ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τρίτη 8 Μαρτίου 2022

Πέθανε ο Νίκος Σιδέρης – Θλίψη στον Ολυμπιακό

 


«Τιμή και δόξα στον θρυλικό Νίκο Σιδέρη» ανέφεραν χαρακτηριστικά οι βετεράνοι του Ολυμπιακού, ενημερώνοντας για το θάνατο του παλαίμαχου παίκτη της ομάδας.


Ο Νίκος Σιδέρης, ανιψιός του θρυλικού “Φώντακα” Γιώργου Σιδέρη, άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 77 ετών.

Έγραψε τη δική του ιστορία με τη φανέλα του Ολυμπιακού στη δεκαετία του ’60. Με τους Πειραιώτες κατάκτησε δύο πρωταθλήματα (1966-1967) και τρία κύπελλα Ελλάδος (1963- 1965- 1968) γράφοντας το όνομά του με χρυσά γράμματα στην ιστορία του συλλόγου.

«Ο Σύνδεσμος βετεράνων ποδοσφαιριστών Ολυμπιακού Πειραιώς αποτίει φόρο τιμής και απευθύνει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια του θρύλου του Ολυμπιακού και του ελληνικού ποδοσφαίρου Νίκου Σιδέρη.

Ο Νίκος Σιδέρης ξεκίνησε από την θρυλική ομάδα των μπέμπηδων του Ολυμπιακού στην αρχή της δεκαετίας του 1960 και γρήγορα αγωνίστηκε σε ηλικία 18 ετών στην πρώτη ομάδα κατακτώντας πρωταθλήματα και κύπελλα μαζί με τους σπουδαίους συμπαίκτες του εκείνης της εποχής ενώ ήταν από τα ιδρυτικά μέλη του συνδέσμου βετεράνων ποδοσφαιριστών του Ολυμπιακού συμμετέχοντας στους αγώνες και τις εκδηλώσεις του συνδέσμου και ήταν ιδιαίτερα αγαπητός σε συμπαίκτες και αντιπάλους. Ο Νίκος Σιδέρης είναι πλέον στο πάνθεον των ηρώων της θρυλικής ιστορίας του Ολυμπιακού και του ελληνικού ποδοσφαίρου.

ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟ ΘΡΥΛΙΚΟ ΝΙΚΟ ΣΙΔΕΡΗ!» αναφέρουν οι βετεράνοι των Πειραιωτών, σε σχετική ανακοίνωση.

Πηγή:www.newsit.gr


«Ζαλίζει» η εικόνα με την τιμή της βενζίνης στη Μήλο

 


Με τη βενζίνη να αγγίζει τιμές ρεκόρ σε ολόκληρη τη χώρα, τα νησιά έχουν ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα…

Ενδεικτική είναι η εικόνα που έστειλε αναγνώστης του newsit.gr από τη Μήλο και στην οποία φαίνεται η τιμή της απλής αμόλυβδης βενζίνης, σήμερα, να έχει εκτοξευθεί στο 2,285!



Πηγή:www.newsit.gr


«Μαύρο κουτί» από το καλοκαίρι και στα αυτοκίνητα

 


Από τις 6 Ιουλίου αλλάζουν όλα τα τεχνικά δεδομένα στο αυτοκίνητο, καθώς όλα τα νέας γενιάς αυτοκίνητα θα έχουν «μαύρο κουτί», που θα δίνει απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα, τόσο για τον τρόπο με τον οποίο οδηγεί κάποιος, όσοι και για τις συνθήκες λίγα δευτερόλεπτα πριν από ένα ατύχημα.

Οι κατασκευαστές είναι υποχρεωμένοι από τις 6 Ιουλίου να παρέχουν στα αυτοκίνητα που θα πάρουν έγκριση τύπου, συσκευές καταγραφής των δεδομένων οδήγησης.

Αυτή η συσκευή θα μπορεί να δίνει απαντήσεις στις συνθήκες που επικράτησαν λίγο πριν από το ατύχημα, καθώς και κάποια δεδομένα των συνθηκών οδήγησης του αυτοκινήτου, ώστε να δοθεί μια πιο σαφής εικόνα για την υπαιτιότητα των εμπλεκομένων οδηγών σε ένα ατύχημα.

Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε ότι το «μαύρο κουτί» αποτελούσε αποκλειστικότητα των αεροπλάνων. Έτσι από τις 6 Ιουλίου όσα αυτοκίνητα λαμβάνουν έγκριση τύπου για να βγουν προς πώληση θα πρέπει υποχρεωτικά να έχουν το «μαύρο κουτί».

Η απόφαση αυτή δεν αφορά προς το παρόν τα αυτοκίνητα που έχουν λάβει έγκριση κυκλοφορίας και κυκλοφορούν σήμερα. Όμως από τις 7 Ιουλίου του 2024 θα υπάρχει η υποχρέωση από τους κατασκευαστές και στα καινούρια αυτοκίνητα που θα πωλούνται από εκείνη την περίοδο και έπειτα, να έχουν «μαύρο κουτί».

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία η αλλαγή αυτή έχει ως στόχο την αύξηση του επιπέδου ασφάλειας. Το Electronic Data Recorder (EDR),το μαύρο κουτί δηλαδή, είναι μια συσκευή καταγραφής δεδομένων συμβάντων (EDR), παρόμοια με το «μαύρο κουτί» των αεροπλάνων η οποία θα καταγράφει πληροφορίες που σχετίζονται μόνο με τα ατυχήματα.

Στην περίπτωση του EDR, υπάρχει μεγάλη συζήτηση για το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων. Όμως το EDR θα καταγράφει μόνο την δυναμική κατάσταση του οχήματος πριν από τη σύγκρουση και σε καμία περίπτωση δεν θα καταγράφει ήχο ή βίντεο. Η καταγραφή θα έχει να κάνει για κάποια ελάχιστα δευτερόλεπτα, ενώ μετά τη σύγκρουση θα ενεργοποιείται ένα αυτόματο σύστημα ειδοποίησης σύγκρουσης (ACN).

Οι πληροφορίες θα είναι εμπιστευτικές και θα εξασφαλίζεται η ανωνυμία τους. Μάλιστα δεν θα περιέχουν κανένα στοιχείο αναγνώρισης του αυτοκινήτου, του ιδιοκτήτη ή του οδηγού του. Θα μπορούν όμως να χρησιμοποιηθούν από τις δικαστικές αρχές σε περίπτωση ατυχήματος, προκειμένου να βγουν σωστές αποφάσεις για την υπαιτιότητα ενός οδηγού.

Το «μαύρο κουτί» στα αυτοκίνητα θα καταγράφει από την ταχύτητα του αυτοκινήτου και το φρενάρισμα έως και την ακριβή θέση του αυτοκινήτου. Σημειώνεται ότι ήδη σε πολλές χώρες του εξωτερικού χρησιμοποιείται το «μαύρο κουτί» εδώ και πολλά χρόνια από χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων.

Επίσης, σε παλαιότερη έρευνα, είχε αποδειχθεί πως οι οδηγοί που είχαν τοποθετήσει το μαύρο κουτί στο αυτοκίνητό τους ήταν πιο προσεκτικοί και συμμετείχαν σε λιγότερα τροχαία ατυχήματα από τους οδηγούς που δεν διέθεταν καταγραφέα δεδομένων. Μάλιστα οι θάνατοι των νέων οδηγών που είχαν στο όχημά τους «μαύρο κουτί» μειώθηκαν σε ποσοστό περίπου 30%.

Πηγή:www.newsit.gr