ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2022

Θεσσαλονίκη: Ληστεία σε ψιλικατζίδικο υπό την απειλή μαχαιριού

 


Ληστεία σημειώθηκε λίγο πριν από τα μεσάνυχτα σε κατάστημα ψιλικών – καφέ, στην πλατεία Μουσχουντή, κοντά στην παλιά Λαχαναγορά της Θεσσαλονίκης.

Συγκεκριμένα, δύο δράστες, υπό τη απειλή μαχαιριού, άρπαξαν άγνωστο χρηματικό ποσό και εξαφανίστηκαν.

Για το περιστατικό ενημερώθηκε η αστυνομία και ξεκίνησαν έρευνες. Πρόκειται πάντως για το περιστατικό το οποίο κάλυπτε το συνεργείο του ΑΝΤ1, την ώρα που άγνωστος έσπασε το τζάμι του αυτοκινήτου του συνεργείου για να πάρουν την τσάντα της ρεπόρτερ.


Πηγή:www.newsit.gr


Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2022

Η πρώτη πλατφόρμα εύρεσης εργασίας για άτομα με νοητική αναπηρία στην Ελλάδα είναι γεγονός

 


Όλο και περισσότερες ενέργειες γίνονται με σκοπό την ένταξη των ατόμων με αναπηρία στο κοινωνικό σύνολο.

Ο κοινωνικός αποκλεισμός και οι ρατσιστικές συμπεριφορές είναι δυστυχώς ένα συνηθισμένο φαινόμενο, με αποτέλεσμα τα άτομα με αναπηρία να ζουν μέσα σε ένα κλίμα ανασφάλειας και έλλειψης αυτοπεποίθησης. Και όλο αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αποκλείονται από πολλές φυσιολογικές δραστηριότητες του υπόλοιπου πληθυσμού, όπως είναι και η εργασία.

Για αυτό και το Εργαστήρι Μαργαρίτα, που λειτουργεί από το 1979 ως κέντρο επαγγελματικής κατάρτισης ατόμων με νοητική αναπηρία, έκανε το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, δημιουργώντας την πλατφόρμα Ergasiamou.gr.

Το Ergasiamou.gr είναι το πρώτο site, όπου άτομα με νοητική αναπηρία μπορούν να απευθυνθούν προκειμένου να αναζητήσουν εργασία στον ιδιωτικό τομέα. Το Εργαστήρι Μαργαρίτα διαθέτει Τμήμα Επαγγελματικής Απασχόλησης Ενηλίκων ήδη από το 1984, όπου οι συμμετέχοντες εργάζονται σε εργαστήρια μεταξοτυπίας, εστίασης, κηπουρικής, υφαντικής και πολλών άλλων.

Στην ιστοσελίδα μπορεί επίσης ένας μελλοντικός εργοδότης να ενημερωθεί για τα τρέχοντα προγράμματα από τον ΟΑΕΔ και πώς μπορεί να προσλάβει ένα άτομο με νοητική αναπηρία στην επιχείρηση του.

Με την κατάλληλη προσαρμογή του χώρου και της θέσης εργασίας ένας εργαζόμενος με αναπηρία δεν υστερεί σε τίποτα από έναν εργαζόμενο χωρίς αναπηρία.

Η ένταξη των ανθρώπων με αναπηρίες στην αγορά εργασίας αποτελεί βασικό στοιχείο της οικονομικής ανεξαρτησίας, της προσωπικής ολοκλήρωσης αλλά και της κοινωνικής τους καταξίωσης.

Το Μαργαρίτα έχει εντάξει ήδη 35 αποφοίτους του στην αγορά εργασίας, ήδη από το 1990. όταν και ξεκίνησε η υπηρεσία ένταξης στην εργασία, ακολουθώντας το μοντέλο της υποστηριζόμενης εργασίας.

Παράλληλα, αυξάνεται η προσήλωση των πελατών της επιχείρησης, καθώς η ενσωμάτωση της διαφορετικότητας έχει θετικό αντίκτυπο στο σύνολο της κοινωνίας.

«Το όνειρό μας είναι ένας κόσμος με περισσότερες ευκαιρίες για όλους,» γράφει το Ergasiamou.gr. Αυτό είναι και το δικό μας.

Πηγή:www.bovary.gr


Αυτό είναι το πρώτο τροχαίο δυστύχημα στην Ελλάδα - Τι έγινε πριν 115 χρόνια

 


Φέτος συμπληρώνονται 115 χρόνια από το πρώτο θύμα τροχαίου στην Ελλάδα με αιτία του τραγικού συμβάντος μια «κόντρα» ανάμεσα σε έναν υπουργό και έναν γαλαζοαίματο...

Σύμφωνα με στοιχεία το πρώτο αυτοκίνητο στη χώρα μας έκανε την εμφάνιση του στα τέλη του 1899 ή τις αρχές του 1900 και μέχρι την καταγραφή του πρώτου τροχαίου δυστυχήματος επί ελληνικού εδάφους πέρασαν επτά ολόκληρα χρόνια.

Το παραπάνω χρονικό διάστημα ακούγεται μεγάλο και εύλογα μπορεί να υποθέσει κανείς, σε αυτά τα επτά χρόνια, ότι τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν στην Αθήνα όπου και έγινε το τροχαίο θα πρέπει να είχαν φτάσει τουλάχιστον σε μερικές δεκάδες.

Το απίστευτο κι όμως ελληνικό δεδομένο είναι ότι τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν εκείνο τον καιρό στην πρωτεύουσα ήταν μόλις… επτά, αφού το αυτοκίνητο αποτελούσε άπιαστο όνειρο για τον απλό λαό εκείνη την εποχή -δεν υπήρχαν ούτε συνεργεία ούτε αντιπροσωπείες-, ενώ φάνταζε πολύ ακριβό ακόμη και για τους έχοντες.

Αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο να αποτελεί επί της ουσίας ένα αντικείμενο επίδειξης πλούτου, κάτι αντίστοιχο με τα σημερινά supercars, το οποίο μπορούσαν να έχουν στην κατοχή τους πραγματικά πολύ λίγοι και να το οδηγούν… όπως νόμιζαν, αφού δεν υπαγόταν ούτε στου κανόνες οδικής κυκλοφορίας που ίσχυαν για τα άλογα και τις άμαξες.

Και οι δύο φωτογραφίες δεν είναι από το δυστύχημα


Από τα συνολικά επτά αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν τότε στους δρόμους της Αθήνας, δύο ήταν και εκείνα που πρωταγωνίστησαν στο πρώτο καταγεγραμμένο τροχαίο δυστύχημα της χώρας.

Το δυστύχημα έγινε στις 11.30 το πρωί της 7η Μαρτίου του 1907, όταν η 25χρονη Ευφροσύνη Βαμβακά προσπάθησε να διασχίσει την επαρχιακή τότε Συγγρού στο ύψος του «ΦΙΞ» η οποία δεν είχε ακόμη ασφαλτοστρωθεί και θεωρούνται δρόμος… έξω από τα όρια της πόλης.

Λίγα μόλις λεπτά πριν από το ατύχημα είχε ξεκινήσει η κόντρα μεταξύ του βουλευτή Φθιώτιδας Νίικου Σιμόπουλου και του πρίγκηπα Ανδρέα. Ο τελευταίος, που βρισκόταν πίσω στην κόντρα του με τον Σιμόπουλο κατά 30 μέτρα σύμφωνα με την επίσημη αναφορά της Αστυνομίας, ήταν ο πατέρας του πρίγκηπα Φίλιππου, του συζύγου της Ελισάβετ Β΄ που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στον βρετανικό θρόνο και πέθανε το περασμένο καλοκαίρι.

Με κατεύθυνση προς το Παλαιό Φάληρο ο Σιμόπουλος και αφού είχε καταφέρει να προσπεράσει με επιτυχία τον πρίγκηπα και κινούνταν στο δεξί μέρος του χωματόδρομου, διασταυρώθηκε με την Βαμβακά που προσπαθούσε να περάσει απέναντι.

Οι αναφορές κάνουν λόγο για προσπάθεια αποφυγής της άτυχης γυναίκας από τον Σιμόπουλο «δι' ελιγμών», η οποία στον πανικό της έτρεξε να περάσει στο απέναντι πεζοδρόμιο και, αντί να γλιτώσει, έπεσε πάνω στο αυτοκίνητο του υπουργού, ο οποίος έπειτα πέρασε από πάνω της.

Την χαριστική «βολή» έδωσε ο πρίγκηπας Ανδρέας, που πέρασε και αυτός πάνω από το σώμα της Βαμβακά διαμελίζοντας τη. Στο αυτοκίνητο επέβαιναν επίσης η πριγκίπισσα Αλίκη και ο υπασπιστής του Ανδρέα. Με μόλις επτά τότε αυτοκίνητα να κυκλοφορούν σε ολόκληρη την Αθήνα ίσως και να σημειώθηκε κάποιο σχετικό ρεκόρ, στην πιθανότητα να σκοτωθεί κανείς από ένα αυτοκίνητο.

Ο θάνατος της Βαμβακά στο πρώτο τροχαίο δυστύχημα στη χώρα έγινε πρωτοσέλιδο στις εφημερίδες της εποχής και φυσικά συγκλόνισε τους κάτοικους της Αττικής και ακόμη περισσότερο της Αθήνας. Το ατύχημα και ο θάνατος χρεώθηκε τελικά στον Σιμόπουλο, ο οποίος λόγω βουλευτικής ασυλίας τη γλίτωσε, κάτι που φούντωσε ακόμη περισσότερο τις φήμες που ήθελαν να προηγείται στην κόντρα ο πρίγκηπας, με το Σιμόπουλο να αναλαμβάνει την ευθύνη καθώς ήταν πολύ πιο δύσκολο να του ασκηθεί δίωξη.

Αυτό που έγινε την επομένη του δυστυχήματος ήταν να καλέσει ο διοικητής της Αστυνομίας και τους επτά κατόχους αυτοκινήτων και να τους κάνει συστάσεις για πιο προσεκτική οδήγηση, ενώ κανείς δεν φαίνεται να γνωρίζει τι απέγιναν τα δύο ανήλικα παιδιά που άφησε πίσω της η 25χρονη Βαμβακά, ούτε αν δόθηκε κάποιου είδους αποζημίωση σε αυτά και τον άντρα της...

Πηγή:www.carandmotor.gr