ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018

Γιατί το δηλητήριο του σκορπιού είναι το ακριβότερο υγρό στον κόσμο



Το δηλητήριο του σκορπιού δεν είναι μόνο επικίνδυνο, είναι και πανάκριβο.
Μάλιστα, η... θανατηφόρα τιμή του το καθιστά το πιο ακριβό υγρό στον κόσμο, καθώς τα 4 λίτρα δηλητηρίου από σκορπιό αξίζουν 39 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το Business Insider.
Αλλά δεν είναι τόσο απλό να παραχθεί μια τόσο μεγάλη ποσότητα - θα πρέπει να αποσπάσει κανείς δηλητήριο από σκορπιό 2,64 εκατομμύρια φορές προκειμένου να «βγάλει» τέσσερα λίτρα.
Ωστόσο, κάποιος το προσπαθεί. Αυτός είναι ο ιδρυτής της Venomtech, Στιβ Τριμ, ένας από τους λίγους ανθρώπους που είναι αρκετά γενναίοι για να ασχοληθούν με αυτά τα ζώα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι μέσα σε αυτό το θανατηφόρο δηλητήριο υπάρχουν πραγματικά πολλοί χρήσιμα συστατικά που χρησιμοποιούνται σε πρωτοποριακά φάρμακα.
.Αυτό σημαίνει ότι η ζήτηση για αυτό το θαυματουργό δηλητήριο συνεχίζει να αυξάνεται. Έτσι, οι επιστήμονες προσπαθούν τώρα να βρουν τρόπους προκειμένου να έχουν μεγαλύτερες ποσότητες.
Όπως μια ομάδα από το Μαρόκο, που εφήυρε την πρώτη μηχανή «αρμέγματος» δηλητηρίου σκορπιού μέσω τηλεχειρισμού, που μπορεί με ασφάλεια να χρησιμοποιηθεί έως και σε τέσσερις σκορπιούς κάθε φορά.
Φυσικά δεν είναι εύκολο να πιάσει κανείς έναν σκορπιό, καθώς είναι τέσσερις φορές ταχύτερος από έναν άνθρωπο...

(Με πληροφορίες από business insider)
πηγή:www.huffingtonpost.gr

Σαντορίνη: Ανατροπή στα όσα ξέραμε για την έκρηξη του ηφαιστείου!

Σαντορίνη: Ανατροπή στα όσα ξέραμε για την έκρηξη του ηφαιστείου! | Newsit.gr

Σε μια ανακάλυψη που αλλάζει κατά πολύ τα όσα ξέραμε μέχρι τώρα για την έκρηξη του ηφαιστείου προχώρησαν οι αρχαιολόγοι στην Σαντορίνη.
Ξύλο ελιάς που βρέθηκε στις ανασκαφές οι οποίες συνεχίστηκαν και φέτος στον προϊστορικό οικισμό στη θέση «Κοίμηση Θηρασίας», που χρονολογείται στην Πρώιμη και Μέση Εποχή του Χαλκού, όταν η Θηρασία ήταν ακόμα ενωμένη με τη Θήρα, δίνει μια χρονολόγηση που μεταφέρει την έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης μερικές δεκαετίες πιο μετά από ό,τι εκτιμούσαν οι υποστηρικτές της υψηλής χρονολόγησης!
Συγκεκριμένα, ανακοίνωση του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού ως προς τα φετινά αποτελέσματα των ερευνών που έγιναν στον οικισμό ο οποίος «καταλαμβάνει την κορυφή και τα ανώτερα πρανή επιβλητικού λόφου στο νότιο άκρο της σημερινής Θηρασίας, στο φρύδι της προεκρηξιακής καλδέρας», αναφέρει:

«Συμπαρασύρει» και την Μινωική έκρηξη

«Σημαντική επιτυχία της έρευνας στη Θηρασία είναι η ανεύρεση και χρονολόγηση ξύλου ελιάς από την τελευταία στρωματογραφική φάση πριν την έκρηξη. Η ραδιοχρονολόγηση και δενδροχρονολόγηση από τους R. Hodgins και Ch. Pearson (Πανεπιστήμιο Αριζόνας, Τucson) υποδεικνύει με την εφαρμογή μιας νέας καμπύλης βαθμονόμησης την απόλυτη χρονολόγηση του ξύλου της Θηρασίας στον πρώιμο 16ο αι. π.Χ. και κατά συνέπεια μία χρονολόγηση της μινωικής έκρηξης μερικές δεκαετίες μετά από ό,τι οι υποστηρικτές της υψηλής χρονολόγησης θεωρούσαν έως τώρα».
Εντυπωσιακά όμως είναι και τα υπόλοιπα ευρήματα της φετινής έρευνας, οι ανασκαφικές τομές της οποίας διανοίχθηκαν «στη νότια πλευρά του λόφου της Κοίμησης, στην ίδια ισοϋψή με άλλα κτίρια του οικισμού που εντοπίστηκαν τις προηγούμενες περιόδους, δηλαδή το μεγάλο ελλειψοειδές κτίσμα και τις μικρότερες κατασκευές, φωλιασμένες με μεγάλη ευρηματικότητα στον μυχό των ηφαιστειακών βράχων». Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του ΥΠΠΟΑ, «η ανασκαφική έρευνα επικεντρώθηκε σε σημείο όπου κατά την γεωφυσική έρευνα είχαν εντοπιστεί πιθανά αρχιτεκτονικά κατάλοιπα εγκιβωτισμένα στα στρώματα της μινωικής έκρηξης. Πράγματι από την πρώτη ώρα της ανασκαφής μέσα στην τέφρα και την ελαφρόπετρα φάνηκαν ισχυρότατοι τοίχοι, ευθύγραμμοι, επιμελημένης κατασκευής εκ των οποίων ο ένας ήταν μήκους περίπου 7 μέτρων».

Η χρονολογία του οικισμού

«Ο σημαντικότερος ανεσκαμμένος χώρος», συνεχίζει η ανακοίνωση, «κατέβαινε ανασκαφικά σε βάθος δύο μέτρων και με την εύρεση θρανίου που διατρέχει όλο το μήκος του νότιου τοίχου έδωσε ενδιαφέροντα στοιχεία για τη χρήση του χώρου. Η γενική όψη της κατασκευής αυτής και των ευρημάτων της είναι σημαντικά διαφορετική από τις γνωστές έως τώρα του οικισμού. Οι μεγάλοι ευθύγραμμοι τοίχοι και η σχετικά έντονη παρουσία της μεσοκυκλαδικής κεραμικής σε αδιατάρακτα στρώματα υποδεικνύουν ότι πιθανότατα βρισκόμαστε σε ευρύ μεσοκυκλαδικό ορίζοντα (2000-1700 π.Χ. περίπου), που ίσως ενσωματώνει προγενέστερες ισχυρές κατασκευές της Πρωτοκυκλαδικής περιόδου. Ακόμη είναι νωρίς για εικασίες ως προς τον χαρακτήρα των τοίχων, αν αποτελούσαν δηλαδή τμήμα αμυντικού περιβόλου ή τμήμα οικιών», σημειώνεται στην ανακοίνωση του ΥΠΠΟΑ.
Σε άλλο σημείο αναφέρεται ότι στη φετινή έρευνα διασαφηνίστηκαν τα στρώματα και τα δάπεδα σε άνδηρο στο κέντρο περίπου ανασκαμμένου οικισμού, γεγονός που φέρει τη Θηρασία, ενωμένη με τη Θήρα την περίοδο μελέτης, χρονολογικά και οικιστικά να στους αντίστοιχους αιγαιακούς οικισμούς, όπως κυρίως του Ακρωτηρίου αλλά και του Σκάρκου Ίου, καθώς και του Δασκαλειού Κέρου.
Η ανασκαφή διεξάγεται υπό την ευθύνη των Κ. Σμπόνια (Ιόνιο Πανεπιστήμιο), Ι. Τζαχίλη (Πανεπιστήμιο Κρήτης) και Μ. Ευσταθίου (Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων), με τη συνεργασία διεπιστημονικής ομάδας ερευνητών και την υποστήριξη του Δήμου Θήρας, του INSTAP και της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.
πηγή:www.newsit.gr

Κίνα: Έτοιμη η μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα στον κόσμο

Στιγμιότυπο πάνω από τη γέφυρα που συνδέει το Χονγκ Κονγκ με το Τζουχάι και το Μακάο

Θα δοθεί στην κυκλοφορία την Τετάρτη - Πρόκειται για μια γέφυρα μήκους 55 χιλιομέτρων που συνδέει το Χονγκ Κονγκ με το Τζουχάι και το Μακάο.


Η κυκλοφοριακή συμφόρηση δεν είναι κάτι καινούργιο στην Κίνα, ιδιαίτερα κατά τις επίσημες αργίες, όταν υπάρχει μεγάλη κίνηση στους δρόμους καθώς εκατομμύρια ταξιδεύουν σε όλη τη χώρα για να βρεθούν με την οικογένεια και του φίλους τους.
«Ήμασταν κολλημένοι στην κίνηση για περισσότερο από 15 ώρες στην τελευταία αργία της Εθνικής Ημέρας», δήλωσε ο οδηγός λεωφορείου Σου Χουιπίνγκ, συνομιλώντας με τον συνάδελφό του Λι Τζιγκουάνγκ. «Ναι, πολλά αυτοκίνητα και λεωφορεία και τρομερή κίνηση», συμφώνησε ο Λι. «Εάν είχα την ευκαιρία, σίγουρα θα πήγαινα από τη γέφυρα», δήλωσε ο Σου.
Η γέφυρα στην οποία αναφέρεται ο Σου θα γίνει σύντομα πραγματικότητα. Πρόκειται για μια γέφυρα μήκους 55 χιλιομέτρων που συνδέει το Χονγκ Κονγκ με το Τζουχάι και το Μακάο (HKZM), ένα γιγαντιαίο έργο, που κατασκευάστηκε πάνω από το νερό στο Δέλτα του ποταμού Περλ στη νότια Κίνα και θα παραδοθεί στην κυκλοφορία στις 24 Οκτωβρίου. Συνδέει τρεις περιοχές, την καθεμία με το δικό της κοινωνικό σύστημα, οικονομική δόμη και γλώσσα. Ο Σου και ο Λι είναι από δύο από αυτές τις περιοχές: ο Σου από την Γκουανγκντόνγκ και ο Λι από το Χονγκ Κονγκ. Εργάζονται για την ίδια εταιρία ταξιδίων εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια.
«Όταν ξεκίνησα το 1997, δεν υπήρχε γέφυρα ούτε αυτοκινητόδρομος», δήλωσε ο Σου. «Χρειάζονταν περισσότερες από τέσσερις ώρες για να πάει κανείς από το Τζιανγκμέν στο Χονγκ Κονγκ».
Και ο Λι θυμάται τις δυσκολίες του παρελθόντος. «Έπρεπε να πάρουμε το καράβι και εκτός αυτού υπήρχαν πολύ λιγότερα λεωφορεία και αυτοκίνητα τότε».
Το γεγονός ότι είναι τόσο σημαντικές οι υποδομές για αυτή τη σχετικά μικρή αλλά ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένη περιοχή κάθε άλλο παρά έκπληξη προκαλεί. Γνωστή ως Περιοχή του Μεγάλου Κόλπου περιλαμβάνει το Χονγκ Κονγκ, το Μακάο και εννέα πόλεις στη Γκουάνγκντονγκ. Εκεί ζουν περισσότεροι άνθρωποι από τον συνολικό πληθυσμό του Ηνωμένου Βασιλείου, βρίσκονται τρία από τα μεγαλύτερα λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων του κόσμου ενώ το ΑΕΠ της είναι μεγαλύτερο από αυτό της Αυστραλίας.
Η γέφυρα θα περιορίσει τη διάρκεια της διαδρομής από το Τζουχάι στο Χονγκ Κονγκ από τρεις ώρες σε μόλις 30 λεπτά, αλλά αυτό είναι ένα μόνο κομμάτι του παζλ. Το Χονγκ Κονγκ θα συνδεθεί με τρένο υψηλής ταχύτητας με το δίκτυο της ηπειρωτικής χώρας ενώ μια σειρά από έργα υποδομών βρίσκονται υπό κατασκευή στο Δέλτα του ποταμού Περλ.
Η ίδια η γέφυρα είναι ένα κολοσσιαίο δημιούργημα. Η ποσότητα του χάλυβα από τον οποίο είναι κατασκευασμένη αρκεί για την ανέγερση 60 πύργων του Άιφελ, ενώ το τσιμέντο που έχει χρησιμοποιηθεί φθάνει για να οικοδομηθούν 22 ουρανοξύστες Chrysler. Η νέα γέφυρα μπορεί να αντέξει σεισμούς μεγέθους 8 βαθμών και σούπερ τυφώνες ενώ έχει χτιστεί για να αντέξει ένα αιώνα λειτουργίας. Σύμφωνα με τον αρμόδιο φορέα για τη λειτουργία της HKZM, η γέφυρα Χονγκ Κονγκ-Τζουχάι-Μακάο, η μακρύτερη θαλάσσια γέφυρα στον κόσμο, η κατασκευή της οποίας ξεκίνησε στις 15 Δεκεμβρίου του 2009, θα ανοίξει επισήμως στις 9 το πρωί (τοπική ώρα) της Τετάρτης.
Πηγή:www.news247.gr