ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2021

Βαλεντίνο Ρόσι: Παρών ο Ρονάλντο στο τελευταίο Γκραν Πρι του «γιατρού» – Συγκίνηση τη στιγμή του τερματισμού

 


Έκδηλη ήταν η συγκίνηση στο τελευταίο Γκραν Πρι του Βαλεντίνο Ρόσι στη Βαλένθια, αφού μόλις ο Ιταλός «θρύλος» του Moto GP πέρασε τη γραμμή του τερματισμού αποθεώθηκε από όλους, ενώ μέχρι και το «φαινόμενο» Ρονάλντο τον περίμενε στο γκαράζ της Yamaha. 


Ο Βαλεντίνο Ρόσι μετά από 20 και βάλε, χρόνια καριέρας που συνδύασε με 9 παγκόσμια πρωταθλήματς, αποχαιρέτισε σήμερα το Moto GP στα 42 του χρόνια. Η στιγμή του τερματισμού προκάλεσε ρίγος, με όλο το τεχνικό επιτελείο της Yamaha να κάνει «pasillo» στον Ιταλό, που τερμάτισε 10ος.

Στο γκαράζ της ομάδας ακολούθησαν φοβερές στιγμές συγκίνησης, με το επιτελείο και τους μηχανικούς να σηκώνουν στα χέρια τον «γιατρό», που είχε και μία έκπληξη να τον περιμένει καθώς εκεί βρισκόταν ο Βραζιλιάνος «θρύλος» του ποδοσφαίρου Ρονάλντο, θέλοντας να δώσει κι αυτός από κοντά τα σέβη του στον Ιταλό αναβάτη. 


Πηγή:www.newsit.gr


Κορονοϊός: Εισαγγελική παρέμβαση μετά τις δηλώσεις Βασιλακόπουλου

 


Εντολή για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης δόθηκε από τη διευθύνουσα την Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας με αφορμή τις δηλώσεις σε τηλεοπτικούς σταθμούς του καθηγητή της πνευμονολογίας Θεοδώρου Βασιλακόπουλου.

Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Βασιλακόπουλος είχε κάνει λόγο για μη σωστή στελέχωση ΜΕΘ που είχαν δημιουργηθεί στο προηγούμενο κύμα πανδημίας του κορονοϊού με αποτέλεσμα να αυξηθεί η θνητότητα.


Τι είχε πει ο Βασιλακόπουλος

Σύμφωνα με όσα είπε ο καθηγητής πριν τρεις ημέρες στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN, οι επίμαχες Μονάδες του Λαϊκού Νοσοκομείου, που πλέον δεν λειτουργούν, είχαν χαμηλή αποτελεσματικότητα λόγω μη επαρκούς υποδομής: “Αναπτύχθηκε ένα τμήμα, δεν είχε και την καλύτερη επιτυχία, αν πάρετε τα ποσοστά θνητότητας στο τμήμα θα απογοητευθείτε, δεν μπορώ να πω περισσότερα” είπε χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του καθηγητή της Ιατρικής Σχολής Αθηνών “σήμερα όλες οι κλίνες εντατικής θεραπείας που υπάρχουν στο Λαϊκό Νοσοκομείο λειτουργούν πλήρως”.

Ωστόσο, όπως ανέφερε κατά την τηλεοπτική εμφάνιση του ο κ. Βασιλακόπουλος: “Πέρυσι την Άνοιξη μέσα στην κλινική κορονοϊού δημιουργήθηκαν εκτάκτως κάποιες κλίνες. Αυτές στελεχώθηκαν, λειτούργησαν για λίγο ως κλίνες ΜΕΘ, δεν υπήρχε καν πεπιεσμένος αέρας. Υπήρχε μόνο οξυγόνο και χρειαζόταν ειδικοί αναπνευστήρες που να συμπιέζουν το οξυγόνο. Δημιουργήθηκαν λοιπόν πέντε κλίνες εκ των ενόντων, λόγω τεχνικού προβλήματος. Όταν λειτούργησε αυτή η μονάδα, λειτούργησε για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα με πολύ μέτρια, επιεικής χαρακτηρισμός, αποτελέσματα”, είπε μεταξύ άλλων ο κ. Βασιλακόπουλος επισημαίνοντας πως το όριο της δυνατότητας της χώρας για την δημιουργία ΜΕΘ με σωστά αποτελέσματα, θνητότητας και αποτελεσματικότητας, έχει ξεπεραστεί”.


Δείτε όσα είχε πει


Στόχος της προκαταρκτικής εξέτασης, που θα διενεργηθεί από Εισαγγελέα, είναι αρχικά να διαπιστωθεί η βασιμότητα των καταγγελιών του Καθηγητή και εν συνεχεία να διερευνηθεί αν στην υπόθεση προκύπτει ενδεχόμενη διάπραξη αξιόποινων πράξεων ώστε να εντοπιστούν οι υπαίτιοι.



Πηγή:www.newsit.gr


Αλλάζουν όλα με το νέο κλιματικό νόμο – Βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα τέλος από το 2030

 


Μεγάλες αλλαγές φέρνει ο νέος κλιματικός νόμος που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την ομιλία του στη διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για την κλιματική αλλαγή COP26 στη Γλασκώβη. 

Συγκεκριμένα, με το νέο νόμο για την κλιματική αλλαγή που ανήγγειλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα απαγορεύεται η χρήση καυστήρων πετρελαίου θέρμανσης και η πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου από το 2030.

Παράλληλα, προβλέπεται η κατάργηση της χρήσης μαζούτ για την παραγωγή ρεύματος στα νησιά, ενώ θα υπάρχει πρόβλεψη για υποχρεωτική ασφάλιση των κτιρίων σε περιοχές υψηλού κλιματικού κινδύνου.

Ο νέος κλιματικός νόμος, που θα παρουσιαστεί τις επόμενες μέρες, θα προβλέπει μεταξύ άλλων την διεύρυνση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που συνοδεύει τις επενδύσεις προκειμένου να εξετάζονται και οι κλιματικές επιπτώσεις.

Μείωση εκπομπών αερίου κατά 55%

Όπως επισημαίνει με δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο σύμβουλος του πρωθυπουργού για θέματα ενέργειας, κλίματος, περιβάλλοντος και κυκλικής οικονομίας Γιώργος Κρεμλής: «Ο κλιματικός νόμος που θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση είναι εξαιρετικά φιλόδοξος. Βάζει τον πήχη ψηλά, καθώς δεν μεταφέρει απλά στην εθνική νομοθεσία τους ευρωπαϊκούς στόχους αλλά τούς συμπληρώνει, τούς επικαιροποιεί και πολλές φορές τους υπερβαίνει. Είναι ένα πολύ σύγχρονο νομοθέτημα που δείχνει ότι η Ελλάδα πρωτοπορεί στα θέματα της κλιματικής αλλαγής».

Ο νόμος θα θέσει ποσοτικούς στόχους για μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 55% το 2030 σε σχέση με το 1990, κατά 80% το 2040, με απώτερο στόχο την κλιματική ουδετερότητα το 2050, που προβλέπεται και από την Κοινοτική νομοθεσία. Οι στόχοι θα επανεξετάζονται κάθε πέντε χρόνια ανάλογα με την εξέλιξη των ρύπων και των Κοινοτικών κανονισμών.

Για την επίτευξη των στόχων θα καταρτιστεί Εθνική Στρατηγική για την Προσαρμογή στην Κλιματική Αλλαγή, Περιφερειακά αλλά και Δημοτικά Σχέδια για τη μείωση των εκπομπών. Επίσης θα καταρτιστούν τομεακοί «προϋπολογισμοί άνθρακα» για επτά κλάδους/τομείς δραστηριοτήτων που είναι: Παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και θερμότητας, Μεταφορές, Βιομηχανία, Κτίρια, Γεωργία και κτηνοτροφία, Απόβλητα, Χρήσεις γης, αλλαγές χρήσεων γης και δασοπονία.

Όλες οι αλλαγές σε ηλεκτρική ενέργεια, αυτοκίνητα και θέρμανση

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι βασικές ρυθμίσεις του νόμου ανά τομέα προβλέπουν τα εξής:

– Ηλεκτρική ενέργεια: αύξηση του μεριδίου των ΑΠΕ σε ποσοστό 70% στην τελική κατανάλωση ενέργειας έως το 2030, με μέτρα που περιλαμβάνουν διευκόλυνση της αδειοδότησης, ενίσχυση των δικτύων, προώθηση της αποθήκευσης ενέργειας κ.α.

– Μεταφορές: από το 2025 υποχρεωτικά όλα τα νέα ταξί στην Αττική και την Θεσσαλονίκη, καθώς και το ένα τρίτο των νέων ενοικιαζόμενων οχημάτων θα είναι οχήματα μηδενικών εκπομπών. Από το 2023 τουλάχιστον το ένα τέταρτο των νέων εταιρικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα ή υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα.

Ως προς τα ΙΧ και ελαφρά επαγγελματικά, από το 2030 θα επιτρέπεται η πώληση μόνον οχημάτων μηδενικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Νησιά: έως το 2030 απαγορεύεται η χρήση μαζούτ για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας στα μη διασυνδεδεμένα νησιά. Αυτό σημαίνει ότι τα νησιά θα πρέπει να στραφούν σε σύγχρονες λύσεις όπως αυτές που εφαρμόζονται στη Χάλκη, την Τήλο κ.α. με ανανεώσιμες πηγές, αποθήκευση ενέργειας, συστήματα διαχείρισης της ενέργειας κ.α.

Κτίρια: από το 2023, απαγορεύεται η εγκατάσταση καυστήρων πετρελαίου θέρμανσης όπου υπάρχει επαρκές διαθέσιμο δίκτυο φυσικού αερίου. Από το 2025, απαγορεύεται η εγκατάσταση καυστήρων πετρελαίου θέρμανσης και από το 2030, απαγορεύεται σε όλα τα κτίρια η χρήση καυστήρων πετρελαίου θέρμανσης.

Αυτό σημαίνει ότι οι κεντρικές θερμάνσεις θα πρέπει να μετατραπούν είτε σε φυσικό αέριο είτε σε νέες φιλικότερες προς το περιβάλλον μορφές (π.χ. αντλίες θερμότητας). Επιπλέον, από το 2025 όλα τα νέα κτίρια που βρίσκονται σε ζώνες υψηλής τρωτότητας θα πρέπει να ασφαλίζονται υποχρεωτικά. Η ασφάλιση θα αποτελεί προϋπόθεση για την ηλεκτροδότηση του κτιρίου.

Βιομηχανία: επεκτείνονται οι μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων και οι Αποφάσεις Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων, προκειμένου να καλύπτονται οι επιπτώσεις των επενδύσεων στο κλίμα. Επιπλέον οι ρυπογόνες επιχειρήσεις υποχρεούνται να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 30% έως το 2030 σε σχέση με το 2022. Όλες οι επιχειρήσεις με περισσότερους από 500 εργαζόμενους θα δημοσιεύουν κάθε χρόνο εκθέσεις με το ανθρακικό τους αποτύπωμα.

Τέλος, με τον νόμο συστήνεται Εθνικό Παρατηρητήριο για την Προσαρμογή στην Κλιματική Αλλαγή, το οποίο σε συνεργασία με την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία και άλλους δημόσιους φορείς θα παρακολουθεί τα κλιματικά δεδομένα και θα παρέχει προγνώσεις.


Πηγή:www.newsit.gr