ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2020

Λίβερπουλ: Το εκπληκτικό νέο προπονητικό κέντρο και η “λαμπερή” τροπαιοθήκη (videos)

 


H Λίβερπουλ άφησε το ιστορικό «Μέλγουντ» και μπήκε στο νεόδμητο προπονητικό κέντρο «AXA Training Centre». Οι εικόνες που βγαίνουν στα social media είναι εκπληκτικές.

Μετά από 70 χρόνια στο «Μέλγουντ», η Λίβερπουλ μετακόμισε στις νέες της προπονητικές εγκαταστάσεις της στο Κίρκμπι.

Το «AXA Training Centre» άνοιξε την Τρίτη (17.11.2020) τις πύλες του για τους «ρεντ» και μας αφήνει με το στόμα ανοικτό.

Το νέο προπονητικό κέντρο παρέχει όλες τις ανέσεις στους παίκτες της Λίβερπουλ και επιτρέπει και τις ακαδημίες της ομάδας να δουλέψουν υπό τις καλύτερες δυνατές συνθήκες.

Παράλληλα, το «παλάτι» της Λίβερπουλ διαθέτει έναν εκπληκτικό Champions Wall, για τα τρόπαια της ομάδας. Τα «ασημικά» της ομάδας στη… βιτρίνα!

 



 

Η Prada έκανε κατά λάθος έκπτωση 99% σχεδόν σε όλα της τα προϊόντα!

 


Αν σου έλεγε κανείς ότι μπορείς να αγοράσεις ένα προϊόν από τον οίκο Prada με έκπτωση 99%, προφανώς θα γελούσες και δεν θα τον πίστευες, καθώς τέτοιες εκπτώσεις δεν γίνονται ούτε στην Black Friday!

Και όμως, πρόσφατα ο Ιταλικός οίκος βίωσε ένα ασυνήθιστό “ατύχημα”, το οποίο διήρκησε μερικές ώρες και επέτρεψε σε αρκετούς καταναλωτές να αγοράσουν διάφορα πολυτελή προϊόντα με έκπτωση ύψους 99%. Το λάθος συνέβη στον ιστότοπο της Prada στην Ιαπωνία και η τιμή σχεδόν κάθε προϊόντος που εμφανιζόταν ήταν ασυνήθιστα μειωμένη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αγοραστές είδαν ότι οι τιμές σε πολλά κομμάτια της Prada, όπως τα χαρακτηριστικά σακίδια από νάιλον, τα καπέλα, τα σακάκια, ακόμη και τα sneakers,  κυμαίνονταν μεταξύ 5 έως 20 ευρώ.

 


Η έκπτωση στα προϊόντα εμφανίστηκε στις 10 Νοεμβρίου τα μεσάνυχτα και οι τιμές διορθώθηκαν το απόγευμα της 11ης Νοεμβρίου. Μέχρι στιγμής η Prada δεν έχει κάνει κάποια ανακοίνωση, και σύμφωνα με αναφορές, όλες οι παραγγελίες που έγιναν κατά τη διάρκεια του “ατυχήματος” έχουν ακυρωθεί.

 Πηγή:www.perpetual.gr


Τέλος τα δωρεάν σνακ στις πτήσεις αποφάσισαν μεγάλες αεροπορικές εταιρείες

 


Καταργούν από το Μάρτιο τα δωρεάν σνακ στους επιβάτες μεγάλες αεροπορικές εταιρείες στην Ευρώπη.

Οι επιβάτες της οικονομικής θέσης σε πτήσεις της Lufthansa εντός Ευρώπης θα πρέπει από τον Μάρτιο να πληρώνουν για τρόφιμα και ποτά, ανακοίνωσε νωρίτερα σήμερα η εταιρία.

Ο νέος κανονισμός, ο οποίος είχε εφαρμοστεί ήδη στις θυγατρικές της Lufthansa, Brussels και Eurowings, θα αφορά από την άνοιξη και τις Swiss και Austrian, οι οποίες ανήκουν στον ίδιο Όμιλο.

«Η επιλογή των σνακ μας συχνά δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών μας», εξήγησε το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρίας Κριστίνα Φοέρστερ, επισημαίνοντας ότι αντί για ανεπιθύμητα σάντουιτς και μπάρες σοκολάτας, θα προσφέρονται πλέον προς πώληση προϊόντα υψηλότερης ποιότητας, τα οποία θα δημιουργούνται και βάσει των σχολίων των επιβατών.

Τα νέα προϊόντα, τόνισε, θα πρέπει να είναι πιο φιλικά στο περιβάλλον και πιο υγιεινά, ενώ στις πτήσεις της Lufthansa και της Swiss θα διανέμεται δωρεάν ένα μικρό μπουκάλι νερό σε κάθε επιβάτη.

Αυτή τη στιγμή, λόγω των μέτρων πρόληψης εξάπλωσης του κορονοϊού, η Lufthansa δεν προσφέρει καθόλου φαγητό σε πτήσεις διάρκειας έως δύο ωρών.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ