει και ήταν απαίσιος. Του φώναζα να ανοίξει τις πόρτες. Με έπιασε από τον σβέρκο και με τράβηξε πάνω του. Ο σιχαμένος! Δεν ξέρω… Ίσως θα έπρεπε να τον δαγκώσω με λύσσα και να του κάνω ζημιά. Ούτε αυτό, όμως, άντεχα να κάνω εκείνη τη στιγμή.


Έκανα πως παθαίνω κρίση. Χτυπιόμουν. Χέρια, πόδια, γόνατα, αγκώνες. Υστερία. Σοκ. Κρίση. Στην αρχή τού άρεσε. Έβαζε περισσότερη δύναμη και πόθο. «Παρ’ τον! Πάρ’ τον στο στ…α». Μετά από λίγα λεπτά, και αφού είχε δίπλα του ένα αγρίμι, άνοιξε την πόρτα και με πέταξε έξω από το αυτοκίνητο. Έπεσα με τα γόνατα. «Άντε γα…ου που θες και ρόλο»!», αναφέρει στην κατάθεσή της.


Πηγή:www.zappit.gr