ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τρίτη 22 Μαρτίου 2022

Ο Πάνος Καμμένος είναι… άλλος σε νέα φωτογραφία στο Instagram

 


Αγνώριστος πέρα για πέρα ο Πάνος Καμμένος, που ανέβασε μια νέα φωτογραφία στο Instagram και προκάλεσε… χαμό.

Δεν είναι μόνο τα πάρα πολλά κιλά που έχει χάσει, είναι γενικότερα η αλλαγή… φιλοσοφίας που παρουσιάζει πλέον ο Πάνος Καμμένος σε κάποιες από τις αναρτήσεις του στο instagram όπου είναι αρκετά δραστήριος!

Ποιος ξεχνάει, μόλις τον περασμένο Ιανουάριο, τη φωτογραφία με το μοσχοβίτικο, γούνινο καπέλο με το σφυροδρέπανο. Πάνος Καμμένος και σφυροδρέπανο (σ.σ. έμβλημα του Κομμουνιστικού Κόμματος) έμοιαζαν έννοιες αντίθετες έως τότε.

Τώρα, ο Πάνος Καμμένος δεν φορά καπέλο. Τώρα μοιάζει πιο αδύνατος από ποτέ και με κοστούμι (χωρίς γραβάτα) ποζάρει μπροστά από έναν πίνακα με κοστουμαρισμένους χιμπατζήδες.

Είναι τέτοια η αλλαγή που κάποιοι τον ρωτούν στα σχόλια… ποιος είναι κι άλλοι τον αποθεώνουν. 

Πηγή:www.newsit.gr


Δευτέρα 21 Μαρτίου 2022

Ρωσία: Τέλος Facebook και Instagram – «Εξτρεμιστική» η Meta Platforms Inc απεφάνθη δικαστήριο

 


Ρωσικό δικαστήριο απαγόρευσε σήμερα το Facebook και το Instagram στην Ρωσία αφού χαρακτήρισε την εταιρεία Meta Platforms Inc ως «εξτρεμιστική», μετέδωσε το πρακτορείο TASS.

Νωρίτερα σήμερα, σύμφωνα με το πρακτορείο TASS, όπως μεταδίδει το Reuters, το ρωσικό δικαστήριο απέρριψε προσφυγή της Meta Plaltforms, ιδιοκτήτριας εταιρείας του Facebook, η οποία ζήτησε περισσότερο χρόνο για να διατυπώσει τη νομική της θέση, ζητώντας από τις δικαστικές αρχές να αναβάλουν την προσφυγή της εισαγγελίας που ζητούσε την απαγόρευση των δραστηριοτήτων της εταιρείας στην Ρωσία.


Η δικηγόρος της εταιρείας Βικτόρια Σάγκινα, δήλωσε στο δικαστήριο ότι η Meta δεν ασκούσε εξτρεμιστικές δραστηριότητες και τάσσεται κατά της ρωσοφοβίας, μετέδωσε το πρακτορείο Interfax.

Η Meta δεν ανταποκρίθηκε άμεσα όταν της ζητήθηκε να σχολιάσει το θέμα.

Η Ρωσία έχει ήδη απαγορεύσει το Facebook για περιορισμούς που έχει επιβάλει σε ρωσικά μέσα ενημέρωσης, ενώ το Instagram μπλοκαρίστικε αφού η εταιρεία Meta ανακοίνωσε ότι θα επιτρέψει στους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην Ουκρανία να αναρτούν μηνύματα που προτρέπουν σε βία κατά του Ρώσου προέδρου Βλαντίμιρ Πούτιν και των στρατευμάτων που έστειλε η Μόσχα στην Ουκρανία στις 24 Φεβρουαρίου.

O ορισμός «εξτρεμιστική οργάνωση», έχει χρησιμοποιηθεί για οργανώσεις όπως οι Ταλιμπάν και το «Ισλαμικό Κράτος», αλλά έχει υιοθετηθεί και για του «Μάρτυρες του Ιεχωβά» και για το «Ίδρυμα Κατά της Διαφθοράς» του φυλακισμένου επικριτή του Κρεμλίνου Αλεξέι Ναβλάλνι.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ.


Coca-Cola: Μειώνει τη χρήση πλαστικού στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου στην Ελλάδα

 


Σε ενέργειες που στοχεύουν στην προστασία του περιβάλλοντος προχωρά η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas) που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν τις νέες – οικολογικές πολυσυσκευασίες αλουμινίου, αλλά και την κοινή πρωτοβουλία με την ΑΒ Βασιλόπουλος για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση γύρω από την ανακύκλωση, την επισκευή και την επαναχρησιμοποίηση.

Όσον αφορά στις νέες πολυσυσκευασίες αλουμινίου, χάρη στη πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™, καταργούν την πλαστική μεμβράνη και μειώνουν τη χρήση του πλαστικού κατά 540 τόνους ετησίως. Η νέα συσκευασία, που εμφανίζεται για πρώτη φορά στη χώρα μας, είναι από 100% ανακυκλώσιμο χαρτόνι, ελαφριά και πρακτική και επιτρέπει τη χρήση λιγότερων υλικών συσκευασίας συνολικά.

Οι νέες συσκευασίες παράγονται στην Ελλάδα, στο Σχηματάρι Mega Plant της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μετά την επένδυση ύψους 4 εκατομμυρίων ευρώ στην παραγωγική μονάδα, που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα».

Κάθε μορφή συσκευασίας έχει ξεχωριστή αξία και ρόλο, είτε είναι από γυαλί, από αλουμίνιο, από πλαστικό PET, είτε αφορά επαναγεμιζόμενες συσκευασίες ή λύσεις χωρίς καθόλου συσκευασία.

Στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης

Η Coca-Cola στην Ελλάδα είναι προσηλωμένη στον σχεδιασμό πιο βιώσιμων συσκευασιών που, στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας, μπορούν να αποκτήσουν μία νέα ζωή. Η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει τη συνολική μείωση των υλικών συσκευασίας που κυκλοφορεί στην αγορά, αυξάνοντας τη χρήση ανακυκλωμένων συσκευασιών και μειώνοντας παράλληλα τις συσκευασίες από πρωτογενή υλικά.

Παράλληλα, η Coca-Cola στην Ελλάδα και η ΑΒ Βασιλόπουλος στηρίζουν από κοινού την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης για τη δημιουργία ενός σύγχρονου ψηφιακού οδηγού στην εφαρμογή Novoville, η οποία γεφυρώνει το κενό ανάμεσα στους πολίτες και τους Δήμους που ζουν. Σκοπός του οδηγού, που θα περιλαμβάνει σημεία ανακύκλωσης, επισκευής και επαναχρησιμοποίησης σε όλη την Ελλάδα, καθώς και όλα τα κέντρα Ανακύκλωσης που θα βρείτε στα καταστήματα ΑΒ, είναι να ενθαρρύνει και να διευκολύνει τους καταναλωτές να υιοθετήσουν έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής.

Η συνολική μείωση χρήσης υλικών συσκευασίας και οι δράσεις της Coca-Cola στην Ελλάδα για αύξηση του ποσοστού ανακύκλωσης στη χώρα, αποτελούν μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα». Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία έχει δεσμευτεί για συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που διαθέτει στην αγορά μέχρι το 2030, προώθηση της κυκλικής οικονομίας, καθώς και για ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2040, με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους.

Πηγή:www.newsit.gr